Elites Funding 

La note de cette entreprise n'est actuellement pas disponible en raison d'une violation de nos conditions d'utilisation.

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

2 LUNI AU TRECUT DE CAND CEI DE LA ELITES FUNDING MI AU SPUS CA O SA IMI INAPOIEZE BANII PE CARE I AM PLATIT PENTRU TAXA DUPA CE MI AU REFUZAT UN PAYOUT PE ABERANTUL MOTIV DE "SUSPICIUNE DE INCACARE A... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have followed all their rules, hit my targets, and requested my payout. I have been waiting for my payout for 2 weeks now, and total silence. I have sent 4 to 5 emails to their support team and rec... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a great experience with ElitesFunding. David, my account manager, made everything seem simple and easy to understand. This platform is perfect for high-speed trading, and I managed to make a pro... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a great experience with ElitesFunding. David, my account manager, made everything seem simple and easy to understand. This platform is perfect for high-speed trading, and I managed to make a pro... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Service de finances alternatives

Écrit par l'entreprise

We understand that access to funding is a crucial factor in realizing trading success, and that’s why we’ve built a platform designed specifically to connect talented traders with the capital they need to thrive.


Coordonnées de contact

Violation des conditions d'utilisation

Tous les avis

(149)

21 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Everything is going very slowly

Everything is going very slowly! I wrote an email to support and they answer me after 5 days. And the conditions for withdrawing money are very strict.

20 août 2025
Avis spontané
Logo de Elites Funding

Réponse de Elites Funding

Hello,

Thank you for your feedback — we genuinely appreciate you taking the time to share your experience.

We apologize for the delay in responding to your email. While we strive to reply as promptly as possible, during peak times our support team may experience higher volumes of inquiries, which can occasionally lead to longer response times. That said, we are actively expanding our team to improve response speed and service quality.

Regarding the withdrawal conditions: please note that we follow strict internal verification procedures to ensure all payouts are made fairly and in line with our platform's rules. These steps are essential not only to protect our company’s capital, but also to maintain a level playing field for all traders.

Our goal is to build a serious and transparent funding platform where committed traders can thrive. If you have any pending concerns, we invite you to reach out again with your account ID, and we’ll make sure your case is prioritized.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Nu recomand serviciu

Nu recomand serviciu. Am obținut finanțarea și am solicitat o sumă mică pentru a mă asigura că voi primi plata. Am fost suspicios din cauza altor recenzii în care oamenii se plângeau că nu și-au primit banii. După ce am solicitat plata, mi-a fost respinsă cu motivarea (încălcarea Strategiei de Tranzacționare Interzise) , pentru că am efectuat mai multe tranzacții consecutive într-un interval de sub 30 de minute. Însă, dacă consultați regulile, veți observa că acestea nu sunt deloc evidente, trebuie să dai click pe un text specific pentru a vedea restul regulilor. Acest lucru este extrem de netransparent – nu toată lumea observă acest detaliu, iar în acest mod anumite reguli sunt omise(aproape ascunse, dacă nu ești extrem de atent), ceea ce este in folosul acestui Prop Firm. Era mult mai simplu să fie totul prezentat clar pe aceeași pagină, fără a fi nevoie să navighezi prin link-uri obscure.

Personal, sunt profund dezamăgit și din tot sufletul nu recomand serviciul nimănui! Elitelor fiți mai transparenți cu regulile. Noi, traderii, muncim din greu pentru a obține finanțare, iar în spate stau multe sacrificii.

Referitor la strategia mea: (nu este scalping) sau interzisă, nu ce afirmați în motivarea suspendării contului. Strategia se bazează pe intrări pe intervale de 5 minute și 1 minut, conform normelor pe care le-am înțeles inițial.

Sper că acest review va fi văzut de cât mai mulți utilizatori și luat în considerare înainte de a alege serviciul.

Am luat la cunoștință răspunsul dumneavoastră. Doresc să subliniez că nu intenționez să-mi schimb părerea și îi încurajez pe toți traderii să apeleze la companii de finanțare serioase. Personal, nu am observat transparență din partea dumneavoastră. Regulile ar trebui să fie accesibile și clar expuse, nu ascunse într-un mod care să oblige utilizatorii să contacteze suportul pentru a le descoperi – un lucru pe care îl consider absurd, întrucât nu specificați explicit ce anume înseamnă scalping. Menționez că nu am practicat scalping, tot ce am făcut a fost să-mi respect strategia și să-mi protejez capitalul. Atunci când un setup nu a mai corespuns strategiei mele, am închis tranzacția manual sau aceasta s-a închis automat la breakeven pentru a evita pierderile. Totuși, ați lăsat impresia că strategiile de tranzacționare interzise sunt interpretabile.

Întotdeauna am respectat regulile, însă unele dintre ele nu au fost comunicate corespunzător din cauza lipsei de transparență. Nu le-am găsit pe pagina principală, iar accesul la ele este ambiguu: nu toți utilizatorii își dau seama că trebuie să acceseze un anumit text îngroșat cu negru, ceea ce induce în eroare și îi obligă să caute secțiuni relevante printre rânduri.

Fiți transparenți! Prezentați regulile într-un mod clar și accesibil, nu ambiguu. În cazul meu, ați dovedit că nu sunteți de încredere, iar părerea mea rămâne neschimbată indiferent de explicațiile pe care încercați să le oferiți. Experiența mea practică a fost total diferită de ceea ce susțineți.

P.S. Strategia mea "nu este interzisă". Faptul că tranzacționez pe timeframe-uri mici nu mă face un trader care încalcă regulile.

I do not recommend the service. I got the funding and requested a small amount to make sure I would get paid. I was suspicious because of other reviews where people complained about not receiving their money. After I requested the payment, it was rejected with the reason (violation of the Prohibited Trading Strategy) because I made several consecutive trades in less than 30 minutes. However, if you look at the rules, you will notice that they are not at all obvious, you have to click on a specific text to see the rest of the rules. This is extremely non-transparent – ​​not everyone notices this detail, and in this way certain rules are omitted (almost hidden, if you are not extremely careful), which is to the advantage of this Prop Firm. It would have been much easier to have everything clearly presented on the same page, without having to navigate through obscure links.

Personally, I am deeply disappointed and I do not recommend the service to anyone with all my heart! Elites, be more transparent with the rules. We, the traders, work hard to get funding, and behind it are many sacrifices.

Regarding my strategy: (it is not scalping) or prohibited, as you state in the motivation for the account suspension. The strategy is based on entries on 5-minute and 1-minute intervals, according to the rules that I initially understood.

I hope that this review will be seen by as many users as possible and taken into account before choosing the service.

24 février 2025
Avis spontané
Logo de Elites Funding

Réponse de Elites Funding

Dear Mr. Petru Casian,

We understand your frustration, and we apologize if you feel dissatisfied with the services provided by Elites Funding. However, after reviewing your case with our support team, we have been informed that you were explicitly notified that your account violated our Prohibited Trading Strategies policy.

As you mentioned in your review, you requested a small payout "to make sure that you would get paid." If Elites Funding were a scam, it would be logical for such a company to process small payouts to avoid negative reviews. However, this was not the case. We hope your review helps raise awareness among other traders and potential customers about the importance of reading and understanding our rules before purchasing an account.

Our trading restrictions are not hidden; they are clearly outlined in the General FAQ, accessible from the menu on any page of our website. There is a dedicated section listing and explaining all Prohibited Trading Strategies, including tick scalping, which is unfortunately not allowed. We strive to be as transparent as possible—our AI chatbot, available 24/7 on our website, can instantly provide information on prohibited strategies when asked.

According to our Terms and Conditions, a violation of these rules typically results in account termination without a refund. However, in your case, our team made an exception and refunded your challenge fee. We believe this demonstrates our commitment to fairness.

That said, we hope your review serves as a reminder to other traders to carefully review our terms before engaging with our platform. Elites Funding has paid five-figure sums to many traders who have adhered to our guidelines.

Best regards,
The Elites Funding Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Go-To Trading Platform

I’ve had a fantastic experience with Elites Funding. Their support team is quick, the platform is reliable, and the transparency is second to none. It’s become my go-to platform for trading with peace of mind.

7 juillet 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

They don’t pay

They don’t pay, don’t try using this, you will be disappointed

14 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Elites Funding

Réponse de Elites Funding

We appreciate your feedback and would like to understand your concerns better. Could you please provide more details about your experience with Elites Funding? This will allow us to review your case thoroughly with our support team and determine exactly what may have caused your dissatisfaction.

We are committed to transparency and fairness, and we strive to ensure that every trader has a smooth and rewarding experience on our platform. If there was any misunderstanding or issue, we would love the opportunity to address it and clarify any concerns.

Please feel free to share specific details about your case, including any communication you had with our team or any challenges you encountered. We will be happy to investigate and provide you with a clear response.

Looking forward to your reply so we can assist you further.

Best regards,
The Elites Funding Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Supportive and Steady

The ease of use and the calm, steady support from Elites Funding has really improved my trading journey. I’m never lost, and the resources available have genuinely helped me improve. It's like having a supportive guide instead of just a service provider.

18 juillet 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding Support Team

Elites Funding’s customer support is in a league of its own. They always respond quickly and go above and beyond to help out. It’s rare to find a platform that genuinely cares about its users.

2 juin 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

Scam, they will never pay you

1 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Elites Funding

Réponse de Elites Funding

We take all feedback seriously, but your claim lacks details. Could you share more about your experience so we can investigate?

Elites Funding has paid out substantial amounts to traders who follow our rules. If you faced an issue, we’d be happy to review your case. Please provide more information so we can assist you properly.

Best regards,
The Elites Funding Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Hello Guys!

Hello Guys!
The Firm is actually good and I had a good experience with them since I got my 50k live account.However I don't know why they suspended my live account just because they say in the beginning of the live account I was scalping that means in June 2024 when I got my account.Since then I was able to make around 10-11k withdraw and also I got a note from them on my email where they infrormed me that I should not take trades short scalp period, and I tried to stick to their note.
However after my recent payout was accepted I got an email from them that says my live account was suspended permanently due to short scalp trades taken in the beginning of the account (June).
However I want to thank you for your services.

2 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Elites Funding

Réponse de Elites Funding

Hello Mr Cosmin,

We are sorry that our team took the decision to suspend your funded account. They are constantly verifying that our traders comply with the platform rules and their job is to act accordingly if they do not.

We appreciate your honest feedback and wish to congratulate you on your withdrawals with Elites Funding.

We wish you best of luck in your trading journey!

Noté 5 sur 5 étoiles

1 word: PROFFESSIONAL

I have a 100k funded account and had multiple questions regarding spreads, indecees and wihdrawal and every time i got a quick, honest and simple even educational answer. Top Hat!!!

8 novembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Până acum sunt chiar mulțumit!

Până în momentul de față lucrez cu ei din luna martie 2024. În Martie și April am trecut fazele de challenge și din luna mai am intrat pe cont funded. În luna iunie am făcut prima retragere și nu am întâmpinat probleme. Echipa de support mi-a raspuns întotdeauna in maxim 2 zile (am mai văzut ca alții zic ca durează prea mult, dar dacă nu ai puterea răbdării, te rog renunță la trading). Da, au fost unele mici erori când s-a lansat platforma, dar din ce știu și personal mereu au fost remediate. Per total azi 20 august, am primit un raspuns legat de a doua retragere pe care am făcut-o in platforma in 18 august și prima oara primisem un e-mail automat legat de plata, dar mi s-a zis ca se fac in continuare mici update-uri și se procesează plățile (din nou ca paranteza am trimis e-mail luni seara la ora 19:00 și azi marți ora 11:30, mi s-a raspuns). Si asta asa o recenzie sinceră pentru cârcotași, de la un neica-nimeni, cine știe să fi avut eu noroc, doar am citit regulamentul și il respect încât sa fac bani și sa nu breach-uciesc contul . Un proiect fain de care ma bucur ca se ocupă românași de-ai mei. Până acum sunt chiar mulțumit, sper sa rămân așa. Spor !

20 mars 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

ElitesFunding offers a wealth of…

ElitesFunding offers a wealth of educational materials, including webinars, tutorials, and articles. These resources cover a wide range of topics, helping traders at all levels improve their skills and knowledge.

5 mai 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

The platform’s innovative tools

The platform’s innovative tools, such as advanced charting and algorithmic trading options, are game-changers. These features have significantly improved my trading strategy and helped me stay ahead of market trends.

8 février 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

ElitesFunding’s platform is incredibly…

ElitesFunding’s platform is incredibly user-friendly, with a clean and intuitive interface that makes it easy to navigate. Both beginners and experienced traders will appreciate the dashboard's layout, which provides all the necessary tools and information at a glance.

7 mars 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

My experience with ElitesFunding has…

My experience with ElitesFunding has been exceptional from start to finish. The customer service team is proactive and genuinely cares about their clients. Their support has been invaluable, making trading a more enjoyable and successful endeavor.

9 février 2024

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus