My Christmas Pyjamas Avis 

8
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

8 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,6

Tous les avis

(8)

6 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis

Nous vérifions les avis

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Christmas pyjamas

I am completely shocked by the reviews with this company. My Christmas pyjamas are great! I found them on instagram a few years back and Iv ordered matching sets for multiple years in a row for all our family and even for our dog. The pyjamas are beautifully made and I love all designs. Iv emailed before as one set didn’t arrive in the past when I ordered in September and they emailed me back straight away to say that these particular pyjamas would arrive in October but still in plenty of time for Christmas. ( my fault as I didn’t read the small print ). Iv never had any issues! They’re great at communicating, the pyjamas are always sent and wrapped beautifully and the quality is great..all my family love their pyjamas. I can’t get over the reviews, if I had seen the reviews before I probably wouldn’t have ordered so don't be put off as this is a genuine review and I have never had any complaints.

14 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Really happy with my order

Really happy with my order. The pyjamas are lovely quality and looked even nicer in person. Delivery was quick and everything arrived perfectly. Will definitely be ordering again for Christmas ❤️

16 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Our favourite Matching Pyjamas

I’ve got the Snow Whites and Mistletoe and Wine and they are GORGEOUS!! So flattering and comfy! And of course my kids look so CUTE in them. I’ve never found matching pyjamas for my family that are so perfect. We can’t wait to see what this years range will be!

19 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Seasonal company taking advantage of customers- AVOID

Awful customer services would definitely avoid!
Paid £7.99 for next day delivery and package didn’t arrive for 5 days.
Tried to check website for return information and website removed as soon as festive period over.
When I contacted they simply replied to say returns policy exceeded. Hard to gauge when no information available.

Sizing not great and Clearly a seasonal company taking advantage of customers not as they promote at all!

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de My Christmas Pyjamas

Réponse de My Christmas Pyjamas

Hi Carla,

Thank you for taking the time to leave a review.

I've looked back over your order and can see the service selected was Tracked24, a 1–3 working day delivery service, not next-day. Your order was placed at 9:37pm on a Friday, dispatched the next working day (Monday 22nd December), and delivered Wednesday 24th December - within that 1–3 working day window.

Our returns policy, including the 14-day window, is on our website, and the returns portal link stays live all year round, even during the months we're closed for the season (this can be found on our landing page when our website is closed). Your return request reached us on Monday 12th January, after your returns window had closed.

I know that's disappointing to hear, but the team followed the correct policy that was in place when you ordered.

Kathryn

Noté 1 sur 5 étoiles

STEER CLEAR; AWFUL CUSTOMER SERVICE

I wish I had read all their negative reviews properly before ordering
I have still not received my order even though I placed it over a week ago
When I sent a query their responses blame Royal Mail and all their internal problems within the company. Have never received an email where a company doesn't take accountability for their orders and air their dirty laundry to the customers.

They announced a 25% OFF site wide offer before they claimed to have sent out my order and refused to provide the discount. Awful company, awful customer service. Given all these delivery problems the least they could have done is honoured their advertised offer.

Would never recommend this company to anyone and their customer service is appalling.

Awful ,disappointing shopping experience before Christmas
AND to top it off I still havent received my order which I have paid over the odds for even though they posted it out after announcing a discount!!!

16 décembre 2025
Avis spontané
Logo de My Christmas Pyjamas

Réponse de My Christmas Pyjamas

Hi Sejal,

Thank you for taking the time to leave this review, and I'm sorry your parcel was delayed.

Our team picked, packed and dispatched your order the same day it was placed, but Royal Mail lost it in transit, which was completely outside our control. As soon as we were made aware, we sent a replacement out to you straight away.

In the meantime, we launched a 25% off promotion (after your order had already been placed) and you asked us to refund the difference. We explained that, in line with standard practice, we don't apply discounts retroactively once an order is confirmed, as that wouldn't be fair to customers who paid full price. We also let you know you were welcome to return your order and place a new one at the discounted price if you preferred.

I understand how stressful the wait was so close to Christmas, and I'm sorry for that. But once we knew what had happened, we acted immediately. You left this review the day after we dispatched your replacement, before it had a chance to arrive. It was delivered the following day.

Kathryn

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered some matching christmas pyjamas…

Ordered some matching christmas pyjamas have ordered my size and wrong size delivered, also been labelled up wrong to what was on tag inside pyjamas. Awful customer service when contacting them, no apologies. They just wanted me to send them back, im guessing at my own cost, not what you expect when buying £80 luxary pyjamas! These were purchased as a gift straight to recepitant so not so easy to just simply send back. Avoid!

6 décembre 2025
Avis spontané
Logo de My Christmas Pyjamas

Réponse de My Christmas Pyjamas

Hi Jade,

Thank you for taking the time to leave a review, and I'm sorry again for the sizing mix-up between the top and bottoms on your order - that was a genuine labelling error on our side.

Looking back at your conversation with the team, I can see they replied with an apology on their first reply and offered a full refund or exchange, and repeated that offer throughout.

You let us know you'd like to keep the pyjamas, as they'd already been given as a birthday gift, which we completely understood - but a partial refund for items you're keeping isn't something we're able to offer.

You were never asked to cover any return cost, as no return was made or wanted.

Kathryn

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful company

Awful company, material thin as ever. So cheaply made. Logged in and not showing any orders to process a refund and no answer from email. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

17 octobre 2025
Avis spontané
Logo de My Christmas Pyjamas

Réponse de My Christmas Pyjamas

Hi Danielle,

Thank you for taking the time to leave a review.

I've checked our records thoroughly and can't find any order or email under this name. The team replies to every customer email within 1–3 working days (however usually within a few hours), and our returns portal pulls up any past order without fail, so we'd expect to see a record if there were a genuine order here.

I am really proud of the products we design and sell, and do know of a similarly named company that customers sometimes confuse us with - that may well be what's happened here.

If you do have an order with us, please send over the order number or the name/email it was placed under to kathryn@pyjamily.co.uk and I'll look into it directly. If not, I'd really appreciate this review being corrected or removed, as it doesn't reflect any purchase or interaction with my business.

Kathryn

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus