Gode produkter, elendig firmapolitik
Et FORFÆRDELIGT firma, med ELENDIG kundeservice.
Jeg tegnede et prøve medlemskab via en annonce på facebook på Metaburn, ved Vitamail.
Jeg modtager min prøvepakke d. 24.1.2022, og i prøvepakken står jeg vil modtage næste pakke d. 16.2.2022
Da jeg jo knap har prøvet produktet der, og endnu mindre brugt prøvepakken, så er jeg jo ikke interesseret i at modtage pakken, så jeg logger på Vitamail og forsøger at afbestille samme dag jeg modtager pakken.
Det kan jeg så ikke, så jeg ringer til dem, men nej, de skal vide det 4 uger før, men der var jeg jo ikke engang medlem ???
Så jeg opsiger dags dato mit medlemskab.
Da næste pakke kommer, returnerer jeg den, og Mandag d. 28. Marts modtager jeg en kvittering for modtagelsen af returpakken.
Og siden har jeg modtaget diverse sms, mails, opkald til mine familiemedlemmers telefoner, og hver eneste gang gjort indsigelse.
Min prøve pakke ER betalt, mit medlemskab ER opsagt, og da jeg ikke FIK 4 ugers frist for afmelding af næste pakke, ja så kan jeg jo af gode grunde ikke afmelde den 4 uger før.
Så alle anbefales at gå en stor bue uden om dette firma.
26 juin 2022
Avis spontané