Homespace Direct Avis 

29
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought Christmas themed penguins duvet cover set and a matching throw for my younger sister and she absolutely loves them as the design is really cute. Been using them for about a year now and still a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered 2 pairs of blackout curtains and found 1 pair had small holes in the blackout backing, which let in light with the brilliance of small stars. I sent of pics of the problem to Homespace Direc... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought a pair of curtains from HomeSpace Direct. There was a manufacturing fault with them. I contacted HomeSpace by email, sending them a photo of the fault. I got an instant reply from Jess in C... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor customer service. I bought a bed set from them and didn’t get it out of the packaging straight away due to getting bedroom decorated and when I got it out 3 buttons were missing to fasten i... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de literie
  2. aussi dans
  3. Magasin d'ameublement et de décoration

Écrit par l'entreprise

Inspired by style. Designed around you. At HomeSpace Direct, we're passionate about helping customers create beautiful homes with quality bedding, curtains, cushions, throws, towels and home accessories. Backed by over 20 years of retail experience, we're committed to delivering exceptional products, great value and outstanding customer service. A new home for HomespaceDirect.com just launched, visit our new state of the art website.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

29 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(29)

9 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful staff

Very helpful staff, not pushy but told me about 15% off. I ordered around the middle of the day and my goods arrived within 24hrs, postage free! Love the curtains, thank you

30 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Holey Curtains Resolved

I ordered 2 pairs of blackout curtains and found 1 pair had small holes in the blackout backing, which let in light with the brilliance of small stars. I sent of pics of the problem to Homespace Direct and a perfect replacement pair arrived the next day. I'll definitely use them again.

27 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Impossible to get a refund.

The wrong item was shipped. We ordered a 40cm fitted sheet , they sent a 30cm. They have sent us in absolute circles asking REPEATEDLY for the same information. IMPOSSIBLE to get a response to return the item for a refund.
Don't buy from this company !

20 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Homespace Direct

Réponse de Homespace Direct

Hi Deborah,

Thank you for your review and we're sorry about the incorrect dispatch of your fitted sheet. We can't find any contact from you. We'd love to help you resolve your return as quickly as possible. Please could I ask that you contact us through our email below with your issue (wrong item sent, request for return) as well as your order number:

customerservices@homespacedirect.com

We look forward to your communication with us and apologies again for sending the wrong sized sheet.

Kind regards,
HomeSpace Direct

Noté 5 sur 5 étoiles

Refund on its way today

Homespace have agreed to refund me today many thanks
George

11 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Homespace Direct

Réponse de Homespace Direct

Hello,

Thank you for your review. We're sorry to hear about the issues you have faced with your order.

Upon reviewing your order, I can see that, from our end, we have sent the correct item. On the Debenhams website it says you've ordered a 400 Thread Count White Double Flat Sheet and we sent that item to you. We apologise if there were errors on Debenhams' side regarding what you have ordered.

Your package was returned to us on 29/10/2025 and we actioned your refund within 2 working days as promised on 30/10/2025. As you ordered through Debenhams, all transactions, unfortunately, have to go through them. This means that delays may be experienced. Ultimately, Debenhams will be the ones to refund you and we cannot control when that may happen. We do not have access to any payment method you've used; all this information is only given to Debenhams which is why we were unable to refund you directly. Apologies on their behalf for the delay in refund you may have experienced.

We hope that any future shopping experiences with ourselves or Debenhams go smoother in future and hope you receive your refund soon.

Kind regards,
HomeSpace Direct

Noté 1 sur 5 étoiles

Pretty terrible - good luck getting refunds without fighting for it

Pretty terrible company - albeit, I did eventually get my return processed after complaining about my consumer rights and distance selling regulations.

Bed sheets arrived in a zip locked bag, opened the bag, material was rough and was not nice to touch for my partner with sensitive skin. Zip lock bag was re-zipped (as it was when it arrived) and a refund request was initiated.

Support requested pictures to show the condition of the item and that it wasn't opened, I was honest and said it had been opened and attached pictures. They returned and said as per the policy the item cannot be returned due to hygiene reasons.

I had to send an email back, explaining my rights with distance selling, and also noting that the packaging was in a standard zip lock bag, with no hygiene sticker or seal, so how can it be classed as a hygiene protected item as per UK law? This morning they have given me the option for return but I can guarantee it wouldn't have happened if I didn't fight for it, but I won't be using this company, or frankly Debenhams for this ever again.

TLDR; If you care about your time and money and also, rights - use a different company, the prices may look appealing but the whole process just is not worth it. Good luck!

9 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Homespace Direct

Réponse de Homespace Direct

Hello,

Thank you for your review and apologies for any inconvenience this experience may have caused you. We're sorry that the bedspread was not suitable for you and your partner. However, we responded in accordance to Debenhams' returns policy. The policy helps us to verify that the return will not have any complications further down the line.

We initially rejected your return as it was not in the original state that we sent it to you in, therefore could have hygiene issues. As a gesture of goodwill, we accepted your return despite Debenhams' return policy stated on each of our listings "Items of homeware including bedlinen, mattresses, and toppers, and pillows must be unused and in their original unopened packaging. This does not affect your statutory rights."

We hope that you enjoy the rest of your day and apologise again for any inconvenience.

Kind regards,
HomeSpace Direct

Noté 5 sur 5 étoiles

I don’t normally do reviews but I felt…

I don’t normally do reviews but I felt I must because I received the most exceptional customer service from this company. So for anyone with any doubts, they are wonderful and if you have any queries it’ll be okay because the customer service is exceptional.

15 mai 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Recommended

Always had the best interactions with this company - very professional and reliable- would definitely use them again .

6 février 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Superb service

I bought a pair of curtains from HomeSpace Direct. There was a manufacturing fault with them. I contacted HomeSpace by email, sending them a photo of the fault. I got an instant reply from Jess in Customer Services who contacted their supplier. The next day I received a replacement pair of curtains, mailed by DPD. The service I had was fabulous and I would not hesitate to recommend the company as a result. Thank you HomeSpace Direct, in particular, Jess.

26 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Homespace Direct

Réponse de Homespace Direct

Thank you for your kind feedback.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus