NOOIT MEE IN ZEE GAAN, FRAUDE Ik had wat gewonnen,bij cashout probeerde ze door n pagina snel door te schieten, ipv 250 euro te storten, n sepiamachting ervangemaakt te hebben, zonder dat te meld... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
NOOIT MEE IN ZEE GAAN, FRAUDE Ik had wat gewonnen,bij cashout probeerde ze door n pagina snel door te schieten, ipv 250 euro te storten, n sepiamachting ervangemaakt te hebben, zonder dat te meld... Voir plus
L'entreprise a répondu
Verzendt al jaren spam en blijft maar sturen. Ik heb zelf nooit enig kontakt gehad met deze bookmakers. Dat heeft toch geen nut en is zeer irritant. Ik zal daar nooit gebruik van maken dus na honderde... Voir plus
L'entreprise a répondu
Ik heb zojuist gestort en uitbetaald. We zullen zien als de recensies hier onder kloppen of niet. Ook alles netjes geupload zoals gevraagd is. Hou jullie op de hoogte. Tot zo ver document meerdere m... Voir plus
L'entreprise a répondu
It’s okay, nothing more. I liked the mobile version — runs smoother than I expected — but sometimes it freezes for no reason. The sound effects are fun though, especially in Big Bass Splash. If they i... Voir plus
L'entreprise a répondu
Écrit par l'entreprise
Experience the next level of online entertainment. Established in June 2024, Kaasino is a world-class hub for premium gaming, transparency, and big wins.
To ensure maximum security and stability, we have successfully migrated to our new official domain: Kaasino.bet. All player accounts, balances, and VIP progress remain 100% secure and fully accessible on our updated platform.
At Kaasino, transparency and security are our core values. We utilize advanced SSL encryption, two-factor authentication (2FA), and strict protocols to ensure every transaction and piece of data is protected.
Kaasino prioritizes player safety. Play responsibly. For official inquiries, contact us at: support@kaasino.bet.
Demande des avis aux clients
Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.
A répondu à 96 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Ik heb altijd met plezier gespeeld, maar het viel me altijd al op dat de uitbetaling echt mega traag gaat. Nu is me deze keer verteld dat ik 48 uur moest wachten. Dit heb ik dan ook gedaan maar de uitbetaling is nog niet eens goedgekeurd. Laat staan dat het onderweg is naar mijn bank.

Réponse de Kaasino
I should've read the reviews before joining this scam of so called "casino". Firstly, to deposit, you have every possible method you can think of. To withdraw? Nah, you've got bank transfer or their most favourite way, Crypto currency. Thats a massive red flag right there.
The 225% plus 500 free spins? Forget about it, they will come up with some sort of excuses not to give you anything. And bear in mind I did EXACTLY what their terms says to qualify for the offer...
To withdraw... Well, according to their "Terms" you will need to send them a valid ID, Proof of address no older than 90 days and the bank statement showing the deposit payment that you make to them (God knows why 🤷🏻♂️). I have played in major casinos like William Hill, Paddy Power etc and I have NEVER had to do anything like it. It seems that they are throwing people unnecessary obstacles to put you off from withdrawing your money.
Bottom of line is that the money I deposited is gone and you are not meant to make or withdraw any money. This is clearly a scam. Luckily I only deposited £20 😉.

Réponse de Kaasino
wat er mis gaat is de controle van de KSA. Als je een slechte review durft te schrijven word je ip adres met een sterretje bij gehouden en weet je zeker dat je al je geld kwijt bent. Ze hebben zo de totalen controle over je geld wat je inzet en hun bepalen dat je gewoon weg niks wint. En dat heeft niks met geluk te maken,hun bepalen wat ze binnen harken!! en let op de rtp die bijna nergens bij een spel staat. dus hebben ze veel te verbergen!!! BLIJF ER VANDAAN OF SLUIT JE ACCOUNT

Réponse de Kaasino
I deposited twice and won 900. I went through the verification process to withdraw the funds but everytime they cancelled the withdrawal. I kept doing what they asked of me but the last request from them was a picture of me holding a piece of paper with something specific written on it.
I have never heard anything so ridiculous. I have left the site because I believe it's a scam and lost the money. Don't trust it

Réponse de Kaasino
90 euro laten uitbetalen was ook van mijn account afgeschreven nog niks gezien en kan ook niet meer inloggen
Wachtwoord resetten krijg je geen mailtje terug erg vaag ik ga dit samen met met een bedrijfs jurist uitzoeken

Réponse de Kaasino
Update:
Mijn uitbetalingsverzoek is ondertussen al zo'n 8x geannuleerd vanwege technische problemen. In de chat en de mail word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn geld. Heb de site gemeld bij de Kansspelautoriteit.
Ze bieden de app aan als app van de Nederlandse Loterij. Je wordt vervolgens doorgelinkt naar een website van een vaag casino.
Gek, wat ik sta geregistreerd bij Cruks en kan mij hier zonder moeite aanmelden.
Ze doen enorm moeilijk als je wil uitbetalen. Ze willen o.a. een bankafschrift, maar je mag niets wegknippen of zwart maken, want dan wordt het document afgekeurd. Ik heb aangeven, mijn inkomsten en uitgaven gaan jullie niets aan. Dat is prive. Nog nooit heb ik zoveel documenten aan moeten leveren, om uitbetaald te krijgen. Het is nog makkelijker om een auto financiering rond te krijgen..
Ik wacht nu al 2 dagen en krijg bij navraag de melding dat een bankoverschrijving 7 werkdagen kan duren. Sinds wanneer? Toen ik vroeg of het eerst via Panama moet gaan, aangaf dat ik deze site bij de Kansspelautoriteit zal melden en ik mijn account wil verwijderen, werd mij toegezegd dat de uitbetaling binnen een uur goedgekeurd zal worden.
Deze site is geen zuivere koffie. Trap er niet in!

Réponse de Kaasino
Hello L Benjamins,
Your account was closed on February 22 in accordance with our policy. Players who repeatedly demand refunds after losses are excluded from further communication and access to the platform.
Hahaha, you're joking, right? Repeatedly reclaiming losses? This is about the €18,000+ I lost because you were so slow with payouts, and I did indeed repeatedly request a refund because of your negligence, and you know when you're allowed to say repeatedly? All those times you just ignore my questions and deliberately don't answer via live chat because you know it's all about collecting money for you.

Réponse de Kaasino
Vind het echt jammer dat het zo lang duurt voordat je gewonnen geld op je rekening staat … net als alle andere casino’s staat het er gelijk op..ben benieuwd of ik het wel krijg!!

Réponse de Kaasino
Storting afgeschreven, na diverse bewijsstukken in pdf aangeleverd is mijn Storting aan Kaasino 3 weken geleden niet teruggestort omdat vlg kaasino bewijs van Storting niet door mij is geleverd, afbeelding van afschrijving bank in pdf meermalen moeten verzenden.

Réponse de Kaasino
Geld word niet gestort en elke foto die ik upload word afgewezen door weer een smoes

Réponse de Kaasino
Ben al meer dan een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Elke keer weer een smoes. Zijn oplichters en niet te bereiken telefonisch. Pas op voor deze site
Ik heb alles gestuurd om mijn geld terug te krijgen. Elke keer een andere optie om te doen. Reacties van jullie zijn telkens hetzelfde en lossen niets op. Ik heb alle bank afschriften gestuurd als bewijs. En nog steeds krijg ik andere vragen en geen geld. Twee keer is een deposit gecanceld maar ik krijg mijn geld niet terug. Duurt nu al meer dan een maand. Je kan telefonisch contact opnemen dan kan het eindelijk opgelost worden. Dus voor mij zijn jullie onbetrouwbaar

Réponse de Kaasino
Po tych wszyskich opiniach jestem negatywnie nastawiony do tej strony. Dokumenty dosyłałem 10x i ciagle cos nie pasowalo. Napisalem im że przeczytałem recenzje i wiem że to jest scam. Watpie ze moje pieniądze pojawia się na koncie. Jak na razie daje mniej niż jedną gwiazdkę

Réponse de Kaasino
Totalna porażka stracone tylko 1000 euro... Te gry kompletnie nic nie dają... jadą i zjada.. 3x podjazd do rury.. po 300 / 400 jednego razu ani razu wypłaty xD raz anulowana 40 euro.. i bonusu abyś tylko lądował a tak żeby dostać jakieś fs ? Raz na jakiś czas jak się upomnisz to clrzuca z 20 free spinów z których i tak i tak nic ..

Réponse de Kaasino
Mijn geld wat ik heb gewonnen staat al 48 uur in pending .alles was goed bijna hele dag bezig geweest 29 mei om mijn documenten goedgekeurd te krijgen .nu is alles goed volgens de site maar geld blijft in pending staan. Voor de rest wel een mooie site

Réponse de Kaasino
Slechte casino eisen dat je steeds meer inlegt maar overmaken kunnen ze niet terwijl ze al je documenten willen hebben en die verstuurd. Alles wijzen af. Is een casino die mensen oplicht dus niet spelen en geen account aanmaken die sluiten ze ook niet af als je er naar vraagt.

Réponse de Kaasino
Ik kan de site nergens meer vinden? Ik wilde me geld terug storten, ik bleef me documenten inleveren maar nooit werd het geaccepteerd? Waar zijn ze gebleven??

Réponse de Kaasino
It's a cheating site. Each of my withdrawal is never paid as they have reason always
1. Wagering not done - all customer service guys confirmed that the wagering of 3x is done.
2. Technical issues - they always have technical issues
3. Enter bank details manually - have always done it.
4. Customer service says no one gets the money so don't fight for it and forget it. I will not leave my money. I need it to be paid ASAP.
13th may - withdrawal request raised on 1st may is not yet paid and the "responsible" team is still working...

Réponse de Kaasino
This Web does not deserve even 1 stars but I don't have choice, I am recommend you guys stay away from this casino they are thieves and scammers I have deposited 3.5 k and my money is still not arrived in my account the live chat support team is responding the same message every time don't play on this casino

Réponse de Kaasino
Je word kapot gegooid met sms’jes kom niet van het account. Af😣beetje jammer voor hun want speel niet bij ze. Maar m’n account verwijderen kost mega veel moeite echt heel irritant elke dag ook die klt smsjes

Réponse de Kaasino
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.