Breeker Avis 

33
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

I’m so tired of just trying to order what I want but instead there seems to be an endless string of other products I’m not interested in! They make it very hard to decline those offers by putting tha... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Problem Solved at last! Took a while but Breeker did sort the issue. Previously rated 1 as 0 isn't an option, Fraudulent Charge on my credit card which I have disputed with Amex, and is show... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

The ordering process was simple I feel 100 % safe now that I will have the number 1 rated window breaker. I can save other lives as well or a pet left in a locked car with high temperatures. This i... Voir plus


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

33 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(33)

10 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I finally got the product

I finally got the product. The blade that is supposed to cut thru a seat belt wouldn't go thru a piece of cardboard. I didn't dare taking the cap off the bolt part that is supposed to break the window because I'm wondering if it is a onetime use or can you use it multiple times? Very misleading. Wouldn't advise buying at all. I want my money back.

14 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with our product? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

I selected a simple $40 order and went…

I selected a simple $40 order and went back to change the order. When I finally went to pay, it automatically added warranties and included the items I had deleted from my basket.

This company is probably a fraudulent Chinese entity and PayPal, Amazon and all credit card services need to identify them, ban/remove/fine them, and protect customers!

1 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 2 Breekers and they sent and…

I ordered 2 Breekers and they sent and charged for 5 and another $40 for what I don't know. From the other reviews they charge for a warranty that I of course did not ask for. If I could give a zero star rating I would. Also the product is junk.

1 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

The order said $27 the email they sent…

The order said $27 the email they sent me said $108.

30 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

Beeker is a scam

Beeker is a scam. Complete and utter scam. Do not buy anything from this company. They add hundreds of dollars of charges to a simple $20 purchase and then automatically sign you up for recurring payments! I have canceled same, reported them to Paypal, credit card company and now Trustpilot. Will add in the BBB. They should be blocked by all reputable payment processors. And also shame on the company founder for attempting to scam those trying to purchase a life-saving device. I'm guess he is a fake person and everything on the site is made up.

29 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We're sorry to hear you feel that way. We want to assure you that we are committed to providing a legitimate and reliable service. We have a refund policy in place, consistently deliver our products, and our customer support is here to assist you. If you've encountered any issues, please contact us directly at support@breeker.com so we can address your concerns promptly.

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE! Deceptive Advertising!

BEWARE!! deceptive advertising! The price was one set amount and then it changed drastically to $300 (after I ordered) and they added an extended warranty which I did not request! I tried calling numerous times but not one answe or call back!
Raquel

21 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of deceptive practices

Breeker added a warranty for a window breaker that I did not request or know about until the order went through. I immediately called them and asked for a refund because I don't want to deal with a company that uses deceptive practices even if they have a product I want. They issued a refund of $5.95 which I guess was what they valued the warranty at. I was told that they would review the request for a refund of the product (not sure what needs reviewing) and send me an email. Soon afterwards, I received a notice that the product was ready leave the warehouse. A couple hours later I received an email that it was too late to cancel the order. I am writing this review 19 hours after receiving a notice that the product was ready to leave the warehouse and there has been no shipping notice or tracking number sent.

As an update, the company later refunded Paypal after I told them I would request a refund from Paypal as well as contact social media sites about this.

21 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

Scammed into an extended warranty

I didn't like that they added an extended warranty without any notice of an extra charge so I canceled 5 minutes after through email ; Victor said he'd try and cancel it. 10 minutes later I called Jerdine who again said she'd try and cancel it; 10 minutes later I get an email saying that it's ready to be shipped. I looked on Better Business Bureau and they have issues with canceling orders. I'm also trying to get through to PayPal and get my money back.
After complaining on here, PayPal, and with the BBB, I ended up getting my money back. It is possible for them to cancel the order after it says that it's packed and ready at the warehouse, but I would suggest canceling right away if there is a problem - like within the first 5 minutes - and then try to work through your credit card or PayPal.

16 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give them 0 stars I would

If I could give them 0 stars I would. Like the other complaints, I was deceived into purchasing more than I wanted with an additional amount for a warranty that I never requested. I am returning all items for a full refund. They state they will not pay for return shipping, but I cancelled my order less than 5 minutes after clicking the order button. This company is not to be trusted.

31 mai 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraudulent company

Fraudulent company! I wanted one product and ended up billed over $200 for products I DIDNT ORDER. I called to cancel immediately after the money was deducted from PayPal. Immediately. They are suggesting I am too late to cancel because they ship right away. DO NOT GO NEAR THIS COMPANY

7 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

Their website is deceptive

Their website is deceptive. I wanted to order one product. They tried to sell me two. You don't get to review your order. I also immediately called and emailed to cancel. They told me it was too late and the package had been dispatched already. As I write this review, it has been less than two hours since I ordered from them. I don't trust them. Keep away from them.

7 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t buy from this company!

Don’t buy from this company!
The company doesn’t allow you to cancel the order right after it was placed.
I don’t trust the product because of the company reliability.
Reviews on their website are not on Trustpilot.

6 juin 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

Noté 1 sur 5 étoiles

False Discounts Offered - Hard to Cancel

This company was offering a great discount on their website. I then placed the order and was notified by Paypal that a number $100 more than what I agreed too was charged to my account. I then immediately and I mean immediately called them and at first couldn't get through, then was on hold for a long time. Finally spoke with someone and told them. They simply said well you can cancel the order or partially cancel. Which I found ridiculous as I wanted the product but I wanted the discount that they offered. So I went ahead and canceled. I also sent them an email, the situation now is they got back to me hours later saying that I canceled to late and I was still being charged and the product was shipped. The timeline makes NO SENSE, there is no way that they could have been sent to quickly. DO NOT BUY FROM BREEKER.COM!!

28 mai 2024
Avis spontané
Logo de Breeker

Réponse de Breeker

We apologize for the inconvenience. We value your feedback. Could you please contact our customer support via email at support@breeker.com with more details about the issues you’re facing with your order? Our dedicated support team will thoroughly investigate the issue and find a suitable resolution

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus