Banner for Nord Yoga

Nord Yoga Avis 

348
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I was charged 150 euro because I didn't realise I hadn't cancelled my subscription. As soon as the money left my account, I contacted them and despite having many answers to my pleas, they refused ab... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

People think it's spam when they get offers for other products when they haven't had chance to try it. Better to offer other products when a person is, day 3 weeks into the basic plan. If it's working... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

A much younger friend recently told me she uses face yoga so your site popping up on my phone seemed an omen. Was impresses with what you are offering so, tentatively decided to give it a go.

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Too many attempts to 'upgrade' initial purchase of plan... it's hard enough to even trust that these things work without all the other bells and whistles! I took a risk and got the middle plan...howev... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

À propos de Nord Yoga

Écrit par l'entreprise

Glowing Skin Starts Here: No Needles. No Filters. Smarter Self-Care

Personalized face yoga – Custom routines to lift, tone, and sculpt your face naturally.
Quick guided sessions that boost circulation and smooth wrinkles.
Tailored meal plans designed to support your glow and goals.
Daily trackers for hydration, face workouts, and self-care routines.
Simple daily challenges to keep you motivated and see results fast.
Expert content on skincare, massage, and holistic beauty.
Video + audio guides that fit into your everyday routine

Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

348 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(348)

325 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear isaacs.b,

We are thrilled to hear you are off to a good start! We are actively working on improvements to make your experience even better. Should you need any assistance, please email help@nord.yoga with your account email and, if possible, the order number.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor product and scam charges

Like many other customers I paid £15 for a 4 weeks trial and then found I was charged an additional £79.11 even though I cancelled. It’s a poor product not even worth£15 let alone an additional £79.11. When I contacted them I was told that I would not be refunded even though I’d cancelled. I’m very angry. This company is taking advantage of people. Don’t get sucked in as you will lose money. I will report to Ombudsman.

6 février 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Sharon Faulkner,

We are concerned to hear you were charged for the renewal even though you cancelled. We are actively working on improvements to ensure our cancellation process is seamless. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can investigate your account status immediately.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Like other users

Like other users, I believed I was signing up for a month’s trial. I took great care at sign up to ensure there wasn’t an automatic follow on deduction so I felt sick to find a $105.94/£78 deduction from my account one month later.
When I asked them on what authority they took my money, and asked for a refund, they said ‘ Regarding your refund request, our policy states that payments are non-refundable unless there was a proven missed cancellation or a technical issue on our end. If you believe you canceled your subscription before the charge or experienced any technical issues, could you please provide any proof of your previous cancellation or describe the steps you took? If you intend to dispute the charge with your payment provider, please let us know as well.’
Nord Yoga - with so many similar reviews you need to improve your processes and transparency.
Users - I wonder how we can track such sign ups/subscriptions so we can challenge when things go wrong.
Inside

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Lindi Dee,

We hear your concerns regarding transparency and the distinction between trials and subscriptions. We are actively working on improvements to make this clearer for all users. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can review your case and assist you directly.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraude

Fraude! Try to cancel and they charge me 4 times more for second month u didnt agree to renewal. No

6 février 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Sofia Ohaco,

We are sorry to hear about the difficulty cancelling and the unexpected renewal charge. We are actively working to improve our subscription management. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can look into this for you immediately.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Ive always wanted to get into face yoga…

Ive always wanted to get into face yoga and yoga just never went through with it!
Im 67 years young and my wrinkles are really starting to show and its devastating to me !
Over all im pretty healthy im 5'8 and 156 pounds so im hoping these plans will help me!?
One thing I dont understand is that its showing its free!!??
But i got charged for the plans ??!!
Doesn't make any sense to me!!

5 février 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Angelina Huyskens,

We're excited to support your face yoga journey! We apologize for the confusion regarding the plan pricing appearing as free. We are actively working on improvements to ensure clarity for all users. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can assist you further.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I signed up for a trial for $29.06

I signed up for a trial for, I believe, 28 days for the cost of $29.06. Due to illness I missed some days during which I had help with paying my bills. After day 14 my nord yoga app was gone. During this time I had help with making sure my monthly bills were paid. Now I have recovered and am reviewing my credit card invoiced I find that on November 14th another $145.35 was put on my credit card. So in fact, I paid $174.41 for 14 days of yoga which equals $12.45 per day. Be aware.

14 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Sheila Stormo,

We're sorry to hear about your illness and the confusion regarding the charges after your trial ended. We are actively working on improving clarity around our subscription terms. Please contact us at help@nord.yoga with your account email and order number so we can review your account status and assist you directly.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Too many add-ons

4 février 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear kpfritsch,

We appreciate your feedback regarding the add-ons. We are actively working to streamline our checkout process based on comments like yours. Please reach out to help@nord.yoga with your account email and order number if you have further insights to share.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The ease of Nord Yoga

The ease of Nord Yoga. Just started, but will be patient for results

3 février 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Sandie,

We're thrilled you appreciate the ease of using our app! Patience is indeed key to seeing results. We are actively working on improvements to support your journey. If you have any questions, please contact help@nord.yoga with your account email and order number.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Think twice before subscribing

The App is horribly designed, no voice explanations, techniques are unclear. Plus, they charged me before the trial end with no notification given. I am raising case with FinancialOmbudsmen to dispute the £79 they chagred me with no my permition. Don't subscribe!
Update to the review: I shared with NordYoga screenshots of all transactions to confirm they unfairly charged me despite the subscription was canceled within 4 weeks. They keep ignoring my request to refund incorrectly charged amount. £9 for trial was waiste of money as the product is rubbish, but £79 monthly fee is absolutely ridiculous

31 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear iryna,

We take your feedback on the lack of voice explanations seriously and are actively improving our guidance clarity. Regarding the billing timing, please allow us to investigate. Send your account email and order number to help@nord.yoga so we can assist you right away.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Marta Nagy,

We are thrilled you chose us to help improve your facial lines! We are constantly working on improvements to our program. If you need any assistance or have feedback, please reach out to help@nord.yoga with your account email and order number so we can support your journey.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Too many promotions within purchase

I didn’t like being enticed into buying extra bundle after bundle of other products . Now it feels like I’ve been duped. ( I didn’t buy any extras)and that it’s a money making sheme rather than true help to improve my face.
Now time to start the yoga, here’s hoping I see a difference

31 janvier 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Angela,

We appreciate your feedback regarding the optional bundles during checkout. We are actively working on improvements to ensure the process feels transparent. Please email help@nord.yoga with your account email and order number if you need assistance. We hope you see great results from the program!

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is a complete scam

This company is a complete scam. Beware- if you accept their cheap ish trial they then automatically put you on a subscription- I was billed £78
I have contacted them endlessly as I never agreed to a subscription but their customer service is appalling and they will not issue a refund even if they can see it have never been used. I am going to pursue it to with PayPal I am sure they don’t want to be associated with such a company

31 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Mary Lacey,

We understand your concern regarding the subscription billing following your trial. We are actively working on improving clarity around our terms. Please reach out to help@nord.yoga with your account email and order number so we can look into your case immediately.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Signed up for 28 days then before I got…

Signed up for 28 days then before I got to the end of my “plan” I was charged 145.00!!!! Tell me how they can justify that with no explanation and no willingness to refund the 145.00. It’s my fault I signed up for the initial 28 days. BEWARE! Terrible company. Ruthless

25 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Ila Carrington,

We understand your concern regarding the charge occurring before your initial 28-day plan concluded. We are actively working on improvements to ensure our subscription terms are clear. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can review this transaction.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute scam!!!

Absolute scam!!!!
I applied online for a 14 day free trial.
I was charged £15.80
Then 4 weeks later was charged £79.11 for a subscription that I never ever agreed to, why would I at that price per month!
Emailed them for a refund to be told that the terms and conditions, including price are clearly shown when I signed up for the trial. THEY ARE NOT! Didn’t get any money back at all, they refused. They should be ashamed of themselves, it’s an absolute disgrace conning people out of their money.
The payments show as Medical Score. Avoid!!!!!!!!!! 🤬🤬🤬

19 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear MISS SAMANTHA HUMPHRIES,

We understand your frustration regarding the clarity of our terms and the Medical Score descriptor. We are actively working on improvements to ensure full transparency during sign-up. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can investigate your case further.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Your ad said the plan was free but it…

Your ad said the plan was free but it isn't. You also tried to sell me a variety of unwanted extras

30 janvier 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Julie Twigg,

We apologize if the terms of the plan or the optional extras presented caused frustration. We are actively working on improving the clarity of our checkout process. Please contact us at help@nord.yoga with your account email and order number so we can review your plan details and provide further assistance.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good to know

28 janvier 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear murphy.shelleylynn,

We're glad to hear you found the information useful! We are actively working on improvements to enhance your experience with the app. If you ever have questions or need assistance, please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can help.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to do..

Easy to do... just trying for a month though nice to see there are lots of offers.

28 janvier 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear jean.fitzalways,

We're thrilled to hear you find the routine easy to do and appreciate the offers available! We are constantly working on improvements to make your month with us even better. If you have any questions, please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can help.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Unexpected renewal charge and refusal to engage with consumer law

My experience closely reflects many of the reviews already posted here.

I signed up for a 4-week introductory online yoga plan priced at £15.80. After the introductory period ended, my card was automatically charged £79.11. No reminder or advance notification was sent, and the renewal price was not presented with the same prominence as the initial offer.

When I contacted Nord Yoga, the company relied entirely on its terms and conditions and a “no-refund” policy, while ignoring the substance of my complaint. In particular, they did not engage at all with the consumer-law issues raised by automatic renewals following low-priced trials, significant price increases, or transparency of pricing.

Simply stating that a term exists in small print does not automatically make it fair or enforceable, and internal “no-refund” policies do not override consumer protection law. Despite this, the company has refused to consider a refund and has responded only with repeated references to its policies.

My subscription has now been cancelled to prevent further charges, but I am pursuing the matter through formal consumer protection channels.

I would strongly advise anyone considering this service to read the renewal terms very carefully and be aware of the full ongoing cost before signing up.

11/02/26 Update on review following Nord Yoga's request for me to make contact: They continue to ignore facts about transparency and clarity. They continue to fail to address
• The lack of prominence of the renewal price compared to the headline £15.80 offer
• The unexplained and disproportionate 5× price increase
• The absence of any renewal reminder before a significant charge was taken
• The fact that I did not use or affirm the service after renewal
Their response to my review suggests that they concede they need to do better but this is not the case.

29 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear Elaine,

We hear your feedback regarding the transparency of our renewal pricing and terms. We are actively working on improvements to ensure clarity for all members. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can review the details of your case.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Don’t like all those ad on “ Deals” at…

Don’t like all those ad on “ Deals” at end

28 janvier 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear customerFred Mullins,

We appreciate your feedback regarding the "Deals" shown at the end. We are actively working on improvements to ensure a smoother experience. Please email help@nord.yoga with your account email and order number so we can share your insights directly with our team.

Sincerely,
Nord Yoga Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Hopefully realistic healthy way of…

Hopefully realistic healthy way of making myself feel better about me.

26 janvier 2026
Logo de Nord Yoga

Réponse de Nord Yoga

Dear mrs i sowter,

We're glad to hear you're looking forward to a realistic and healthy way to focus on yourself. We are actively working on improvements to ensure you have a great experience. For any assistance, please email help@nord.yoga including your account email and order number.

Sincerely,
Nord Yoga Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus