Avis - Vente-Exclusive.com

Répartition de la note

Avis

A propos

teleurstellend

Van de drie laatste pogingen om bestelling te doen is er maar 1 deels gelukt. Bestelde artikelen arriveren later dan beloofd, één van de gekochte artikelen ariveert zelfs nooit, mails naar algemeen mailadres worden niet intern geforward (je krijgt autoreply dat je je vraag via een andere weg opnieuw moet stellen (hoezo gebruikersgemak?), klacht wordt zonder resultaat afgesloten met een 'we zijn zo blij dat we u hebben kunnen helpen' bericht (!), .. Bij laatste poging snel iets te bestellen weigert de betaalmodule dienst als ik probeer een bestelling met creditcard op de telefoon af te handelen ... Ergerlijk.
Vaak genoeg leuke artikelen en leuke prijzen hoor, maar ik haak af.

Fijne website en app

Deze site is prima mee te werken. Duidelijkheid over levering en verdere afhandeling van je bestelling. Ook retour zendingen zijn makkelijk uit te voeren.
De app is nog mooier en heeft dezelfde afhandeling.
Al met al ben ik een vaste klant van hun geworden mede door het zeer gevarieerde aanbod met aantrekkelijke prijzen.

Goede en snelle levering

Had Huspuppies gekocht voor mijn werk en ze zitten perfect,zelfs met mijn hoge steunzolen en daar moest ik ze juist voor hebben,superzacht leer,heerlijk voor de winter,bedankt!Dit was mijn eerste aankoop,maar er zullen er vast meer volgen!
Bovendien waren ze er ook supersnel terwijl er een langere levertijd op stond!

goede service

alles vlot verlopen 10/10

Parfait

Habits en bon état et délais pas trop long:)

Het lijkt OVERTOOM WEL ... !

Er zaten twee puppies in de doos; een linker en een rechter; heb ze direct aangetrokken en ben met ze gaan wandelen; puppies lopen goed mee; dankjewel!

zeer vlugge levering

zeer aantrekkelijke aanbiedingen, gemakkelijk te betalen en een vlugge levering, wat wil een mens nog meer :)

Du coup de coeur à la livraison...

La commande passée, tout se déroulera comme un long fleuve tranquille ...
Et si jamais un doute vous étreint quant au suivi de votre commande, vous serez accueilli par des personnes charmantes qui feront tout ce qui est en leur pouvoir pour répondre à votre attente ou résoudre un éventuel soucis...
Donc, si vous avez un coup de coeur pour une offre, n'hésitez pas à commander: vous serez entre de bonnes mains!

vlugge levering, correcte opvolging en geen problemen bij betaling ...

vlugge levering, correcte opvolging en geen problemen bij betaling ...

Erg tevreden!

Wederom erg tevreden over de levering van mijn bestelling.
Je ziet van te voren wanneer een verkoop ten einde loopt en de artikelen verzonden/ geleverd worden!
Zal ook in de toekomst gebruik maken van de aantrekkelijke aanbiedingen.

Rien à dire!!

Je n'ai jamais rencontré de problème avec ce site!! 100% fiable, en ce qui me concerne, contrairement à d'autres!

Always a pleasure!

See you soon Vente-Exclusive!

Assez bon

Commande reçue assez rapidement le seul problème c'est qu'il y avait 2 articles abimés dommage

perfect in orde!!

Ben alweer héél tevreden over mijn geleverde bestelling. Netjes op tijd zoals vermeld bij de bestelling! Fijn !!!

SUPER!!!!

Snelle, kwaliteitsvolle levering. En heel mooi!!!!

site a voir absolument

j ai attendu mais ne regrette pas trop super et top qualite regrette de ne pas avoir commande le meme modele dans une autre couleur cela m aurait fait deux paires et vraiment pas cheres je recommande de regarder les ventes

Rapidité, serieux et prix attractif

Site à fréquenter régulièrement pour des achats coup de cœur mais à un prix attractif. Aucun souci sur la marque, la qualité et le prix. Quant à la livraison, rapide et si cela ne convient pas, le retour et le remboursement est fait dans les règles!

EXELLENTE

1601 Ruisbroek
Belgique

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.