Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

CCJ in progress - Committing tax evasion. Worked with this company since September 2024, they siphon money off you and refuse to give refunds, compulsive lying and blatant fraud. They will offer to ma... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Volevo comprare il loro prodotto POWER SAVER. Prima di farlo ho cercato di avere qualche informazione/recensione sull'azienda(chiamarla cosi è troppo). Mi domando se a livello Europeo, TRUFFATORI... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

As always a Beautiful Mobile phone, The third third Sony XF Premium, Soerry I did not get the £10 off as U did the last time. YOU Can use me as a reference. ONLY one big probkem, My phone again delive... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't make my mistake and order a phone from this company. Phone is sent direct from China, resulting in longer delivery time than stated on website and not checked before you get it, again as stated... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'électronique
  2. Grossiste en électronique

Écrit par l'entreprise

Global online retailers sourcing premium branded consumer electronics, without the premium price-tag.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

138 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 9 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Public Warning

Public Warning – Bowse Consultancy Limited / Bulk Mobile / Black Card Membership (BCM)
I am posting this to warn others about my experience with Bowse Consultancy Limited (Company No. 11945850) trading as Bulk Mobile.
What happened
• I sold mobile phones on eBay in 2024 using products supplied by this company
• Due to high returns and losses (over £1,000), I stopped working with them
• I was later persuaded by Habeeb Afolabi Akande to join their Black Card Membership (BCM), with promises of £3,000–£4,000 monthly profit
• I took an £8,000 loan based on these assurances
Serious issues
• They took control of my eBay account on 31/10/2025
• Over £26,000 in phones and smartwatches sold
• Over £12,000 returned due to faulty or undelivered items (40%+ return rate)
• Items sold as brand new were actually refurbished phones from China
• Refunds from returns were never paid back to me
• My eBay account is now £1,000+ in debt, below standard, and sent to collections
• I was later informed the company had “gone bust”
Company details
Bowse Consultancy Limited
Trading as: Bulk Mobile
UK Address:
Unit 13, Oaktrees Business Park, Orbital Park,
Sevington, Willesborough, Ashford TN24 0SY
US Registered Address:
Bulk Mobiles
30 N Gould St, Ste N
Sheridan, Wyoming 82801, USA
________________________________________
📢 What affected customers should do
🇬🇧 UK Authorities
HMRC Fraud Hotline (VAT & import fraud)
📞 0800 788 887
🌍 Outside UK: +44 (0)203 080 0871
🕘 8am–8pm, 7 days
🔗
Action Fraud (UK)
🔗
National Crime Agency (NCA)
📞 0370 496 7622

________________________________________
🇺🇸 United States Authorities
IRS (Tax Fraud)
📞 1-800-829-4933
📧
Homeland Security Investigations (HSI)
📞 +1-802-872-6199
ICE Tip Line
🔗
________________________________________
🏦 Financial & Corporate Reports
Wise (Banking Partner – Fraud Report)
📧
Account used:
• Name: Bowse Consultancy LLC
• ACH Routing: 091311229
• Account No: 202383211451
• Address: 30 N Gould St, Sheridan, WY 82801
Evri (Courier used)
📞 0113 397 6400
📧
________________________________________
🛒 eBay
If your eBay account was managed by this company or you bought phones from sellers linked to Bulk Mobile, contact eBay immediately and request a full investigation.
________________________________________
⚠️ Final note
I am sharing this publicly to prevent others from suffering financial loss.
If you have dealt with this company, report immediately and protect your accounts.

29 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

ITS A CON

Its all a con, fake company!!! Took the money, tried to contact but nothing comes back, even the website is fake.

31 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never do bussiness or single purchase…

Never do bussiness or single purchase with them. They are selling fake or chinese copies mobiles. Even they also send empty boxes without any mobile in the box.
Zero star. They are scammers. I don't know how are thry operating in UK with such scam.
Also don't buy their ebay memberships.

16 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM

SCAM! Ordered 10 Motorola Phones through them and paid nearly £780 through bank transfer in to their USA bank account. Never received the phone and they said the would refund the money but never did. Sent them emails and messages on whatsapp. No Reply! Applying to court to recover the money and will report them to USA authorities and launch a court case in USA as well!

16 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

THIS IS FRAUDULENT COMPANY

THIS IS FRAUDULENT COMPANY. I lost money dealing with them. They convinced me to sell their phones on eBay, promising me that I will make in profit £3500 minimum. They even made me a VIP partner. IT WAS ALL LIES. I never made any profit

They have only FAKE chinese products. There shipping time takes more than 2 weeks. I was always in trouble with my customers and there was many phone returned.

I placed 5 orders of iPhones and the Bulk Mobiles never delivered the phones to me, and never returned my money. Today, I am still owed by them and looking for a way to fight them legally for my money. eBay had kicked me out and I have lost money.

I believe is it run by a single person who pretends to have different departments. Police and the law should arrest the indivdual.

BULK MOBILES ARE THIEVES AND A FRAUDULENT COMPANY

22 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM/FRAUD ALERT!

SCAM/FRAUD ALERT!
Just stay away from this company they are nothing but simply scammers. They will ask you to invest in their membership where they will sell mobiles on your markeptplace account like eBay, Amazon, OnBuy and they will run your account by selling and dealing with customers. First few orders will be delivered to customers and you will get 5* feedback but infact it is one of them who purchased from your account and make you feel everything is legit. After this you will start received returns almost on all orders coz all they are sending is fake chinese phones and rest of the customers will never receive the order !! so you will end up with loads of disputes against you for fake phones/empty envelops/item not received. END RESULT:- Your eBay, Amazon, OnBuy account is banned and you have lost over 10k plus not to mention the repayment you have to do for item not received. I have reported them to HMRC, Police, MP, eBay, Amazon & OnBuy and Banks. If you need proof you can get in touch with me. If you are a victim reading this get in touch with me and I will help you report them to relevent departments.

11 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

POWER SAVER....no.... IMBROGLIONI

Volevo comprare il loro prodotto POWER SAVER.
Prima di farlo ho cercato di avere qualche informazione/recensione sull'azienda(chiamarla cosi è troppo).
Mi domando se a livello Europeo, TRUFFATORI cosi possono ancora operare..???
Dovrebbero inviarle la Guardia di Finanza.....
IMBROGLIONI...!!!

5 décembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

We bought 30 phones from these and had…

We bought 30 phones from these and had to send some back straight away as they would not work, they said it was a screen issue which they sorted and sent them back, we then had to send another lot back and yes a few had cracked screens, but the ones that just stopped working they sorted, and now we are having to get back to them as we have another five that just stopped working and although there is power going into them the screens dont open and all you get is a motled affect on the blank screen. We will more than likely get some excuse.
I had a reply from Bulk mobiles stating that the issue was over a year ago, however it has only been 4 months. As is clear by the email confirming delivery which was only 5 in the first delivery and then we got the rest in three different deliveries a week later. On the 30th July 2025
Bulk Mobiles Sales
​You​
Morning Ken,
Checked all with couriers yesterday all on schedule to arrive in my earlier email. ETA Wednesday 30th - Friday 1st. Reference numbers for logging.

ROYAL MAIL
FK449119718GB,
FK449119704GB,

EVRI
H01LFA0248512507,
H01LFA0248504942

Many thanks

Kind Regards
Habeeb

Business Development Manager

bulkmobiles.co.uk
BULK MOBILES™

3 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Bulk Mobiles

Réponse de Bulk Mobiles

Thank you for your review. We take all feedback seriously and have revisited the full service history of your order to ensure accuracy.

After checking with our sales and technical teams, we can confirm that the devices originally purchased were inspected on return and showed clear signs of accidental damage. As you may recall, our technician discussed this with you at the time, and we provided a goodwill free repair on the first occasion, despite the damage not being covered by warranty.

When the same devices were later returned a second time, you acknowledged in writing that the damage had occurred on your side and confirmed that you did not wish to proceed with a paid repair. For full transparency, we have provided the email confirming this.

URL proof for review transparency:
https://1drv.ms/i/c/5508f8fdbe8e3d38/IQA1gpQMKUZfQKrrdtoDPjatAcqzu-x0KrO5uWfMKSw121Q

Your current / most recent concerns were raised over a year later, and given the time elapsed and the prior accidental damage history, further repair or return is not something we are able to offer under our warranty policy.

We always aim to resolve matters fairly and transparently and stand by the policies that apply to all customers. If you would like to discuss this further, our support team is available to assist.

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ll admit

I’ll admit, my start with the Black Card service was rocky — but not because of them. My account verification dragged out and caused delays. I thought at first it was a red flag, but once everything was verified, things changed dramatically. Suddenly, the sales started flowing in, and I quickly reached the point where I was averaging three sales every day. The best part is how passive it all is. I don’t need to sit at my computer for hours managing customer service or logistics. Everything is handled, and I simply see the results at the end of each week. Looking back, I’m glad I stuck with it through that initial slow period, because the payoff has been better than I expected.

8 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Black Card Membership can lose you money!!

I used Bulk Mobiles to source new phones for my FBA business. I was initially happy with the ROI on these wholesale orders, despite the 3/4 week lead-time to receive the inventory. However, this was not sustained over time and when I was persuaded to join their Black Card Membership (where they manage the whole process for you) I ended up actually losing money. The returns did not even cover the BCM fees. They are also hard to get hold of as they never answer the phone and are slow to respond to emails.

1 novembre 2024
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

They solve the problem

Dropshipping is like send money quick and get refund quick. However, Refund policy is very slow. Still got refund and for that reason so happy.

11 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

CCJ in progress

CCJ in progress - Committing tax evasion. Worked with this company since September 2024, they siphon money off you and refuse to give refunds, compulsive lying and blatant fraud. They will offer to manage your account and destroy your ratings. If you are a small business, do not engage. They fail to respond to data subject access requests when it comes to personal data. All their phones come from China, they have structured their company and payment system in a way to try avoid you from being able to get your money back should any issues arise.

11 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This is completely crap

This is completely crap. I have invested more than a year and still couldn’t get back the money while they assured 70% ROI . While I still struggle to get my principal amount back. Not at all recommended. Wasting of time and money and nothing else. I am also looking what can be done to get the money back and ROI from them. I found a complete false commitment.

20 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Fake Selling iPads AS sealed

Selling iPads AS sealed, but then saying in the description that they are reconditioned. This is a huge problem as they’re also selling older. iPads like the iPad 3 from 2012 and people are buying them, thinking they are factory sealed original collector pieces. This website needs to stop sealing these products and mark them as refurbished.

7 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM COMPANY

SCAM COMPANY

Advertise as dropshipping experts, you pay a monthly fee and they handle your ebay account

I paid them £120 for a month and they did nothing but rack up £600+ of ebay fees.

Sold 6 six items in that time, making a profit of £200, however they only actually delivered 2, so i made £40, lost £120 to them, and £600 in fees, so a total loss of £680.

I also got bad ebay feedback from items taking several weeks to arrive, as opposed to the 8 working day that they promise.

Avoid at all costs

8 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Bulk Mobiles

Réponse de Bulk Mobiles

Dear Chris Haines,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear that your experience with our service did not meet your expectations. We understand how frustrating it must have been to face issues with delivery times and eBay fees, and we apologise for any inconvenience caused.

We take all customer feedback seriously, and we are actively looking into the concerns you’ve raised regarding both the fulfilment process and the delays with deliveries. Our goal is to provide a seamless experience for all of our clients, and clearly, we fell short in your case. Rest assured, we are addressing these matters with our team to ensure we improve in these areas.

Regarding the eBay fees, we strive to provide transparent communication about the costs involved in managing accounts, and we regret that there was a lack of clarity or understanding in this regard. We’d love the opportunity to discuss this further with you, as we aim to ensure that our customers are receiving the full value of their investment.

We’d like to offer our sincerest apologies for the negative impact on your eBay account, including the feedback received. This is not the standard of service we intend to provide. Please reach out to us at sales@bulmobiles.co.uk so we can investigate your case further and work towards a resolution, including addressing any issues related to orders and feedback.

We genuinely appreciate you bringing this to our attention, and we hope we can turn this situation around for you.

Kind regards,
Erin McGill
Marketing Manager
Bulk Mobiles

Noté 1 sur 5 étoiles

THER ARE JUST AFTER YOUR MONEY

Order in bulk and received poor condition phones and poor customer service.

Very miss leading terms and conditions with life time warranty.

1 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Bulk Mobiles

Réponse de Bulk Mobiles

Hello,

I'm sorry to hear that you have had issues with our service. If we could have details on your order we would like to investigate the issues further.

If you'd like to email sales@bulkmobiles.co.uk I can raise a note to solve the problem.

Thank you & kind regards
Bulk Mobiles Marketing Manager

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus