Barbell Standard Inc Avis 

166
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m extremely impressed with Barbell Standard. The plates look great, were packed incredibly well, and the weights have been very accurate. I weighed the 45s, 25s, and 10s I received, and everythi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered some weights (plates) for my home gym. Unfortunately, the delivery company broke one of the smaller plates. The company quickly replaced the plate. Fantastic customer service, quality we... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely amazing iron plates for the price. Came packaged exceptionally good and shipped surprisingly fast, got them in less than a week from when I ordered. Each plate weighed well within the 2% gu... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered from their team based on some positive recent reviews. I was not disappointed overall. The quality of weights that came in were great, and the price point was the best out there. The website c... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasins d'appareils de fitness

Écrit par l'entreprise

We Set the Standard for Iron Plates and Steel Bars


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

166 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(166)

15 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Impressed

Overall, easy ordering experience, quick shipping, and pleased with the products so far. I'm just starting out in my weightlifting journey and was happy to find quality products at an affordable price point. There was a delay with one of the products I ordered, but they quickly notified me of the situation and offered reasonable solutions to rectify the situation. Their communication was honest, professional, ethical, and friendly. I rarely experience such good customer service these days, and I am completely blown away by this company so far. So glad I stumbled upon this company and will be a lifelong customer.

30 mai 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Shipping was fast

Shipping was fast. Product is excellent. I have worked in machine shops before and these are very well done. Will be buying from them again.

30 mai 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

I had a pair of 10s that got lost in…

I had a pair of 10s that got lost in the mail and Barbell Standard replaced them for free! The plates I recently received also seemed to have smoother edges than the previous version, which is indicative of higher quality.

3 mai 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Barbell Standard is a great company

Jared from Barbell Standard is great to deal with. The company seems to always run sales on their products throughout the year. The shipping was extremely fast and the items arrived undamaged.

3 mai 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service but some shipping problems

The equipment itself is amazing and has that classic look and feel to it. Only issue is my last two orders haven't showed up, however one was refunded and they are working on the other. The customer service is also amazing and respond quickly to emails.

Review Edit - 5 stars now, customer service helped me through and made sure my order arrived.

16 février 2023
Logo de Barbell Standard Inc

Réponse de Barbell Standard Inc

Edited: Thank you for your feedback Claudio. I'm sorry that you experienced an issue with your last two orders, and I'm glad that we were able to start the process of making this right for you today.

But our job isn't done yet, we'll be in touch!

Noté 3 sur 5 étoiles

It’s taken over 6 months and I still…

It’s taken over 6 months and I still haven’t received my weights

UPDATE: Apparently under new management after a sale, the new team got this settled up quickly and painlessly.

17 février 2023
Logo de Barbell Standard Inc

Réponse de Barbell Standard Inc

Hello James please accept our apologies for your experience. There was a change of ownership at the start of this year and we're here to make it right. We're always available to talk at 888 - 979 - 0382 or you can reach us at support@barbellstandard.com.

UPDATE: Thank you for your update James, I'm glad that we were able to start the process of making this right for you today.

But as I mentioned by email, our job isn't done yet. We'll be in touch by the end of March '23 to make sure you've got everything you need, at the absolute best prices possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

Scam. Bought 2 sets of 45s in june, never got them, and reached out in august and they said they would come within 2 days. It’s December and over 7 emails sent later not a single one answered and still no weights or refund.

12 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Barbell Standard Inc

Réponse de Barbell Standard Inc

Hello Keegan. Please accept our deepest apologies for your experience. You shouldn't have to send seven emails to get get this made right, and the fact that you've sent that many is just a testament to your patience. I completely understand if you have no patience left for us.

Get in touch and we'll do everything we can to make it right - 888 979 0382 or support@barbellstandard.com. Once we have your info we can investigate your order and either send you an immediate refund or schedule a delivery.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam. Do not order.

Placed an order for a pair of 45lb plates on July 12, 2022. Item never shipped. Support lied when contacted. Money was never refunded.

12 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Barbell Standard Inc

Réponse de Barbell Standard Inc

Jeffrey,

My apology for the late reply. I've made sure this order was refunded. Let me know if there's anything else I can do to help.

New ownership edit Feb 17, '23: Please reach out to us at 888 979 0382 if there is anything we can do to make this right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Still nothing after months.

Absolutely horrible experience and customer service. I pre-ordered 2 pairs of 45 milled iron plates on July 12th. I understand that pre-orders can take a few weeks/months so I went into it knowing that I would be waiting a bit. Every month I emailed checking for an update, and was told that my order would be "delivered for certain" that month. After September ended, I have been repeatedly ignored via email and can't get in touch with anyone. I have tried to give them leniency, but after so many failed promises, I cannot and will not recommend them to anyone.

3 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Barbell Standard Inc

Réponse de Barbell Standard Inc

Hi Sean,

My apologies for the late reply. I've made sure your order was refunded. For now unfortunately we're out of stock on 45's, but we'll let you know the moment we get more.

Sincerely,

Michael

New ownership edit Feb 17, '23: Please reach out to us at 888 979 0382 if there is anything that we can make this right for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality weights great customer service

Good quality weights. Great service. Thank you to Michael M. He was patient and responsive. One of my plates was lost in the FedEx system, Michael then immediately sent out another one and it was aldo lost in the FedEx system . Both times where at the Fedex Bloomington hub. ( not standards fault).
Anyways Standard barbell didn't have any plates at the time, then when they did Michael sent one right away.
Thank you again for the great customer service.

2 novembre 2022
Noté 5 sur 5 étoiles

I still have not received my entire…

I still have not received my entire order! Plus I have no updates on delivery date or refund! I finally received my refund Jared was extremely helpful! I appreciate the fact that they did not forget about me but made everything right!

22 septembre 2022
Noté 5 sur 5 étoiles

I was skeptical when I saw the price…

I was skeptical when I saw the price but I ordered 2 barbells and a few pairs of 10lb and 25lb plates. All packages were delivered within a week and all in great condition. I will definitely look to Barbell Standard when I’m ready to purchase some more.

22 septembre 2022

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus