Zeer onprofessionele afstandelijke aanpak.
Wij hebben een poging ondernomen om een publiciteitsfolder uit te werken met deze firma.
Dit is zeer moeilijk verlopen en wel als volgt.
Wij hebben na de opstart een draft gekregen die vol fouten/slordigheden stond.
Aansluitend was er nul of een zeer moeilijke communicatie.
Er was totaal geen bereidheid om met de klant face to face de draft te bespreken, en bij te sturen waar nodig.
Alles moet blijkbaar digitaal met een zeer afstandelijke wijze van werken.
Je kan het niet anders noemen dan een extreem arrogante aanpak.
Dus conclusie :
- We hebben een zeer slechte ervaring gehad.
- We hebben veel betaald met finaal een resultaat 0 die waardeloos is.








