Indian Market Place Avis 

25
•
TrustScore 2 sur 5

2,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Sri Lankan's be aware this is a rip off market. I know we have no option but to go there. Well, no prices marked on the shelves so await a surprise at the cash register. When you protest they star... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible company. Started receiving unsolicited catalogs. I've requested multiple times to be removed from mailings and now I get double maybe triple the junk mail from them. Super impossible to reach... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased 5 outfits and received only two. The other three were lost in the mail and I was never reimbursed for the outfits I lost. My outfits were shipped back and forth between US and India and it... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought my wedding lehanga from Indian market website. all the work they had done on it was completely amazing. indianmarket place helped me making my wedding day even more special.

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Shopping & mode

Informations provenant de diverses sources externes

We are a family-owned business in Washington state. We take pride in the garments we sell our customers. Our garments are made with high-quality pure fabrics and accessories. Every product goes thru strict Quality inspection before we ship you. Fashion business is our passion. We love to bring extremely beautiful products to consumers at best possible prices. That gives immense pleasure and satisfaction when our Customers appreciate our products. We started this journey in 1993 from the scratch and still continue with great support of our customers.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

25 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(25)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Sri Lankan's be aware this is a rip off…

Sri Lankan's be aware this is a rip off market. I know we have no option but to go there.
Well, no prices marked on the shelves so await a surprise at the cash register. When you protest they start yelling at you inorder to embarass you therefore you have no option but to make the payment and leave.

Very rude customer service.

8 octobre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Well-made and Comfy

I've had good experience with my orders. They were well-made, and the descriptions were accurate in the catalogue. Comfy close with an original twist.

29 avril 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible company

Horrible company. Started receiving unsolicited catalogs. I've requested multiple times to be removed from mailings and now I get double maybe triple the junk mail from them. Super impossible to reach CS to address this. They just keep blowing up my mailbox.

20 mars 2020
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Problems with dyes

Problems with dyes: the dyes rub off onto underwear and skin, and bleed when fabric is washed, even though colors and styles are lovely.

8 juin 2019
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Hi there
Upon checking our records we could not locate your order with us. There is a high possibility you have mixed the seller name with us. Many of the businesses from India are using a similar name to ours. We are based in WA state USA. Please double check and let us know what is your order number

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't Shop Here

Very poor customer service, listed items for sale which were out of stock and they could not get back in stock. Would not recommend. Total scam. Don't waste your money at Indian Market Place, find a different site.

29 juillet 2017
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

We try our best keep the inventory 100% accurate but sometimes it happens due to defect found in the stock during our quality inspection before shipping.
We are one of the top sellers at Amazon and eBay

Noté 2 sur 5 étoiles

Horrible Experience

I bought my wedding lengha in June and was told that I was going to get my package in the middle of July. The package didn't arrive and was told it would come on a different date. This happened many times after. At one point I was told that the company was busy because of shipments for Eid, even though I had ordered mine way before Eid. My wedding date was getting closer and closer and it finally came in the same month as the wedding.

Tried on the lengha and it fit but the top, all the measurements were wrong. My sleeves were way too big for my arms, the lenghth wasn't right, it was short when I had asked it to be long. I wasn't happy at all as to how the outfit looked. This was a big day for me and because I didn't have enough time to get it fixed I was left with wearing this outfit on my wedding day.

I won't be going back to this site to get clothes.

6 novembre 2016
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

😂🤔

The customer service was excellent but the clothes was so big and I send my size.. I wear the clothes anyway after I have to get somebody to fix it but I still not like I wear because it was too late to buy another one...

28 octobre 2016
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad quality product and stitching is awful

Purchased an Anarkali suit. I didn't get it on time to me as was promised to be delivered at purchase. The quality was rough and worn out. The fitting wasn't done properly. When I asked if I could send it back, I was told yes but only on store credit. I don't want to purchase anything from you guys again then why can't I just get my money back!!! Terrible experience. Don't buy if you are in a different country. I was told the store is in Washington but my dress came from INDIA(delhi)-- that was shocking to me as I was not told about this. Fraud business, please be careful while purchasing online.

26 octobre 2016
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Dear Ammy
We are sorry to hear that you did not have a great experience with us.
We strive and work hard to improve the quality and customer service.
Our return policy does not allow for money refund for stitched dresses as you know we make the size as per customer's exact body measurements. No other companies in Indian clothing do not offer any store credit or refund.
We offer a refund for unstitched dresses. We encourage our shoppers to read our return policy on every step.
We are sorry you feel that way but we are bound to our policies.
Just FYI, we are based in Seattle, Washington state, USA.

Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

The quality of dress was completely unacceptable for the price.

I ordered the dress. It did not get delivered on time. They delivered it to my India address after I reached there. The quality of the dress was poor and I returned the dress to the Delhi office. I haven't received the store credit till today.

25 octobre 2016
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Dear Mughda
We are sorry to hear that you did not have a great experience with us.
We emailed your store credit coupon a long time ago thru email.
We did not know until today that you did not get your email. Please check your spam folder. We will resend you the coupon right now.
We wish if you have contacted us before and we could have taken care of this issue a long time ago.
Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible experience

Never going to purchase ANYTHING AGAIN!!!

25 octobre 2016
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Dear Customer
We are sorry to hear that you did not have a great experience with us.
We strive and work hard to improve the quality and customer service.
Would you mind sharing your email address and name so we can investigate the cause and take a corrective action?
You can call me directly at 425-418-0197.
Hope to hear back from you soon and work on a solution.

Noté 2 sur 5 étoiles

Sizes were wrong

I didn't get all products I wanted to and the dresses were not customized as I said.

25 octobre 2016
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Dear Customer
We are sorry to hear that you did not have a great experience with us.
We strive and work hard to improve the quality and customer service.
Would you mind sharing your email address and name so we can investigate the cause and take a corrective action?
You can call me directly at 425-418-0197.
Hope to hear back from you soon and work on a solution.

Noté 3 sur 5 étoiles

Quality problem

The lehenga was ok, not exactly what I expected based on the picture. The main problem is that the sheer back of the top was ripped with several small holes in it when I took it out of the package. I can't wear it as is and will have to get it fixed on my own. The lack of quality control is a little disappointing.

25 octobre 2016
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Dear Sabrina
We are sorry to hear that you were not satisfied with the quality.
We strive and work hard to improve the quality
We would like to work with you to make you our satisfied customer. We will email you soon
Hope to hear back from you soon and work on a solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Dishonest

Poor quality materials, inexperienced seamstresses, long shipping times, dishonest customer service

25 octobre 2016
Avis spontané
Logo de Indian Market Place

Réponse de Indian Market Place

Dear Unknown Customer
We are sorry to hear that you had a bad experience with us.
We strive and work hard to improve the quality and customer service.
Would you mind sharing your email address and name so we can investigate the cause and take a corrective action?
You can call me directly at 425-418-0197.
Hope to hear back from you soon and work on a solution.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus