Vreselijk!
Helaas verzuimt eerst de reviews te checken, had ik dat maar gedaan want indd dit is echt een waardeloos bedrijf!. Kwaliteit waardeloos, duurt inderdaad heel lang voor je het binnenkrijgt.
Retour sturen ook een drama! heb nu voor de 3de keer om een retourformulier moeten vragen. Ze komen indd, ervaring van andere, eerst met een 'opwindend alternatief'. Items behouden en ze betalen 15% terug. Je krijgt niet alleen de kans om de producten die je hebt gekozen te blijven genieten maar je ontvangt wel een geweldige korting. WAT FIJN! ik mag blijven genieten van een product waarvan ik heb aangegeven dat die niet netjes is... ECHT TOP!!








