Quantum Bots Avis 

128
•
TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Doesn’t even earn one star. Should be investigated for purveying false statements. Positive reviews probably SI generated. Use third party to set up customer accounts. Marketing is full of falseho... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

they lied, they said there was a guarantee, they said no we make sure it does not go down that much. they have safety stops. bull crap. i lost over 8000 in 1 day. they said don't worry so i didn't it... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This my worst experience using a trading bot. They use fake advertising, they have questionable support. Always trying to making you to arrange your bot settings so you void all warranties and fully r... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Was skeptical at first cuz I’ve heard about so many of the trade bots but never heard anything bad about the owner & knew that he had great morals. Gave it a shot, Best investment I have made financia... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Entreprise de logiciels

Écrit par l'entreprise

Quantum Bots provides industry-leading automated trading software to retail traders, fund managers and hedge funds.


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

128 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,1

Tous les avis

(128)

6 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

It took some time to uncover evidence

It took some time, but the 5 star reviews are fake, two reviews a few days apart 9/29ish, had different names and the same profile pic. Just looking at the reviewers with multiple reviews they are reviewing the same multiple companies with responses, elaborate scam. :-(

30 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Hi Jeff,

We are sorry if you had a negative experience with someone's product, but we think there may be some misunderstanding - we have no client by the name of Jeff Pormay.

If you are a client, please reach out to us at support@quantumbots.co so we can be sure you're set up properly and earning strong returns like our many happy clients! Here are just a few examples of client accounts!

https://www.fxblue.com/users/athena_pepper_25k https://www.fxblue.com/users/thoroo1965 https://www.fxblue.com/users/finnyathena https://www.fxblue.com/users/austathena

Noté 5 sur 5 étoiles

Game-Changing Algos with Real Results!

As others have said on here, these are not the first algos I’ve used. Every single one before this was a martingale or a grid and I searched long and wide to find something that isn’t after my other accounts either blew up or needed so much constant watching I felt like I might as well be trading manually.
I’m using all three of their algos: Athena, Axis and Kong. In about 9 weeks I’m up over 22% in total with a maximum drawdown of 6.7%. That’s wild. The martingale I used to use was constantly drawing my account down to up to 40% regularly. I was literally biting my nails every day and waking up stressed out that I was gonna open my phone and see I was in some massive drawdown. I do still get nervous but after 9 weeks I’m starting to calm down and realize these people actually know what they’re doing.
Thanks Adam for the 1-1 call. That was huge and is the #1 reason why I’m leaving this review. Y’all are changing lives, mine included.

2 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

After trying a few also companies I…

After trying a few also companies I decided to give Quantum a shot. It was kind of a last-ditch effort for me to find something that actually works. I can’t comment too much on long-term returns because I’ve only been using Athena for about seven weeks, but I’m up over 10% in that time. That’s HUGE. If that continues, compounded that will be over 150% in a year. That literally puts my kids through college one day! Why are more people not doing this? I talk to my friends and they’ve literally never heard of things like this. If you don’t know where to start with algo trading, this is the spot. This is my first TP review ever because this is the first product I’ve never bought that I feel could actually transform my life. Seriously.

14 septembre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

I have never used algos or software…

I have never used algos or software before but knew I had to do something to get better returns out of my investments so I took a risk. I still work full time and doing the math I knew I’d literally never retire if I didn’t change something – so I had to take a change. After quite a bit of research I chose Quantum Bots. Why? Mainly, I liked their educational approach and the fact that the founders themselves seem very hands-on, which they are. I had a 1-1 with Adam which was awesome and I hope to do that frequently. The way he explained diversification and risk management in higher risk investing was so simple but priceless.Setting up was pretty simple although there was definitely a learning curve for me… VPS, FOREX brokers, and so on were all new to me. But their tech team was great and very patient. Happy to leave them a positive review after such a positive experience. At this rate doing things like this will not only retire me, but retire me early.

6 septembre 2024
Noté 4 sur 5 étoiles

I've been using Quantum Bots for about…

I've been using Quantum Bots for about six months now. I started with Kong and now have Athena as well. Kong took a little while to get going but the returns have been AMAZING. There are a few things to learn but once it’s all set up it’s easy to manage and their team was super helpful teaching me how to set it all up and manage it (their weekly ) housekeeping.

1 octobre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Newbie

I am one hundred percent newbie to the whole FOREX thing I'm glad I found Quantum. First of all, I was so happy to be helped by a lovely young women whose name I can't remember. Second, if my account keeps growing like this I will have college tuition covered for my kids before my oldest is in 10th grade, having started with only around $10,000.00 What else in the world can do something like that? Five stars are well deserved!

14 octobre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

First review ever!

My first Trust piolet review ever and I am happy to leave one after recieving a link from Quantum Bots. 6 months after starting Kong up my account has grown almost 70%. That is WILD to me. Looking forward to seeing their new system.

15 octobre 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

This my worst experience using trading bot

This my worst experience using a trading bot. They use fake advertising, they have questionable support. Always trying to making you to arrange your bot settings so you void all warranties and fully refundable policy. Do not even think to get in business with this company. They are a scam!!

6 mai 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Good Afternoon Juan,

We are sorry you had a negative experience with our product. As you can see from our Trust Pilot in general, the majority of our clients are quite pleased.

We do not have control over how clients may adjust settings on their software systems, and will only ever set clients up with appropriate ("conservative") settings.

Noté 1 sur 5 étoiles

This bot and company is a SCAM

This bot and company is a SCAM! Do they give you software for an automated bot, yes. Do they honor their 60 day back promise...NO!! If you get a call from Tyler Sanderford or anyone at QB do not risk your money! They provide no customer service or help you fulfill the 12 things required to get a refund when it loses you money. This bot DID NOT perforce as advertised and I lost money. NO refund! I have all the emails saying just "wait until 60 days and we'll give you a refund...no problem" When 60 days cam e and went I asked for a refund and was ghosted. These guys are full of sh!t.

2 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Hi Pete,

We understand you had reached out to Tyler. Unfortunately his email is not monitored for requests like this. Support (support@quantumbots.co) has reached out to you a few times over the past two weeks - we hope to connect soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Fully automated!!

I've had a great experience with them so far, great support. They reply within 24 hours, they help find a solution to any problem of misunderstanding you may have. You can always book 1 on 1 call with a support team member. They guide you step by step on how to setup the bot and risk level according to your needs.You have full control of your funds, you can stop the stop the bot at anytime If you want. I have honestly not bad to say about them. You just need to follow their lead and everything will be fine. I see this a golden opportunity to have another source of income and diversify your portfolio and everything is full automated. This is literally a money printing machine if you set your settings right. DO NOT EXPECT TO GET RICH OVERNIGHT!!

27 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Run don't walk away!

Run! don't walk away from this crazy experience. I paid 10k for the bot... then lost 4k... promises of 30% returns are just straight up lies! don't do it
--> after reading the response...
1) I had to turn off the algo trading because it was acting in an erratic manner. They actually told me that I needed to switch my FOREX trading account.(after they steered me to the one I was using)
2) The only reason my account was not in the red was because I had shut off the algo trading and had been manually executing trades
3) I spent 3 months time and 10k on this experiment only to be told that the algo was acting erratically on the forex platform that they steered me towards during onboarding.

I think the algo might be performing well under some very specific criteria, but they will not tell you exactly what environment to get it set up in... and then when they do give you a hint, later they use it as an excuse as to why it doesn't work. It clearly has a long way to go.

I didn't get much traction or help from support until I posted this review.

24 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Hi Marcus,

We are sorry you feel your experience wasn't positive, but are a bit perplexed by your negative review.

Your account is currently sitting at a 12.3% profit since beginning trading on July 16th of this year. The maximum your account was ever in the negative was $200 (-2%).

If this growth were to continue, this will yield you about a 64% annual return. The world's highest performing hedge funds have returned between 25 - 29% per year for the past three years So your account is currently beating the world's highest performing hedge funds by over 200%.

We can follow your account's history here:

https://www.fxblue.com/users/mjctrader2024

If you do have a concern, please reach out to us at support@quantumbots.co. We are very serious about the satisfaction of our clients, and look forward to speaking!

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer beware

I have been using Kong for several months. The customer service has been outstanding. Until I asked them to honor their money back guarantee. I have lost over $5000 using their product, and when I requested a refund everything changed. I have had phone conferences, I have talk to half a dozen different people, and I am still waiting for them to return my purchase. I am tired of losing money and I have been waiting for my refund to be approved for nearly 2 weeks. If you are looking for an investment bot, look anywhere else. Do not do business with this company. The reply from quantum bots only goes to prove that they have no idea what they are doing. I switched to forexfury, and informed them that I was doing so. So yes my account is doing better because I'm not using quantum bots. Lol. Again those trades you are talking about were done after your bot failed. Also I don't remember giving you permission to post the details of my personal account. But I am glad to see that you still refuse to honor the refund and are having a public argument with me showing everyone how horrible your company is.

19 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Good Even Mr. Spradling,

We are a bit perplexed by your negative review as your Kong account is sitting at about a 10% profit currently.

However, we do see losses on that same account, but these were not taken by our software. These were manual trades and other software systems which you seem to have running on the same account.

We can analyze this easily as every trade taken by our software has a unique identifier code attached to it.

On September 20th, your account was up 10%, at which time you withdrew that 10% profit (which is a great practice!).

Unfortunately, from there your detailed trade report shows a variety of manual trades and other algorithms trading in the same account as your Kong software. These have been losing your money quite quickly. We highly recommend ceasing manual trading on your account and disconnecting other software systems which are clearly failing.

For example...

We see one single trade which lost -$3,548.16 on Sept 24, which was a manual trade taken on your account, not by our software.

We also see three consecutive losing trades on the same date of between $-1,751 and -$1,760 each, which are also all manual trades.

We additionally see other miscellaneous manual trade losses and losses by other software systems which are unrelated to ours.

We also see pairs being traded which our system does not support (Kong only trades 4 approved and tested pairs, but your account history includes 7 pairs).

We do of course want to see you have a positive experience with our system, but must politely point out that our software didn't lose you money: it made you a 10% return in fairly short order. We can't be sure why other algorithms were attached to your account, or why manual trades were taken, but we have no control over this as only you have access to your account.

Had your account been managed properly (no manual trades and no other algorithms losing money on your account), your results in this same timeframe would have looked something like these - just two client account examples. And the 10% return you quickly saw before these manual trades and other algorithms began losing money likely would have continued.

https://www.fxblue.com/users/lenk
https://www.fxblue.com/users/kong_al

We can see your full history in the link below. In the "Orders" tab, we can see the details of each trade taken. Those taken by KONG will have "KONG" plus an identifier number in the "Comment" column. Those taken manually generally have no information. Those taken by other algorithms will have a different identifier. If you segregate only those trades taken by Kong, the returns are actually quite profitable... again, about 10% from August 15 through Sept 20th.

https://www.fxblue.com/users/jaredmt4

10% in about 4 weeks equates to an approximate projected annual return of 130% using Kong. That's not too shabby, we think :-)

We are sorry and empathetic over your frustration, and would love to connect with you 1-1. Perhaps user error was involved here, and we do offer extensive training and 1-1 onboarding for every client, so we are more than happy to get you set up again and back to earning 5 - 10% monthly returns as you were prior to manual trades and other algorithms being connected to your account.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM! All the 5 star reviews are fake and I lost $137k. RUN AWAY!!!

All the 5 star reviews are fake, read their 1 star reviews to see the truth. This company lost me $137,000.

I lost my entire account after 3 months and many others did too. Then, they tried to blame us.

Thats why they moved from MyFXBook to FXBlue.

FXBlue is easy to fake the numbers. They're not getting anywhere near those returns. Their account on MyFXBook blew up and then they moved to FXBlue.

Customer support was good at first, but after their 30 day guarantee period, non-existent.

And to the people who work at this company, you should be ashamed of what you do. Blatant scammers. I don't know how you sleep at night.

And I guarantee they will just claim this is some fake review to abdicate responsibility and deceive others.

22 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Good Afternoon,

We are sorry you had a negative experience, but there may be some confusion. We have no client by the name of Logan Rosenthal. Regarding FXblue and Myfxbook, neither platform can be manipulated, especially when using live (or "real") accounts (versus demo accounts). We simply use FXblue because we prefer it. None of the owners of Quantum personally use myfxbook because we prefer the way fxblue presents data, and find it to be more accurate and up to date as compared to myfxbook, but ultimately both platforms serve the same purpose.

If you are indeed a client and have perhaps used a pseudonym for the sake of this review, please reach out to us at support@quantumbots.co so we can connect. A loss of that size would not be possible using a proper broker and settings, and we'd like to be sure you are set up properly, or you may qualify for a refund (our only stipulation being settings must have been "conservative" not "high risk / agressive").

Noté 5 sur 5 étoiles

Kong Slings!

Did they get the name from the video game I played as a kid? I hope so because I love the name and love this algo. It’s not my first. I’ve had a few accounts destroyed by martingales. Kong does have a martingale feature that increases trade sizes, which at first turned me off. But there is a big difference they showed me on my onboarding call: with Kong you can accurately predict your risk at all times, with notice. With the martingale algos I used you were basically risking all of your account all the time. Kong shows you exactly what you’d be risking. I’m now very interested in their own two algos and will probably buy one or both. I trust these people. Five stars hands down.

22 septembre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

3.5 months

I am 3.5 months in using Kong. I'll be honest there were a few weeks there where I was nervous... but over 30% growth in three and a half months is surreal to me. I am now speaking to them about a second software so I can diversify. I have loved the few training sessions I 've attended and appreciate how candid the owners are about how they use these themselves, balancing risk, and so on. Lots of appreciation for their team and training.

14 juin 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

A team

Lots of appreciation for the patience of their staff who helped me set up my brokerage account. I am totally new to this and it took hours cumulatively. It wasn't that complicated but I have never done anything like this before. Definitely an A-Team over there. Five stars fully warranted from this old timer!

20 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Not my first rodeo!

This is not my first rodeo. I lost my SHIRT with another huge algo company. I honestly don't blame them... I blame ME for going in too heavy and getting greedy. Meanwhile Quantum's founders are literally teaching us the opposite ... don't be greedy , stay consistent with reasonable gains and reasonable related risk, diversify. I knew nothing about brokers before I joined their calls . Performance aside (and it's solid - although takes time to build a bit) I'd trust these people just because they're trustworthy.

4 septembre 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

These reviews are bull

I only have one review because I don’t use this but wanted to check this company out before Ii contacted them. Saw someone say a lot have 1 review and left 5 stars so was skeptical then I saw that the dumda$$ used the same fairly unique review one day apart (7th and 8th Aug 24 ‘see below for yourself’) under two completely different names. that was solid info that these reviews are fake as anything . RUN

30 août 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Good Evening,

We see this review is from someone who isn't a client. While we appreciate the time to leave a review, we'd question the integrity of leaving a review for a product you haven't used. We kindly ask our clients to leave reviews for us, as this is an important aspect of transparency in our business. It's possible some clients are leaving fairly boiler plate reviews, and we appreciate the outpouring of positive feedback we receive.


All the best,
The Quantum Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Lost 23k to this Kong bot

Lost 23k to this Kong bot, I joined Kong after seeing ads on FB with 18-20% monthly returns, I thought after running Nurps algo as well and this one sounded like it go better returns. They said they built for their own trading. And during a zoom meeting was shown accounts that were averaging over 18% returns. So I wanted to take the chance an try it as well. So finally after a 10 days of waiting to finally get a 1on1 meeting to get loaded, It started trading the end of April on 25th. The 1st 3 days it lost 8.5% and I sent a message to how to shut this down because of no info. on how to manage it. Just to let it go. Finally they got back and said 3 days isn't enough time to work its magic, and see the amazing returns people are getting. So I let it go, & within a few days it started to recover some of the losses, and by end of the month it was up 17% in May, Then by end of June it had taken some big losses and wiped out the $1700 gains it had made in May. I thought maybe I will add additional funds which I did in mid june, But then the 1st part of July came and the GBP USD pair started to make big moves and the bot started losing and getting stopped out each time with bigger losses each time. The GBP buy went on a 4 loss streak and the lot increase went from a .77 to a 3.47 the last increase to 15.97 lot size on a 20k acct. in about 5-6 consecutive losses. How it determined how to jump the lot size to this extreme I have no idea. But this trade blew the last of the 23k Balance I had left. I then contacted customer service several times to get assistance on what could be done. But it wasn't until the very last minute where they replied. I had shut off auto trade on the bot to see if that would stop from taking the last 10k loss but with the large 15.97 lot trade, the broker stopped out my account and it blew the final balance of what I had left of 23k in my account. They said this was my fault but know of many others that contacted me as at the same time that either blew their acct. or lost a lot as well. The setting they showed, they later said they wish they never showed people but they still do. And now are saying they are lowering them. My brother was in the same boat lost 50k , was able to save 10k. He continue using it, using under the very conservative settings, which was suppose to be very conservative and the last of 10k was wiped out within 2 months later just a couple weeks ago. I asked for refund I think 3 times now but it is ignored. I thought about trying again with conservative settings but seeing it blew his acct. with conservative setting I don't think I even feel comfortable doing that.

2 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Quantum Bots

Réponse de Quantum Bots

Good Evening Paul,

We are sorry you had a negative experience. As you can see from the majority of our reviews, clients love our software (and we have great stuff coming out this week, which we're excited to share)!

Searching our records and your trade history, we can see you adjusted your settings seven times, at times running on an extremely high-risk setting.

This coupled with the first time in 20 months we have seen the software enter into a 5th or 6th sequence for some users, and manipulation/slippage by OX Securities (who we have warned against using) led to a dangerous scenario with your account.

Nonetheless, we would love to do what we can to set things straight. We have three new systems being released which have been 1 and 5 year track records of incredible performance, and we'd like to offer you some of these free of charge to help you rebuild.

We've all experienced loss, and so empathize with your experience deeply. We look forward to speaking further.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus