Hearingaidaccessories Avis 

206
•
TrustScore 2 sur 5

2,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

What a waste of time, the company is advertising stock they don't physically have ? , also they sell express delivery that could not possibly be used , what a rip off , honestly if you don't want hass... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid if you like the pricing of all elements of the cost to be simple. The company shows some parts of the cost including VAT and others excluding Thank you for your reply. How about showing the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

First time using and won’t be the last. Mom managed to break the received on her hearing aid which is an older model and I struggled to find a replacement. Hearing aid accessories had it in stock and... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

1 st class service, I sent an email to advise that my delivery was overdue, the company checked with Royal Mail who could not provide any tracking information so Hearing Aid Accessories sent a rep... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'appareils auditifs

Écrit par l'entreprise

Hearing Aid Accessories is one of the UK's leading online stores for Hearing Aid Accessories, we buy direct from the manufacturers meaning we get our products for as cheap as possible resulting in great savings for our customers!


Coordonnées de contact

2,0

Bas

TrustScore 2 sur 5

206 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,0

Tous les avis

(206)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

What a waste of time

What a waste of time, the company is advertising stock they don't physically have ? , also they sell express delivery that could not possibly be used , what a rip off , honestly if you don't want hassle go somewhere else, just for clearly and fairness , they said I would receive a refund but not straight away it would take a couple of days? Don't know why my payment went straight away , while see what happens.

17 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Hearingaidaccessories

Réponse de Hearingaidaccessories

Thank you for your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations.

After placing your order with express delivery, you contacted us to ask when it would be dispatched. We apologised and explained that we were experiencing an unexpected delay in receiving stock from the manufacturer, Signia.

We offered you the option of waiting for the item, with a refund of your express delivery charge, or cancelling your order for a full refund. As the stock had still not arrived the following day, we contacted you again to provide an update and asked whether you wished to continue waiting. When you advised that you no longer wanted to wait, we processed your refund immediately.

At the time of processing your refund, we explained that while refunds are issued by us immediately, the time it takes for the funds to appear back in your account is determined by your bank or card provider. This typically takes a few working days and is unfortunately outside of our control.

We completely understand your disappointment and sincerely apologise for the inconvenience caused. While delays from manufacturers are beyond our control, we always strive to keep our customers informed and provide the option to cancel if they prefer not to wait. We appreciate your feedback and will continue to do our best to provide the highest level of service possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid if you like the pricing of all…

Avoid if you like the pricing of all elements of the cost to be simple. The company shows some parts of the cost including VAT and others excluding

Thank you for your reply. How about showing the total amount at the start, not the end, and always including VAT? Or would that be too much like Amazon

29 juin 2026
Avis spontané
Logo de Hearingaidaccessories

Réponse de Hearingaidaccessories

Thank you for your feedback.

Our checkout clearly displays the final amount payable, including VAT, before the order is placed. Customers are able to review the total cost in full before confirming payment, and no additional charges are added after checkout.

If you've identified something specific that you feel was unclear, please let us know so we can investigate.

Noté 1 sur 5 étoiles

There was an issue with the connector…

There was an issue with the connector on the receiver wire. There was a lack of clarity in the type of connector when I ordered it and they refused to allow a return and I got no refund.

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de Hearingaidaccessories

Réponse de Hearingaidaccessories

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

The receiver supplied was exactly the item that was ordered. On the product page, we clearly state that these receivers are only compatible with Widex Moment (Rechargeable) and the new Widex Allure hearing aids. We also provide a link to the alternative receiver type for customers who have different hearing aid models.

As hearing aid receivers are medical-use items, we are unable to accept returns once the packaging has been opened and the product has been handled. This policy is clearly stated in our Terms & Conditions and is in place for health and hygiene reasons, as opened receivers cannot be resold to another customer. We trust you would understand that most customers would not want to receive a hearing aid receiver that had already been opened and handled by a previous customer.

We understand there was some confusion regarding compatibility, which is why we encourage customers to contact us before purchasing if they are unsure which receiver they require. We are always happy to check compatibility and help ensure the correct item is ordered.

While we appreciate that this situation is frustrating, we do not feel that a 1-star review fairly reflects the service provided. We supplied the exact item ordered, provided clear compatibility information on the product page, and applied our published return policy consistently.

Kind regards,
Customer Services

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent no fuss and fast service.

First time using and won’t be the last. Mom managed to break the received on her hearing aid which is an older model and I struggled to find a replacement. Hearing aid accessories had it in stock and delivered the next day. Quote from a well known high street hearing aid company was 3 times more expensive and would be a two week wait! It took me two minutes to fit using a sim ejector pin and saved me almost £50
Thank you team for your super speedy despatch and taking the pain out of hearing aid maintenance

27 février 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you

Really happy with my Phonak Charging Case Combi 2. Working perfectly - much more reliable than the two Mini Chargers I had before and which I believe have now been discontinued. Prompt delivery and well packed. And thank you for all the help and good advice. I would recommend this company.

23 février 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful service and great products

Wonderful service and great products. I’ve ordered a couple of times and always been pleased.
This time however it appears that my package was intercepted by some hungry rodents at Royal Mail who had eaten chunks of the Jiffy bag and the contents!

Charlie took on my case and dealt with the claim with Royal Mail. I received replacements very quickly, 10/10.

28 juillet 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great Experience, fantastic product

Quick chat with online expert confirmed the correct product, it arrived quickly. Very simple to set up, less than 5 minutes and I was streaming TV audio to my hearing aids and the family could listen without the TV needing to be loud. Great product, would buy again, would recommend to friends

3 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

replacement tubing

I ordered some replacement hearing aid tubing having waited over two months for NHS with no response. order was dealt with quickly and I received within three days. the tubes were inexpensive and I found them easy to fit. 10/10 for quality, price and service.

22 juillet 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

First class service and solutions

I was looking for a solution to combine my digital hearing aids with a TV solution. Lauren Mason at hearingaidaccessories helped me find a solution with their TV Connector offering. She also assisted with me get the VAT back on the product, as I qualify being a diabetic. She was very friendly and very helpful. The product arrived by courier as promised as was very easy to install and works perfectly. My whole experience with Hearingaidaccessories was superb and I highly recommend them. Great service, friendly people and competitive pricing. Thank you Lauren and hearing aidaccessories

31 mars 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

My order never arrived

My order never arrived, also no email to confirm order or explaining where my order is. Will never order from here again!!!
*Edit* mistake was due to fault of Royal Mail and hearing aid accessories have dispatch a replacement order and refunded me the postal cost **

3 février 2022
Logo de Hearingaidaccessories

Réponse de Hearingaidaccessories

Hi Leanne, Thank you for recently sending us your review, I am sorry your item did not arrive. I can confirm this was dispatched on 20th January via Royal Mail 1st Class postage. I have sent you a private message with your reference details and to also offer you a replacement order :). Looking forward to hearing from you. Regards Joy, Hearing Aid Accessories

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good delivery service

Very good delivery service, the product was good quality unfortunately could not pair my hearing aids to the device contacted chatline they were very good. Returned and refunded immediately. Will use the company for other products again

1 février 2022
Noté 3 sur 5 étoiles

Receiver to uncomfortable to use until modified

The receiver for Phonak hearing aid arrived OK and was obviously cheaper than genuine OE unit from Boots but the little plastic tail that holds it in place in the ear was shorter and stiffer than the original and most uncomfortable the only solution was to remove the one from my old receiver and use that.

8 janvier 2022
Logo de Hearingaidaccessories

Réponse de Hearingaidaccessories

Hi Tony, thank you for your review. To help put you at ease I can assure you our stock is genuine and supplied directly to our business from Phonak (Sonova UK), just the same as Boots hearing. I understand your new retention tail is stiffer than your old tail, this is because the tail is new. The tails flex to your ear shape and thus is stiff to begin with, and then softens over time. I hope this helps. Regards Joy, Hearing Aid Accessories

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus