Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received my order. Was told twice that it will ship within the next few weeks only for that time frame to come and go with no follow-up from them or response to my emails

Noté 1 sur 5 étoiles

BUYER BEWARE DO NOT TRUST THIS COMPANY! THEY SAY THEYRE AMERICAN BY AMERICANS AND ITEM SHIPS FROM CHINA.. THE TINTS ARE NOT WHATS ADVERTIZED WHERE IS YOU CANNOT TAKE THE TINT ON AND OFF AS YOU PLEASE... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

They send you a roll of cheap tint from China that isn't even usable (not large enough). They then try to hit you with no refunds due to them stating they don't pre-cut the material for you and only a... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM SCAM SCAM - I fell for this scam by quickly purchasing what I thought would be an easy plug-and-play type tint for my F-150 windshield. After purchasing I did more research on this company and re... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,3

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

79 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,3

Tous les avis

(79)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This is a total scam

This is a total scam! they just send a roll of color film and its not pre-cut and doesn't fit even a regular auto window. So mad that this happened! So sad that the world today is filled with scammers.

2 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY

DO NOT BUY ! This place is a scam. I’d expect a class action lawsuit to come out very shortly for this company. Let me guess yall are going to reply and say you can’t find me in your system. ORDER #1692. I’ll help you out . so what will your excuse be now?

2 avril 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful Tints, great service

These tints are amazing quality and exactly what I was looking for. The tints arrived in 16 days time and I’m placing them onto my Subaru today. Definitely recommend them and will likely be ordering more for my other cars in the future!

12 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

It’s a scam

It’s a scam. I posted what I received on ig, TikTok, and YouTube @hamstalifee. They send you a 20”x120” normal tint film. It’s not as advertised and the tint they send you is something you buy at Walmart for $20. It’s a SCAM

30 mars 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Lazeway has been an amazing

Lazeway has been an amazing to me. I got my order earlier than expect and the tints I ordered were exactly what I ordered.

Not only that, I wanted to exchange mine for a coloured tints instead of regular tints. Customer service was very fast in responding to my inquiries and made the exchange happen seamlessly.

All in all lazeway is amazing company, their tints are beautiful, and I will be coming back for more. Already referred my family, friends, and recommend to everyone

1 mars 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Had an incredible experience with this…

Had an incredible experience with this company, the items I ordered came in a timely manner, and was communicated with all the way through,

Have already referred a few of my friends so I thought I might as well leave a review for anyone else who might be interested

29 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer Beware! SCAM

Buyer Beware!! You will receive a tiny roll of actual tint film from China complete with Chinese label. The large precut plastic sheet you think you’re ordering and giving car make and model for isn’t what you’ll get. They REFUSE REFUND per their sneaky policy that says you need to request precut tint. Seems like that’s what I’m doing when I give you make and model info. Below is the product advertised and what I received. Update! They deny my review is authentic but here is the shipping tracking # : 420354739214490344491108703247
Oder #1867 on the invoice you liars. You’ve spoken to me via email and refused refund you sackless morons. I’ll post my small claims court results here too. These people even deleted my negative reviews on their insta and blocked me. Check TikTok there are tons of people that have the same experience. Look at your sad rating on here. lol I would upload pics of our emails but this platform doesn’t allow it as far as I can tell. Actually there it’s my avatar picture now. There’s my order invoice. You SUCK Lazeway hope you and your family get your karma soon.

9 mars 2024
Avis spontané
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

We appreciate your feedback and take customer reviews seriously. However, we tried looking you up in our system, we could not locate any record of your order in, which suggests that this may be a mistaken or fabricated review.

We have reported this issue to the platform's support team to ensure fairness and transparency for all parties involved.

If you have any genuine concerns or feedback, we encourage you to reach out to us directly. We are committed to addressing legitimate issues and continuously improving our services.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Wish I could pick 0 stars

Wish I could pick 0 stars. Such a scam. Wish I would have read these reviews before I ordered but I’ll be disputing my charge of $70 for $10 roll of tint. Such a joke. I guess all the good reviews are just made up by Co.

18 mars 2024
Avis spontané
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

We appreciate your feedback and take customer reviews seriously. However, we tried looking you up in our system, we could not locate any record of your order in, which suggests that this may be a mistaken or fabricated review.

We have reported this issue to the platform's support team to ensure fairness and transparency for all parties involved.

If you have any genuine concerns or feedback, we encourage you to reach out to us directly. We are committed to addressing legitimate issues and continuously improving our services.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAAAMMM!!!!!!!!!!!

The item didnt came as shown. they were supposed to get precut tint as they advertise but instead of that they sent 4 rolls of 30cm tints. the film that they sent was smaller than my window. when i requested refund they said we dont refund on items on sale. a total scam bussiness. so disappointed. dont be part of this scam.

11 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Erenik,

We saw your review and we're sorry you weren't happy with your experience. We're a bit confused because we couldn't find any record of your order in our system. It seems like maybe there's been a mix-up.

We really care about what our customers think, so we've reported this review to the website to see if there might be a mistake.

If something went wrong or if you have a real issue, please let us know directly. We want to fix any problems and make things right for you.

Thanks for sharing your thoughts with us.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

BUYER BEWARE DO NOT TRUST THIS COMPANY!

BUYER BEWARE DO NOT TRUST THIS COMPANY!
THEY SAY THEYRE AMERICAN BY AMERICANS AND ITEM SHIPS FROM CHINA.. THE TINTS ARE NOT WHATS ADVERTIZED WHERE IS YOU CANNOT TAKE THE TINT ON AND OFF AS YOU PLEASE BUT ITS A SMALL FLIMSY ROLL OF TINT THAT YOU HAVE TO INSTALL professionally. CALLING CREDIT CARD TO DISPUTE AND HAVE THE VIDEO SAVED OF HOW THEY FALSEY ADVERTISE THE PRODUCT VS WHAT YOU REALLY GET! CLASS ACTION LAW SUIT!!! HAVE TO CONTACT SHOPIFY THEY SELL THROUGH THEIR PLATFORM AND SCAM PEOPLE!!

9 mars 2024
Avis spontané
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

We appreciate your feedback and take customer reviews seriously. However, we tried looking you up in our system, we could not locate any record of your order in, which suggests that this may be a mistaken or fabricated review.

We have reported this issue to the platform's support team to ensure fairness and transparency for all parties involved.

If you have any genuine concerns or feedback, we encourage you to reach out to us directly. We are committed to addressing legitimate issues and continuously improving our services.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

BIGGEST SCAM EVER

BIGGEST SCAM EVER! THEY JUST SEND YOU A ROLL OF NORMAL WINDOW TINT NOT PRECUT.

23 mars 2024
Avis spontané
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

We appreciate your feedback and take customer reviews seriously. However, we tried looking you up in our system, we could not locate any record of your order in, which suggests that this may be a mistaken or fabricated review.

We have reported this issue to the platform's support team to ensure fairness and transparency for all parties involved.

If you have any genuine concerns or feedback, we encourage you to reach out to us directly. We are committed to addressing legitimate issues and continuously improving our services.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I didn't receive what I ordered

I didn't receive what I ordered. I received a small roll of film that was half the size of my windshield. I've sent a email about what happened and still have not had a response. I feel like I got scammed!

7 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Chris,

We saw your review and we're sorry you weren't happy with your experience. We're a bit confused because we couldn't find any record of your order in our system. It seems like maybe there's been a mix-up.

We really care about what our customers think, so we've reported this review to the website to see if there might be a mistake.

If something went wrong or if you have a real issue, please let us know directly. We want to fix any problems and make things right for you.

Thanks for sharing your thoughts with us.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS!

Ordered what was advertised as a custom fit sunshade for my cars. $140 worth. What arrived was 2 rolls of flimsy cheap tinted film. I contacted the company on Facebook about a refund and was immediately blocked. The can fight with the CC company for their money. Good luck with that. Charge has been disputed.

Edit: in response to your response. You have record if it, because i do. Order number 1663. Dont try to lie your way out of this. I emailed you directly, more than once, with no response.

4 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Josh,

We saw your review and we're sorry you weren't happy with your experience. We're a bit confused because we couldn't find any record of your order in our system. It seems like maybe there's been a mix-up.

We really care about what our customers think, so we've reported this review to the website to see if there might be a mistake.

If something went wrong or if you have a real issue, please let us know directly. We want to fix any problems and make things right for you.

Thanks for sharing your thoughts with us.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer beware

Advertised as an over tint. Came as a precut ROLL of tint. Quality is cheap and not as described.

6 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Tony,

We saw your review and we're sorry you weren't happy with your experience. We're a bit confused because we couldn't find any record of your order in our system. It seems like maybe there's been a mix-up.

We really care about what our customers think, so we've reported this review to the website to see if there might be a mistake.

If something went wrong or if you have a real issue, please let us know directly. We want to fix any problems and make things right for you.

Thanks for sharing your thoughts with us.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Still haven't received product even…

Still haven't received product even though they keep asking me to review it. Update: I finally received the product and it was not at all what I ordered it is just a roll of cheap tint it is not a pre-cut vinyl at all this business is a complete scam Do not order from them! They will not answer a single email of mine but yet they will reply to this review to try to make their business look better to scam people. Also now Lazeway reported my review saying it contained illegal or harmful content just to try to block my review from being seen by people. So just know this business will screw you over Do not do business with them.

5 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Kenny our record says that your order was delivered on the 26th of March. Please understand that leaving premature revies does hurt businesses.

Best Regards,
Jay Morisson
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

The product they sent me was a 20 inch tall roll of regular tint… nothing close to the images of what the company portrays the product will look like. It’s supposed to be a precut thick cling on tint sheet…. Don’t waste your money

11 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Zack,

We saw your review and we're sorry you weren't happy with your experience. We're a bit confused because we couldn't find any record of your order in our system. It seems like maybe there's been a mix-up.

We really care about what our customers think, so we've reported this review to the website to see if there might be a mistake.

If something went wrong or if you have a real issue, please let us know directly. We want to fix any problems and make things right for you.

Thanks for sharing your thoughts with us.

Best regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

i havnt recieved my order.

i havnt recieved my order.
even thiough it says its been delivered

7 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Daniel, sincere apologies that you are experiencing this issue. But it did show on our system that USPS has delivered your product at the address and mailbox that you have provided us. Please check with your local post office as they may have brought your order back to their station

Noté 1 sur 5 étoiles

Yall haven't responded to any of my…

Yall haven't responded to any of my emails. Phone number is fake. And shipment longer than stated.

7 mars 2024
Logo de Lazeway

Réponse de Lazeway

Hey Scott, we apologize if you did not receive our emails. But please do understand that shipping takes a little longer due to high demand.

Best Regards,
Jay Morrison
LazeWay Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus