Reman Transmission Avis 

441
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM TD REMAN BAD QUALITY THEY RE USE THE SAME PARTS MOST OF THEM FAIL AND DONT PASS INSPECTIONS I DO NOT RECOMMEND WASTE OF YOUR MONEY WASTE OF TIME

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Every detail was explained to me and all tasks done on my 6-speed manual tranny plus clutch,pressure plate and throw out bearing was completed as they had advised me on. I would highly recommend them... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The gentleman I spoke with had great knowledge about the product, pricing, core charge, core return policies, was able to help me get the right transmission, made it easy to set up the shipping de... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

easy ordering, took less than 5 minutes on the phone with Jay. i bought a trans for my personal daily driver about 10 months ago, and it has worked flawlessly since install ! i repair motor vehicl... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Véhicules & transport

Informations provenant de diverses sources externes

Looking for quality and reliable used engine & transmission! Car Part Planet offers used engine, used transmission, remanufactured engines and chevy engines in USA. Find your Engines today!


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

441 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 57 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(441)

53 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

easy ordering

easy ordering, took less than 5 minutes on the phone with Jay. i bought a trans for my personal daily driver about 10 months ago, and it has worked flawlessly since install ! i repair motor vehicles for a living (44 years), and i believe these transmisions to be the best ive ever used. just ordered another one for my customers !

0

20 octobre 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

MISSING TORQUE CONVERTER

We as TL MOTORS Ordered an Automatic Transmission for a 16 BMW X5. We received the A/T on time and in good packing, but it was missing the Torque converter, I called the customer care without response for several time. I called the sales as a new customer and asked for the same A/T and checked for the torque converter the sales rep. confirmed it should come with torque converter, then I asked for the price of the torque converter he stated that Reman Trans. do not sell it alone. So please to respond to our claim and let us know the status. Gaby Ama . TL Motors, CA.
Here I should modify the rate up to completely satisfied due to the response and counter action. Thanks to Reman Transmission. Gaby

1 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Not good

Transmission lasted 1 month and the torque converter started to shutter. It's been at the garage for 3 weeks waiting for a replacement Transmission that im told is shipped out to me but never shows up. The 6th of October the shop had it set to change out but trans did not show up. So now its the 20th for the switch out if the transmission makes it by then. I have to pay all the bill up front for the working they will pay $50 a hour of the $100 it cost me per hour. And I have to pay for new radiator,cooler and lines again out of my pocket. Not happy at all.

11 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

They don’t follow state guidelines

They don’t follow state guidelines, nor do they disclose what state guidelines are. My state requires the installer to warranty the product, not reman. Therefore, no reputable transmission shop will install this. I would expect that since you are selling these, you would know what the rules are you need to follow. They want over $1,000 restocking fee for something that is untouched and still in the crate. I will contact the state and see how you folks fair with them. Honestly, you folks had an opportunity to right your wrong, but you chose to hide behind emails and pretend you’re not wrong. Good luck when the state contact you.

10 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY
IT IS NOT WORTH THE STRESS NOR THE HARDSHIP THEY WILL CAUSE YOU.
Here is a follow up:
They sent me a broken transmission - told me I would get a refund after it was picked up- it got sent back on 09-19-25.
Today is October 6th, 2025, and i still don’t have my refund.
They made it clear to me I would have to send it back in order to be refunded. Cool. I understand that. That makes perfect sense. What doesn’t make sense is the amount of time that has passed between the return and the fact that I still haven’t been refunded.

I just want to be refunded and to sever the ties.

I should’ve never done business with them in the first place.

I have documentation where they’re refusing to answer my calls, and respond to emails.

At this point I want to go to the legal route.

It has been nothing but a headache with this company from day 1.
First there was a shipping issue where I had to pay an additional $63 for shipping to the correct address AFTER they confirmed no extra expenses because it was in “ inspection phase. “ Yet, they turned around and called me asking for more money because their shipping department and customer service department do NOT communicate.

Then I finally get the unit to the correct house and it’s completely damaged. Cannot be used. Cannot be installed. Thankful that my mechanic did an inspection before installation. Atleast someone actually inspected it.

I have now been without my truck since August 29th,2025. Again, it’s October 6th, 2025.

But here we are almost $1600+ between shipping fees and the actual price of the unit, but they have not refunded me a dime even though it was picked up on the 19th of September.

This is a shady business entity that sends broken junk-yard parts across the United states and then disappears when you want your money back.
10/10 would not recommend to my worst enemy.
Their service is absolutely sorry and pitiful. I cannot wait to be done with them.

EDIT: To address the dishonest response.
- Mike and Jessica both told me you knew where it was last week when I last spoke to anyone about this. She also stated you were working to confirm if it had arrived to your other warehouse. I was suppose to receive a call back with an update.
You guys have a problem with following through with your follow-up communication.
Haven’t heard anything since. No email response. Not answering the phone.
If I could upload all of my evidence, believe me I would. Lucky for you this review platform does not offer the option.
For you to claim that you don’t know where it is, but your customer service reps have already confirmed you’re aware of its location, is a blatant display of how shady you guys are, but also that you don’t communicate well internally.
I thank you for the display.

As for the shipping issue:
Mike told me it was still in the inspection phase. Said I shouldn’t have to pay anything. Calls me back 2 hours later, requests payment or it won’t ship.
If there was damage before the ship date to the correct address, I was not made aware.

Another shimmering example of your failure to communicate.

During this entire ordeal damage has only been mentioned by me. That only took place once it was inspected after receiving at the correct address.

I begged for a BOL after being prompted by RL carriers to complete one for the pick up.
I called at opening hours.
I called throughout the day.
I sent emails throughout the day.

You guys still scheduled the pick up with RL and they showed up 8 hours later. I sat on the phone with Pablo for an hour and the driver waited for you all to get your act together- yet another failure. But you’ll withhold the refund until it gets picked up?
Make it make sense.

ANOTHER EDIT TO YET ANOTHER DISHONEST RESPONSE:
- nothing was ever misordered. Hard to misorder something when I put the vin in to my vehicle before confirming purchase. Lie again.
- you all never reached out to me EXCEPT for the instance to collect for additional shipping fees despite Mike telling me it was in the inspection phase and a shipping address change was acceptable without any further incurred fees.
-you never sent a BOL on pick up day. Another lie. I have that Recorded phone call and those emails too.
- when I disputed the payment you all also had no problem telling the financial entity that it was received back, but still in the inspection phase and my refund would be processed once the inspection deemed the damage to sustained during the shipping process. - another lie. I’ll be screen shotting that also and uploading as evidence. Thank you! That helps me!

Lying to make yourself look better doesn’t work as I will continue to correct you with facts. Attempting to blame the customer in a deceitful manner is also a bad business practice. Process my refund and be pretentious with someone else.

2 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Reman Transmission

Réponse de Reman Transmission

Thank you for your feedback, however, this is not what had transpired here. The original unit ordered by you was incorrect. We then contacted you to offer you the correct unit. Mid transit you requested that the unit be reconsigned which resulted in the $63 charge you are referring to. Damage during delivery was not a result of us shipping out the part in good condition. Furthermore, the part was shipped back without using the prepaid label that was emailed to you. We are not quite sure what $1600 shipping fees you are referring to as we did not charge you any fees. As of 10/3 the unit has not been received back. Refunds are typically done once the merchandise is returned.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus