Gogoalshop 

Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking service!! Placed an order on 29th June for a football top and still not received and we are into August. Tracking states order received,but not shipped. Have contacted customer se... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered 2 set of jerseys of same size 28. Received one set smaller (label still says 28) and asked for exchange. Even after sending the photos of wearing them and sent email as requested, they insist... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Mehr als zufrieden, Trikot kam pünktlich an. Die Qualität ist bemerkenswert! Aufgrund eines kleinen Zahlendrehers meinerseits, war ich auf Hilfe durch den Kundenservice angewiesen. Dieser konnte... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Fantastically incorrect lead time with no meaningful communication. Order No. : 62ED2EE156801A04 "gogoalshop 11/17/2023, 05:07:40 You can receive the package as soon as possible" Margins m... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de football
  2. aussi dans
  3. Magasin d'articles de sports
  4. Magasin de chaussures
  5. Magasin de vêtements
  6. Magasin de vêtements de sport
  7. Magasin de vêtements pour hommes

Écrit par l'entreprise

GoGoalshop has wide experience in soccer jerseys, swingman jersey, and sneaker shoes, it is a leading global online retailer and wholesaler of the latest in Sports Products with 2000 styles of jerseys and over 100 suppliers. Our Mainly Products including Soccer Jerseys, NBA Jersey, MLB Jersey, and NFL Jersey. We provide a wide range of high-quality, popular Sports Products at stunning factory direct prices. Gogoalshop provides high-quality jerseys to more than 100 thousand customers from all over the world. Go Goalshop offers excellent customer service via LiveChat, Message, Whatsapp, Facebook, Instagram, Twitter, and TikTok.


Coordonnées de contact

Tous les avis

(64)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Das Trikot ist fast wie das Original

Das Wolfsburg Replica Trikot sieht echt sehr gut aus. Ich bin mega zufrieden für das Schnäppchen nur 27€, während das Original 85€ kostet. Man merkt fast keine unterschied zwischen die beiden Produkte, nur ein kleines Detail fehlt das Hyundai Logo auf dem Schulter Trikot, ansonsten ist das gleiche. Lieferung ging ziemlich zügig.

Für den Preis kann man sich nicht Beschwerden. :)

Ich würde die Seite weiterempfehlen!

3 octobre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

No delivery, no response

I ordered a shirt over two weeks ago and have now contacted them 3 times because I have had no response I don't normally leave negative reviews on small companies even when disappointed but this is a joke now

16 février 2024
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Hello, We apologize for the delay in responding to your concerns. Our team is actively addressing the issue, and we appreciate your patience. To assist you promptly, kindly share your order number.

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy with my purchase

I got mine in about a week and half and this was during chinese new year. I have just placed another order.

they have paypal so use that and youre safe.

9 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 8 kits at the end of November…

I ordered 8 kits at the end of November and have still not received them. I have contacted them multiple times and complained. They offered to resend a new package which i declined and asked for my money back. And now they wont answear my Emails, i have sent 2 emails without any response. SCAM website!

4 février 2024
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Hello Emil, We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. Our team is actively investigating the issue and will reach out to you promptly to address your concerns.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM Stay Away

They "sent" my order 3 times, never got it and they refused to isse a refund. Keep in mind every times for "resends" is 60 days waiting.

17 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Dear Oscar,

We've confirmed that the reshipped package was delivered on January 11th. Have you received it? We apologize for any inconvenience caused. Please note that we've switched to a new, faster shipping company.
Thank you.

Best regards,
Gogoalshop

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM WEBSITE

Started off great and was super impressed with the jersey I ordered, however when trying it on it was too small. The website clearly stated a 30 day refund policy and I contacted them, at first I was offered an exchange but I would have to pay £15 for the jersey to be sent out. I explained that I did not want to spend £15 on an exchange incase the next shirt also did not fit. This is also not mentioned on the refund process. I again explained that the jersey was in original packaging and all labels still on so would like a refund and will send the jersey back. Was then told that they do not have a UK address (despite there being an address on the website) and it didn’t seem very economical for them to return my jersey. I was then offered a £20 refund. I replied stating I was within all the refund policy on the website and would be taking this further. Have not heard anything back. SCAM.

16 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Dear Marcie,

We apologize for the inconvenience you've faced. We're investigating the issue and will ensure it's resolved in line with our refund policy. Please provide your order number for a quicker resolution.

Thank you for your patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Likely scammers

Placed order about 6 weeks ago. They took the money right away. No jerseys yet. Same ol’ BS every week - “wait few more days”.

I can’t believe I felt for these scammers.

Asked for refund, but I’m not holding my breath…

15 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Dear Manny,

Apologies for the delay in your order. To expedite, could you share your order number? We'll promptly investigate and provide an update.
Thank you for your patience.

Best regards,
Gogoalshop

Noté 1 sur 5 étoiles

Fantastically incorrect lead time with…

Fantastically incorrect lead time with no meaningful communication. Order No. : 62ED2EE156801A04

"gogoalshop
11/17/2023, 05:07:40

You can receive the package as soon as possible"

Margins must be great for Gogoalshop .... They take your money and never send you product. I ordered jerseys in early October 2023 and have yet to receive them for our U10 girls team. I haven't found an effective way to communicate with this company and fear I will be out hundreds of dollars. At this point, I believe this is a scam..... hoping it's not but without anyone to talk to its hard to know.

Potential Buyers: RUN! Run far far away.

12 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Hi,
We've verified that the reshipped package has been delivered. Have you received it? We apologize for any inconvenience this may have caused.
Best regards,
Gogoalshop

Noté 4 sur 5 étoiles

Shirt lost in mail but made right

The shirts are good quality for the price(can't tell the difference really), sizing is accurate. The first order never arrived, 1 month 10 days. Contacted Customer Service who resent the jersey along with a free one of my choosing. Thought this was a scam during the first order but, customer service stayed in contact with me through email the whole time. The second order took about a month to arrive. Just arrived and as advertised. So they must not be a scam but do not expect a quick refund if the package is not delivered/lost they will try to make it up, at least they did with me.

7 décembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

scammers

so the actually shirts quality are good however i received one that was way too small. i contacted support and they said that i need to pay the shipping difference for them to send out another one. the mastercard payment on the website wasn’t working so i sent it through wise. the customer support has told me they haven’t received the money and are asking me to send it again through a different app. i showed them the receipt number and the transaction screenshot. the money has been taken out of my account and paid to them, through wise

24 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Gogoalshop

Réponse de Gogoalshop

Hi, Emma.
May I kindly request your Wise transaction/reference number? This will enable me to investigate and assist you further in resolving the payment matter. Thank you for your cooperation.

Noté 4 sur 5 étoiles

No geral foi uma boa compra

No geral foi uma boa compra, infelizmente os nossos correios é que falham muito, a compra e o acompanhamento foram bons e a camisola é excelente pelo preço q paguei, vou voltar a comprar lá.

17 novembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Best football shop

For that price the kit is amazing. Really good quality. I ordered the Vini Jr jerrsey and im really happy👍🏻.

24 septembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Like Man city kit

Received man city kits 23/24 for adults and kids,my son loves it very well,it will not be the last time to buy from gogoalshop.

24 septembre 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Love your quality

I got my order with a zidane 1998 France and napoli kvara and the zidane is bit big but the kvara is perfect and it fits me well,i love your quality.

22 septembre 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Surprised Jersey

I've been waiting for a month and I contacted the customer service, they helped me to solve my order. Finally,I got the package today,I was surprised how good quality it was.

22 septembre 2023

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus