Redelijke prijs en snel geleverd!
Redelijke prijs en snel geleverd!
Uitleg op de site mag wat uitgebreider, maar is zeker voldoende!
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Redelijke prijs en snel geleverd!
Uitleg op de site mag wat uitgebreider, maar is zeker voldoende!
Per ongeluk tafel met verkeerde afmeting besteld. Mailtje er achteraan gestuurd. Snel reactie ontvangen dat het goed zou komen. En inderdaad: de gewenste maat werd bezorgd. Perfect!!
Zeer goede service op de bergschoenenafdeling. Geweldig geholpen door de vakmensen daar. Goed advies en een perfecte nazorg. Zelfs na 2 jaar nog garantie. Dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt
Mijn tent vandaag terug gekregen die door mijn eigen fout was gesneuveld. Krijg ik te horen dat ik uit coulance een nieuwe tent krijg omdat ik eerlijk gezegd heb hoe hij kapot is gegaan
Van de week een tent + onderzeil online besteld. Veruit de goedkoopste van Nederland (€80,- onder de advies prijs van €180,-). Ook de enige binnen Nederland die de bijpassende footprint op voorraad had (wel voor de adviesprijs).
Doordat het waarschijnlijk iets te lang duurde, ging de betaling mis de eerste keer. De 2e keer lukte het wel en een dag later was de tent bezorgd. Helaas was het bedrag wel 2x afgeschreven, maar een kort mailtje heeft dit opgelost. Kreeg keurig een telefoontje met excuus en dat het geld weer terug overgemaakt was.
- verwerking en reacties duren langer dan bij andere webshops; wel binnen de aangegeven termijn van kampeermarkt.
- matige beschrijving van de artikelen van de webshop; kans is groter op een miskoop hierdoor omdat je het in de praktijk niet blijkt te kunnen gebruiken (ik heb veel ervaring met internetshoppen, echter dit valt wel erg tegen). Zo werd een opbergkastje geleverd met instructies waarbij niet het aantal benodigde stangen e.d. werden beschreven; iets wat normaalgesproken in iedere instructie beschreven is.
- "Niet goed - geld terug"; LET OP: zelfs bij bovenstaand probleem komen de retourkosten voor je eigen rekening. Dus je draait zelf op voor de retourkosten van de onverwachte gebreken van de producten. Hierdoor zal ik niet meer geneigd zijn via de webshop bij kampeermarkt te bestellen.
Dit ondanks hun eigen voorwaarde 7.3: "Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het product of iedere andere klacht, zullen door De Kampeermarkt serieus in behandeling genomen worden." Voor niets heb ik dus moeite gedaan om dit kenbaar te maken, zeer spijtig. Bij deze hoop ik dat anderen niet hetzelfde hoeven te ervaren.
Heb hier een tent, tapijt en grondzeil besteld.
1: DHL track en trace werkte niet, wist niet hoe laat pakket zou komen.
2: Tent werd niet geleverd, tapijt was verkeerd model.
3: Klantenservice gemaild, moest tapijt terugsturen en bonnetje scannen, daarna zouden ze het juiste model tapijt sturen .Tent was onbekend
4: Tent werd 2 dagen later geleverd. Tapijt geen spoor...
5: Gemaild over tapijt: antwoord: er is iets verkeerd gegaan, uiteindelijk wel verstuurd en een week later dus ook binnen.
Niet onacceptabel, zeker gezien ik 50€ verzendkosten moest betalen. Hier geen tegemoetkoming in gezien... laatste bestelling hier dus....
Eindelijk een winkel die weet wat echt kamperen is. Ruime keuze in trekkerstentjes. Prijsniveau is prima.
Bij het kopen mochten we de hele tent uitpakken om te kijken of hij in een fietstas (die ook voor ons uit de winkel werd gehaald) paste.
Toen bij het eerste opzetten van de tent bleek dat er een aantal haringen miste, kregen we binnen een dag een mailtje dat ze kosteloos nagestuurd worden door de kampeermarkt.
Dat is natuurlijk zoals het hoort, maar je maakt ook vaak anders mee.
Zeer vaak bij de kampeermarkt geweest maar de ervaring is dat ze veel te duur zijn. Laatst nog 3 dingen gekocht die dus ruim 30% duurder waren als ergens anders.
Een tent gekocht die mij daar aanbevolen was en waar ik zeer tevreden over was dit tegen vrienden gezegd die gaan een half jaar later voor de zelfde tent gaan en hun wordt gezegd deze rotzooi verkopen wij niet.
De benadering die je als klant krijgt vind ik niet positief.Mij zien ze hier nooit weer.ik rij nog liever ruim honderd km om naar Obelink te gaan.
Bij een vrij dure tent (Laser Photon) zag ik dat de ultralichte stokken licht beschadigd waren, maar genoeg om het dunne tentdoek in de toekomst te kunnen beschadigen. Mogelijk was dit al maar waarschijnlijker is dat de beschadiging is ontstaan toen ik de tent voor het eerst opzette, uit onkunde.
Voor de tentstok is kosteloos een (duur) vervangend stuk besteld door Kampeermarkt en zij hebben de stok ook gratis gerepareerd. Alleen de transportkosten heen kwamen voor mijn rekening. Erg over te spreken!
Prijs van de tent was trouwens ook erg scherp en bestelproces prima.
Bij deze zaak nu twee keer iets besteld en alles wordt netjes verpakt en compleet binnen de gestelde levertijd aangeboden. Geen toeters en bellen, duidelijke site (wellicht zou men wel wat meer detailtekeningen van tenten of grotere foto's online kunnen zetten, voor de handigheid).
Absolute aanrader voor kampeerders!
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.