Banner for Heidi AI (Heidi Health)

Heidi AI (Heidi Health) Avis 

503
•
TrustScore 3 sur 5

3,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

As a clinician working in a very busy clinic for up to 12 hours at a time, then working in the community in a very rural setting when not in clinic, Heidi has made life so much easier and efficient.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I have found customer service very responsive to my questions. What I like about the scribe is that I can find my 'voice' in my reports - yes, it is a fair bit of work but I don't like 'standard' out... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

This tool has been an absolute game changer for me and my practice. We've each saved hours of time per week and our patients are telling us that their experiences have been vastly different because th... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I started using the app close to a year ago. In the beginning, it was fantastic. I soon upgraded to the paid version and also paid the yearly fee. Big mistake. For the past two months, the voice recog... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de transcription médicale
  2. aussi dans
  3. Entreprise de logiciels
  4. Service de facturation des soins médicaux
  5. Service de transcription
  6. Service de transcription audio

Écrit par l'entreprise

Heidi is building an AI Care Partner, with a mission to double the world’s healthcare capacity by supporting every stage of care delivery. In addition to its popular AI scribe, Heidi has introduced Evidence – giving clinicians access to trusted medical research to support clinical decision at the point of care – and Comms, a calls function that enables healthcare teams to coordinate patient communications. Together, these capabilities support various aspects of the clinical workflow, enabling clinicians to focus on providing quality patient care. Heidi supports more than 2.5 million consults each week in 110 languages from 190 countries. Founded in Melbourne, Australia, Heidi has raised $96.6M USD from global investors including Point72 Private Investments, Blackbird, Headline, Phoenix Court's growth fund - Latitude, Possible Ventures, and Archangel. Heidi adheres to international standards including the NHS, HIPAA, GDPR, and Australian Privacy Principles, and has obtained enterprise-grade security certifications such as SOC2 and ISO27001.


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

503 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,1

Tous les avis

(503)

51 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Faith from support team

Faith Obungen from the support team was super helpful and prompt. Heidi Health overall has been a great application with excellent usability and customer service!

24 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Thank you so much for the kind words! We’re really glad to hear you’ve had a great experience with Heidi and with our Support team. We’ve shared your lovely feedback with Faith as well! We know she’ll really appreciate it! 💛

Noté 4 sur 5 étoiles

Finding my voice easily and not just with dictation

I have found customer service very responsive to my questions. What I like about the scribe is that I can find my 'voice' in my reports - yes, it is a fair bit of work but I don't like 'standard' outputs.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Thank you for sharing this! We’re so glad our team has been responsive when you’ve needed us. We especially love hearing that you’ve been able to make Heidi sound like you: your reports should reflect your own voice and style, not feel like a standard output. Thanks for taking the time to leave us a review! 💙

Noté 1 sur 5 étoiles

Feature not a product

Feature not a product

Under qualified team, lack of integration options.

Sounds like a Funding Round hit and run for me

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi, we’re sorry to hear Heidi hasn’t met your expectations. We’re continuing to invest in both our product and integrations, and feedback like this helps us understand where we still have work to do.

We’d be happy to learn more about the integrations or features you felt were missing. If you’re open to it, we'd like to reach out so we can better understand your experience. We have requested for your details and we'll have a specialist contact you as soon as we have it. Thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very pleased - great service

As a clinician working in a very busy clinic for up to 12 hours at a time, then working in the community in a very rural setting when not in clinic, Heidi has made life so much easier and efficient. Now using the remote I can use Heidi when I am in the rural areas with no signal and it has worked seamlessly with my laptop and phone. I highly recommend the software and product. I have also found the customer service extremely helpful in getting set up with replies to emails in minutes.

4 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hello! Thank you so much for sharing this! We’re really happy to hear Heidi and the Remote have made things easier for you, both in clinic and while working in rural areas.

It’s also great to hear our Support team was able to get you set up quickly. We’ll be sure to pass your kind words on to the team. Thanks again for recommending Heidi!

Noté 1 sur 5 étoiles

PLEASE DO NOT USE THIS COMPANY--This is…

PLEASE DO NOT USE THIS COMPANY--This is one of the worst companies I have ever worked with. First red flag they have no phone number. Second they have no tech support; they only have a chat that takes up to an hour to answer not the chat but every question you ask. So support can take all day to solve a problem. Their idea of onboarding is a webinar that you have to sit through and none of your questions are addressed. I have had Heidi for three weeks and still cannot use it. I have cancelled and I hopeful that you read this and do not make the same mistake I have.

4 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi there,

We are really sorry about the experience you’ve had with us. Signing up for Heidi and still not being able to properly use it three weeks later isn’t good enough, and the slow back and forth to get resolution is definitely not the experience we'd have wanted for all our users.

You should have had the right help getting set up and getting your questions answered. From what you’ve described, directing you to a webinar clearly did not work.

Our team has asked for your contact details so we can reach out to you directly. We’d like to understand what happened from onboarding through to your Support experience, where things broke down, and what we need to do differently.

We understand you’ve already cancelled, but if you’re willing to speak with us, we’d genuinely value the opportunity to listen and learn from what happened.

Either way, thank you for taking the time to share this with us.

Noté 5 sur 5 étoiles

Heidi Health across our multidisciplinary clinic

We have used Heidi Health across our multidisciplinary clinic since 2024 and have recently renewed our subscription for a further two years.

The platform is easy to use, and the seamless integration with our practice management system has been invaluable to our clinical team.

Our account manager, Alyssa, is exceptional. She is incredibly responsive, helpful and always quick to answer any questions. She has even called me directly when I needed urgent assistance, which reflects the outstanding level of support she provides.

Heidi Health has become an important part of our clinical workflow, and we highly recommend both the platform and the team behind it.

17 août 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Thank you so much for taking the time to share this with us, and for continuing to trust Heidi as part of your clinic’s workflow.

It’s wonderful to hear that Heidi has been working well for your clinical team and that the integration with your practice management system has made a real difference.

We’ve shared your kind words about Alyssa with her and the wider team — we know she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for your continued support and for choosing to renew with us for another two years. We’re very grateful to be part of the work your team does.

Noté 1 sur 5 étoiles

Heidi Health Remote is a failure

Have bought the Heidi Health remote and it has stopped working and doesn't hold charge.

After multiple emails and no reply, they keep trying to say everything is 'sorted' and that they want to close the conversation

24 août 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hello! We’re really sorry to hear about the trouble you’ve had with your Remote.

Someone from our team will be reaching out to you directly to better understand what’s happening and help troubleshoot the issue. If we confirm that the Remote is faulty, we’ll also help arrange a replacement for you.

Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to make things right. We hope to get this sorted for you as quickly as possible.

Noté 2 sur 5 étoiles

Outstanding Product, Disappointing Customer Experience

As a user since 2024, I've seen Heidi evolve from a genuinely impressive product into a company that appears increasingly focused on revenue rather than customer experience. The software itself remains excellent, which is what makes the surrounding issues all the more disappointing.

I fully appreciate that every business needs to make money, and I have no issue paying for a product that delivers value. However, withholding referral rewards, removing discounts because a customer indicated they were considering the free version, and then justifying it with "you said you were staying on the free plan, so we removed the discount" is not what I would consider good customer service.

Equally frustrating is the level of support. Waiting more than a week for a response, only to receive repeated emails requesting the same information that has already been provided multiple times, suggests a lack of organisation and attention to customer concerns.

From the outside, there appear to be some fundamental operational and professional shortcomings within the organisation. That's particularly disappointing because the product itself is genuinely outstanding.

If these customer service, communication, and process issues were addressed, Heidi could be an exceptional company rather than simply an exceptional product.

7 août 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Thanks for taking the time to write this, especially after being with Heidi since 2024. It’s great to hear you still rate the product so highly, but clearly the experience around it has been frustrating.

Waiting over a week for a reply, then being asked for information you’ve already provided, isn’t the level of service we want to give you. We’d also like to take a closer look at what happened with the referral rewards and discount so we can understand the situation properly and work with you to resolve it.

We’ve asked for your details so we can review your account and previous conversations, get you a clear answer, and see what we can do to put things right.

You’re right that the experience around the product matters just as much as the product itself. We appreciate you raising this and giving us the opportunity to make it better.

