Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought this cosplay, really looking forward to its arrival, and it has truly exceeded my expectations. I’m absolutely in love with it! The fabric features the character’s canonical colors, the sti... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Very reasonably priced! Although shipping did take a long time as items came from China, (I was aware of the time scales and ordered well in advance for when I needed the items) they were happy to p... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

We ordered three costumes from Coshd on 24 September for a themed event abroad, and paid an extra £20 for express delivery, advertised as 5–8 business days. Nearly a month later, one cos... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

This is the second time I have bought a star trek uniform from this site and I have not been disappointed at all. I like the quality of the materials of the uniform and it is inexpensive. To tell... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de déguisements

Écrit par l'entreprise

Coshd specialized in tailor made costume making, having been in this field for more than 8 years. The costumes from Coshd are all hand-made, this is the main difference between our costumes and other fancy dress and cheap mass products.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

397 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 68 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(397)

90 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

We ordered three costumes from Coshd on…

We ordered three costumes from Coshd on 24 September for a themed event abroad, and paid an extra £20 for express delivery, advertised as 5–8 business days. Nearly a month later, one costume still hasn’t arrived and another came without its boots. Customer service has since confirmed in writing that the missing parcel won’t arrive before we leave.

The Padmé costume that did arrive was not the quality or standard shown on the website.

When we complained, we were told we’d have to pay to post everything back to Shanghai by airmail, within two weeks, before any refund would be considered. Their alternative was to keep the items and accept a 10% refund. They also refused to refund the express delivery charge, even though the items arrived late or not at all.

Be aware that although the website is .co.uk and prices are in pounds, the company appears to be based in China, and returns go to a Shanghai address. Under UK consumer law, sellers must cover return costs for faulty or not-as-described goods, but Coshd’s policy puts that cost on the customer.

If you need items by a specific date, or want the reassurance of easy returns, I’d recommend buying elsewhere.

I have since been contacted by cosh asking for a booking reference!

Let’s see how this goes!

#HK99261

24 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We have resolved this matter via email; please check your inbox. Thank you for your understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

IN LOVE <3

I bought this cosplay, really looking forward to its arrival, and it has truly exceeded my expectations. I’m absolutely in love with it! The fabric features the character’s canonical colors, the stitching is well-done, and it comes with all the belts and accessories, such as the necklace. The faux leather is of good quality, and the sizing is spot on!
I also ordered the version that includes a wig; I was really impressed by the quality of the wig cap, and the amount of hair is just perfect.
I’m in love with it! I highly recommend this site—they’ve proven that the quality of their cosplays is impeccable.

18 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor customer servicer

Very, very poor customer service.

No intention of righting wrongs. No fair return or refund policy.

I would avoid this company.

19 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We apologize for the inconvenience. We were unable to locate your order. Could you please send me your order number? We will resolve this issue for you as soon as possible. Thank you for your understanding.

Noté 2 sur 5 étoiles

Order arrived on time however sizing shocking

Order arrived on time however sizing was not accurate. Emailed but took so long to reply that had to start to modify as time was running out until the day I needed to wear. Looked shocking so went in the bin.

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

Since the size charts vary by garment, we recommend that you carefully review the size chart before making a purchase. If you have any questions, please contact us for assistance. If the size of the garment you receive differs from the size chart, we will definitely resolve the issue for you. We have already sent you a solution via email; please check your inbox. Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Pathetic company and service

They made the costume too small and then told me I have to either pay to return it or buy a new one. They don’t follow their own policy or even the 14 day return policy that every company follows.
Now having to go through my bank to get my money back as the costume they sent is useless to me.
Would avoid and go elsewhere to save time and hassle. And you might even get something that fits from somewhere else.

9 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We apologize for the inconvenience. I was unable to locate your order. Could you please send me your order number? We’ll resolve this for you as soon as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

RE2 Leon Outfit

Orderd the resident evil 2 leon kennedy costume with the boots and I have to say this must be a joke right? The boots didnt even come with the outfit and the materials used are just horrendous the belt barely works with the outfit because of the friction the shirt barely fits and the tactical vest doesn't even look proper when you have it on it just puffs out abit and did I mention the material??? It is a sweat magnet the "waterproof" feel is horrendous and makes it very uncomfortable and hot definitely not up to expectations especially after paying £130+! I am appalled and the refund policy is shocking!

14 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We apologize for the inconvenience. Your boots and clothing were shipped separately. Your boots are currently in transit and will arrive shortly; please be on the lookout for them. Regarding the quality issue with the clothing, we have provided a solution in our email; please check your inbox. Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

ordered harry potter outfit for my…

ordered harry potter outfit for my grandsons birthday party - paid extra £20 for express delivery 5-8days to ensure it arrived in time
16 days later it has still not arrived and he didnt have it for his harry potter party which was hugely disappointing for him and me
what they didnt say it that it seems to take forever to process order......................never again

29 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We’re sorry for the inconvenience—the clothing you purchased isn’t in stock, and it will take about 7–15 business days to prepare. “Fast Shipping” refers to delivery within about 5–8 business days after shipment. I see that your order has already been shipped.
By the way, if you need the costume urgently, you can purchase from our “READY TO SHIP” collection, which can be shipped to you within 24 hours.
We’ve clearly outlined the production lead times for all costumes in our 2026 Halloween announcement. Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a Batman cosplay paid a lot of…

Ordered a Batman cosplay paid a lot of money for it was supposed to come with boots too no boots came the quality of the cosplay is a joke there services is and trying to chance up a refund but no response I am very disappointed

23 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We’re sorry for the inconvenience. The costume and boots you purchased were stored in different warehouses, so we shipped them to you separately. Your order is currently marked as fully delivered.
Due to the high volume of orders and emails during the Halloween season, we typically respond to messages within 48 hours. Thank you for your patience.
Regarding the quality issue with the outfit you mentioned, we’ve already contacted customer service to verify the details and will work to resolve this for you. Please check your email for updates. Thank you for your understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience would use again

Very reasonably priced! Although shipping did take a long time as items came from China, (I was aware of the time scales and ordered well in advance for when I needed the items) they were happy to provide shipping information and updates over email and responded very fast.

The items looked as photographed on the website and fit perfectly.

18 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

TFC Jester

I absolutely loved this Jester cosplay from The Freak Circus! The quality is really impressive, and the details make the whole costume look great in person. It fits well, feels comfortable to wear, and really captures Jester’s distinctive look.

I’m very happy with how it turned out and I’d definitely recommend it to other fans of The Freak Circus looking for a cosplay.

16 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing!

The company is very friendly, the shipping was fast and the quality is great! Would deginehly recommend🎀

12 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I absolutely love this cosplay

I absolutely love this cosplay! Everything about it exceeded my expectations. The quality of the costume is excellent, and you can really tell how much attention to detail went into making it.

The sizing was perfect and matched the measurements provided, so it fit me exactly as expected. It was also surprisingly comfortable to wear, which made moving around and taking photos so much easier. I never felt restricted or uncomfortable while wearing it.

The materials feel great, the details are beautifully made, and the whole costume looks even better in person. I’m extremely happy with my purchase and would absolutely recommend this store to anyone looking for a high-quality cosplay. I can’t wait to wear it again! ❤️✨

5 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Cosplay arrived in 2 weeks

Cosplay arrived after around 2 weeks. Everything went smoothly and I’m happy with the quality (The Freak Circus cosplay). The package arrived safely and there were no issues

8 septembre 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Slow.........

I placed an order 1st August....received 10th September. Perfectly good costume but unfortunately arrived after the event I ordered it for so make sure you check...I did contact the company & received a partial refund.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We apologize for the inconvenience. The item you purchased is not in stock, and the processing time for clothing is approximately 7–25 business days. We apologize for the delay in shipping your order. We have already contacted customer service to handle this matter and will resolve it as soon as possible. Thank you for your understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

This is the second time I have bought a…

This is the second time I have bought a star trek uniform from this site and I have not been disappointed at all.
I like the quality of the materials of the uniform and it is inexpensive.
To tell the truth I am planning to change it into a babylon 5 uniform.
I ordered it on the 27th of August and it arrived today Thursday 3rd September absolutely fast,
I can't say anything bad about the order or the company, absolutely brilliant. 👍

3 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered on 3 August and it’s now 31st…

I ordered on 3 August and it’s now 31st August and I’ve just been told it’s still not left the factory.
It’s not arriving in time for event and all I’m offered is 10%, this is ridiculous.
There was no update anywhere to say it was taking so long and I had to contact them via e mail. I guess I’m even lucky to get a reply.
Don’t use this site, waste of money

3 août 2026
Avis spontané
Logo de Coshd

Réponse de Coshd

We’re sorry for the inconvenience—we couldn’t find your order. To ensure the authenticity of your review, could you please send us your order number so we can look into it?

Noté 5 sur 5 étoiles

10/10 experience

The cosplay is super high quality and fits very well according to size chart.
Also came with 3d accessories!
Thank you 😊 highly recommended

26 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

The quality of cosplay is so good

The quality of cosplay is so good! I recommend it!
The cosplay include all: hat, trousers, t-shirt, layer and also the shoes!

Im very happy with this costume

26 août 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus