Expressnumberplates Avis 

306
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchased a set of car plates and a rear motorbike plate at the same time. They came within a couple of days of ordering really pleased with quality. The bike plate came without the border detail I’d... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The order was easy to follow on the website, delivered within 24 hours. RPY 28 in 4D 5mm looks superb. Thankyou.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered on Friday 24/04 order number #21305 - plate transfer (leased vehicle) scheduled for 29/04. Tracking information provided Tuesday 28/04 "not yet received by sender" email sent to Exp... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have not received my plates even after paying extra for nxt day delivery it’s been over a week I have emailed had a few replies to start with then nothing, when I’ve asked for a refund completely bl... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Atelier de mécanique automobile

Écrit par l'entreprise

We offer a range of number plates from standard printed to the latest stylish 4D/3D. All orders are dispatched within 24 hours of ordering (weekdays).


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

306 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 23 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(306)

175 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Apologise in advance - but avoid!

I apologise in advance for the length of this review for those who read…
I’m usually level headed with reviews as I understand how much impact a negative review can have on businesses. However, I feel I would be doing a disservice to potential customers not to highlight the issues experienced. I ordered a set of Krystal plates. Arrived as stated with 48hrs. Poor quality, backing film damaged and not aligned. Contacted customer services who promptly arranged another set to be dispatched. Again, arrived in good time. These plates, worse than the others, gouge marks on the front plastic, one corner damaged and backing film alignment worse than the first set. Contacted customer services, prompt response. Another set arrived in good time. This set arrived - backing film damaged and not aligned all the way around the plate. I contacted customer services again requesting a refund. Customer services offered to replace plates again and ensured they would be up to a standard expected so I allowed one final opportunity. This set arrived, plate damaged again, with no alignment of the backing film. I requested a refund and was ghosted for 4 days. When customer services finally replied they provided a returns label. I tried to use this at the post office and was met with an error message that the barcode is not recognised and invalid! I have contacted customer services again with no reply to date.
I would absolutely avoid at all costs.

9 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Site very easy to use

Site very easy to use, fast delivery and plates were perfect! Used the sticky pads rather than screw for a seamless finish . My daughter was delighted when she woke up in her bday morning ! Got the 3D max 6 letter plate. Ideal for her private reg . Highly recommend.

27 juillet 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Cheap, quick and quality

Ordered 2 lots of standard plates on July 31st. Delivered on August 1st and now on the car. Can’t fault the quality and the service for the price. Got 30% off, which meant I got 2 sets of plates for £36. Unbelievable service. Will be sending people your way in future.

1 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered my flights on a 29th of July…

I ordered my flights on a 29th of July and I received them on the 30th I was a bit skeptical after I ordered them as I saw the reviews but I must say those reviews as far as I'm concerned are totally inaccurate the service are received was fantastic plates of very very good delivery was on time communication was good and it's a very good company our found them extremely helpful extremely prompt and extremely professional well done thank you

29 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

25% off you say?

25% off you say? that sounds like a bargain? the moment you open the webpage, the starting price is £16. Try not to blink as the price instantly increases while you just stare at the starting price! I kid you not. Then you find out that the price is for a single numberplate and the actual price for a pair is £25! Why waste your time with sites that just want to pull a fast one?

27 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Order processed and documents verified…

Order processed and documents verified weeks ago. Tracking number generated but Royal Mail confirms the item was never handed over. Company is completely ignoring emails." And with order number 28110

11 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Expressnumberplates

Réponse de Expressnumberplates

Thank you for your review.

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay. We have looked into your order (28110) and can see that there has been an issue with the shipment.

We completely understand your frustration, particularly as your documents had already been verified and your order had been processed. We’re also sorry that you feel your emails have gone unanswered, as this is not the level of service we aim to provide.

Our team is investigating this with Royal Mail and will ensure the issue is resolved as quickly as possible. Please contact us directly quoting your order number if you have not already heard from us, and we will be happy to arrange the most appropriate resolution for you.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our service, and we hope we have the opportunity to put things right.

– The Express Number Plates Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Took ages to arrive

Took ages to arrive! My expectations (especially considering the name of the company!) was that it would arrive next day. After checking the delivery times closer, I realised that as I'd ordered after 12 on a Friday then it should arrive next working day - fine, my mistake. However, it then took until the following Thursday to arrive! Shockingly bad service.

16 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Expressnumberplates

Réponse de Expressnumberplates

Thank you for your review, Hannah.

We're very sorry that your order took longer to arrive than expected. We completely understand your disappointment, especially given our company name and the expectations it creates.

As you mentioned, orders placed after our 12pm Friday cut-off are dispatched on the next working day. Looking into your order, we can see it was dispatched on time, however there was an unexpected delay within the Royal Mail network which unfortunately was outside of our control.

We sincerely apologise for the inconvenience this caused and appreciate your understanding regarding the cut-off time. Your feedback is invaluable, and we're always working to improve both our service and delivery experience.

Thank you for choosing Express Number Plates, and we hope you'll give us the opportunity to provide you with a better experience in the future.

– The Express Number Plates Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Ive been very impressed with this…

Ive been very impressed with this company. The number plates were delivered quickly and good value. There was an issue with an edge finish, which they acknowledged and sent a replacement immediately.

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Expressnumberplates

Réponse de Expressnumberplates

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review, Melanie.

We're delighted to hear you were impressed with both the speed of delivery and the value of our number plates. While we're sorry there was an issue with the edge finish on your original plate, we're pleased we were able to resolve it quickly with a replacement.

Customer satisfaction is very important to us, so it's great to know our team was able to put things right promptly.

Thank you again for your support, and we hope to be able to help you again in the future.

– The Express Number Plates Team

Noté 1 sur 5 étoiles

No order arrived or reply to emails

Placed an order and did not receive anything. Chased through emails and no reply. There no telephone number to contact them.
Be careful looks like a SCAM website and have reported to trading standards and using my charge back protection to get my money back.
Looks like alot of people have the same issue with them.

26 juin 2026
Avis spontané
Logo de Expressnumberplates

Réponse de Expressnumberplates

Thank you for your review.

We’re genuinely sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the frustration this has caused.

We take comments like this very seriously, and we can assure you that we are a legitimate business. We understand how concerning it is when an order does not arrive and you have difficulty getting a response from us. This is not the standard of service we aim to provide.

We would really like the opportunity to investigate what has happened with your order and resolve this for you as quickly as possible. If you could contact us with your order number, or reply to any of our previous correspondence, we will look into this as a priority and work towards a suitable resolution, whether that be a replacement or a refund where appropriate.

We sincerely apologise again for your experience and hope you'll allow us the chance to put things right.

– The Express Number Plates Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Website was very easy to use however!!

Website was very easy to use. I ordered 2 sets of number plates.
However. I selected plates to be with no boarder or writing. I received 2 sets of plates with vista plates written on the bottom. And one set was blank with no reg numbers on.
A new set was sent out within a week.
And they came without Vista plates written on it. However I am still waiting for a replacement set which does not have vista plates written on the bottom??
I did not see anywhere on the website that explained that my plates with no boarder would come with Vista plates on the bottom. If I wanted something written on the bottom I could’ve paid the same at Halfords

24 juin 2026
Logo de Expressnumberplates

Réponse de Expressnumberplates

Thank you for taking the time to leave your review.

We're pleased to hear that you found our website easy to use, but we're very sorry that your order was not correct and for the frustration this has caused.

It’s disappointing to hear that one set arrived blank and that your plates did not match the options you selected. We understand your concerns regarding the branding and appreciate your feedback about the ordering process. This is something we will take on board as we continue to improve the clarity of our website.

We're glad we were able to send a replacement set, but we're sorry to hear you're still waiting for the remaining replacement. Please get in touch with your order number if you haven't already, and we'll investigate this as a priority to ensure the outstanding plates are sent to you as soon as possible.

Thank you for your patience, and we apologise again for the inconvenience caus

Noté 5 sur 5 étoiles

Will only use this company from now on.

I was surprised in how quickly my order was processed. Really good experience.
No issues with the entire process as they also arrived well packed and without any damage. Also, they look great.
I did however think that I'd ordered the full gel plates but mine are not as 3D as I thought they'd be. But then when I looked back at the order, I realised that was my mistake and not theirs.
My only advice is to double check your order, prior to submission.

24 juin 2026
Logo de Expressnumberplates

Réponse de Expressnumberplates

Thank you so much for your fantastic review!

We're delighted to hear you had such a positive experience with us and that your order was processed quickly, arrived well packaged, and met your expectations.

We also really appreciate you mentioning the difference between our 4D Gel and full 4D plates. Thank you for taking the time to check your order and for clarifying that the mistake was yours rather than ours. Your advice to double-check orders before submitting is really helpful and will no doubt benefit other customers too.

It's wonderful to hear that you'll be using us again in the future. We truly appreciate your support and look forward to helping you with your next order!

– The Express Number Plates Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus