Little Rowan Avis 

36
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely the worse baby product, advertising as cotton blend the product was so poorly made and synthetic. The quality was not as advertised and the care labels not in English or east to translate... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased 4 items at the cost of £140… quality is awful. Items arrived totally different colours to that ordered. To add insult to injury the bag literally says SHEIN KIDS! On SHEIN the item costs £4... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Took a long time to arrive, the butterfly part of the dress tore on the 1st wear. Poor quality

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Would leave 0 stars if I could. Product was listed as 100% cotton, and the website falsely advertised as all products being 100% cotton, which is illegal. Product arrived and label says 100% polyeste... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

36 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 64 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,6

Tous les avis

(36)

36 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor quality

Took a long time to arrive, the butterfly part of the dress tore on the 1st wear. Poor quality

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

A butterfly detail tearing on the very first wear isn't the experience we want for you. Reach out to us directly with your order number and I'll get a proper look at this myself.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Took nearly a month to arrive

Took nearly a month to arrive.
Item extremely poor quality.

Wish I had checked reviews before purchasing. Please avoid!

25 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

I want to make sure this gets looked into properly, a month's wait and quality that didn't hold up isn't good enough. Please reach out to us directly with your order number and I'll personally take a look and find the right way forward.

Little Rowan Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful thank you

Wonderful thank you
😊

21 août 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

So glad to hear this, thank you for choosing Little Rowan!

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely the worse baby product

Absolutely the worse baby product, advertising as cotton blend the product was so poorly made and synthetic. The quality was not as advertised and the care labels not in English or east to translate. They have only offered 10% refund and 15% credit which is poor and not legal. I have the right for a full refund this is a terrible false company and I wish I had done my research, they should be audited for suitable product for the infant market and trading standards

I 💯 do not recommend

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

I'm sorry to hear this, that's not what we want for you or your little one. I want to get this properly sorted, please reach out to us directly with your order number and I'll personally take a look and make sure we land on the right fix.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

What a joke of a company I orderd what…

What a joke of a company I orderd what seemed two nice little dresses for my little girl payed a few pound more as the quality looked good
After a long wait the dress came in a shein bag and the quality was absolutely shocking was your big standard shein shit so just out of curiosity I went into the shein website and found the two dresses for five pound each not the 30 I had payed each I really wish I had read the reviews for this shambles of a company
I emailed straight back telling them I didn’t want the dresses and want to send them back I give them a few days still heard nothing so looking at the pattern once people write a review the company write back saying sorry and to get in touch which is a load of bollocks honestly people stay away from this Micky mouse company just scamming your hard earned cash of you and if you do like something on there website you will find it on shein at a fraction of the price

14 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

I'm sorry you've been left waiting, that shouldn't have happened. Let's get this sorted out properly, please reach out to us directly with your order number and I'll personally follow it through this time.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Products are Temu

Would leave 0 stars if I could. Product was listed as 100% cotton, and the website falsely advertised as all products being 100% cotton, which is illegal. Product arrived and label says 100% polyester and is from TEMU - listed on the label. I asked for a full refund and for them to cover return shipping at their expense which is the law, and they refused. They tried to offer 10% off as 'Sending the item back does come with real risk, return shipping can be costly, the process can take 20+ business days, and there's always a chance the parcel gets lost or delayed with no guarantee of resolution.'
Absolute scam, and just AI responses in email. I've requested a credit card chargeback and will report the company to the Uk trading standards. Do not buy from them.

16 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

I'm sorry the material didn't match what was listed, I understand why that's frustrating. I want to make sure this gets fixed properly for you, please reach out to us directly with your order number so I can look into it myself.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality

Poor quality, wrong material descriptions, image different to product

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

I'm sorry the material and photos are not what you expected. Let's get this looked into properly, please reach out to us directly with your order number and I'll take it from here myself.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful returns

Awful service, terrible returns process. After getting in touch to say I needed to return my item as it was too big, I was told that it was my responsibility to arrange the return and it would be costly and probably get lost in the post so was offered 10% of my purchase that could be refunded same day but if I attempted a return the refund could take weeks. It then ended up costing me £11 to post back to China, had I known this was the process I would never have purchased. Would not recommend.

28 août 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for sharing this, we're sorry the return process ended up costing you and that the options given upfront didn't make that clear. Please reach out to us directly with your order number so we can look into this and make it right.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality and long wait..not a UK product and product made in China with cheap quality

Poor quality, please don't trust this site the verified parent reviews all seem fake.
Ordered a dress for £25 and got a cheap product made in China.
Please don't trust this site.

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for taking the time to leave this, we're sorry the product didn't meet your expectations. Please reach out to us directly with your order number so we can look into this properly.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not a UK boutique - cheap import, expensive return to China

Ordered a girls boutique dress advertised as high-quality UK boutique with "Hassle free returns, just the way it should be / Simple, easy and stress free / Shipping is FREE - no hidden fees."

What arrived was not that.

Plain white poly mailer, inside a thin clear bag. No Little Rowan branding at all. Generic swing tag that says "Tanglidingchun" with Chinese characters and a tiny white tab overlocked into the hem that just says "9". Thin shiny polyester, overlocked seams inside with loose threads around the shirred bodice, small butterfly appliqués only single-stitched and lifting / wonkily attached, large sequin butterfly wings on the back attached wonkily and uneven.

When I asked to return within 14 days - opened for inspection only, not worn/washed, decided to go with another dress we ordered - I was first offered 10% to keep it, then 15%, then 30% to keep it.

When I asked for a full refund, I was given a return address to: Naishi Warehouse, 5th Floor, Building 4, Phase 2, Niannianhong Furniture Group, Choujiang Street, Yiwu City, Zhejiang Province 322000, China. Recipient Ruichao Wang.

A tracked return from the UK to there is £26-£70 - more than the £24.95 dress cost, 20+ days at my risk, with customs forms. This cost and location was never disclosed at checkout.

Customer service confirmed in writing they cannot provide a UK address or prepaid label.

I have requested a full refund without an international return at my cost, as the return cost was not disclosed pre-purchase. Currently escalated to bank for Not As Described / Misrepresentation and reported to Citizens Advice Consumer Service.

Would not recommend based on my experience. Product does not match boutique description and returns are not hassle-free.

13 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for laying all of this out in such detail. We're sorry the dress didn't match what was described, we believe we acted in good faith to offer free reshipment or a refund within our policy. We can see this is already open with our team and we're looking into it directly to get you a proper resolution.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor quality

Very poor quality. I bought a 3-6 months teddy bear onesie. Looks ages to arrive and had a Chinese lettered tag. Annoying I cut this off as the present was very late. So I can't return. But not giving as present as such awful quality - cost nearly £30! Buyer beware.

11 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for sharing this, we're sorry the quality didn't hold up and that the late delivery meant you couldn't return it in time. Please reach out to us directly with your order number so we can look into this and make it right.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrendous quality

Horrendous quality. Not the same as the photo. From a random Chinese brand . Took ages to arrive . DO NOT BUY !!! Wish I’d checked reviews

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for taking the time to leave this, we're sorry the item didn't match the photos or the quality you expected. Please reach out to us directly with your order number so we can look into this properly.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Came from shein kids! Scam!

Purchased 4 items at the cost of £140… quality is awful. Items arrived totally different colours to that ordered. To add insult to injury the bag literally says SHEIN KIDS! On SHEIN the item costs £4 and they’ve charged us £30 for that particular item. This company is a drop shipping scam, fraudulent and needs shutting down! Will not accept returns and offer 10% refund. Will be reporting and claiming back through fraud department.

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for sharing this, we're sorry the item didn't meet your expectations and that the return process didn't work for you. Please reach out to us directly with your order number so our team can look into this and make it right.

Little Rowan Team

Noté 1 sur 5 étoiles

How i wish i'd read the reviews before…

How i wish i'd read the reviews before buying! I have never seen baby's clothes that are worse material and quality than this! Clearly says made in China and it is obvious as soon as you receive the dirty cheap package through the post! Disgusted at how it advertises to be a Dutch brand with a UK design and now when i think about it, no mention of where it has been manufactured. Disgrace in this day and age that companies like this can still exist and make money! have requested a return but judging by what other reviews are saying I am not holding my breath.

11 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Thank you for sharing this, we're sorry the quality didn't meet what you expected. Please reach out to us directly with your order number so we can look into your return and make it right.

Little Rowan Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful dress

Beautiful dress - long delivery time but dress was delightful so worth the wait

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

So glad the dress was worth the wait. Thank you for choosing Little Rowan!

Noté 1 sur 5 étoiles

Gosh I wish I’d read the reviews first

Gosh I wish I’d read the reviews first. I requested a simple return and have had several emails offering me 10% off to keep and 15% off next purchase. I just want to return the clothing which doesn’t fit. But apparently it is difficult to do as “items get lost, it is expensive and take very long to be returned”! Strange how they can send them out quickly but can’t receive a return quickly!! I am tearing my hair out. Avoid at all costs. Now I get a response to my review suggesting I email after I’ve been doing so for many days to no avail. It’s their lack of good customer service that drove me to review as I’ve already been emailing without success.

26 août 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Oh no, we're really sorry this has been such a frustrating experience. We completely understand, you simply wanted to return clothing that didn't fit, and we can appreciate how exhausting it must feel to go back and forth over something so straightforward. Please kindly send us an email with your order details so we can look into this personally and do our best to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

My experience

My experience

I’m disappointed with my purchase. The quality of the dress was not what I expected, and I found the returns process unnecessarily difficult.

When I raised my concerns, I was offered a 10% refund rather than a straightforward return/refund solution. This was not the outcome I was hoping for.

I’m sharing my experience so that other customers are aware and may wish to check the company’s returns policy carefully before ordering. This review reflects my personal experience with this purchase.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Oh my goodness, we're truly sorry to hear how disappointed you were with your purchase. We completely understand how frustrating it must have felt to receive a dress that wasn't what you expected and then find the returns process difficult as well. We'd really appreciate the chance to look into this for you. Please kindly send us an email with your order details so we can personally see how we can help.

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE - SCAM

Please, please save yourself a lot of hassle and stay away from this company at all costs! They are running a scam.
Their website indicates that they are a local boutique selling high quality children's clothes, but what you will receive is anything but!
Dresses arrived in open packaging, no labels whatsoever to show that it's even new or any brand, awful cheap material, loose threads hanging everywhere, absolutely shocking!
They will absolutely not offer free return and will want you to ship the items back to CHINA!!!! They will also actively deter you from returning the items, instead will offer discount and to replace items (with more of their awful stuff, no thanks).
I had to open a case with my credit card to get my money back as this company is trying to ignore all the laws and basically runs a scam. I wish I read the reviews before buying as I would have never bought anything!

1 août 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

We're genuinely sorry to hear how upsetting this experience has been. We understand your frustration, especially after receiving items that didn't meet your expectations and having concerns about the return process. We'd really like the opportunity to review what happened and address your concerns properly. Please kindly send us an email with your order details so our team can look into this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely awful what we received…

Absolutely awful company and what we received compared to what was advertised and shown in the image! Avoid at all costs!!!

30 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

We're so sorry to hear this and completely understand your disappointment. This isn't the experience we want for our customers. Please kindly send us an email with your order details so we can look into this and do our best to make things right. Thank you for bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

Cheap and tacky

Cheap and tacky. Really bad quality.

31 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Little Rowan

Réponse de Little Rowan

Oh my! We're so sorry to hear that the product didn't meet your expectations. We understand how disappointing this must have been, and this isn't the quality we strive to deliver. Please kindly send us an email with your order details so we can look into this and do our best to make things right.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus