Fabric Direct Avis 

151
•
TrustScore 5 sur 5

4,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I couldn't be happier with my order! The fabric was gorgeous, cheaper than anywhere else and arrived quickly. Just perfect and will definitely use again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fabulous quality curtains and excellent customer service. Ordered fabric samples, and got a follow up phone call to see if I needed anything further. Easy to order the curtains online. Excellent price... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding service. My material arrived very fast was well packaged and very good quality. I phoned the company before placing an order as I wanted to check delivery rates. The lady I spoke to was ex... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My interlined triple pleat curtains are truly beautiful, they arrived within the time frame specified. Wonderfully packaged This was my first order I normally use a local seamstress, but as Fabr... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de rideaux
  2. aussi dans
  3. Fournisseur et fabricant de rideaux
  4. Magasin de rideaux et stores
  5. Tapissier décorateur

Écrit par l'entreprise

We are a family run business that has been established over 30 years. With two shops located in the Midlands. We have recently took our business online to provide you with high quality curtain, upholstery, dress fabric and haberdashery.


Coordonnées de contact

4,9

Excellent

TrustScore 5 sur 5

151 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,9

Tous les avis

(151)

10 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I am giving this 5 stars

I am giving this 5 stars, simply because that is the level of service I received. I ordered 6m of the fabric and I was amazed to receive it within 48hrs of placing my order. It arrived rolled and very well packaged. The price and quality of material were excellent. Would I purchase from this supplier again? Yes most definitely and I am very happy to recommend and give this excellent review!

25 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Ann-Marie, thank you so much for such a kind review we really appreciate it. Take care

Noté 1 sur 5 étoiles

Have contacted this company by phone with no response after 4 days

Have contacted this company by phone and email the NO response, Do need to order over $1000 of fabric but if get no response then this place will not be getting any money from me. Buyer beware. Feel this is a scam site.

2 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Carolyn, Thank you for your review. We answer all calls Monday-Saturday 9:00am - 5pm. We also have an answerphone service if we miss your call however we haven't received any answerphone message from yourself. All emails are dealt with daily we currently have no outstanding emails. Can you please call us on 01922 633 922 or email us on sales@fabric-direct.co.uk so that we can help you with this immediately. You have put the order value is for $1000 however we do not deal in dollars. We are just concerned that you have the incorrect company as there is a company called fabricdirect.com that we sometimes get confused with. As you can imagine this could be damaging to ourselves if you have got the incorrect company. Kind Regards Katie

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant service.

Brilliant customer service from Katie and her colleague. My query about postal costs was answered quickly and the fabric delivery time was very impressive given that I live outside of the UK. On the whole an easy and pleasant shopping experience.

11 septembre 2022
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Dianne, thank you so much for your lovely review. We really appreciate it, please let us know if you need anything else in the future. Take care Katie

Noté 1 sur 5 étoiles

Curtain material never arrived.

The material was ordered from "Fabric Direct Online"(or rather "Hole In The Wall Curtains Group Ltd" to use the true company name) on the 5th August. We were informed that the order was complete on the 28th September. On the 19th October we questioned why we still hadn't received the order and were given various implausible excuses essentially blaming the courier and us. We were told that there had been several attempts to deliver on days when we were at home and know that no delivery was attempted. The owner of the company said "I believe there may be difficulty gaining access, a communal area or side gate?" when, in fact, we live in a detached bungalow with a driveway directly onto the high street.
We gave up in the end and received a refund but no compensation for the wasted time, lost slot with the curtain maker etc.
In short our experience was: Staff nice, couriers dreadful, owners rude and with the wrong attitude to customers to succeed.

17 février 2022
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Margaret, thank you for your review. We are very sorry that you were not satisfied with our service. When the order was placed by Mr Hamp we informed him that the fabric was sadly out of stock with our suppliers. We offered a full refund, alternative fabrics or to place the order on hold. As soon as the fabric arrived to us we contacted you and dispatched the order straight away. Sadly the couriers had trouble gaining access to the property due to the entrance being gated. After numerous delivery attempts the parcel was deemed as lost with the couriers. Jackie provided full tracking updates through out and proof of all of the delivery attempts. We then offered to re-send the fabric, a full refund or to make the curtains at a heavily discounted rate due to you loosing the slot with your curtain maker. We feel that we did everything possible to stay in touch with you and rectify the issue fairly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Having ordered my fabric online

Having ordered my fabric online, the second I clicked go, I realised I had not allowed for pattern matching!. I found a phone number (bonus points for that!) and got through to Katie. She owned my problem, went to check pattern repeat, phoned me back and helped me amended my order correctly. The fabric was great, the amended order came through correctly and quickly. Very impressed with the customer service. Thank you.

15 février 2022
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Madeline, thank you so much for your lovely review. We really appreciate it. Take care Katie

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered small piece of fabric 10 days…

Ordered small piece of fabric 10 days ago 2 days ago I got an email stating that my order was complete I didn't know what that meant I assumed that an order wouldn't be complete until the buyer had received the fabric! I have emailed them twice and phoned to see if my order had been dispatched but no reply shocking customer service

10 septembre 2021
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Eileen, thank you for your review. We are really sorry that you are not happy with the service that we provided. You contacted our sales team on the 8th and 10th of September, an out of office message was allocated to the email address that you contacted with an alternative phone number and email if you needed an urgent response due to a member of our team being away on holiday. We did respond to both emails straight away on the 11th of September when the member of the team was back from holiday. The completed email is generated automatically from our Wordpress website, when the order has been dispatched from our warehouse. We did try calling you to inform you that the fabric was out of stock and would be dispatched a few days later than planned however we did not hear back from yourself so sent it as soon as possible. Once again we are really sorry for the delay in dispatching your order and we did try to reach out to yourself again to see if we could offer any further information to rectify the issue.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent choice of fabrics

Excellent choice of fabrics at good prices. My order was dispatched very quickly and I was very pleased with the quality of the material. My recovered stools look great!

26 mai 2021
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi, Thank you for your review. Please send us pictures of your refurbished stools, we would love to see.

Noté 5 sur 5 étoiles

The upholstery fabric was good quality…

The upholstery fabric was good quality and looked great. Good value fabric and bought a second lot of the same.

26 mai 2021
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Nick, Thank you so much. We are pleased that you are happy with our upholstery fabric.

Noté 5 sur 5 étoiles

My sample of half a metre turned up…

My sample of half a metre turned up really promptly but unfortunately it wasn't quite right on this occasion.

26 mai 2021
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Janet, we are pleased that the fabric arrived safely. If you would like any suggestions to find and alternative please let us know.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good choice of fabric and good service

Good choice of fabric, very reasonably priced. Order was processed almost immediately and in the post. Love the thread matching service.

25 mai 2021
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Caroline, thank you so much for your kind review. We are pleased you like the matching thread option. Take care.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very speedy service

Very speedy service. Fabric reasonably priced . Will definitely use again. Thank you 😊

22 mai 2021
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Emma, thank you so much. Take care Katie

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Fast and fabric was super quality. Would highly recommend.

19 mai 2021
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Jayne, thank you so much for your lovely review. We really appreciate it!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good customer service. quality products.…

I have never shopped for fabric online before.A And a query relating to samples I had purchased before choosing my upholstery fabric online was dealt with most favourably by Katie. Once my order was placed it arrived within a few days. The lovely fabric which is very well priced appears to be of a higher quality than many I've found in a well known local nationwide store for twice the price per metre. I would definitely recommend this company and will certainly use them again. Heather Martin

14 juillet 2020
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Heather, thank you so much. We are so pleased that we could help with your query. Take care

Noté 5 sur 5 étoiles

Good price, great customer service

Just what I wanted! My fabric came but the pins didn’t. I think they may have been sent in a separate parcel and it got lost. But the team were brilliant, sorted it out straight away and it got to me quickly. Have recommended to my friends and will definitely be using again.

18 juin 2020
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Danielle, Thank you so much for your order and your lovely review.

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant communication and speedy…

Brilliant communication and speedy service. Thank you

9 avril 2020
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Thank you so much. We really appreciate your order. Take care Katie

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you!

Fabric is beautiful. It arrived faster than anticipated. Especially with circumstances at present.

6 avril 2020
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Jessica thank you. We are so pleased you like your order. We are trying to still process our orders daily where possible. Take care Katie

Noté 5 sur 5 étoiles

Faultless!

Have shopped with Fabric Direct since they opened and having moved from the area I am now using their online facility. Am never disappointed and can highly recommend.

3 avril 2020
Avis spontané
Logo de Fabric Direct

Réponse de Fabric Direct

Hi Jo, thank you so much! Take care, Katie.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus