Herregud snacka om oprofessionellt!
Herregud snacka om oprofessionellt!
Har i princip väntat 2 veckor på att paketet ska skickas. Har skrivit 3 mail och försökt kontakta de på insta men ändå inget svar. Paketet påstås har skickats men när man spårar står de inte ens att fraktbolaget har fått in paketet.
Aldrig igen


