Curology Avis 

1 323
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Been using curology for 5+ years now and it has rescued my skin from terrible acne in the beginning and maintained clear skin since then. Recently received a bottle with a broken pump and reached out;... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Stassie did great informing me of their procedures for billing when I came to ask for a refund due to an unexpected charge. She refunded me the amount and was very professional.

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service was awesome. I had two issues with the post office not being able to deliver my package and customer support responded so quickly to help me reship my package. I really appreciate the... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They send an email after your trial ends letting you know that your full size product will ship soon. But after that, they don't notify you when you'll be charged or when your next product will be shi... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Clinique dermatologique
  2. aussi dans
  3. Pharmacie

Écrit par l'entreprise

Your Curology formula is a unique mix of prescription ingredients you can’t get off the shelf — chosen for your skin by an online dermatology provider. We believe in personal, effective skincare. That’s why we work one-on-one with you to create a custom prescription cream — made to clear anything from acne and blackheads, to fine lines and wrinkles. No drugstore product is this customized. Curology uses your photos, your history, and your goals to pick prescription ingredients just for you — and mail a custom cream to your doorstep. Members can choose the plan that works best for them — just the custom cream, or the full routine, including the cleanser and moisturizer. All Curology products are made in the USA, vegan, and leaping bunny certified. Follow us on Facebook and Instagram @curology #curologyjourney


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 94 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(1 323)

48 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Update

Customer service addressed my problem after being charged when I cancelled and they provided a solution, thank you.

28 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Nathan, we appreciate you taking the time to provide this feedback. We apologize for any inconvenience!

I wanted to mention that the trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & charge the selected items. To ensure full transparency, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment. As no account changes were made, your order was processed as scheduled.

Rest assured, we understand your concern and are happy to refund you I've followed up via email now.

If you have any additional questions, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a great day, and take care!

Noté 4 sur 5 étoiles

Updated Review - Responsive Customer Service

Update: Customer Service reached out to find a remedy to the problem. It's a shame it took a Trustpilot review to get them to respond, but I appreciate them taking the time to help resolve this.

Old Review- BE WARNED: They do not give you refunds and don't accept returns. They will take your card information and not tell you when they are shipping out another batch, then you get a surprise $100 bill that they refuse to refund you. Be careful!

28 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Holly, thank you for sharing your thoughts, I want to apologize that we've missed the mark!

To clarify, the trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & bill by your chosen box. As a courtesy, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment. As no account changes were made, your order was processed as scheduled.

Not to worry, we completely understand your concerns and so I'm happy to refund that invoice for you! I've sent you an email with more details now.

If you have any additional questions, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a wonderful day, and I hope to hear from you soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMED OUT OF $100

I signed up for the 30 free trial. I canceled my service about a week and a half (possibly 2 weeks) prior to when it was supposed to charge me for the next month. I received a noticed that I got charged anyway. I went through the cancellation process again and contacted customer service, but received no response. A few days later, it said the order shipped. I canceled again and contacted again, still with no response. The morning after it shipped, I contacted again (via text this time) and finally got a response only for them to refuse a refund because I canceled "too late" and they had "no record" of me canceling the first two times. I'm screwed out of $100 for something that is not my fault.

3 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Jessica, we sincerely appreciate you sharing your thoughts, and I want to apologize that we failed to meet your expectations!

To clarify, the trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & bill by your chosen box. As a courtesy, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment. As no account changes were made, your order was processed as scheduled.

However, I completely understand how frustrating unwanted charges can be and so I've sent you an email with additional information.

If you have any additional questions, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a wonderful day, and I hope to hear from you soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Sasha was my customer representative

Sasha was my customer representative. She was patient and helpful. She resolved my issue immediately and saved me a lot of trouble. She understood my issue and fixed it right away which I really appreciated. It is normally never that easy when dealing with customer support.

