Be careful!! We thought we would receive quality shirts, but it all went horribly wrong. In august 2025 (!!) we ordered three outfits. In October we received two outfits, but with the names incorrect... Voir plus
Copyi
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Aug 2025 2 shirts besteld. Niet geleverd binnen aangegeven levertijd. Aantal keren mailcontact, uiteindelijk 1 shirt gekregen. Slechte kwaliteit. Het andere shirt nog niet gekregen (22 okt), na... Voir plus
Niks bestellen!!! Dit zijn oplichters! Je krijgt de bestelde artikelen NIET! Naar mij hebben ze de beschadigde shirt gestuurd, die niet te repareren is en de kortebroek, die ik helemaal niet had bes... Voir plus
Las de reviews en was bang dat het shirt niet meer zou komen. 16 juli besteld en 25 augustus binnen gekomen. Hierover tussendoor gemaild. Krijg hier wel reactie op. Voetbalpakje is van goede kwaliteit... Voir plus
Be careful!
Be careful!! We thought we would receive quality shirts, but it all went horribly wrong. In august 2025 (!!) we ordered three outfits. In October we received two outfits, but with the names incorrect (which we did pay for). After many contacts they didn’t want to resolve this. Furthermore one outfit was missing and they just don’t want to send it. Now in February 2026 I still haven’t received my order! And the issue of the incorrect personalised names on the shirts hasn’t been resolved
OPLICHTERS!!
Niks bestellen!!! Dit zijn oplichters!
Je krijgt de bestelde artikelen NIET! Naar mij hebben ze de beschadigde shirt gestuurd, die niet te repareren is en de kortebroek, die ik helemaal niet had besteld . Ik wil het terugsturen en geld terug, maar er wordt alleen maar 7 euro vergoeding aangeboden voor de shirt die 35 euro kost en alleen prullenbak in kan gaan. Je krijgt ook geen bedrijfsgegevens van hun en service is iemand via WhatsApp, die alleen snachts reageert, waardoor het ongelooflijk lang duurt om te communiceren.
Zeer slecht
Shirts konden niet geleverd worden geen voorraad. Trage communicatie. Half jaar na het bestellen pas de complete bestelling ontvangen.
Aug 2025 2 shirts besteld
Aug 2025 2 shirts besteld.
Niet geleverd binnen aangegeven levertijd.
Aantal keren mailcontact, uiteindelijk 1 shirt gekregen. Slechte kwaliteit.
Het andere shirt nog niet gekregen (22 okt), na herhaaldelijk vragen krijg ik steeds de reactie dat ik nog even geduld moet hebben…
Nu formeel gevraagd om geld terug.. afwachten…
Zakkenvullers en oplichters!!!
Na weken eindelijk mijn bestelling binnen.maar....het verkeerde shirt geleverd!!!!Ik kan mijn bestelde shirt wel geleverd krijgen,maar dan moet ik iets bestellen en dan wordt hij erbij geleverd??wat een onzin.het juiste shirt kan zo worden opgestuurd,maar dat doen zij niet.TE TRIEST VOOR WOORDEN,WAT EEN OPLICHTERS!!!!
Probably scam
I bought a t-shirt three months ago and never received it. Don't buy it; it's probably a scam. They respond to emails saying the t-shirt is no longer in stock and that you should choose another one. So you choose, but they don't ship it. And when you complain, they give you the same generic response: the t-shirt is out of stock and that you should choose another one.
Nooit iets bestellen hier
Nooit iets bestellen hier! Oplichters. Ik word al maanden aan het lijntje gehouden hier en nog steeds niets ontvangen. Ook geen alternatief shirt wat aangeboden was aangezien een andere niet leverbaar was. Geaccepteerd maar opnieuw dezelfde excuses en geen resultaat.
Zelf 9 shirtjes gekocht
Zelf 9 shirtjes gekocht. In eerste instantie dacht ik dat ik was opgelicht maar uiteindelijk kwamwn er al 7 van de 9 binnene. Helaas niet in 1 groot pakket gekregen. Kreeg 3 pakketjes binnen op verschillende dagen. Maar wat ontbreekt is je krijgt geen mail dat het verstuurd is of een track en tracé code. Opeens zomaar uit het niets kwam het binnen. Ik heb wel een mail gestuurd Waarom het zolang duurde? Maar ik kreeg een mail die mij niet duidelijk aansprak! Ook lijkt het een automatische mail te zijn. Maar verder zijn alle shirts wel orgineel en ik heb al plezier van de 7 shirts die binnen zijn!
Blijf gewoon wachten totdat je het binnen krijgt want ze krijgen een bestelling binnen, dan kopen ze die op via die fabriek moeten ze het laten opsturen naar zichzelf en dan sturen ze het nog eens naar jou op. Eigenlijks komt dit veel over met aliexpress en temu en wish!
Late levering
Maand geleden besteld heb al 3 keer gemaild niks ontvangen geen klantenservice helemaal niks totdat ik thuiskwam en de shirts zag zijn goede kwaliteit maar er moet wat gedaan worden met het levertijd
VoetbalShirts besteld
VoetbalShirts besteld
Tot op heden (maand geleden besteld) niks ontvangen. Wel mailen ze dat het pakket aangekomen moet zijn. Nou helemaal niks. Pakket is aangemeld bij DHL maar gebeurt helemaal niks! Er wordt wel na paar dagen gemaild maar eigenlijk veelal van die automatische antwoorden of steeds zelfde verhaaltje ! Niet dat je daadwerkelijk idee heb dat je echt met een persoon aan mailen bent! Na een maand mailen gebeurt er nog steeds niks. Vind erg jammer mijn man keek zo uit naar zijn shirts! We hebben er twee besteld ! Erg teleurstellend. Is zo wie zo voor ons de laatste keer dat wij hier bestellen.
Dus raad aan hier niet te bestellen!!!
Eind mei besteld
Eind mei besteld, nog steeds niks ontvangen. Begin juli mailcontact gehad. Het is druk;wordt zsm verstuurd...het is nu eind augustus. Wat een drama. Mail ontvangen voor alternatief...dat zijn shirts van 2024...Denk niet dat mijn dochter er mee akkoord gaat. Geld terug vragen is blijkbaar geen optie
We hebben een hele andere maat ontvangen
We hebben ajax tenue besteld
1 thuis tenue en 1 uit tenue
2 Shirts xl, 2 broekjes l voor beide tenue
En wat krijgen we 2 × M shirt. 1× S broekje, 1× M broekje
Wij vinden dit niet zo netjes, maar we zouden hun niet zo snel aan bevelen
Je moet een maat kiezen en dan verwacht je dat je die maat ook krijgt
En ik krijg andere maten wat je niet hebt bestel dit vinden we heel slecht
Las de reviews en was bang dat het…
Las de reviews en was bang dat het shirt niet meer zou komen. 16 juli besteld en 25 augustus binnen gekomen. Hierover tussendoor gemaild. Krijg hier wel reactie op. Voetbalpakje is van goede kwaliteit. Naam staat er helaas niet op. Wel voor betaald. Hierover gemaild vandaag. Respons dus nog onbekend
Beschadigde bestelling
Mijn bestelling was tijdens de verzending beschadigd geraakt. Ik heb zonder moeite een nieuwe opgestuurd gekregen.
Voetbal shirts ontvangen
Zag zeer slechte reviews na besteld te hebben. Deze keer niet gechecked. Veel gemailed. Kreeg steeds (na enige vertraging) antwoord. 2,5 week na betaling geleverd uit China! Ben erg blij met de 3 shirts. Ze zijn voor mijn portiers in mijn straat in Medellín. Wel leuk voetbal shirt uit Holland
Slecht bedrijf en bestel hier nooit…
Update: uiteindelijk na volhouden van mails sturen en nog meer contactformulieren hebben we uiteindelijk het shirt ontvangen. Dus blijf volhouden!! Slecht bedrijf en bestel hier nooit wat!! Shirt en broek besteld. Broek binnen gekregen en shirt niet ontvangen. Blijven schuilen onder dat het pakket is geleverd. Geven tracknummer op van ander pakket wat aangemeld is bij dhl maar nooit ontvangen is. Bagger dit!!
Shirt besteld
Shirt besteld. Binnen 3 weken in huis. Prima kwaliteit. Zou wel met paypal bestellen
Geen communicatie en zekerheid
Shirt besteld, geen communicatie over wanneer deze bezorgd wordt. Reageren niet op mails en het ordernummer invullen op de website maakt je ook niet wijzer. Slechte service en je weet niet waar je aan toe bent. Niet hier bestellen dus!
Nooit hier bestellen
Nooit hier bestellen, ze lichten je op en je krijgt het nooit binnen
Bestelling niet ontvangen mailen e.d
Bestelling niet ontvangen mailen e.d. word niet op gereageerd geen geld terug garantie, zo jammer dit het zou een verjaardagscadeau voor mijn zoon zijn !
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








