Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I wasn't familiar with Bondel at first, but the moment we saw the painting of our beloved cat, Cupcake, tears streamed down our faces. It was a gift for my husband's 50th birthday, coming just thr... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Received a portrait today and it is just adorable. What a cute idea and what a wonderful gift this would make for any pet lover you know. I am getting ready to order a second one, I wanted to see on... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I love, love, LOVE my new print of my elegant senior kitty. She's 16 years old, so every day is a gift from God, but I didn't really have anything to memorialize her now and after she's gone. My gor... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The canvas was created and purchased as a gift for a dear friend, and we couldn’t have been happier with the final result. Beautifully made and ready to hang. 🐾🐾❤️ Great quality, company updates fro... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Studio de photographie (portraits)
  2. aussi dans
  3. Magasin de matériel artistique

Écrit par l'entreprise

Art that makes you smile. Hand-drawn pet portraits made with love and care. The most exceptional customer care you'll ever find.


Coordonnées de contact

4,8

Excellent

TrustScore 5 sur 5

360 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,8

Tous les avis

(360)

173 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Got mine this morning

Got mine this morning. It’s perfect. I could not be more pleased with it!! I will be ordering again.

11 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a portrait for my daughter of…

I ordered a portrait for my daughter of her little dog who she just lost to a illness. It is beautiful and he looks like a little angel. I was very happy with the great customer service and the speed of receiving the portrait. I have not given it to her yet and am sure she will love it as much as I do. I will be ordering more items from your company.

9 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

After my Izzy passed I was looking…

After my Izzy passed I was looking online for a way to get a pet portrait done of her. I looked for the highest rated and best reviewed which brought me to Bondel. The process of uploading her photo, choosing the art style, background colors, and in my case, the frame, was incredibly simple. I really liked getting the digital preview of the art piece. When I received the art, I cried because it's so beautiful. The frame, the canvas, the colors are all top notch. I could not be more pleased. I'm so happy I found Bondel. This whole experience has been great and your product is awesome. Thank you.

27 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

My wife bought this for me

My wife bought this for me, as my little buddy was recently put down for health reasons. It was possibly the worst day ever.

This picture captured him 100%. Perfect. I was in happy tears. We placed it where I can see his happy face whenever I come home, just like days gone by. Thank you so very much. ❤️💯

4 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely love my portrait.

Absolutely love my portrait of our 7 month old, Old English Sheepdog puppy. It was so easy to upload different pictures of her and choosing the different backgrounds. I just couldn’t be happier. Her portrait is hanging in my office and makes me smile every single day. I would have ordered more poses but have no place to hang them. I received the finished portrait in about a week and it was packaged professionally. Absolutely love it. Thank you so much. If you are on the fence about ordering from this company have no fears. Go for it.

4 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing experience!!

I can't express enough how wonderful the portrait of my cat Buddy is! The quality is awesome and the attention to detail is perfect! I absolutely love it and the moment I saw it I had tears of joy. To have a portrait like this is so heartwarming and a memory to cherish forever. I highly recommend Bondel to anyone and the ease of navigating the site was a huge benefit as well. Definite 5 star!! Any many thanks!!

3 septembre 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Poor communication from the first order…

Poor communication from the first order I placed. I was getting emails saying my order was still in my cart. Thinking I forgot to order it I went to my cart and finished the order. I received a duplicate order within days of receiving my first order. I'm waiting for them to respond to voicemails and emails.

Great product, poor service.

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Bondel

Réponse de Bondel

Hi Mark,

Thank you for your feedback. I'd like to set the record straight for anyone reading, because the central concern here simply didn't happen: you were never charged twice, and there was never a second order on your account — a single order, a single charge.

A second canvas did arrive, and that was our production error, not a duplicate purchase on your end. That extra piece was entirely on us, yours to keep at no cost.

It's worth noting that you never reached out to ask about a double charge before this — the assumption was made simply because two canvases arrived. Had you asked, we'd have clarified it immediately. In fact, when you did email us — four messages in a row — It was answered within an hour, with a full explanation of exactly what happened.

We've been responsive and transparent throughout, and we're still happy to help if anything is genuinely unresolved.

Warmly,
The Bondel Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Stunning, astonishing, custom work

I sent a picture of our two cats — the last ones we will ever have, at our ages. Without my even asking they moved Ava a smidgen to the left so her ear didn’t cover some of Mikey’s nose; I didn’t even notice they did that improvement until I compared it to the photo. A few other little tweaks to the background done fast and accurately, and the finished project arrived in time for my sweet husband’s 91st birthday this weekend. I found it stunning. He was in tears. Beautiful work. There are other companies who do this sort of thing but this was truly outstanding. Thank you so much.

29 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great Service Great Product!!

Order the art work and the team was great making sure we were happy with the colors and lay out. They were very responsive and helped us in considerations on the space and colors. Production was fast and efficient. Turnaround time was 10 days from order finalization to delivery. We love the painting and it fits perfectly in the space.

26 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful picture …

The portrait of ny 4 rescue dogs is absolutely amazing. I will be buying more. When I opened it it made me smile and cry.
Thank you

25 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

VERY happy!

This is my first time using this company for a pet memorial. I absolutely loved that i could choose different styles & my own color selections so it was a more personal gift for my brother. Everything was top notch & the portrait was perfect. I actually wanted to use a different version than the one I marke in my order & they were able to make the change with no issues at all. I have a dog who is literally my best friend & may not be with me much longer. I like the draft of the one I want for him so much, I am going to go ahead & order it now so I can enjoy it before it makes me sad.

24 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I cannot be more pleased with the…

I cannot be more pleased with the incredible artwork, great communication, and speedy delivery. This was my son's favorite picture of his cat. I highly recommend your company - 5 STARS!

THANK YOU, THANK YOU!

25 août 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus