Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Really bad quality products. Haven’t resolved my issue as i emailed so many times. I don’t know what kind of service there are providing but genuinely wasnt worthy to buy at all. I wouldn’t recommend... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Took more than a month to deliver. They kept saying that they didn’t have the product When I asked for the refund, they didn’t know how to do it But somehow, they had those same products and sent... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I would not even give you half a star , false advertisement of item that I brought loads of and you was told to change the current 1 to the 1 you were selling.oh and I reach out to you were you get gi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Budget Mart was fine but I have advised them to switch from DHL to a reliable shipping company. My parcel spent 5 days in their depot and despite numerous phone calls to an offshore calling cent... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de livraison des courses

Écrit par l'entreprise

Welcome to Budget Mart, your go to online supermarket in the UK for affordable South Indian groceries, snacks and fresh produce. At Budget Mart, we're passionate about bringing the vibrant and diverse flavors of South India to your doorstep, while ensuring that quality and savings go hand in hand. "More Savings, More Smiles" is not just a slogan for Budget Mart, it encapsulates the essence of our commitment to our customers. we understand the importance of not only offering quality products but also ensuring that our customers experience the joy of significant savings. Every purchase at Budget Mart is designed to bring a smile to your face, knowing that you are not only getting great value but also embracing a budget friendly shopping experience.


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

49 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(49)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dreadful service

Dreadful service, item arrived damaged, glass broken and sauce covering the contents of the box. Won’t collect the parcel and refund, even after pictures and video sent, want me to put my hands into broken glass to try and see how many bottles are damaged even though the contents of the whole box is now contaminated with shards of glass and sauce. Been emailing for over a week and have now had to involve trading standards Would not use again and would not recommend.

6 janvier 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam offers on Facebook

Scam offers on Facebook. Luckily I cottoned on before they could withdraw more money out

26 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Hello

Greetings from Budget mart UK

May I know the Offer that you have noticed on the Facebook . If there is any offer we used to display on our website also . can you please contact us what was the offer that you have noticed and what is the scam that you have noticed . we are waiting for your update

Warm regards
Budget mart UK

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick Delivery

Quick Delivery - Well Packaged

11 décembre 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear customer

Thank you so much for your valuable feedback your words are world to us . Your feedback helps us to do more and more from our end to serve the customers . once again thank you so much for your feedback

Warm regards
Budget mart UK

Noté 1 sur 5 étoiles

Damaged item + - difficult company-Avoid!

Damaged item and company being very difficult to refund me, trying to bargain and delay, not replying till I said I am raising it with CC company and despite me reporting it immediately and sending pictures

27 novembre 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear customer

Regarding your complaint we asked for clear images to be shared from your end but you have failed to share the images from your end and we were waiting for it . but later you have shared the images on 3rd December 2024 and we see that the issue also has been resolved from our end on December 4th regarding this the images that you have shared on 28 its not clear we have already informed about it from our end but you are not ready to share the images from your end at the time . Once we received the images we have processed the refund for the item also from our end . we do have certain return policy which has to be done from our end too . Hope this information helps you

warm regards
Budget mart UK

Noté 1 sur 5 étoiles

Crap

I placed an order online and although the delivery was quick 3 of the foods where wrong. I have made contact as they had advised but I have since been blocked. Do not buy from here.

As an update and to explain the matter further. I ordered two large packs of aloo parentha two tins of rasmalai and 2 packs of plain bhuja. What I received was 2 packs of phulka 1 pack plain bhuja and 1 pack of something completely different. When I asked about this mistake they said they will send me 1 pack of aloo parontha and that's it. I am now taking this to trading standards. Avoid this company. Bunch of thieves

14 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear

regarding the issue we have already taken the return of the product and all the correct items has been resent from our end and it was also delivered to you safely as you have mentioned on the chat we hope that this issue will be taken care from our end

warm regards
Budget mart UK

Noté 5 sur 5 étoiles

great service

great service , quick delivery will be using again

4 novembre 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear Customer ,

Thank you so much for your amazing 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service and quick delivery. Your kind words mean the world to us.

We look forward to serving you again soon and are grateful for your continued trust in Budget Mart UK!

Best regards,
The Budget Mart UK Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product selection and very…

Great product selection and very responsive customer service. Changing delivery company would make the experience even better.

2 novembre 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear Customer ,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words about our product selection and responsive customer service. It means a lot to us to know you're happy with your experience at Budget Mart UK.

We're also grateful for your feedback about the delivery service, and we'll definitely take it into consideration as we work to improve our processes.

Thanks again for your support, and we look forward to serving you again soon!

Best regards,
The Budget Mart UK Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent and on time arrived

Excellent and on time arrived

24 octobre 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear Customer ,

Thank you for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that your order arrived on time and met your expectations. Your kind words are truly appreciated.

We look forward to serving you again soon at Budget Mart UK!

Best regards,
The Budget Mart UK Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Budget Mart good - DHL worse than appalling

Budget Mart was fine but I have advised them to switch from DHL to a reliable shipping company.

My parcel spent 5 days in their depot and despite numerous phone calls to an offshore calling centre and emails in which they promised to deliver the next working day I eventually had to make a 50 mile round trip to collect the package myself.
Incompetence does not begin to describe them.

17 octobre 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear Customer ,

Thank you so much for your 5-star review and for your kind words about Budget Mart UK. We're glad to hear that you were satisfied with our service.

However, we sincerely apologize for the delivery issues you experienced with DHL. We understand how frustrating this must have been, especially after the long delays and lack of communication. We truly appreciate your feedback and have taken note of your suggestion to consider a more reliable shipping company for the future.

Your experience is very important to us, and we are committed to making improvements to ensure a smoother delivery process going forward.

Thank you for your understanding, and we hope to serve you better next time.

Best regards,
The Budget Mart UK Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Wrong product delivered, terrible service

I received something completely different to what was ordered. For context, I ordered 4 whole orange pumpkins (advertised as such) and received 4 wedges of green pumpkin. It has been a week and has not been resolved. I paid a lot of money for this as needed it for a work photoshoot and have ended up with something completely useless. Don’t use this company, incorrectly advertising their products and terrible customer service.

3 septembre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

quality products and prompt service

quality products and prompt service, thanks

29 juillet 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Dear customer
Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a 5-star review! We're thrilled to hear that you were pleased with the quality of our products and our prompt service. At Budget Mart UK, our team is dedicated to ensuring that every customer has a positive shopping experience, and your feedback confirms that we're on the right track. Your satisfaction is our top priority, and it means the world to us that you’ve chosen to share your experience. We look forward to serving you again and continuing to provide you with the high-quality products and excellent service you deserve. Thanks once again for your trust and support!

Best regards,
The Budget Mart UK Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good company easy ordering with food…

Good company easy ordering with food selection of products. Speedy delivery?

8 juillet 2024
Logo de Budgetmart

Réponse de Budgetmart

Hello Rebecca Fletcher!

Thank you for your review. We're delighted you had a great experience with BudgetMart! Regarding speedy delivery, we offer next-day dispatch on all orders, so you can start prepping meals quickly.

Is there anything we can do to improve your experience? We're always looking for ways to get better!

Thank you for choosing BudgetMart!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus