Vreselijke slechte ervaring
Vreselijke slechte ervaring
Al vanaf begin september bezig met het verzoek om de bestaande bestelling te leveren.
Het schijnbaar kleine bedrijf, geeft aan dat ze hun best doen om een fijne klantervaring te geven.
Nou….die ervaring is inmiddels, na twee maanden heen en weer mailen, heel en heel slecht.
Zo wordt er b.v. beweerd dat het artikel wel is geleverd of er worden loze beloftes gedaan of het moet weer in het team worden besproken of er wordt gezegd dat ze het jammer vinden dat het artikel niet aan mijn verwachting voldoet.
Het artikel dat ik tot op heden nooit ontvangen heb en waarmee ik mijn kleinzoon hoopte blij te maken?
De ene na de ander stomme en ergerniswekkende opmerkingen worden er in de mails verkondigd.
Wat een energie verspilling.
Kortom: Bestel hier niets!! Dat voorkomt veel ergernis en negatieve energie.


