Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

12 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ja jeg har os har en dårlig oplevelse

Ja jeg har os har en dårlig oplevelse, mega god betjening men der jeg så fik mine dele og noget af det ikke passer og Gert som ejer biksen var selv nede og kigge på at det ik passet på. Han mener jeg selv skal tilpasse for at det kan passe sammen. Har købt for næsten 8000kr dele. Siger han må da skaf det rigtig rør til mig men det ik hans problem siger han og at det er såden i båd branchen. Spørg ham om jeg skal forvente at når jeg bestiller dele hos ham så er det ikke sikkert det passer? Så siger han nej? Men det er jo det der er sket. Han fralægger sig straks alt ansvaret og køre sign vej. Vil slet ik anbefale at man køber noget der. Kan os se andre har haft problemer med deres dele. Mvh Stefan Jeppesen

3 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kanon service og akut hjælp til…

Kanon service og akut hjælp til vinterservice med min Glastron båd som jeg for 2 uger siden kom ud med med 2 timers varsel grundet frosten kom og som blev lavet af Gert og en yderst sød Melaniker, så kun gode ord herfra. 👍👍👌

26 janvier 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg har haft en meget dårlig oplevelse…

Jeg har haft en meget dårlig oplevelse med cg marine.
Jeg har bestilt nogle båd reserve dele hvor jeg modtager de forkerte og jeg har efterfølgende taget kontakt til dem op til flere gange for at finde en løsning på returnering og tilbage betaling af penge . Men de er ikke til at komme i kontakt med dem. Så nej jeg vil ikke anbefale dem.

16 juin 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I needed a small engine head (Volvo…

Price Gauging.
I needed a small engine head (Volvo Penta MD7A) machined. It is no big job. Take the values and injectors out, machine the head, put them back in again. Four hours labor MAXIMUM (more like 2-3). They had the head for 3 weeks. I heard nothing and called them. Called back after 4 weeks saying the cost was 3200 (ex moms). Stupidly expensive, but I needed it done so I agreed. Head was ready in 5 weeks. When I arrived all up the cost was 7500 kr. So bottom line - it took 5 weeks to do a four hour job and I was charged 7500 kr. Anyone that knows anything about fixing engines knows how ridiculous this is. They obviously thought I was stupid because I didn't speak Danish. DO NOT USE THESE GUYS, YOU WILL MASSIVELY OVERPAY.

- Update December 2019: I took the business to small claims court, they admitted overcharging and provided a partial refund. Just think about that for a second before you use this business.

14 mai 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Servicen er i top

Servicen er i top, de tager sig tid til kunderne og er altid meget imødekommende. De er meget dygtige til deres arbejde og der er ikke en udfordring de ikke kan klare. Vil til hver en tid anbefale CG Marine, vestegenes bedste båd-mekaniker.

7 mai 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

SUPER GOD OG EFEKTIV SERVICE!

Da jeg havde været en tur på sundet og kom i havn, kunne jeg konstatere at jeg havde vand i mit motorrum. Jeg kontaktede CG Marine som kom og kunne konstatere at min søvandspumpe var defekt, de afmonterede den og tog med tilbage til værkstedet. Imellem tiden kunne jeg få tømt og tørt det resterende vand op i motorrummet. 2 dage efter blev søvandspumpen monteret igen og det har virket helt perfekt lige siden. Tak for god og hurtigt service.

6 mai 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Skal i have service på jeres bådmotor…

Skal i have service på jeres bådmotor og overvejer om i skal bruge CG MARINE så LAD VÆRE.
Vi bestilte et service på vores Volvo motor. Dette kom til at koste os 19.300 kr. Indehaveren af virksomheden Gert, ringer i forbindelse med servicet og informerer os om, at de er kommet til at træde på motoren, som har gjort den er blevet utæt. Dette kommer vi til at betale!??!
Vi havde selv købt oliefilter, impeller og brændstoffilter, det vidste de godt, men informerer os om, at de valgte at smide det ud, hvilket vi er meget undrende over for, at man tager en beslutning om at gøre, men samtidig på regningen fremstår det som om, at vi har betalt for selvsamme reservedele?? Altså vores egne ting, som de udtaler, at have smidt ud?? Under servicet spørger vi flere gange indtil priser, men der nægtes at svare på spørgsmålet.
Vi modtager en regning fra CG MARINE på det fulde beløb, inden arbejdet er udført. Gert har stadig vores propelhoved til båden i sit værksted, samt nøglerne til vores båd. Dette nægter han at udlevere før regningen er betalt. Vi ender, efter flere skrivelser frem og tilbage med at betale regningen på det fulde beløb, da vi bliver bange for hvad han mere vil tilskrive regningen da arbejdet stadig ikke er fuldført. 15 timer fremgår det af regningen de har været om at lave et service, plus et par småting, tænker vi er rigtig lang tid, samtidig er arbejdet ikke lavet og vi står tilbage med en ufærdig motor, samt booking af ny mekaniker, som jo så kommer til at koste os oven i de næsten 20.000 kr.
Ydermere sker der det, at vi vælger at sende vores søn ned for at betale regningen. Her bliver han overfaldet både fysisk og verbalt af Gerts medarbejder Mathias.
Vi ville ønske vi havde været mere forsigtige og havde tjekket op på anmelderser først bla. Her på trustpilot.

24 avril 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg er ikke i familie eller kender ejerne eller de ansatte i CG Marine

Hurtig og effektiv service .
I starten troede vi at der var fejl på min turbo på en Volvo penta kamp 43 men efter valg fra montøren ville han skifte de billigste dele først og det viste sig at det var der problemet lagde super service og effektiv.
Jeg kan kun anbefale CG Marine til andre som er kommet i nød med sin Volvo Penta motor.
Mvh. Bjarne

15 août 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig forretningsmoral

CG Marine udskiftede søvandspumpen på min Volvo diesel. Før dette kølede motoren uden problemer, Efter udkiftning var der ingen køling. CG mente at hvis der kom kølevand ud fra udstødningen, fungerede pumpen som den skulle, og at de i øvrigt ikke havde tid til at se på problemet. Efterfølgende forstår jeg deres afvisning. Da de tog den game pumpe ud, tabte den en eller flere impellere, som derefter blokerede kølingen. En fejl som man umuligt kan undgå at opdage ved skift af pumpe. Dertil kommer at vi fandt den udskiftede tærezink liggende løst! alt i alt kostede det mig 36.000 kr. at få repareret!

29 juillet 2017
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ny bådmotor - store problemer

Fik i 2015 installeret ny VP D1-30 motor i min sejlbåd af C.G. Marine, Ishøj. Efter deres råd blev den 30 år gamle lyddæmper ikke udskiftet, da de påstod, at den ikke fejlede noget. Foråret i år var der store problemer med motoren, da det viste sig, at lyddæmperen var i stykker, og søvand var løbet direkte ind i motoren. Reparation på den et år gamle motor beløb sig til over 40.000, og C.G. Marine påtager sig intet ansvar. Jeg har ingen forstand på motorer og henvendte mig derfor til nogen, som jeg troede var dygtige og ansvarlige. Nu, for sent, er jeg blevet klogere.

8 août 2016
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus