Slechte service
Ik heb een stromer geleased die is teruggeroepen vanwege problemen met de voorvork. Na zelf veel moeite te moeten doen, zijn ze de fiets dan eindelijk komen ophalen om te repareren. Dan heb ik zelf ook meermaals moeten vragen of er een vervangfiets was. Uiteindelijk na een paar maanden heb ik een vervangfiets gekregen. Na nog eens 3 maanden en meerdere herinneringen heb ik eindelijk mijn stromer teruggekregen. Toen ik vroeg voor een compensatie, aangezien ik 2 maand zonder fiets, en 3 maand met een minderwaardige fiets heb gereden (en de prijs die je betaalt voor een lease ook hoog is), kreeg ik na weer meerdere herinneringen een onvriendelijke mail terug met de boodschap dat ze er zelf niets aan konden doen en het voor hun ook onprettig was, waardoor ik geen compensatie heb gekregen. Dan had ik voorgesteld om de lease te verlengen, maar ook dat mocht niet. Kortom geen goede service en onvriendelijke behandeling.

Réponse de Cyclobility