15 juillet 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

I Rip off SKIN Productsrequested a sample pack paid shipping…

I requested a sample pack paid shipping got no paperwork saying was being placed on suscription recieved 2nd package was bill 100$ for it these were not good products didnt work asadvertised called them spent s a few days didnt get back to me requarding cancilation sent unopenedproducts back at a $15 cost to me bow they r saying they have A NO RETURN POLICY what a rip off since my review i have reported curology to ftc Pa attorney general&BBB and dispute chargeback with my credit card company these r scammers Heard back from attorney gen of Pa &curology both on june 24 attorney gen sent letter asking them to reply in 21fays telling me to reply if curology resolves issue curology message sent said there would be a one time refund posted within next 5days will update my review when i see my refund

12 juin 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Dusty, thank you for providing this feedback, and I'm really sorry to hear about the less-than-stellar experience.

To clarify, the trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & bill by your chosen box. As a courtesy, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment. As no account changes were made, your order was processed as scheduled.

However, I completely understand your concerns and am happy to process a refund for you! I've sent you an email with additional information.

If you have any additional questions, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a wonderful day, and I hope to hear from you soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer care

My box came with missing 2 items and I contacted customer care and they sent me a whole new box with the correct items for free, can't beat that for customer service! I was very happy

8 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst skincare company ever!

This company is such a joke & completely scams its customers! I bought their trial tretenoin formula, wanted to give my skin a few weeks to adjust, I had major irritation from their formula. A new bottle shipped out before I had even finished out the trial formula. These formula's are not custom to your skin at all. This formula burned my skin and they told me they don't offer refunds but could adjust my formula. No thank you! RUN AS far away from this company as you can go. I regret ever getting involved with their business. THE ABSOLUTE WORST. LEARN TO START CARING MORE ABOUT YOUR CUSTOMERS - We are the lifeline to YOU staying in BUSINESS!

11 mai 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Shaun, thank you for providing this feedback, and I'm really sorry to hear about the less-than-stellar experience.

To clarify, the trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & bill by your chosen box. As a courtesy, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment. As no account changes were made, your order was processed as scheduled.

However, I completely understand your concerns and am happy to process a refund for you! I've sent you an email with additional information and steps to get your refund processed.

If you have any additional questions, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a wonderful day, and I hope to hear from you soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

Refund refused


Chat with Curology AI
powered by decagon.ai
2:50 PM
Hello this did not work for my daughter and she still has blemishes and same skin issues

In order for us to connect you with a specialist on our team, I'll need your email so we know who you are. Could you please provide your email address?

If you do not have an account with us, please reach out to us via email at or SMS at 415-200-2060.

A specialist will join this chat shortly! Please hang tight, our team will be available within 2 minutes, but usually faster than that!

An agent has joined the chat
2:58 PM
Sasha
Agent avatar
Hi Alona, my name is Sasha! Thank you for your patience, it's my pleasure to assist you. How are you doing today?

3:00 PM
Hello this is dexteria Jenkins I saw an email that said I had approved another shipment for my daughter alona
3:01 PM
However this product did not work and we will use a dermatologist in person for assistance

I’d be happy to look into this for you. Please give me a moment while I pull up your account!

How much was taken from my account and how can I cancel this shipment
3:04 PM
Sasha
Agent avatar
I apologize if there's any confusion regarding this recent order. The trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & bill by your chosen box. As a courtesy, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment. As this was your first full sized order, the total was $107.21.

Unfortunately, it looks like your shipment has already left our facility so we are unable to cancel it at this time. I'm so sorry for the inconvenience this may have caused. However, as you are going to see an in person dermatologist, I can confirm your account has been cancelled! Rest assured, as your account is no longer active, no new shipments will process for you.

3:09 PM
An email was sent asking me to contact a provider
I will reject shipment please not to refund the amount once ups shipment is rejected
3:10 PM
Hello
3:11 PM
Sasha
Agent avatar
I can confirm that a pre-shipment email was sent on May 4th. Sometimes our emails are misdirected to spam, so please be sure ' to your contacts list. This should help ensure any future messages are delivered to your inbox without issue.

I do sincerely apologize, however, once a shipment processes, we are unable to cancel, refund, or accept the return of an order. For additional information, please see our return policy here​.

3:12 PM
Okay i will return and file fraud charge the the bank there should be a confirmation received before shipping not just a email you should gain authentication by phone
3:14 P
Sasha
Agent avatar
At this time, we don't have a phone line. I understand this may be frustrating, and I've passed along your feedback to our team. Thank you for taking the time to reach out and share your thoughts. We're always looking for new ways to improve our service to best meet the needs of our members.

I understand that you would like to file a fraud charge with your bank. Is there anything I may do to assist you in the meantime?
​

3:17 PM
Yes this is a formal complaint as I was not notified nor did I confirm that I needed any products as these products did not work for my 14 year old minor child. I have contacted this merchant that has refused to refund money they have stated they can not be reached by a business phone. They have been notified that a fraud charge will be filed as well as a complaint with the attorney General, pharmacy board, and better business bureau.
Ask a detailed question...

9 mai 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Dexteria, I am so sorry to hear about your less-than-stellar experience and completely understand your frustration!

Please know that the trial is meant to last for the first 30 days of your subscription. After that, your full-sized shipment will process & bill by your chosen box. As a courtesy, we sent an email reminder beforehand to help ensure you were aware and prepared for your upcoming shipment.

However, I understand you may have not been aware of your daughter's subscription so I have sent you an email to further assist with additional information and have processed your requested refund.

If you have any additional questions, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a wonderful day!

Noté 1 sur 5 étoiles

Skin care is not personalized

Skin care is not personalized. I was new to retinol I had never used it before and after using as directed for 3 days my skin was so insanely irritated I stopped using and forgot about them charging me. A month later they sent the same stuff, I tried to cancel but the provider assured me that I would get a better formula. Paid again and tried again, the product was still to strong. I tried to cancel but was forced to do a pause…. The following cycle I saw à failed change, for online canceled my subscription but they billed again and now I am stuck with so much product I can’t use because as it turns out I am allergic to the formula. Lots of “read the policy” but no actual help.

Just go to a dermatologist in person. These tele services are just pushing drugs without any concern for the actual health of the individual. Shame on you Curology….

5 mai 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Tiffani!

I am very sorry to hear about your less-than-stellar experience with Curology. This is certainly not the experience we wish to provide.

Please know that each formula is personalized based on the information you provide when signing up and within your check-ins. This is why we typically do not offer refunds, because each formula is made for a specific patient and cannot be reused.

However, we do understand everyone's skin is different, so your medical provider is on hand to help answer questions, or update your formula if it is not right for you.

You can reach out to them anytime via your consultations page.

In the meantime, I would love to look into this further for you to see how we can further assist with your concerns. I wasn't able to locate your account, but feel free to reach back out us at hello@curology.com.

Have a wonderful day, and best of luck with your skincare journey!

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered my first box and since I been…

I ordered my first box and since I been using the formula as directed the formula is not helping I noticed like every morning the ance is spreading more and more all over my face I don't know why that's happening it didn't do that the first 3 uses now after the 4th use the ance spreads even worse I will not use the formula no more

28 avril 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi LaTonya, I am so sorry to hear this and completely understand your frustration! Please know that the vast majority of our members see results within 2-3 months.

However, we also understand everyone's skin is different, so your medical provider is on hand to help answer questions, or update your formula as needed. Feel free to reach out to them anytime via your Consultations Page.

If you have any trouble getting in touch with your medical provider, you can always contact us at hello@curology.com or via SMS at 415-200-2060 at any time and we'd be happy to help!

Have a wonderful day, and best of luck with your skincare journey!

Noté 5 sur 5 étoiles

cancellation problems

update.. curology stepped up and refunded for the error
Approx a month ago I attempted to cancel the subscription and was not able to as I continually recieved an error message. I then emailed and after much going back and forth she agreed to cancel the account ...lo and behold I recieved a package on 4/25 and was charged 87.00 .. After finally getting to someone I have been told there are no returns whatsoever...How can you run a company like this?

24 avril 2025
Avis spontané
Logo de Curology

Réponse de Curology

Hi Robin,

I am so sorry to hear about the less-than-stellar experience. This is certainly not the experience we wish to provide.

Looking into this further, I can confirm we've gotten in touch with you and have refunded this last invoice.

If you have any additional questions, feel free to send us an email at hello@curology.com.

In the meantime, I've passed along your feedback to our team. Thank you for taking the time to reach out and share your thoughts. We're always looking for new ways to improve our service to best meet the needs of our members.

Have a wonderful day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very nice and helpful

The Curology Success Team responded as fast as possible to help me with a situation with my account and handled the issue smoothly. They were such a big help!

22 avril 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus