Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The light output on these LED light bars is insanely bright. The beam pattern gives great coverage without hot spots, making late-night trail rides so much easier and safer. The wiring harness and bra... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

French : Bonjour, J'ai effectué une commande (102619044004187) le 09/06/19. Les ampoules LED H4 ont donc fonctionné pendant deux ans puis sont tombés en panne. J'étais rassuré que le site affiche un... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Die Installation war sehr einfach in meinem 2009 Toyota Sienna. Die LED-Lampen machen einen großen Unterschied und die verbesserte Helligkeit ist wirklich unglaublich. Ich wechselte 2 der regulären St... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Leuchtmittel bereits nach 2 Monaten defekt. Mit einer Garantie von 1 Jahr wird geworben, aber nur auf dem Papier. Einen Ersatz gibt es nicht, das die Leuchtmittel nicht mehr hergestellt werden, den Ka... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de pièces détachées automobiles
  2. aussi dans
  3. Fabricant de pièces automobiles
  4. Magasin d'accessoires pour poids lourds
  5. Magasin de pièces et d'accessoires pour motos
  6. Ventes d'accessoires automobiles

Écrit par l'entreprise

Our product range includes LED headlight bulbs, LED pod lights, light bars, driving and fog lights, switch panels, wiring kits, mounting accessories, and selected vehicle-specific lighting solutions. From simple bulb replacements to complete auxiliary lighting systems, NOVSIGHT serves car, truck, SUV, Jeep, ATV, UTV, and motorcycle owners with products designed for dependable performance, useful beam patterns, and straightforward installation. NOVSIGHT has received two consecutive Red Dot Product Design Awards: the HALO Series LED Driving Lights in 2025 and the X-Series 4-inch LED Pod Light in 2026.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

27 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,4

Tous les avis

(27)

11 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Hello

Hello, I had an issue with the lamps and sent a message about it; I received a quick response, and a new lamp was sent out. I am very happy about this. I really appreciate their attentiveness and would recommend them.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

12 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Night and day difference on the trails!

The light output on these LED light bars is insanely bright. The beam pattern gives great coverage without hot spots, making late-night trail rides so much easier and safer. The wiring harness and brackets lined up smoothly on my Jeep, and the setup looks factory-fresh. I’ll definitely be coming back for future trail upgrades!

23 juillet 2026
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Thank you for such a thoughtful review! We spent countless hours refining both the beam coverage and the installation experience, so your feedback really validates the work we put in. The fact that it looks "factory-fresh" on your Jeep is especially meaningful to us. Looking forward to being part of your future trail upgrades!

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought the new $1400 Cyber Eye…FAIL...

Bought the new $1400 Cyber Eye headlights for my jeep. Installed them and they worked for about 2 hours and then the screen just stopped working. Headlights work fine. Sent them 2 emails and never got a response. They are new to the market and only 30 have been sent out, there is no troubleshooting online and just a couple videos due to being so new. Can't count on their customer service. Looks like I will have to put in a claim with credit card company to do a charge back.

4 juillet 2026
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Hi Tony, we're so sorry we let you down — especially by not responding to your emails. That's not who we are. We stand behind our products and we're committed to making this right. Please feel free to reach out again via email,— we'll take it from there.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered Novsight Cybereye

Ordered Novsight Cybereye. Perfect fit, easy install. 5 ⭐️ all day. Will be ordering more from them!!

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Hi Jaymar, thrilled to hear this! Perfect fit, easy install — that's exactly what we aim for. Thanks for choosing us and we're already looking forward to your next order. See you again soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

Out $1100 over bad service.

I ordered a $1300 light bar that consist of pods. I installed the light bar and the light bar snapped that one of the sidebrackets and broke. Because their pods it’s easy to fix. I just need that bracket. So I reached out to this company in April and let them know what happened. It is now July and all they have managed to do is refund me $200 out of the $1300. They said that they mailed me the replacement part from China and that takes a while. And I completely get that. They sent me no tracking information whatsoever. So on July 2, I reached back out for them to send me a tracking number that says that the package was delivered to me 13 days ago. Which it absolutely was not. So now I’m sitting here with a broken light bar and I’m out $1100. This has been the worst experience I have ever had and I wish I would’ve just spent $2000 on a freaking KC.

30 avril 2026
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Hi Luis, we're truly sorry, and we completely understand your frustration. That's not the level of service we stand for. We want to make this right. Please email us with your order details so we can resolve this properly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Honoured 2 year warranty

One of my H4 led bulbs failed after 18 months . I contacted Novsight who replaced them within a week .
Highly recommended .

25 avril 2026
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Hi Justin, thank you for sharing this! We stand behind our 2-year warranty and we're glad we could get you a replacement within a week. Honoring our promise is just as important to us as the product itself. Thanks for your trust and for the recommendation!

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service is awesome

Customer service is awesome, Ivy was super helpful long after the return policy was up and the mistake was mine she accommodated me to make it right..

31 mars 2026
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Hi James, thank you for taking the time to share this! We know policies have limits but our commitment to our customers doesn't. Ivy is a perfect example of that. We're so glad she could help — and we'll pass this along to her!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good company

Very good company, I ordered some led lights of amazon and one of them came vaulty so I contacted novsight and they sent me a replacement pair free of charge without even asking me to send back the first ones, no delivery fee or nothing. Completely free.
10 out of 10 customer service, its been a while since I've encountered a company with this good service. The lights are very bright too compared to other brands I tried.

18 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Customer Service/Warranty Failure

The lights worked fine, for 5 months. The secondary(X) bulb in my driver's side light went dim and finally stopped working. I reached out to their customer service team for a warranty bulb and was told they WILL NOT replace the bulb because I bought the set on Amazon. If the NOVSIGHT means NOTHING, change your name to Amazon. With all of the competition in this industry, you would think great customer service could help set you apart from others. Failed.

16 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered four days ago and paid for…

Ordered four days ago and paid for express. They printed a GROUND SHIPPING label so far, but have not actually shipped and will not refund me for the express shipping I paid for. I do not recommend buying anything from Thai company.

26 février 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I had a problem with my lights

I had a problem with my lights. I contacted NovSight via email and, within 24 hours, received a response and a solution. I received a replacement within 3 days... Now that's good service.

2 février 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Do not honor refund or warranty policies

Ordered a switch panel and some lights from company. Switch panel was received defective and Novsight customer service is ignoring my request for refund or replacement even though I notified them with evidence within 3 days of receiving product. They are not helpful at all. I do not recommend ordering from their website. The lights look great but I feel their quality will lack in the near future as well and I’ll be left holding the bag as they clearly do not honor their warranty or offer good customer service.

19 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hard to get warranty cover within time limit

Didnt want to cover their own warranty!

Didnt want to replace item well within warranty an made really hard to get replacement or refund.

(Been asked for more info so here goes... )

I purchased lights that didnt even last a year, they just died on me at night on pitch black road at 50mph. I messaged company got from and they didnt even reply to me first off i had to repeatedly message them an when did reply said deal with novsight auto lighting directly as its their item and their warranty eveb though i had purchased off them and not directly from novo. So I wrote to them an they didnt refund me or send me replacements either. In the end I had to keep messaging an emailing both companies over and over explaining laws an their warranty length an terms an eventually got replacement lights. I dont know who from...it just arrived one day in the post randomly after messages had stopped.

Was hassle from the start and I wont ever use either company again based on my experience. Such a shame as when the lights work... they are really good.

2 septembre 2025
Avis spontané
Logo de NovSight Auto Lighting

Réponse de NovSight Auto Lighting

Hi Craig, we apologize for the runaround you experienced. It seems you bought from a third party, but we're happy to help you directly. Please feel free to email us and we will look into this issue.

Noté 2 sur 5 étoiles

Purchased a light bar from Novsight

Purchased a light bar from Novsight. The package arrived after about ten days and looked like it had been around the world. The shipping tag said florida but i'm pretty sure it got drop shipped from China. Somewhere along the way the brackets and harness went missing out of one of the many holes in the packaging. Novsight customer service replaced the missing parts (drop shipped from china verified). Still waiting for them. It will be about 1 moth from purchase to complete delivery of a product I should have ordered on amazon for an overnight delivery.

7 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Pug bulbs

Converted my projector headlights on my Peugeot to LED with there bulbs no problems at all with fantastic light output

About to do my Saab aswell so will order again from novsight

3years the bulbs have been in my pug still going strong

17 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from them

This company is a scam!!!! Stay away! I just reported them the tried to scam me out of $350. They will take your payment and send you a fake tracking companies info 🙄 Selling out of China!

Be aware 📢 ITS A SCAM!!!!

6 décembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Top Produkte, guter Preis!

Die Produkte sind wie beschrieben und qualitativ sehr Hochwertig, der Support ist absolut freundlich und versucht für alle Probleme eine mehr als zufriedenstellende Lösung zu finden und das innerhalb kürzester Zeit!

28 décembre 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus