Zelfde verhaal als alle anderen. Ik heb om bewijs gevraagd, weet niks van een afgesloten abonnement, maar mevrouw werd kwaad, waarop ik heb gezelgd het gesprek te beeindigen. Daarna nog 5 x teruggebel... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
OPLICHTING EN OPDRINGERIG! Bellen prive, "Gerard" geen achternaam en doen alsof ze je aan de telefoon hebben gehad voor reclame voor bedrijven gids. Ze blijven ongevraagd bellen ondanks pogingen om... Voir plus
OPLICHTERS! Zojuist weer eens gemaild door een oude chagrijnige man over de digitalebedrijvengids.nl, waar wij zogenaamd een vermelding bij hadden staan. Eerder een verknipte factuur gekregen waarvan... Voir plus
Mijn vriend heeft exact hetzelfde voorgehad als iedereen in de reviews hier! Hij werd gebeld over het feit dat ze zijn gegevens op hun website willen zetten, wanneer hij dit weigerde werd hij doorges... Voir plus
À propos de l'entreprise
Coordonnées de contact
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Goor oplichtingstuig
Goor oplichtingstuig. Trap er niet in collega ondernemers!!!
Oplichters
Mijn vriend heeft exact hetzelfde voorgehad als iedereen in de reviews hier! Hij werd gebeld over het feit dat ze zijn gegevens op hun website willen zetten, wanneer hij dit weigerde werd hij doorgestuurd naar een bandje waar hij ja/nee op moest antwoorden voor de annulatie te vervolledigen, dit werd ook opgenomen volgens de persoon aan de telefoon, maar vervolgens knippen en plakken ze deze opname zodat het lijkt alsof je toestemt met de advertentie! Vervolgens een factuur van 650 euro in de brievenbus!
1 advies: direct de telefoon afleggen nog voor ze je naar het bandje sturen, of zelf een opname maken waarin de juiste tekst te horen is.
OPLICHTING EN OPDRINGERIG!
OPLICHTING EN OPDRINGERIG!
Bellen prive, "Gerard" geen achternaam en doen alsof ze je aan de telefoon hebben gehad voor reclame voor bedrijven gids. Ze blijven ongevraagd bellen ondanks pogingen om hen tot halt te roepen niet meer te bellen. Direct ophangen.
Zelfde verhaal als alle anderen
Zelfde verhaal als alle anderen. Ik heb om bewijs gevraagd, weet niks van een afgesloten abonnement, maar mevrouw werd kwaad, waarop ik heb gezelgd het gesprek te beeindigen. Daarna nog 5 x teruggebeld door hetzelfde nummer. Volhouders zijn het, maar mocht er een rekening komen, dan zal ik die zeker niet betalen!
Oplichters
Oplichters ! Zojuist gebeld, dat ik akkoord had gegeven betreft een verlenging van de bedrijvengids. En dat ik moet betalen. We zijn nooit lid geweest.
Dus zeker niet betalen!
Pas op oplichters
Pas op oplichters, zeggen dat je al een account hebt. Trap er niet in..
Oplichting
Oplichting! En blijven ieder jaar weer terugbellen met een slecht verhaal.
Waarschuwing: oplichting
Waarschuwing: Dit is oplichting, trap er NIET in
Oplichtersssssssssss!!!!!!!!!!
Oplichtersssssssssss!!!!!!!!!!! Ze laten je nooit met rust . Deze mensen moeten opgepakt worden wat hun doen is niet menselijk. Kijk uit voor deze mensen . Gaat je veel geld kosten .
Meldpunt via FOD iedereen! Oplichters
Schandelig! Vorig jaar hebben we nog betaald omdat we volgens hen 3 maand voor datum moeten annuleren, wij hebben het nu 10 maand voor datum geannuleerd, heb bevestiging via mail en dan nog zeggen ze dat het niet correct is en we moeten betalen. Ben hier ook mee verder gegaan, ook hen vermeld dat ik dit ging doen! Daarop ontving ik dan mails dat ik dat mocht proberen maar er toch niets was, dreigementen over hoe ik toch zou moeten betalen.
Na 1 dag hebben ze toch toegegeven dat ze fout waren en alles gecrediteerd. Volgens een advocaat / jurist zijn het echt oplichters en is het best dat je dit ook meld via het meldpunt van de FOD !
Allen doen, dan kan er niemand verder mee in dit verhaal betrokken geraken!
Oplichters
Oplichters!
Mijn partner is door onlineondernemersgids.nl gebeld of hij zijn reclame wil verlengen, hierop heeft hij duidelijk aangegeven dit niet te willen en nooit te hebben gehad. Dan sturen ze je door naar een bandje zodat je niet meer terug gebeld word dit moet je beantwoorden. Dit heeft mij partner gedaan.
Week later brief in huis €665.50 betalen. Niks betaald! Aangetekende brief en mail verstuurd dat wij bewijs willen.
Dan krijg je een mail gestuurd met een bandje die ze geknipt en geplakt hebben. Dat is hun bewijs, maar je hoort op het bandje dat er tekst mist.
Nu krijgen wij mails (volgens hun aangetekend is het niet). Met dreigingen dat het betaald moet worden. Deze mail word verstuurd namens incasso bureau fair collect OOK OPLICHTERS.
Wij krijgen nu alleen nog mails geen brieven aan huis meer. Hoe de mail geschreven is totaal niet professioneel.
BETAAL NIET!!!
Laat het maar voor de rechter komen doen ze toch niet!.
Oplichters
Oplichters! Ik heb mijn reclame stopgezet via mail, antwoord gekregen dat mijn reclame is stopgezet, 4 weken later krijg ik mail en bericht van incasso om factuur te betalen met extra kosten… heel slecht ervaring, nooit meer !!!
Werd net gebeld door nummer 0757910103
Werd net gebeld door nummer 0757910103, van de gemeente waar ik woon over mijn vermelding van mijn bedrijf in de gemeente gids of zo. Vorig jaar wou ik niet de uitgebreide vermelding en was de basisvermelding voldoende. Ja, ze was van de gemeente Heemskerk. Oke, alleen de basisvermelding van E 595,- dus? NEEEEEE. 'En u bent vast niet van de gemeente Heemskerk.' Ze hing snel op. Ik zei duidelijk neeee, belachelijk, niet nodig, dus ik hoop niet dat ik hier nog wat van hoor.
Oplichting in het kwadraat!
Oplichting in het kwadraat!
ik werd gebeld dat mijn proeflicentie, die ik nooit heb afgesloten was afgelopen. Kon deze verlengen voor € 800 of alleen de bestaande basis behouden (€ 230).
Ook die heb ik nooit afgesloten. Ik sprak de persoon aan op zijn vreemde verkooptrucje. Toen ik probeerde terug te bellen, was het nummer buiten bedrijf. Mede-ondernemers opgelet dus!
+31 70 783 01 07
+31 70 783 01 07 - gebeld over onze proefperiode die verlopen is op online-bedrijvengids.nl. En dat we het bedrag van 900,- voor een verlengende advertentie te hoog zouden vinden en ze een ander aanbod doen. Op de vraag wanneer deze proefperiode zou lopen konden ze ook geen antwoord geven 'Ik ben alleen van de telefoontjes mevrouw'. Maar zo te lezen kunnen we nog een factuur verwachten die we uiteraard niet gaan betalen ;-)
vandaag 29/5 feestdag opgebeld
vandaag 29/5 feestdag opgebeld, na 5 keer nee gezegd te hebben en ik niks te maken heb met hun zelf ingehaakt terwijl dame aan de andere kant bleef doorgaan. Direct erna nog 4x opgebeld, uiteindelijk het nummer 050150034 geblokkeerd. Oja ze kwam nog af met een rekening van meer dan 700euro...nee dank u!
Ik zou een basis vermelding hebben van…
Ik zou een basis vermelding hebben van 500 euro per jaar, of een uitgebreide gewenst is, ik weet van niks en wil ook niks
Oplichterij!
Precies hetzelfde verhaal als hieronder. Niet intrappen, oplichterij!
Precies hetzelfde als hier onder.
Precies hetzelfde als hier onder. Ze doen alsof je al een abonnement hebt lopen bij ze en als je 1 keer te vaak ja zegt krijg je een rekening van 360. Zoek een echte baan oplichters
Kansloze oplichters
Ze blijven maar proberen geld uit je zak te kloppen. Vandaag weer zo'n kansarm figuur aan de lijn. Ik heb nooit een vermelding of een abonnement aangevraagd. Nu willen ze deze verlengen? Hoe dan? Wat een kneuzen! Nooit zaken doen of ook maar iets afspreken met deze oplichters. Wat een uitschot, ratten van de maatschappij.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







