Hypeplanner Avis 

24
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Dont do it! Instagram suspended our instagram account for using their growth service. We stopped our subscription but it is still somehow connected so now we are shadow banned by Instagram

Noté 1 sur 5 étoiles

I have tried several Instagram growth services and this was definitely the worst. The team were always available which was good but the strategy itself was extremely poor, they only gained around 80 f... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Save your selves getting scammed by this company, they are super nice until you start asking questions about why you don't see anything happening with your account. Don't waste your time here. They ha... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Please people ... do not fall for these 5 star reviews. They are such scammers they have bought these reviews. The dates of these 5 stars reviews are all a few days after each other . If you click on... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Médias & édition

Écrit par l'entreprise

Instagram Growth Agency


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

24 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,7

Tous les avis

(24)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dont do it

Dont do it! Instagram suspended our instagram account for using their growth service. We stopped our subscription but it is still somehow connected so now we are shadow banned by Instagram

15 octobre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Failure to Provide Services

I have been using their service for approximately 2 years and have been very happy with my growth and their service up until about 4 months ago.

They were originally very responsive when things dropped off, addressed my questions and concerns quickly and effectively.

However, their services completely tanked several months ago…in the last four months I have lost more followers than I have gained using their service.

I have attempted to garner customer support repeatedly and through all means available (i.e. multiple text, voice calls, emails, chat, etc.) to no avail.

I have repeatedly emailed their designated contact email (which I am prohibited from adding here) and have not received a response. I have provided them notice of intent to cancel my service if they cannot respond and/or address their current failures…with no response.

I have sent the required “cancelation” email and have not received a confirmation nor a simple response.

DUE TO BOTH PERFORMANCE AND CUSTOMER SERVICE FAILURES I AN NO LONGER RECOMMEND THEIR SERVICE AND WOULD ADVISE AGAINST USING IT.

11 mai 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Pleased so far!

I’ve only been using their services for a week and I am experiencing more growth than I was on my own. I have absolutely zero complaints about their responsiveness and customer service. They’ve been very clear on what I should expect and what they will be doing with my account. That’s helped me to feel more at ease moving forward as a person new to Instagram.

6 novembre 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I've used HypePlanner for the past 3…

I've used HypePlanner for the past 3 years and work with this team on other projects (other companies). They are as legit as they come. Listen to them and trust their process. Growth is a tough world! I highly recommend!

27 octobre 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

3 month Review - they actually work!

I've been using HypePlanner for about 3 months now and I'm so happy I found these guys. IG growth has become so difficult over the last year and and there are a lot of "cheaper" services out there that just DID NOT work. I was at my wits end of trying various services but I'm happy to report their growth systems actually do what they say they will do and they also have a very responsive team that TEXTS with you instead of emailing every 24 hours like others. I've been growing by ~500ish followers a month. Worth a shot.

30 septembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Lost my account due to Hype Planner

I started using HypePlanner a few months back, and it started off well. Within the first few days I gained some new followers. However, within the first month my account was locked by Instagram for using a service like HypePlanner. I reached out to support and did receive a few tips on how to reach out to Instagram for them to to unlock the account, but in the end was unsuccessful. HypePlanner's customer support did not reach out to Instagram on my behalf to assist with this situation. In fact they were pretty hands off and blamed Instagram's change in algorithm (which on their site states they "adapt to any algorithm changes to keep accounts growing").

Prior to committing to a service like HypePlanner I did have concerns of using a service to assist with growing followers, but I did my research, read their reviews and felt confident with my choice of moving forward with their service. However, after moving forward, I felt as though I was misled - their service was not compliant with Instagram which led to my account being suspended. Even with submitting documentation, and numerous emails to Instagram support my account is still suspended. I would caution those looking to use HypePlanner that you may lose your account... I don't like to leave negative reviews but I don't want others to lose their accounts and be in a similar situation.

RESPONSE TO YOUR RESPONSE:

Thank you for your response...while you may feel this review is unfair or misleading, I'm simply expressing my experience with your company. While the Captcha was one of the issues, (which in fact was done correctly) the Instagram error states that the "account was disabled due to violating the terms'' oddly enough within 1 week of activating your service. We followed all steps (accurately) provided by both the HypePlanner team and Instagram/Facebook to get the acount reinstated to no avail.

While this situation may not occur with all of your clients, it was my experience with your service.

28 septembre 2021
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi James

We're so sorry this happened, but we feel as if this review is a bit unfair and misleading. Your account faced a captcha, this was something that could have been caused by a many reasons or actions you may have been performing with your account. More importantly the technical reason your account has been temporarily locked is because you filled out the captcha incorrectly which leads to an account being temporarily suspended. We've seen a number of captchas over the years and the accounts always come back once it is solved correctly. We have thousands of active accounts and this is a not a common or everyday occurrence. On the rare occasion when it does happen to any of our clients, our team is always on it (as you have acknowledged they were in your case) and they help facilitate getting the account active again. And for the record, captchas can and do happen to anyone using IG, not just our clients in particular. That's where this is a bit misleading. You've attributed the issue to our service when, in fact, this is something IG does platform wide. Feel free to reach out to our team and they will continue to help get you going again.

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used Hypeplanner since April…

I have used Hypeplanner since April 2020 in COVID-19 lock down conditions. They have grown my Instagram account by thousands in just seven months using the follow and unfollow techniques.
I am a photographer and the targeting they used got all sorts of interesting followers and a few spam accounts that are all over Instagram. I was told by Hypeplanner that if I had a problem with certain accounts to make a complaint to Instagram. After several complaints, Instagram took action against accounts breaking the rules and my business trust score went through the roof.
I have never been blocked with Hypeplanner like other social marketing companies that use bots. Hypeplanner has had some problems when the Instagram interface changes however they are quick to recover and get my growth back.
I would recommend Hyperplanner to anyone trying to grow their account.
There are those people in these reviews that claim the reviews are false and that the negative reviews are real. Just remember the negative reviews could be the competition trying to stop Hypeplanner success.

5 décembre 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Weak results- if not NET negative.

I'm always intrigued by new IG services around followers. I went on the phone with the founder and I was sold on a good approach. After 60 days I lost 10 followers. From an empirical POV, this is a net loss for me and doesn't really speak their growth strategies.

13 novembre 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hey Mike . First, my apologies that you signed up for our service and didn't get growth. I just had our team check and apparently your account was never signed in so we never actually grew your account, hence the lost 10 followers over 60 days. You were a former client from 2019 so your credentials were old so the sign in to our system never happened. Our team is on top of making sure that people always get signed in, but they clearly dropped the ball in your case so my sincerest apologies. We would like to make it right. I'm having our team reach out to either refund you for your payments or get some growth going for you at a reduced cost, since that is what you signed up for! Again, my apologies for the mistake on our end. In the future, if anything isn't going the way it should reach out to our team at grow@hypeplanner.com and they will sort it out quickly.

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT USE THIS SERVICE

DO NOT USE THIS SERVICE. I wish I read these reviews sooner, because a previous review had the same exact experience that I did. This service just followed inappropriate and spam accounts that I was not comfortable following and targeting, and when I told them I was not okay with the accounts they were following that post graphic photos, they got upset with me and said "do you know how targeting works? our clients who actually understand targeting are the ones who see the best results" -- like yes I understand targeting I just dont want to target these accounts that are making me uncomfortable??? Also got me locked out of my account numerous times. ironic that they preach how good their customer service is, when really they just respond in a timely manner but are very rude once you start asking questions. don't waste your money

2 octobre 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi Lauren,
I'm very sorry you have had a negative experience with Hypeplanner. Please contact grow@hypeplanner.com to discuss further so we attempt to find a solution to your concern.
Unfortunately when it comes to any targeting and marketing on Instagram, it's impossible to not attract some users who don't fall under the desired demographic. No marketing is 100% perfect, though we offer an extremely targeted service with unmatched results. Spam accounts are all over Instagram which even they have an issue combatting, so unfortunately encountering such accounts comes with any growth on Instagram.
At any point during service, if you are unhappy with targeting, please contact us via TXT or Email so we can switch those up for you.
I'm not sure what you mean by getting you locked out of your account as this is not something we are capable of doing, but we are happy to discuss this further :)

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of FAKE reviews

Please people ... do not fall for these 5 star reviews. They are such scammers they have bought these reviews. The dates of these 5 stars reviews are all a few days after each other . If you click on the reviewers profile ( yes every single one of these 5 star reviewers ) you can see they only produce 5 star ratings for company’s that are fake! Instead of buying fake IG followers they buy fake reviews ! How ironic !

12 septembre 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi Ryan,
We are a full service agency based in Los Angeles offering Instagram Growth Strategy, Management and Content Creation Services. We are not a scam and we often invite our clients to leave reviews not only here but on our other platforms also.
To discuss your concerns further please don't hesitate to reach us at grow@hypeplanner.com

Noté 1 sur 5 étoiles

I had a terrible experience with this…

I had a terrible experience with this company all-around. The introduction call with Joe was fine; but what he assured me and the experience I had over two weeks of working with them was the exact opposite. I am a female founder of a business, I hired them to help grow my personal account to reach my target market for an upcoming program launch so I could generate more viable leads on social. The result was that while they said real people would do the following and work based off like accounts (competitors) etc to strategically follow people that fit my target market. Instead they followed accounts of men posing naked or masterbating in their profile photos.. it wasn't just one or two people that this happened but basically every account they followed (about a 100) . Not my market for injury recovery clients. While I was clear in communication, they blew me off. And when I had to follow up again because I began receiving messages from these accounts and comments in my live posts from certain accounts they had followed that were inappropriate for my brand & offensive to my followers. Long story short, they responded with excuses and blow me off, did not even follow through with a solution call I scheduled with Joe, I gave them the opportunity to self correct and they didn't even unfollow the accounts they had followed on behave of my account. This caused more work and damage to my account in two weeks than I could have imaged. And their response, service, lack of authenticity and quality of work are a reflection of their ethos and my experience, cheap, sleazy, and dirty.

3 septembre 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi Casandra,
I'm very sorry you had a negative experience with Hypeplanner.
It seems maybe this wasn't given enough time as our service results are most effective to review on a month-to-month basis and you had only allowed 2 weeks. Upon signing up the first few weeks can be very slow and generally speaking we offer a service that works best as an overtime subscription and results generally improve drastically after the first month of trying to get the targeting and strategy perfect for your account.
The issue you mention regarding targeting is rare but can happen when we get a bad target source, which means we need to switch it out. It means one of the target accounts you provided us had very bad followers, or even fake/spam followers (to result in that type of content) Any targeting issues are easily resolved, you just need to TXT or Email us with your concern so we can investigate, identify the target issue and switch those out for better targets for you.
To discuss your concerns further please don't hesitate to reach us at grow@hypeplanner.com

Noté 5 sur 5 étoiles

Worth the Hype!

I have been working with HypePlanner for the past month and have been extremely happy. Contrary to other reviews, I have been given amazing customer service and education from the staff, including a personal phone call from one of the owners that was supposed to be 15 minutes long and ended up being over 30 minutes long. The team has been responsive and has adapted to my requests or responded back with educated answers that have taught me so much about social growth. My follower count has grown in small numbers, which feels authentic. I have already booked 2 large clients as a result of my larger social reach.

13 juin 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I have tried several Instagram growth…

I have tried several Instagram growth services and this was definitely the worst. The team were always available which was good but the strategy itself was extremely poor, they only gained around 80 followers in the entire month for a service that costs $150 per month! All they do is follow private accounts hoping they would follow back. There’s nothing intelligent or unique about their services to actually grow your account hence my poor results.

11 juin 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi Adam,
I'm sorry you had a negative experience with Hypeplanner. We offer many growth strategies and services and have great success with majority of 5,000+ clients.
Sometimes depending on the niche of our clients, the first month of service can start out slow in trying to properly identify and locate your demographic audience on Instagram. It can also be a matter of content not resonating with the audience we were targeting which can also take some time in the beginning to get it perfect (like any marketing)
We take pride in the unmatched results we achieve for our clients. That said, we had some unforeseen issues with service during the time of this concern which were since resolved. With time I feel we could have achieved great growth for you.
To discuss your concerns further please don't hesitate to reach us at grow@hypeplanner.com

Noté 1 sur 5 étoiles

poor result

2 stars for their quick response of customer service, but other than that, waste of time and money. They mentioned ins were blocking them from something, but like if you can’t figure it out, then at least you should refund the money. I understand they have a no refund policy, but even I can do better than what they’ve been doing so far. $150 for literally nothing, I guess under this circumstance you should refund your customer. But every time I mentioned it, they were angry, and they just completely ignored me in the end. So if you want to use their service, maybe think twice.

12 mars 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi there,
I'm really sorry you had a negative experience with Hypeplanner. We had some unforeseen issues with service during this time which were shortly since resolved.
If a customer receives zero or very little growth we do offer a refund or extension on their service.
Our team work very hard to get each of our customers unmatched results. If you wish you discuss your concern further please email us at grow@hypeplanner.com and we're happy to help

Noté 1 sur 5 étoiles

Save your selves getting scammed by…

Save your selves getting scammed by this company, they are super nice until you start asking questions about why you don't see anything happening with your account. Don't waste your time here. They haven't quite figured out how to go around Instagram stricter guidelines but still want to take your money. I am currently disputing charges directly from my cc company because they refuse to give me my money back (why would I settle for partial credit when nothing was done to my account) I didn't want the additional free 2 weeks of their service they offered since I didn't see anything for 3 weeks. Logging in a few times into my account to establish service which never was done doesn't earn you $149!

27 février 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi,
I'm very sorry you had a negative experience with Hypeplanner.
I would like to say we are not scammers. We are a full service agency based in Los Angeles offering Instagram Growth Strategy, Management and Content Creation Services.
During the time of your concern we were experiencing some unforeseen issues with service which were shortly after resolved. This can occur from time to time as Instagram is always changing and we need to evolve with these changes, whilst keeping your account safe & compliant with their updated terms and conditions.
To discuss your concerns further please don't hesitate to reach us at grow@hypeplanner.com

Noté 1 sur 5 étoiles

scam service

scam service. paid for 2 months. got less than 200 followers. very little activity. this is very far from what is advertised.

19 février 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi, I'm very sorry you had a negative experience with Hypeplanner. I would like to say we are not scammers. We are a full service agency based in Los Angeles offering Instagram Growth Strategy, Management and Content Creation Services. During the time of your concern we were experiencing some unforeseen issues with service which were shortly after resolved. This can occur from time to time as Instagram is always changing and we need to evolve with these changes, whilst keeping your account safe & compliant with their updated terms and conditions. To discuss your concerns further please don't hesitate to reach us at grow@hypeplanner.com

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam company

Scam company. Got my account blocked, made me lose followers. Fought for a month to finally get it cancelled and they refused to refund me.

2 février 2020
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi Sammy,
I'm very sorry you had a negative experience with Hypeplanner. I would like to say we are not scammers. We are a full service agency based in Los Angeles offering Instagram Growth Strategy, Management and Content Creation Services. During the time of your concern we were experiencing some unforeseen issues with service which were shortly after resolved. This can occur from time to time as Instagram is always changing and we need to evolve with these changes, whilst keeping your account safe & compliant with their updated terms and conditions.
We offer refunds only in cases we have not been able to work on an account due to issues with Instagram or previous account activity - or in the rare event a customer sees little or no growth during our service (fewer than 30 followers). We cannot make you lose followers, this is not something we are capable of.
To discuss your concerns further please don't hesitate to reach us at grow@hypeplanner.com

Noté 1 sur 5 étoiles

It was a bad experience

It was a bad experience. They took my money and performed no work during the initial month.

17 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Hi James. Sorry to hear that you had such a bad experience. Feel free to reach out to our team at grow@hypeplanner.com and we can try to solve the issue for you. For the record, we do not take people's money and do no work. A good portion of accounts that have been using growth services or planning apps, like Planoly are getting periodic blocks from IG, limiting monthly growth. Just because a client doesn't see the growth they want, doesn't mean we aren't working hard trying to address teh issues with your account. Additionally, IG has lowered the limits of daily actions that can be formed. Further more, poor content, lack of posting and other factors can weigh into the growth of an account. We do our best to work with the account and maximize the growth potential within the current landscape. We have just developed a proprietary system that we are rolling out now that is drastically reducing blocks from IG. We wish you the best of luck in your search for IG growth.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service, terrible company. SCAM!

Terrible service! I've used a few companies and I have to say, they are the WORST! especially for the price. Do not use them by any means! I dont think I even gained 5 followers. They dont talk to you unless you reach out. And they act like they are working on your account but they are NOT! Useless. So disappointed. They suck. I want to dispute their charge.

17 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Hypeplanner

Réponse de Hypeplanner

Sorry you had such a terrible experience Davina. We are one of the few companies in this business that will communicate with our clients on a daily basis. We communicated with you and you did not mention that you were having a terrible experience. You were only a client for about 10 days and within those 10 days you received two action blocks on your account. This is happening more and more to accounts that have used growth services in the past. Roughly 30% of our clients are experiencing issues. We work hard to get accounts out of blocks through various methods but it takes time. Much more than 10 days. My suspicion is that you will run into the same issue no matter what growth company you sign up with. We have just developed a proprietary system using real phones that greatly reduces the instances of blocks and we are transitioning trouble accounts, such as yours over. You were refunded in full and after reviewing all email and text correspondence I believe our team treated you with nothing but respect. To call our company and team a scam is not a fair statement. I'll leave it at that. Best of luck to you with your account.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus