Noraluxe Avis 

60
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I wrote a review a few weeks ago and was asked to give additional information, which I did supply and still the company did not have the manners to contact me. Absolutely disgraceful business. I would... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed order 9 March. Sent numerous emails re my order. Due to backlog problems in Distribution Dept. Dispatch in 5 - 10 working days. After 10 days the delay was extended to a further 5 - 10 days! I... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

TOTAL SCAM! They have items listed on their site using photos and descriptions that are not accurate. They are using photos of high quality items and then sending complete fake, plastic garbage. When... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam took 3 weeks to deliver led glasses and they dont have same color settings. Their website description with pictures and app show same color option. When emailed customer service they didn’t addr... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

1,3

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

60 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,3

Tous les avis

(60)

50 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could leave zero stars, I would

If I could leave zero stars, I would. Easy, hassle free returns do NOT exist. Your package will come from a CA address but the return address will be in China and will be the customer’s responsibility. Your product will be defective (mine had shoulder seams that were coming apart and hadn’t been worn or washed yet) and they will state that that doesn’t meet defective standards under their policy. Not only that, but the product is cheap for a reason and not worth the money spent. The material and product assembly is of exceptional poor quality. You’re better off at SHEIN or Temu. Seriously. And I NEVER say that. I wish that I could leave pictures here.

Also, their response to my review on here is a joke. I went back and forth with them via email for WEEKS trying to come to a resolution, sending pics, etc. This is how I know that their customer service is trash. They will LITERALLY do everything that they can to deny you a return. They will offer 15% back, then a discount on their site (why would I want to purchase from them again when their product is of such poor quality??), then they will tell you that the product is not defective despite pics showing that it’s falling apart. Seriously?! Contact them to resolve my issue?! That’s really funny. My order was $65. Cheapest to ship is back to China at the return address… $45. Return policy: defective items are covered by company. Item falling apart at seams = not defective per the company.

24 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Dear Eileen,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear that the product quality and return process did not meet your expectations. This is not the experience we want to provide. Please contact us by email so we can review the situation immediately and find a suitable solution for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Total Scam

Total Scam. Everything is a lie. Buyer beware. This dolls are not handmade, not good for children to play with these dolls. They try to fake like they are a USA company but they are not! Everything is a lie.

24 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hi Cynthia,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear that the product did not meet your expectations and that you feel misled. This is not the experience we want to provide. Please contact us by email so we can review the situation immediately and provide a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have now sent five emails to this…

I have now sent five emails to this company requesting information on the orthopaedic boots I ordered.NOT a response.
Their tracking device says they have been delivered which is complete nonsense , as they havent.
Don’t know who was supposed to deliver them as they havent not been in contact with me at all.
Noraluxe don’t insult my intelligence by replying with “email our customer services”
As it would appear no one is there.
Will be contacting my bank .

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Dear Doris,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear that your order has not been delivered and that you have not received a response from us. This is not the experience we want to provide. Please contact us by email so we can investigate this immediately and work on a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

OUT OF STOCK AND NO REFUND! ISSUED!!!

This is a criminal organisation and their website should be closed !! I have been battling to get my refund for the past 1 month! I ordered an item in October and it didn’t arrived because they were out of stuck and in November 20th they said they processed the refund. My bank did not see the refund come back! I have sent several emails and I still don’t have my refund! This is a criminal act!!! Scam of a website!

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Red,
We’re very sorry for the issues you’ve experienced with your order and refund. Please email our customer support with your order number and bank details so we can investigate this immediately and resolve it for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

TOTAL SCAM

TOTAL SCAM! They have items listed on their site using photos and descriptions that are not accurate. They are using photos of high quality items and then sending complete fake, plastic garbage. When reaching out to support, they will not acknowledge that the item doesn’t match the description and tell you to return it to an international address at your expense. DO NOT PURCHASE FROM THEM!

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Katelyn
We’re sorry to hear that the item you received did not meet your expectations and that you feel the product description was inaccurate. We understand how frustrating this is and take such feedback seriously. Please contact our support team with your order number so we can review your case in detail and look for a fair solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

What a ridiculous reply below this…

What a ridiculous reply below this previous review. Anything to get out of a refund. I will not order from you again and I will consistently complain about this on your reviews if I do not receive a refund

29 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Lucy,

We’re sorry to hear that you feel this way and understand your frustration regarding the refund. This is not the experience we want our customers to have. Please contact our support team directly with your order number so we can review your case properly and work toward a clear resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Garbage

I purchased what was advertised as a cashmere sweater. I purchased 2 different colors. I received them today and not only are they not cashmere but a cheap polyester blend but they don't even look like the picture advertised. I waited 3 weeks to receive garbage.

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello,
Thank you for your message. We’re very sorry that the sweaters did not meet expectations and that you are disappointed with the quality. Please email us your order number so we can review the situation and work with you to provide a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

No sign of a delivery

I ordered from their website orthopedic trainers on 12 Dec, I still have not received an order shipped email, I have sent customer service 5 email.ails yo date and they have not replied to any of them. Please don't order from them they are very untrustworthy.

6 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Lorraine,
Thank you for your message. We’re very sorry that you haven’t received a shipping confirmation for your order and that your emails have gone unanswered. Please re-email us your order number so we can investigate this immediately and work with you to provide a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Products awful, return service pain in the butt

Products are horrible and not trust worthy. Do not order from this company!!! Do not!! They are a pain in the butt to deal with especially returning items. They try to delay the process and constantly email you to get to take their discount deals so the “30” days refund expires. They do not pay to to return either. Customer service is horrible and products do not DO NOT MATCH THE PICTURES. 0 stars

13 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Chris,
Thank you for your message. We’re very sorry that the products did not meet your expectations and that the return process has been frustrating. Please email us your order number so we can review your case and work with you to find a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam took 3 weeks to deliver led…

Scam took 3 weeks to deliver led glasses and they dont have same color settings. Their website description with pictures and app show same color option. When emailed customer service they didn’t address this discrepancy and only offered a 30% refund. STAY AWAY!!!!

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Brian,
Thank you for your message. We’re sorry that the LED glasses did not meet your expectations. We always strive to deliver the best products. Please email us your order number so we can review your case and see how we can assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Complete scam of a company

Complete scam of a company. Sent a cheap knock off of what I ordered, not what was pictured at all. Represented it as a domestically available product but will not refund my money unless I pay for return shipping back to a warehouse in china. Their website states hassle free returns which is obviously very false. They never disclose that returns will require international shipping. They state they will cover return costs if item is defective but refuse to cover costs for receiving an item that was completely wrong and misrepresented. What I received was NOT non-toxic doll that was pictured. It was a cheap plastic toxic knock off but somehow this is my responsibility instead of the company’s who lied to me through fake advertising. Would highly recommend never, NEVER shopping with this site!

Don't fall for the fake empathetic reply to this comment that was posted. I HAVE ALREADY been speaking with their customer service for weeks to get this resolved. There have been exactly 16 emails sent back and forth at this point. They know they are deceiving customers and i seriously caution you that if you purchase from this store, your risk of regret is high bc most likely you will not receive the actual product ordered. At the very least I can assure that any interactions with customer service will cost you significantly in time and effort and not provide any positive outcomes. Only flat apologies and shrugged shoulders form minimum wage workers that are likely being taken advantage of themselves. This is disgraceful.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Kathryn,
Thank you for your message. We’re very sorry to hear that the product did not match the description and that the return process has been frustrating. Please email us your order number and details of the issue so we can review your case and work with you to find a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t believe the site, buy elsewhere

The site says the blanket I ordered is wool and when it arrived it is 100% polyester. In addition their site says they ship from the US and that is not accurate either. The quality of the item is low and while it looks moderately like the photos, I feel scammed.

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello PY,
Thank you for your message. We’re sorry that the blanket did not meet your expectations regarding material and shipping information. Please email us your order number so we can review your case and work with you to find a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer Beware-You're responsible for cost of return shipping to China

The blouse I received was ill fitting and the fabric was very poor quality (a cheap polyester that was very 'itchy'). The return process requires that you pay international shipping to China (which runs $70-$100), ensuring you won't return the product. Wish I would have read the Trust Pilot reviews, prior to ordering.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Tracy,
Thank you for your message. We’re sorry that the blouse did not meet your expectations or caused any disappointment. Please email us your order number so we can review your case and see how we can assist you or offer a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible product terrible customer…

Terrible product terrible customer service terrible return service everything about this place is disgusting. I placed an order for a doll for my granddaughter and it is not what it is advertised as I paid $57 for it and they continually want to just give me a discount card or a gift card to spend on their website instead of doing a return. They’re going to make me pay for shipping back to the UK when I am within my 30 days that should be on them. The doll was something that I could’ve bought at the dollar store, not as advertised at all. Do not deal with this place. I will be lucky if I get anything back after sending back their product.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Stephanie,
Thank you for your message. We’re very sorry to hear that the doll did not meet your expectations and that the return process has been frustrating. Please email us your order number and details of the issue, and we will review your case to find the best solution for you. We aim to resolve situations like this fairly and efficiently.

Noté 1 sur 5 étoiles

Incredibly Disappointing

Incredibly Disappointing

I ordered a product in plenty of time to be delivered before the holidays. After several weeks of not even receiving a shipping notification, I reached out proactively to Nora Luxe and inquired about the status of my order. It was only then that they informed me that the product I ordered was now out-of-stock (it was available when I originally ordered) and that they did not know when they would get in a new shipment. Incredibly disappointing and awful customer service to not have informed me earlier, so that I could plan accordingly.

I will never be purchasing anything from this store again.

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Dave,

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry for the issues and the inconvenience this caused. This is not the level of service we aim to provide. Your feedback has been noted. If you need any further assistance regarding your order please contact our support team by email so we can review this properly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Total scam

Total scam. They took my money, never sent anything, and refused to give me a refund. Do not trust.

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Evan,
Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about this situation. Please email us your order number so we can review your case and assist you in finding a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam Website

This website is actively scamming people by selling fake products. I placed an order on November 14, 2025 for a "handcrafted Waldorf doll, approximately 13.78" tall, made from hypoallergenic, non-toxic, high-quality cotton and wool". I ordered Poppi in Style B, and her pictures show a doll whose body is made from soft materials, whose clothes are soft beige toned, who has booties that fit like socks and extend past her ankles, and is shown in a brown gift box. What I received was a cheap fake doll about 10" tall, made from stiff unmovable plastic, with different clothing than shown, missing hair in the back, and shipped in a cheap plastic bag. When I contacted customer service I was offered a 25% refund or to return the item and pay return fees when the only reason I want a refund is because they sold me a fake doll!

14 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hi Amanda,

Dear customer,
Thank you for sharing your experience. We are very sorry that the product you received did not match your expectations. This is not the service or quality we want to provide. Please kindly contact us by email so we can review the situation immediately and find a fair solution for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

My package was damaged I took pictures…

My package was damaged I took pictures and em them and nothing. The link for customer service that is on the bottom of my order receipt is fake. Scammers don't do not buy

24 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Dear customer,
Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear that your package arrived damaged. This is not the experience we want to provide. Please kindly contact us by email so we can review the situation immediately and provide a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

This is my 2nd complaint about my order…

This is my 2nd complaint about my order placed 30/10/25. Following my last posting I received a reply suggesting I contact support by email but when I did email support address I received reply that address was incorrect. I then sent email to gmail address but as usual I have got no reply. Can someone please contact me and let me know when I can expect it. I do not want another insincere reply to this posting.

30 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Catherine

We’re very sorry for the confusion regarding your order. After reviewing, it appears the item you ordered is not from our store.
If you need further assistance or guidance let us know.

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. Ordered a burgundy double breasted jacket and received a single-breasted that was too small. When I reached out to return because they sent the wrong item, they wanted me to send them pictures of defects. What?? They purposely send you the wrong items once you purchase and it is difficult of expensive to return. Cheap quality. When it is too good to be true, believe it!

We’re truly sorry to hear that you’ve had an issue with the product you received.
To assist you better, we kindly ask for your help. Could you please provide a quick photo or video of the item showing any damage or defects? This will help us understand the issue and find the best solution for you.
Please send a short video (less than 60 seconds) or a clear photo that shows the damage or irregularities. Your cooperation will allow us to quickly replace the product for you.

27 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Noraluxe

Réponse de Noraluxe

Hello Lawrence

We are sorry for the inconvenience you are experiencing.

We strive to provide good shopping assistance and a positive experience, but sometimes inconveniences occur. We try our best to address the issues and find the most suitable solutions we could support.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus