Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order on March 6, 2024. My credit card was charged, however i never recieved a tracking number or my items. I have reached out via Email, Instagram Dm, and the Shop app i used to purchase.... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered two weeks ago and they had no problems processing my payment but my items haven’t shipped! Tried emailing and messaging through the Shop app and instant messaging on their website and no one i... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have yet to receive any word of my order being shipped. Your social media pages lie about how quickly you send out orders. However there are comments I read from other buyers saying y’all are scamme... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I have placed my order several weeks ago and have only received the order confirmation email. I have emailed customer support requesting update as the items were supposed to ship max 2 weeks following... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de maillots de bain

Écrit par l'entreprise

Shop bikinis and swimwear at Pinkcolada USA. Shop online for luxury designer swimwear, High waisted swimwear, cheeky bikini bottoms, supportive bikini tops, bandeau style swim tops, beachwear & more!


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

283 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,7

Tous les avis

(283)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I haven’t received my package and I…

I haven’t received my package and I ordered it about a month ago

11 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Ciarra,
I do apologize if you have not received your order yet. I can see you have spoken to a customer service agent in May who has advised you of the wait on some of our items. As discussed, your parcel will be dispatched in June :) if you are having further questions, please reach out to the agent via your email thread and we can help you out. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a bathing suit over 3 weeks ago…

Ordered a bathing suit over 3 weeks ago and just recieved an email stating that it won't ship out until June because it was pre-ordered. Nowhere in their website did it state that the bathing suit was a pre-order.

I'm hoping the wait is worth it.

11 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Cynthia,
Thank you for your feedback. A pre-order notice is written in the description of some of our products. These are due to be dispatched in June and I have checked and can now confirm that your order is currently in transit. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

I have not received my order and it’s…

I have not received my order and it’s been over two weeks.

11 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Jen,
Its disappointing to hear that you are still awaiting arrival of your order. We do thank you for your patience with this and we do also apologize for the wait. I have had a look and I can see that your parcel has now been delivered. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible communication & delivery times

I haven't received info on whether or not my order has been shipped - it's been over 15 days (well past their shipping window). TBD on whether or not this is a scam site.

11 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Grace,
Its upsetting to hear that you have not received any information on your order. I have checked this for you and can confirm that your order is currently in transit. We are not a scam site, we have just been inundated with emails! I can see a customer service agent has been in contact with all of your details :) please reach out again if you have any further concerns. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

It has been 3 weeks and I have still…

It has been 3 weeks and I have still not received my product or a response regarding where it is.

11 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Krystina,
Please let me apologize for the delay in response and shipping of your order. I can see you have spoken with a customer service agent on the 11th May and they have provided some solutions to you. If you have any other concerns, please reach out to our customer service agent via your email thread. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Kendra,
Its disappointing to hear that you have not received your parcel yet and I do apologize. I can see you spoke with a customer service agent on the 9th May who advised you of the wait on our pre-order items. Your parcel is currently in transit in the advised timeframe and scanning is showing updates. If you need any assistance, please reach out to the customer service agent via your thread. Kind regards, Pinkcolada.

Noté 1 sur 5 étoiles

I haven’t received the product yet

I haven’t received the product yet. Just the bottoms were apparently on preorder which I suppose is my own fault for not reading about carefully on the website. However when pinkcolada emailed me without any prompting about a week later that my order was in fact preorder and if I had any concerns to email, I did email back asking to send the order separately so I would at least get the top in time for vacation and still haven’t heard back from pinkcolada until I got this email asking me for a review. When I realized i wouldn’t be getting this bikini in time for vacation I went to another bikini website and my new bikini from said other bikini website actually already arrived today and I am very happy with the other bikini. Oh well.

10 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Meredith,
I do apologize for the lack in communication to your email. In the last few weeks we have been inundated with emails and are trying hard to respond to everyone! I can see that customer service has now helped you out. I can also see that your parcel is in transit and has scanning updates. Please reach out to the customer service agent via your thread if you have any questions. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

I still haven't even received a…

I still haven't even received a shipping notification for my order that was placed on April 29th, I've emailed the company twice and haven't received anything back besides a Instagram message stating they can't find my email.

10 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Mikaela,
Thank you for your review and I do apologize for the delay you are experiencing. I can see you have now been in contact with a customer service agent who has been helping you with your questions. If you have any other issues, please do not hesitate to reach out to the customer service agent via your email thread. Kind regards, Pinkcolada

Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered express shipping and paid…

I ordered express shipping and paid extra for it. It did not come in time. No refund for extra money spent. When it did arrive, they sent the wrong size. They did resend the right size eventually. Ordered for a trip but was not able to bring it so disappointed. The suit is very cute and good quality.

10 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Mad,
Thank you for your feedback. Please let me extend my apologies for your experience with us and for the shipping carrier. We are hoping you can understand that once a parcel leaves us, we have minimal control over what happens with it. Your order was dispatched the next working day, and I can see that customer service had organized your original size to be dispatched asap for you after we were made aware of the anomaly. I also apologize for this anomaly. If you have any issues, please do not hesitate to reach out to our customer service team. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

6 weeks later and still haven’t…

6 weeks later and still haven’t received my order

10 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Melina,
Thank you for your review. I can see we dispatched your order in March and tracking is showing this as delivered on the 16th May. Several attempts on delivery were made at the end of April to May so please let me apologize on behalf of the shipping carrier for the delay. If you have any issues, please do not hesitate to reach out to us via the 'Contact Us' link on the website. Kind regards, Pinkcolada

Noté 5 sur 5 étoiles

Always the best

Always the best. I have 7 pieces and will continue to buy. They are comfortable and reasonably priced.

10 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Misty,
Its fantastic that you are loving our pieces! We are hoping to see you shopping with us in the future, to add to your collection! Kind regards, Pinkcolada

Noté 4 sur 5 étoiles

Good Bando Tops

Pinkcolada is my go to for bando swim tops. They are not constricting and are comfortable.

7 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hello Cori,
Thank you for your feedback! We love to hear how comfortable our tops are and hope to see you shopping for more in the future! Kind regards, Pinkcolada

Noté 4 sur 5 étoiles

Runs small

I liked my bathing suit but sizing runs small.

7 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Kelsey,
Thank you for your review and its fantastic to hear that you like your suit! We have a sizing chart on the website to help our customers ensure they are purchasing the correct size, however I will pass along your feedback to the team. Kind regards, Nadine

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered over a month again and still…

I ordered over a month again and still haven’t received my order. I’ve also emailed pinkcolada asking for a refund and never got a response. I’m extremely disappointed and out $70.

7 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Brett,
Thanks for your review. I can see your parcel was dispatched early April and has now been delivered. Unfortunately I cannot find any emails under your name or the email address in your order. However if you have any issues, please reach out to us via the 'contact us' tab on the website and we can help you out. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Ashley,
Thanks for your review. I was able to have a look into your order for you, and can see this was dispatched April 26th, the day after you had placed the order.
I do apologize on behalf of the shipping carrier, as tracking is showing a stall in the updates. We are currently looking into this for you. I can also see you have been in contact with a customer service agent, and I also apologize if you have experienced any delay in response as we have been inundated with emails in the last few weeks. We will be able to come to a solution for you if you keep in contact with the customer service agent. Thanks also for your patience while we sort this. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Kelly,
Thanks for your review, I can see your order has been processed and dispatched early April and was delivered 1st May. If you need assistance with returning items, please reach out to us vis the 'Contact Us' tab on the website. You can also view the Returns information on the website. Kind regards, Pinkcolada

Noté 3 sur 5 étoiles

Mediocre All Around

My purchasing experience was fine. Nothing special. I hate when companies still list OU of stock items.
Suit was mediocre. Not what you would expect for the $$.

5 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Jennifer,
Thank you for your review and feedback. As we take feedback seriously here, I have passed your feedback onto the team. Kind regards, Pinkcolada

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointed 😞

It was baggy in the bum area.. but fit & the top won’t stay in place- lacks support. Pretty color and material though. I’ll never buy from this place again.

5 mai 2021
Logo de Pinkcolada

Réponse de Pinkcolada

Hi Catie,
Thanks for your feedback regarding your bottom and top. We take all kinds of feedback seriously here and I have passed this along to the appropriate teams. Kind regards, Pinkcolada

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus