Vi havde en fantastisk aften! 🎳 Vi startede med en omgang bowling, efterfulgt af virkelig lækker mad. Bagefter hyggede vi os med billard, shuffleboard og dart, så der var masser af sjove aktivitete... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Alt fungerede. Vi holdt fruens runde fødselsdag - vi var mange - i alle mulige aldre. Maden var fortræffelig, og der var rigeligt. Lene og Ditte, der sammen med resten af staben stod for planlægning... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi måtte skifte bane 3 gange, og den sidst vi fik, der virkede børnebanden ikke. Banerne er virkelig gamle og nedslidte. Find en anden bane
Vi har i år afholdt vores julefrokost hos Ballerup Bowling. Det gjorde vi også sidste år, og sandsynligheden for vi gør det igen næste år er meget stor. Vi har kun oplevet super god servic... Voir plus
L'entreprise a répondu
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 50 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de plus d'un mois
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Fantastisk sted til konfirmation
Vi holdt konfirmation for min ældste datter for nogle år siden, og det var en rigtig god oplevelse. Vi var så tilfredse med både mad og bowling, at vi netop har holdt konfirmation for min yngste datter, og det var ligeledes en rigtig god dag. Dejligt med fleksibilitet i forhold til vores ønsker mht. bordopstilling og borddækning, projektor til kahoot, dagens forløb med velkomstdrink, mad, bowling og kaffe/kage.
Maden var rigtig god og blev rost af gæsterne, og alle havde haft en god og sjov dag, så stor tilfredshed herfra!
Flot arrangement af 70-års…
Flot arrangement af 70-års fødselsdagsbuffet og bowling.
Servicen fra personalet helt i top.
Tak for nogle dejlige timer i hyggelige omgivelser

Réponse de Ballerupbowling
En dejlig julefrokost.
Jeg vil gerne som en af gæsterne ved seniorklubbens julefrokost i dag den 5. DEC 2022 udtrykke min tilfredshed med arrangementet.
Maden har helt i top, personalet meget venlige og kompetente, alt gik således op i en højere enhed. TAK

Réponse de Ballerupbowling
Vi var 27 personer til julefrokost
Vi var 27 personer til julefrokost. Vi havde valgt menu nr 3 og den var virkelig god.
Super betjening og fadene blev fyldt op.
En virkelig god oplevelse

Réponse de Ballerupbowling
Vi holdte et firmaarrangement hos Ballerup Bowling
Vi havde den skønneste aften, med smilende og imødekommende personale der virkelig gjorde deres for at give os en festlig aften, rigtig dejlig mad og skønne drinks. Kan varmt anbefales - det var nu tredje arrangement, jeg har været med til at holde hos dem.

Réponse de Ballerupbowling
En helt gennem god oplevelse
En helt gennem god
oplevelse! Vi holdte min datters 10 års fødselsdag med bowling og mad efter. Vi blev taget godt imod af super venligt personale, og havde en rigtig sjov dag og med god mad. Kan varmt anbefale stedet og vi glæder os til at komme igen.

Réponse de Ballerupbowling
Misforståelse ødelagde oplevelsen lidt
Nedenstående anmeldelse blev skrevet før jeg kom i kontakt med en meget flink medarbejder, Ditte, hvor vi nu har fået refunderet differencen. Vi har nu betalt det korrekte beløb. Originale besked står nedenunder.
Vi var 4 venner ude og bowle, og havde en online reservation på ca. 410kr. Min ven der betalte havde ikke lagt mærke til, at det beløb vi betalte var godt over 500kr +. Argumentet var, at vi havde "partybowling", hvad så det betyder. Stod ikke i vores online booking (hvor aftalt pris var givet). Udover det, var der så varmt, at sveden dryppede af os. Vi måtte gå udenfor for at køle ned, selvom det var midt i vores banetid. Ellers var fint maskinerne virkede.

Réponse de Ballerupbowling
Undgå dette sted fra maj til september…
Undgå dette sted fra maj til september - da de har sparet air con væk - så der ofte ulideligt varme og 25 grader der inde

Réponse de Ballerupbowling
Konfirmationsarrangement
De varmeste anbefalinger til Ballerup Bowling for deres konfirmationsarrangement.
Vi havde en fantastisk dag. Det var let at planlægge dagen med Ditte, og få lov til at sætte sit eget præg på borddækning, menu mm. På selve dagen var alt i top. God og venlig service, super lækker mad, og bowlingen var en god anledning til at mingle på kryds og tværs. Både for dem som ville bowle, og dem som bare ville kigge på.
Vi gentager successen igen om 2 år, når lillesøster skal konfirmeres 😊

Réponse de Ballerupbowling
Smilende og flinke medarbejdere
Var inde og bowle og spise med min kone og børn her til aften, og det blev til en rigtig hyggelig aften. Medarbejderne var så flinke og hjalp en med et smil. Tumbs 👍for god service

Réponse de Ballerupbowling
Firma fest
Firma fest. Maden og service var i top. Og bowling fungeret bare. Det hænder jo sådan et system driller. 😀
Syntes alt var tip top. Hvis man skulle nævne noget, så var det at uden for var der vel omkring 20 grader (vi var der fra 17:30 til lukketid), men inden for kampsvedte alle, under middag og bowling. Selvom der var blæserere. Vi havde 3 baner. Og ud over os var der 1 bane mere. Men var jo også lige efter hedebølge. Og 20 uden for er vist ikke normalt i lille Danmark.

Réponse de Ballerupbowling
Alt var super!
Dejligt med en datenight. Bowling, behagelig service og super lækre burgere.
Konen og jeg kommer helt sikkert igen en anden gang.
Og sikkert også med flere mennesker.
Min mands Rundfødselsdag i Ballerup bowlingcenter
Det var fint.
Jeg har holdt min mand Torbens Rundfødselsdag hos denne bowlingcenter i 17. marts 2018.
Det var fin dækket. Meget hyggelig stemning og meget god service af personale.
I sær den ung pige Sofie:
Sofie er super, dygtig og meget sød ung pige
som, jeg har aldrig møde i andre
arbejdspladser.
Hun var utroligt sød venlige
mod mig og mine gæster, hvilket travl tidspunkt smilede hun.
Hun er
guldværdigt for en arbejdsplads. Derfor, mener jeg, Ballerup Bowlingcenter er meget
heldigt at have Sofie som ung pige i huset. Giv hende lidt ekstra bonus.
Med den chef Dittes kontrol, gik det alt godt
Mange tak for den.
Jeg er meget tilfreds med deres service, derfor kommer vi selfølgelig i gen .
Hilsen
Mary Fries
Glimrende oplevelse, god service og overskuelige priser!
Jeg fejrede min 20 års fødselsdag i BBs restaurant, og det var en sand fornøjelse! Vil helt sikkert komme igen.

Réponse de Ballerupbowling
Super hyggelig og rigtig god service
På Fars dag havde jeg inviteret mine 3 voksne børn samt deres kærester til bowling med efterfølgende burger. Vi blev modtaget af en venlig ung, som havde et servicegen ud over det sædvanlige. Han indtastede vores navne og nu kunne vi bowle. Vi havde booket en time, og banen fungerede perfekt uden nogen fejl undervejs.
Efter bowling fik vi burger med grove pomfritter, som smagte rigtigt godt. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Kan varmt anbefales. Det er ikke sidste gang vi kommer der.
Intet virkede, ingen service
Her til eftermiddag var jeg med en veninde og hendes to piger i Ballerup Bowling. Vi havde alle sat næsen op efter en hyggelig tur som afslutning på sommerferien, men eftermiddagen endte med at blive alt andet end hyggelig.
I løbet af de to timer, vi skulle bowle, måtte vi skifte bane tre gange, idet systemet konstant brød sammen. Alt i alt oplevede vi tæt ved 20 banenedbrud. Ved det sidste banenedbrud henvendte vi os endnu en gang ved receptionen, hvor vi blev mødt med kommentaren om, at vi ikke havde mere tid tilbage. (Vi havde her mistet måske 20 minutter sammenlagt pga. banenedbrud).
Da vi gik fra Ballerup Bowling fik vi hverken et "på gensyn", eller et "undskyld ulejligheden" med på vejen. Nu hvor vi havde små piger med os, kunne man måske i receptionen havde kompenseret os med to slush ice eller lignende.
Der er ingen tvivl om, at vi aldrig sætter vores ben i Ballerup Bowling igen - og vi vil på det strengeste anbefale andre at søge andre steder hen, hvis I (ligesom os) ønsker en hyggelig eftermiddag med bowling.

Réponse de Ballerupbowling
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