Noté 2 sur 5 étoiles

Heidi has amazing capabilities but…

Heidi has amazing capabilities but terrible support. For weeks I have been trying to create a customized template and book an onboarding session. Impossible. Support bots and technicians answer 1 question at a time then ghost you. Sending email to support simply is useless, all they want is for you to upgrade to a more expensive tier, effectively $1000 more per year ie almost double the current "corprate subscription cost"

4 août 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi,

Thanks for being so direct with us. Waiting weeks for help and having to repeatedly follow up isn’t the experience we want anyone to have.

We’ve requested your details so we can review what happened, confirm the support and onboarding options included with your current plan, and make sure you’re getting the right help for your setup. Regardless, we should have communicated more clearly and given you a clear path forward much sooner. Sorry for the experience you've had so far, we'll do our best to turn this around for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I started using the app close to a year…

I started using the app close to a year ago. In the beginning, it was fantastic. I soon upgraded to the paid version and also paid the yearly fee. Big mistake. For the past two months, the voice recognition has been making horrible mistakes. The created text now often makes no sense, medical or otherwise. I would be better off just dictating on Google.. Don't take the yearly deal. The latest "upgrade made the app close to unusable". If this is the direction AI is going "I won't be back"

3 août 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi,

Thank you so much for taking the time to share this, and we’re sorry to hear how frustrating the past couple of months have been. Transcriptions issues are a serious concern and we'd like to make sure that this gets resolved for you.

Having used Heidi for close to a year, you know the quality you should be able to rely on, so we want to understand what has changed. We’ve requested your details so we can follow up directly, review your sessions, investigate what may have changed around the recent release, and get the right team involved. If an update is contributing to the issue, we want to identify it and address it. We’re also happy to discuss your yearly plan with you.

Keen to get this resolved properly for you. Thanks again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Heidi has made my work so effective!!!

Heidi has made my work so effective and transformational. It has provided me with the oppurtunity to save time on writing down notes , which would some time take away the oppurtunity to fully be present for clients and get to know them better. My presence of mind, clarity and functionality in sessions has been highly productive , it gives me sense of comfort that its a highly confidential tool and space where clients safety and ethical protocols are kept as priority!
I have contacted Heidi support system multiple times while navigating the tool, and their customer service is very professional, prompt and postively productive ! Overall, amazing experience with Heidi! So glad this space is craeted and tools are provided for us practitioners!

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Thank you so much for sharing this. It’s wonderful to hear that Heidi has helped you spend less time on notes and more time being fully present with your clients - that’s exactly the kind of difference we hope to make.

We’re also really glad you’ve felt supported by our team while getting to know the platform. Knowing that Heidi gives you confidence and helps you focus on what matters most in your sessions means a lot to us.

Thanks for being part of Heidi and for taking the time to leave such a thoughtful review!

Noté 2 sur 5 étoiles

Wal-E meets BladeRunner: Prepare for more tech rage

The concept:
Smooth hands-free transcription of medical contacts with AI support to create accurate reports.

The reality:
Glitches, intermittent and ineffective support, software not linking up with hardware, your client meetings are delayed, your headset is full of distortion.

The future:
Disconnected, living in silos, data centres guzzle resources we can't afford, the global north consumes an enormous slice of the global energy for low-impact health and social care measures, we've lost our way.

20 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi,

Thanks for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience hasn’t matched the expectations we want to set.

While many users have a smooth experience with Heidi, we know that doesn’t help if yours has been impacted by the problems you’ve described.

We’d genuinely like the opportunity to look into what happened and understand the specific issues you encountered. We have requested for your account details so we can get these resolved for you. If you could reply to us, our team will investigate and work with you to find a resolution.

We also appreciate you sharing your thoughts on the broader environmental impact of technology. Sustainability is also an important consideration for us as we continue to improve our products and infrastructure. We'd like to hear more about your thoughts in this area.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We hope we’ll have the chance to turn your experience around.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been locked out of my about for…

I have been locked out of my about for nearly a week now, been fobbed off with "the engineers are looking into it". This is a disgrace and highly concerning.

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi,

We are really sorry we took so long to respond to your review, and even more sorry that you were locked out of your account for a week.

I completely understand why you’d be frustrated. Losing access to your account is disruptive enough, and waiting for updates while hearing that engineering is still investigating isn’t the experience we want anyone to have.

We’ve reached out to request your account details so we can review exactly what happened, check where things stand, and make sure this has been properly followed up and escalated. If you could reply to us, we’ll take another look and make sure you get a clear update.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We know we’ve let you down here, and we’d appreciate the opportunity to make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Such poor customer service and an…

Such poor customer service and an unreliable tool. I recorded a long patient session and, after checking three times during the consultation, I believed Heidi was transcribing it correctly. To my disappointment, I later discovered that the session had not been saved at all.
As a paying subscriber, this is extremely disappointing. Losing clinical documentation is a serious issue for healthcare professionals, and I expected a much more reliable product. I hope the team improves both the platform's reliability and its customer support.

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi there,

We are sorry for the experience you have received, losing clinical notes is not ideal indeed, and we want to make sure that this gets resolved for you as soon as possible. We have requested for your details, and we hope to get a response so we can have this escalated. Thank you so much again for your feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst customer service and complaints system

I pay for my whole team to use this. You would think that might get you some support… but no. The product itself is ok when it actually works but the customer service is on the floor. Expect to be told any issue is your fault, staff who talk like robots (still not sure it wasn’t a bot), being ignored repeatedly when you ask about a refund (generic ‘we’ll give you X off at the end of the year), and then when your complaints about the above are finally acknowledged and you get an apology and the promise of a team member to have a Zoom call with you… they don’t show up. You couldn’t make it up. A perfect example of AI just not being able to replicate human input (and a company that thinks their product is better than it is).

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hello,

Thank you for sharing an honest feedback, and we deeply apologize for the experience that you've had. This is something that we take very seriously, and sorry that it has taken so long for your inquiry to be escalated.

We have reviewed your ticket and saw that we are trying to schedule another time with you, we'll continue monitoring and reaching out via the same thread for your response and we'll take it from there. We are keen to discuss the technical issues you have faced and get them escalated for a fix, the refund you have requested, as well as your other questions.

Again, sorry for the issues you have encountered, and we aim to get this fixed for you as soon as possible. Thanks again, and we'll look forward to your response.

Noté 5 sur 5 étoiles

This tool has been an absolute gamechanger

This tool has been an absolute game changer for me and my practice. We've each saved hours of time per week and our patients are telling us that their experiences have been vastly different because the personal focus is now back on them and not our computers.

25 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I have been using Heidi Health for a…

I have been using Heidi Health for a couple of years. Very happy with it. I have just cancelled my subscription as I no longer require Heidi Health. The process of cancelling and obtaining a refund (because I had only just renewed a 12-month subscription) was seamless and completed very promptly. Very happy with this product and service.

24 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

This software is a complete game…

This software is a complete game changer and I'm so grateful to Tom and the team for creating it. I measure the quality of a company and product on the support I get, not if any issues ever occur. I can say with sincerity that any issues that have developed (not many mercifully) have been dealt with quickly and efficiently and everyone I have needed to contact has been friendly and courteous but mostly effective!

18 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This is the worst company in terms of Customer service and convenience

This is the worst company in terms of customer support and follow up. Once you send a message through to their customer service, you can close the clinic and come back in 6 hours and there will be no response. If you chat with one person, they probably are servicing multiple client at a time and your turn may come in their next shift. if you communicate on a topic with one person, the system won't allow you to discuss with another if that person is off. Now you have to wait for that person you were communicating with to return in their next shift and good luck that their next shift will coordinate with yours. It has been over 2 months we are trying to use this system and have been unsuccessful to use it for even one patient. Please dont waste your money,

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi,

Thank you so much for providing this feedback, and we are sorry about the quality of support that you have received.

We take this feedback seriously, particularly regarding response times, continuity of support, and the length of time it has taken to get your clinic up and running. This is not the experience we aim to deliver.

We have requested for your details, if possible, to have another opportunity to review your case in detail, understand where the process broke down, and work toward a resolution. Looking forward to your update.

Thanks again for your feedback.

Noté 3 sur 5 étoiles

Lost entire notes

Lost entire notes. Vanished into thin air and their customer support did not provide satisfactory answers to ensure that this will not happen again. Shame..

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de Heidi AI (Heidi Health)

Réponse de Heidi AI (Heidi Health)

Hi Mina,

We’re very sorry to hear about your experience. Losing notes is understandably frustrating, and we’d like to investigate this further for you. We have requested for your details separately. Our team will review the case thoroughly and work to better understand what happened.

Thank you so much again for bringing this to our attention.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus