Pinkcolada Avis 

246
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM. It has been 2 months and my order never arrived. DO NOT ORDER!!! I AM REPORTING THEM - WILL FILE LEGAL COMPLAINTS.

Noté 1 sur 5 étoiles

Product itself seems like decent quality however it’s quite expensive and sizing is super off. I read a lot of reviews before purchasing. I’m a standard size M/au10 and ordered XL. Website states free... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order on March 6, 2024. My credit card was charged, however i never recieved a tracking number or my items. I have reached out via Email, Instagram Dm, and the Shop app i used to purchase.... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order 2 weeks ago shipping was meant to be 3-6 days and have had no update or tracking provided. Reached out via email and through the website and have had no response. Terrible customer ser... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de maillots de bain
  2. aussi dans
  3. Magasin de vêtements
  4. Magasin de vêtements de plage
  5. Magasin de vêtements pour femmes

Écrit par l'entreprise

Pinkcolada is Australia's Go-to online Bikini store! Shop a wide range of gorgeous bikinis, swimwear and bathers. Browse our range of high waisted bikinis, one piece swimsuits, plus size bikinis & more!


Coordonnées de contact

1,3

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

246 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,3

Tous les avis

(246)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

EXCELLENT QUALITY AND SERVICE

The quality and fit are VERY good.
Go one size up on the Topez tops

29 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Louise,
Thank you for taking the time to leave us such a great compliment. We really appreciate it :)

Noté 5 sur 5 étoiles

I love my new bikinis

I love my new bikinis. Great quality, colour and fit!
And they arrived so quickly.

29 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Brooke,
Thanks for taking the time to share your feedback with us. It means so much when our customers share their thoughts & feedback :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Really love my swimmers a beautiful fit…

Really love my swimmers a beautiful fit and cut

27 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Channyn,
Thank you for taking the time to share your feedback with us!
We’re grateful for your honest & positive feedback! We really appreciate it! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy with my purchase

Happy with my purchase, there was an issue with my order but they were super helpful and quick to rectify. I’m in love with the high waisted Seychelles bottoms, they look fantastic on.

26 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Danielle,
Thank you so much for this review. Our team at PINKCOLADA considers customer satisfaction a top priority, we really appreciate you being a customer. If you need any assistance, we’re here for you anytime. :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Tropez Bikini Top - Love!

I purchased a separate size for the top and bottom. This in itself is fantastic that I could do that. The top fits so well, I have ended up buying two more in different colours. The bottoms I felt personally were a bit small for my liking (Even in the larger size) but again that's my preference. They are made of quality material, bright colours exactly like the pictures. I will definitely be buying from here again. Thank you!

26 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi CH,
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We’re grateful for your honest & positive feedback! We really appreciate it! :)

Noté 4 sur 5 étoiles

Slight delay on getting my order but…

Slight delay on getting my order but the customer service team were lovely and helpful. This is my third purchase from Pinkcolada. I love the colours and patterns of the swimwear, and the mix and match options for tops and bottoms. Thanks again!

23 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Lyse,
We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve our services for everyone! We take all our customers feedback onboard & we have recently made changes to our shipping services to ensure our customers have a speedy delivery :)

Noté 1 sur 5 étoiles

Why would I review a product I have not…

Why would I review a product I have not received?

23 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Angie,

I'm sorry to hear you still haven't received your order,

I have reached out to you personally via email to follow up on the status of your order!

Thank you so much, and I look forward to hearing from you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing products

Amazing products! Very well made, okay shipping time. Wish they had a bit bigger sizes in the tops, but that's no biggie!

23 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Kathy,
We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve our services for everyone!

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality

Quality service, quality clothing

16 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Sarah,
Thanks for taking the time to share your feedback with us. It means so much to our team at PINKCOLADA when our customers share their thoughts & feedback! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

SO happy with my purchase!

SO happy with my purchase. Quality feels amazing and looks even better! I purchased two types of bottoms - Baudoin bottoms and Maldives bottom. But received 2 x baudoin instead. I emailed the CS team right away and Katie answered within 24 hours and sent me the Maldives bottoms ASAP! Great bathing suits and amazing customer service. Will definitely order again 😍

16 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Vicky,
Our team at PINKCOLADA considers customer satisfaction a top priority, and with your feedback, it's clear our customers are noticing our efforts. We are always looking for opportunities to exceed our customers' expectations,
We hope to see you shopping with us again soon! :)

Noté 1 sur 5 étoiles

If you’ve got a year to wait …. Go for it

I ordered my products in November 2020 and only received it on the 10th of September 2021 … this is absolutely insane …. Wouldn’t recommend

16 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Meg,
Please accept our apologies for what has happened here with your order. I have taken a look at your Nov order and it does look like your order has experienced an issue. I can also see that since you have made contact with us, we have provided you with a solution and you have received all of your items, plus a complimentary item as a way of apology.
We have recently made some changes in operations and invite you to try us again. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

Took way too long to get here

Took way too long to get here. When I ordered there was no notification received stating that there would be a delay in the order due to the stock, and having to receive it from somewhere else before having it sent out to me.

I received a $50 voucher, however I highly doubt I will be ordering from you again, considering it took almost 2 months to get my bikinis.

I expect this with international orders not australia

16 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi AH,

Thank you for your feedback. Apologies if you have ordered with us while we had some products on pre-order. Our pre-order notification for the affected products was listed in the product description and I can see you have spoken with a customer service agent regarding this, who have offered you the $50 Credit as a way of apology.
Please be assured that all feedback is forwarded to the relevant department for review and yours has been passed along.
Kind regards, Pinkcolada

Noté 3 sur 5 étoiles

poor communication

Wasn’t clear that I would have to wait a month for the 4 sets of swimwear I purchased, and when I asked of ETA it took a long time to get a response.
Received the items and I live them (I purchased several items a few years ago and was happy) however bikini top was damaged on arrival.
Sent a picture and email immediately but still now response which was now over a week ago.
Service bad. Products that weren’t damaged good.

16 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Erin,
Thank you for your feedback. Apologies if you have ordered with us while we had some products on pre-order. Our pre-order notification for the affected products was listed in the product description and I can see you have spoken with a customer service agent regarding this.
Apologies also if you have received a faulty or damaged bikini top! I have searched for your email in our system and I cannot locate this under your email or name.
We will reach out to you in a personal email to address this issue. Please be assured that all feedback is forwarded to the relevant department for review and yours has been passed along.
Kind regards, Pinkcolada

Noté 5 sur 5 étoiles

Delivery was fairly quick

Delivery was fairly quick. Product is just like the photos. Very impressed with the quality of my purchase and excited to wear them next weekend on our trip away! Highly recommend and have already made my second purchase!

12 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Amy,
Thank you for taking the time to leave us such a great compliment. We appreciate you recommending our services in your comments and we're happy to hear that you’re happy with your bikinis! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect fit for me

Perfect fit for me. I already had the bottoms - size small and now I have the matching top - size small as well (I am a 10D also and this is perfect even with the cups still in it)

10 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Danielle,
Thanks for taking the time to share your feedback with us. It means so much when our best customers share their experiences.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality

Good quality, good fit. True to size

10 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Tara,
Thank you for your positive review about our bikinis. This kind of feedback motivates the entire team to continue exceeding quality standards.

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Jessica,
Thank you for your feedback. We can confirm that we have received your email enquiries and a customer service agent has been in contact with you. We can also confirm your orders have been dispatched from us. We have sent you over an email detailing some information, and we would love to be able to assist you further from our email. Please do not hesitate to get in contact with us. Kind regards, Pinkcolada

Noté 5 sur 5 étoiles

Loved it

Loved it, that looks amazing 😍😍

9 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Maria,
Thanks for taking the time to share your feedback with us. It means so much when our customers share their thoughts & feedback about our swimsuits :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful swimwear

Beautiful swimwear
Lovely quality
Would definitely recommend and buy again !

9 septembre 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Jjnewitt,
Thank you for taking the time to leave us such a great compliment. We appreciate you recommending our bikinis in your comments and we're happy to hear that you’re happy with your purchase!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus