Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute worst company going. Do not order from these people I waited months for my order. The date I needed to give the order passed by, far by and the email correspondence was terrible they also... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

One month later, I have not received the item, despite them claiming it's a royal mail issue. 2 weeks after order, I receive a royal mail tracking number, which doesn't even exist on their database. C... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Item received very late, but it arrived safe with no damage, very Quality rose bear,very nice,love it and it well made ,it worth waiting for it .I would recommend..please try working hard ur delivery... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Item ordered for Mother’s Day with express shipping. Two months later and the item has never arrived. Been chasing for a refund but they seem to now be ignoring my emails. Awful service and start... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

136 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,9

Tous les avis

(136)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Thanks again!

Purchased a couple of items recently. Really pleased with what I bought and a very helpful service. Was quick at responding to my emails. Would definitely come back if I need the same or similar product.

11 juin 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COSTS!!

I don’t even know where to start with this horrible company!! Whoever is looking to buy from these guys, AVOID AT ALL COSTS!! Where do I even start! I ordered and paid for a personalised rose bear, I receive a standard rose bear. I bought it to their attention and point blank refuse to acknowledge my request for a personalised bear. They claim to be from UK but delivery is all the way from Hong Kong - hence the long 10-15 days delivery timescale. And guys, the bear itself is poor quality. It looks cheap and not worth what you pay for!! I defo don’t think it’s worth £30. The packaging box that I paid £10 was in horrendous condition. The plastic cover looked like it’s been dragged on floor. The black cover was ripped up. When I messaged my complain, they refuse to give my money back. STAY AWAY FROM THESE RIP OFF MERCHANTS!

Following on from your reply - WOW! What lies.. based on your reviews from other customers, it’s obvious to know how manipulative you are with running your business. The so called positive reviews are made by fake accounts - presumably you’re getting family and friends to leave false reviews.

The fact you’re falsely accusing me of making threats and abusive language towards yourself is absurd. Did you forget to mention that you had blocked me on social media preventing me from reaching out to you? And also, reporting me to Trustpilot for my false review and then I eventually got it overturned? You are the sort of company that doesn’t deserve to have any customers purchasing your cheap and disgusting product.

Want to also mention you deliver from overseas as supposedly claiming you’re from UK? Yes that’s right. The packaging delivered had evidenced it was delivered from Hong Kong.

And just to correct you, I did make a claim through the bank and successfully got my money back. So thank you for that! In all honesty, I wouldn’t even have your products free of charge.

Take care 😁

Hi Tom! 😃

Ahhhh, it seems like I’ve touched a nerve of yours. You okay “Tom”?

I tell you what Tom, how about YOU email me proof of my bank declining my refund and in return, I’ll show you proof of my refund. I’ve got my screenshot ready and saved.

Based on your bad reviews, it’s funny how you get so defensive about the bad reviews. Take it on the chin Tom and act as a feedback as suppose accusing every customer as a liar.

You also mention, I got in touch a week later after delivery. Another false and manipulative lie. I had ordered from your site a month before my wife’s birthday. Couple weeks had gone by and still no delivery. You gave me a royal tracking number which had no movement (similar experience to your other customers who have left a bad review), and after constant messages, the delivery had arrived but guess what? It wasn’t a personalised teddy bear which I had paid for!

I hope whoever is reading this review, is a major red flag to stay away from this horrible company. The teddy bear is such a cheap and horrible quality - £39.95 would have been better paid for to a charity than pay a company like this.

Tom - just own up to your mistake and stop getting so defensive with your customers who leave a bad review. Learn to be a proper business rather than a amateur business.

And once again, please email me with bank declining the refund. I’ve got my statement at hand.

Take care Tom 😆

11 juin 2020
Avis spontané
Logo de Photopsy

Réponse de Photopsy

Hi Jahid,

We are saddened to read of your review.

After ordering from us you did not flag any issues to myself or the management team yet a week after delivery you decided to make threats to my staff and I using severely derogatory terms about your order.

We had requested for photos of your order in which you had sent; yet there was no product defaults and despite the fact that we had offered to you an exchange or returns service, you refuted this and continued to post malicious content and make continuous threats.

As a conclusion you had raised the issue with your bank and after they made their investigation they found for your claim to be false. We also have clear evidence of this and would be happy to share with you via email should you contact us directly. You had lost your claim due to insufficient evidence from your side suggesting the product was in perfect condition.

Regarding your response relating to fake reviews, perhaps it would be wise to note you had gotten 5-6 members of your family including your wife to post negative reviews on our profile all of which had been removed and taken down. You had also created fake accounts on Instagram to try and build a case against us yet thankfully your bank sided with us.

Feel free to browse upon our website where we have 200+ verified reviews from genuine customers. At Photopsy we pride ourselves on customer satisfaction and will always continue to do so.

If you wish to discuss further, you're welcome to email us and we would happy to provide you evidence given from your bank as to why you had lost your claim. However do note we won't tolerate threatening behaviour.

Thanks,
Tom
Manager

Noté 5 sur 5 étoiles

In the memory of Kyle (My dog)

My partner and I lost our dog this month, I got her as a present the dog rose bear in grey.
she absolutely loves it and it reminds us of our dog.
Recommend this company for the price and quality

2 juin 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you Photopsy for my beauty and…

Thank you Photopsy for my beauty and the beast rose bear. Cheap price and top quality product that came in just under a week. I have used other sites selling similar items before and was a bit skeptical at first cause of bad experiences but thankfully I received my delivery swiftly and was really impressed with the communication from ordering to arriving. Will definitely be using again :D

2 juin 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Red Rose

Ordered a red rose bear last Wednesday and it has just arrived. It was well packed and came with a lovely gift card - She loved it!

Prices are very reasonable and delivery speed was quick considering I selected standard shipping. Thank you - The smile from my Wife was well worth it.

2 juin 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery and quality rose bears

Have used this company on two separate occasions. First for Valentine’s Day and then for my mums birthday. Quick delivery and high quality flower rose bears. Special thanks to Tom for your help each time.

30 mai 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Photopsy

Photopsy
I very happy with my rose bear.
-Came in great condition
-didn’t wait very long for delivery
-very helpful employees
I would absolutely recommend this company for anyone looking to buy a gift for someone special ;)

26 mai 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

STAY FAR FAR AWAY

Terrible company. Very unprofessional and they take forever to reply to messages to avoid refunds. My delivery was over a week late, and when I requested refund, they ignored and just sent blunt messages. Just go to a more respectable business. They delete bad reviews from their site so don’t be fooled not to be fooled by some of these fake good reviews. If you check social media it’s nothing but complaints

ADDITION
This company tries to discredit and take down honest bad reviews. I had to send proof of purchase like 3 times before my review was verified. so I can understand why others might not bother. The company is so so so awful, once they have your money, their attitude stinks in emails and they will do ANYTHING not to give you a refund regardless if your order is 3 weeks late or damaged. Allot of the “positive reviews” are clearly fake (click on their profiles). So please please stay away.

19 mai 2020
Logo de Photopsy

Réponse de Photopsy

Hi there,

We have tried to find out who you are and have contacted Trust Pilot for further info as we cannot see any authenticity about your review.

If you wish to discuss further, please feel free to email us and we would be happy to help.

Thanks,
Tom
Manager

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus