Puppy Creche Avis 

65
•
TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

They are crooks. I ordered a bed in December, it still hasn't arrived and I've been writing to them requesting a refund and no reply. Stay well away.

Noté 4 sur 5 étoiles

This pet bed is brilliant, my long legged Kelpie X loves it very much. I was a bit dubious about ordering as several reviewers said they had problems with delivery, but mine was delivered very promptl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Our puppy absolutely loves his bed when it finally arrived. So much so, I want to purchase a larger one as he grows bigger by the day. I experienced many of the same issues reported on the site, and... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I am convinced this is a scam. Their customer support is basically non-existent. I placed an order over 2 weeks ago. I received confirmation of my order placement, but not confirmation of dispatch. Th... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

65 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,1

Tous les avis

(65)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Miracle Bed

Bought a lovely soft bed for our 6month lab Luna. Full of energy and mischiefwould not sleep more than an hour. She absolutely loves her bed it keeps her warm safe and most importantly sleeps undisturbed through the night.
Great delivery time too.

6 février 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Judy,

Thank you for your review.
We are glad to hear we were able to help Luna calm down and find comfort in our calming bed.

- The Puppy Creche Team

Noté 4 sur 5 étoiles

MY DOG LOVES THIS BED

This pet bed is brilliant, my long legged Kelpie X loves it very much. I was a bit dubious about ordering as several reviewers said they had problems with delivery, but mine was delivered very promptly. My only complaint would be it could be stuffed a bit more firmly, and I haven't washed it yet so can't comment.

28 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Gill,

Thank you for your review!
So happy to hear your pup loves his bed.
Let us know if you have any issues with washing your bed or would like further instructions, you can reach out to us on social media or - info@puppycreche.com
We will take on board your feedback and improve for the future.

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID!!

AVOID!!! It eventually arrived having been sent from China. It's nothing like advertised. Cheap and poorly filled.

23 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Charlotte,

We are sorry to hear that you are disappointed with our quality.
Please email - info@puppycreche.com we would like to take a look into your order to ensure you have not received a faulty bed, as we pride ourself in the quality and comfort of our calming beds.

- The Puppy Creche Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product and amazing service

Amazing product and amazing service. The bed I ordered was lost in transit initially, but not a problem! Customer service helped me and had a new bed shipped. This company has great customer service which is hard to come by. They reply quickly, you can track your order and nothing is too much trouble. Will recommend it to all my friends.

21 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Lu,

Thanks for sharing your review!

We are glad that we were able to sort out a reshipment for you!
We hope your fur baby is happily snoozing in his calming bed.

- The Puppy Creche Team

Noté 2 sur 5 étoiles

This bed is attractive and does calm my…

This bed is attractive and does calm my dog. However,I bought it because the web information said it was chew and claw proof. Be warned it is not. The fabric cover is very thin. My dachshund had chewed a hole in it within 12 hours and pulled out stuffing. I contacted the company who said that if I provided a photo showing the damage I might get some compensation. I refused this as the bed is not fit for my purpose. Customer services were prompt and helpful.

17 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi There,

Thank you for your review!
We take pride in our quality of our bedding, and can assure you it is chew and scratch proof. We would loved to have further assisted you, however we understand if you did not want to go ahead with this.

We are always here in future to help your puppy if needed.

-The Puppy Creche Team

Noté 3 sur 5 étoiles

The Good & The Bad

Our puppy absolutely loves his bed when it finally arrived. So much so, I want to purchase a larger one as he grows bigger by the day. I experienced many of the same issues reported on the site, and I had to wait a significant amount of time for it to be delivered and I was constantly being told that it was suck in customs. I ended up waiting almost a month .... but it did finally arrive and it has been a godsend since.

15 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi there,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We were unfortunately experiencing delays due to the pandemic.

We are thrilled to hear your puppy is loving his new bed!
Please email us at - info@puppycreche.com we would love to send you an exclusive discount code on your next bed :)

- The Puppy Creche Team


Noté 3 sur 5 étoiles

For the price, I'm happy

Bed dispatched a week ago apparently but nothing has arrived. I'm assuming it is coming from China, as when I click my tracking code it takes me to Yun Express page. No updates since despatch.
I will give it until next week and then I'll be requesting a refund through PayPal. Will update this review if the finally arrives.

Update 20th Jan 2021

My dog bed has finally arrived!
It is a nice product, very soft and fluffy. My puppy loves it. It is not the best quality out there but for the price I'm happy. You can't take the cushion out to wash separately, but the bed looks thin enough to fold up and put in a washing machine.
My puppy has had a go at chewing the bed already to no avail, however he is only a small 9kg dog. I'm not convinced it would hold up against a larger breed as the material is a little thin.
If you are prepared to pay less but wait 3-4 weeks for delivery then I would recommend. If you want one of these dog beds in a rush, then I would suggest paying abit more else where.

14 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Lou,

Thank you for sharing your updated feedback.

Due to Covid-19 there we did encounter unexpected delays in transit.

We are glad to hear your puppy loves there new bed.

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Got a refund... eventually

So their 5-12 day delivery timeframe is not accurate. They are shipped from China and their website tracking is incorrect (it was "out for delivery" for more two weeks - a month after I ordered). They told me it would be delivered "this week", that was two weeks ago, and then when I chased them they said Hermes had delivered it. They hadn't. Nearly two months of chasing both Hermes and Puppy Creche (as PC wouldn't contact Hermes) and Puppy Creche finally issued my refund. I went and bought a dog bed from a reliable, UK-based company. I recommend you do the same.

14 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Chrissa,

We are sorry to hear about your experience.

Hermes notified us saying your order had been delivered by them with a proof of delivery photo attached. After they had Hermes had confirmed to you that they have lost your order, we immediately processed a refund.

This had taken longer then usual to sort out as the correspondence was delayed from Hermes.

- The Puppy Creche Team

Noté 4 sur 5 étoiles

My Cocker Spaniel loves this bed

My Cocker Spaniel had ripped up every bed she has had - until now. When I took the bed out of it’s wrapping and laid it on the floor she immediately got into it and lay down appreciatively! Quite amazing. She seems to find the material soothing. So far a great purchase!

13 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Sandra,

Thank you for taking the time to share your review!
We are thrilled to hear how quickly your puppy has adapted to their new bed.
At Puppy Creche we take pride in the quality of our beds, and how well they withhold to all the tugging and chewing.

- The Puppy Creche Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very Happy Dog.

Of all the things my dog has this has been the best. Don't have to tell him twice to go to bed. And it keeps him off the furniture.

13 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi There,

We are so glad your dog is loving his bed and loving it enough to stay off your furniture! This is always a good sign.

Thank you for sharing your feedback with us.

- The Puppy Creche Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Such a lovely bed our pup had a few…

Such a lovely bed our pup had a few beds would not use them but she loves this bed helps with anxiety due to her being a rescue pup would recommend this bed to everyone

12 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Dianne,

Thanks for sharing your feedback with us!

We are thrilled to hear that we were able to help your rescue pup with her anxiety! This is one of our missions at Puppy Creche helping fur babies like yours manage and eventually overcome their anxiety.

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

No delivery!

Stay as far away as you can from this fake company who are not customer friendly whatsoever. I ordered a bed on 24/11/2020 and it's coming up 2021 and still nothing.

When asked, they lied about Hermes stating the package was damaged in transit. They said they would enquire and get back to me and guess what...nothing!

I have requested a refund and I am currently waiting.

Do not make the same mistake I made.

30 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi there,

We are sorry to hear that you have had such an unpleasant experience with us.

We would love to look into this and investigate further as to what has happened to your order. Please email us with your order number at - info@puppycreche.com.

We are not a fake company, and have plenty of tagged photos from our happy customers on social media.

- The Puppy Creche Team

Noté 2 sur 5 étoiles

very disappointed at the thickness of…

very disappointed at the thickness of the bed. very thin filling so the nest in the middle dont really work

26 décembre 2020
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Jayne,

We at Puppy Creche pride ourselves in the quality of our beds and use only the highest quality material to ensure our fur babies are laying in comfort.

You may have received a faulty bed, and we would love to look into this further.

Please email us at - info@puppycreche.com with photos and your order number and we will assist you :)

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Incompetent & awful service

A completely incompetent company that has left me dissatisfied and annoyed. Ordered one of their products on 29 November. I’d checked their shipping policy to see how long it would take for the product to ship, which was 5-12 days after receiving the shipping email. I received the shipping confirmation email on 11 December, 12 days after originally placing the order (they say it should be between 3-7 days). Bare in mind this is a company that says they don’t ship their products from China (they also only respond to emails late at night UK time so their customer service is clearly based in China too). It’s been nearly one month now since I originally placed my order and I haven’t received my product. One month. I know we’re in a pandemic, but I’ve ordered from other companies, none of which have taken this long. I even run my own business and haven’t experienced delays like this. Personally, I’d stay clear of this company. Their website is providing incorrect information and they won’t refund me because apparently I didn’t cancel my order within 1 hour of placing it. How was I to know it would take a month for my product to be delivered (still not received it)! They’ve also emailed me recently to say my product will be delivered by 29 January; 2 months after originally placing the order. That’s definitely not acceptable. Stay clear and do not use.

24 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi E A,

We are extremely sorry to hear you had a disappointing experience with us.

Our delivery services that we use were heavily impacted due to Covid-19 and this could be a huge factor as to why your order was delayed.

We would like to apologise for this. Unfortunately we weren't able to cancel your order due to it being dispatched from our warehouse.

I'm not able to locate your order due to not having a full name or order number. If you have still not received your order, we would be more then happy to sort this out. Please email us at - info@puppycreche.com.

Thank you

- The Puppy Creche Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy!

If I could give them no stars I would. So wish I had googled them before I parted with my well earned cash. Do not buy from! I have no dog bed after a month and no refund! Appalling.

23 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi LJ,

We’re sorry this is how you feel about your experience with us.

We would love to investigate further into your issue and see what has gone wrong.
Please feel free to reach out to us at - info@puppycreche.com with your order number and we will sort this out for you.

Thank you!

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Damaged bed

I ordered my puppy creche bed on the 10 November for my pup that will be with us next week. I received no email saying it had been dispatched even though on their website it says dispatched within 72 hours? I emailed on the 25th November and was told that my item was dispatched. I received my puppy bed on the 1st December. It came in folded and squashed into the most horrendous packing and on opening I found that it had a hole in the bottom that looked like it had been made by some sort of knife/scissors. Obviously I was very disappointed. I emailed a complaint with pictures and was told that they would ship a new bed out to me free of charge. On the 4th December I then randomly received a refund of £2.97 when the bed itself cost me £29.70.
Still hadn't received another bed. I emailed again asking why this had happend and was told that they were checking my order with the fulfillment team and would get back to me. Hadnt heard anything by the 18th so emailed again and was told that they were still awaiting response from them. We are picking our pup up on the 27th so have now had to fork out more money for another bed! I am so disappointed with this and will definitely not be recommending this company to anyone or will be purchasing anything else from them!

22 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Amy,

We’re sorry to hear about your experience with us.

We have been in touch with you over emails, and have now resolved this matter.

It was an uncommon instance and we aim to do better.

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This site is a scam

This site is a scam. I never received a bed or a refund . I was sent a link to a Chinese website when I asked where my order was. These beds are everywhere, make sure you buy from a reputable website as this one is a complete scam.

21 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Niamh,

Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not up to standard.

We have looked up your order, and can see that your order was delivered.

We are definitely not a 'scam' please feel free to check out our Instagram to see our tagged photos from all dog owners who have purchased a Puppy Creche Calming bed, and have loved it so much they've shared it on instagram!

We hope this can clarify your doubts on our company.

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Wouldn't recommend

Wouldn't recommend. 26 days since I ordered, the bed is in America (I'm UK) and response from puppy creche when asked for a refund is "Your bed is in transit and you will receive it." I've had to purchase an alternative for my new puppy...

21 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Cait, We’re sorry you had a bad experience.

We were not able to provide you with a refund due to your order being in transit.

Thank you for being patient with your order.

- The Puppy Creche Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Dog bed disaster

Ordered a bed at the beginning of December. It said it was ‘in stock’ so I expected it to be delivered by now. No sign of bed, no replies to emails.. all in all I’m extremely disappointed as I have a severely arthritic old dog who suffers from agitation as he’s gone a bit senile. If I could order one elsewhere and get it delivered in the next few days I would. I’ve asked for my money back .. but no reply!! I fear I won’t see my money or the dog bed!!!!!🤬🤬

18 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Emma,

We are sorry to hear about your experience with us.

We have only received one email from you to which we have responded too. Unfortunately due to Covid-19 in the UK it did impact our delivery services, we have mentioned on our website that there may be delays in transit and this is to be expected.

I can see that your order has successfully been delivered.

We hope your pup is loving their bed, and has found comfort with his arthritis and agitation in our bed.

- The Puppy Creche Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I haven’t received my bed yet - lack of communication

I haven’t received my bed yet. It’s been about 3 weeks. Communication not good at all. Hopefully my bed will be as good as you advertise.

You’re reply below is fake. I have not ordered another bed!! Also, you have replied to this 4 months later!!

18 décembre 2020
Logo de Puppy Creche

Réponse de Puppy Creche

Hi Amanda,

I am so sorry that you have had difficulties getting in contact with our team.

Upon checking our emails, I can see that all of your emails have been responded too. It may have gone to your junk emails, which is can sometimes happen.

I can also see that you have since placed a second order with this.
Thank you for your ongoing support. We hope your fur baby is enjoying their new bed.

- The Puppy Creche Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus