Revived Smiles Avis 

87
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Revived smiles is a complete waste of money. Spent $500+ on partials for them to not even last 8 months. This is without wearing them every day, nor while eating and following their care guide. A simp... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I was skeptical about ordering a dental prosthesis online and expected to get something that wouldn't fit or would fall apart. But I was pleased with the careful instructions I received from Revived... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Dr. M. Metwally has done an outstanding job with my surgery! He removed my remaining teeth and added 6 post ( 4 upper 2 bottom)His whole team is wonderful and say I am healing nicely after 9 days! Ver... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I lost my tooth last July and my dentist wanted too much money to fix. I found Revived Smiles on facebook and ordered a partial plate in December. I received the appliance yesterday and it fits perfec... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Entreprise de cosmétique
  2. aussi dans
  3. Boutique de santé et beauté
  4. Centre de prothèses dentaires
  5. Laboratoire dentaire
  6. Service de soins à domicile

Écrit par l'entreprise

At Revived Smiles, we are on a mission to revolutionize the way you purchase dental appliances. Our goal is to provide dentist-quality, custom-made dentures, night-guards, and sport mouthguards, that save people valuable time and money, while helping them rediscover their confident smile. With our simple and streamlined process, we empower individuals by offering high-quality oral solutions delivered with convenience and personalized care, all from the comfort of their own homes. Through our unwavering commitment to innovation, affordability, and exceptional customer service, we strive to enhance the overall well-being and happiness of our valued customers. We believe that everyone deserves access to top-notch dental appliances that can transform their lives. Let us be the ones to help you revive your smile and experience the confidence and joy it brings.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

87 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 60 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(87)

48 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely love my new partials and…

Absolutely love my new partials and almost cried when I put them in. I was skeptical at first and was worried they would hurt or not look normal but wow! the color of the gums and the fit is great. Now they do feel awkward and tight when first put in but it goes away after about 10 minutes, and I think that is just the snug feeling over the bone of the jaw since there hasn't been any teeth there. I can laugh and smile and feel so good about myself. I could not pay $6000 for an upper partial and $2000 for a lower, and this was the best decision I have made in a long time!

4 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

MY NEW SMILE

From the first contact to the final delivery, what a great handling of everything. They fit great and I am very happy.

14 novembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

No Response

Hi I sent the photos November 14, 2025 and it now November 17th, They say they will respond within 24 hours to send or retake impression but no phone call nor email returned. I sent $801. 00. If they are behind schedule, fine let the customer know. I may have to contact BBB or FTC. I will review again the outcome.

17 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I was very skeptical at first

I was very skeptical at first. The molding was easy but I was still nervous about the outcome. I have had several partials and this one is the best so far. The teeth look natural and fit perfect. The price is an added bonus. I recommend Revive Smiles🙌

17 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Don't wait on it!

I was hesitant to do this as I needed a two tooth partial but between the kits that was sent, the step-by-step instructions and customer service, I'm so happy I went through with the process and received my partial and love it. It takes some getting use too and I don't eat with it in right now but hopefully overtime, I'll feel comfortable eating with it. Thanks, Revived Smiles!

24 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Don’t Hesitate!!

I was hesitant to order upper and lower partial dentures from Revived Smiles. Let me tell you that I now so grateful for them!!! Impression kit arrived quickly and was super easy. I sent them back to get my dentures back in 12 days!! Once I put them in my mouth, I was so impressed. They fit like gloves. I will tell everyone that Revived Smiles not only revived my smile but saved me &3,500 as well!!! Thank you again!! 😁😁

8 octobre 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome place for a partial

This is the greatest outfit. They were quick, had all the supplies and information for you, step by step. Customer service was also very quick to answer back when I called/emailed. When my partial came, I was delighted. It fit better than another one I had years ago. Except the price was 1/4 of what I paid previously. I can't say enough good things!! I hope they stay around at least for the un-wealthy, such as myself. I definitely would recommend. Thanks revived smiles!!

6 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Revived Smile was so easy to work with

Revived Smile was so easy to work with. The impression kit was so easy and the help through emails was really fast and so helpful. I got my perfect partial back so fast! I was very impressed and very thankful for Revived smile! I will definitely be using them again!

6 octobre 2025
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Great work

They were helpful in making sure the product fit well and that the impressions were done correctly. Excellent follow up and once I received notice that my product was coming it was quick service.

17 septembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

I just received my smile and it fixs great and feels good you guys did a great job and the customer service was outstanding I have pictures of before and after if you need to see

13 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect fit

Perfect fit. They matched the shade perfectly. I will be buying again and totally recommend this company for those who want to smile again.

2 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

****BUYER BEWARE****

I purchased a clear single tooth partial and sent the impressions in. 2 weeks later I get notified that they made my partial in gum colored and not clear (which costs more) so I would have to wait for them to remake it. I got it yesterday and when I put it in there’s a large dark colored gap between the partial and my tooth. It looks like a giant cavity between my teeth.

I contacted the company and let them know and received an email saying my gum receded and that is my fault. If I want to redo it in gum colored I would need to pay them $100.??? They then said “A gentle reminder we don’t give refunds”. They never tried to fix the issue and brushed me off. They don’t answer their phone and they delete any negative feedback from their social media. I made a huge mistake trusting this internet only company, do yourself a favor and learn from my lesson.

2 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Revived Smiles

Réponse de Revived Smiles

Thank you for sharing your feedback with us. We never want any of our customers to feel dismissed or brushed off, and we’re very sorry that your experience left you feeling that way.
After reviewing your case, it does appear that a mistake was made initially, and a pink partial was crafted in error. We quickly tried to make that right by sending it out right away so that you wouldn’t be left waiting longer for a replacement.
As for your clear partial, what you’re describing with the dark gap is a rare characteristic of clear gum shades. Because of their transparency, they can sometimes show shadows between the natural teeth and gums—especially in areas where gums may have receded over time. This is not a reflection on you or anything you did wrong, but simply an uncommon limitation of clear material.
We absolutely want to fix this for you. The best solution would be to have your partial recrafted in the pink gum shade, which blends more naturally and avoids the shadowing issue. Even though you have already received a pink partial, we’re committed to working with you to make sure you feel comfortable and confident in the final result.
We are very sorry for the frustration this process has caused you. Please let us know how you’d like to proceed—we’re here to help until you’re completely satisfied. Please reach out to Info@revivedsmiles.com

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed the order on aug 11

I placed the order on aug 11. It’s now Sept 2 and I’m still waiting on them to tell me what I can or can not have.
Let me rewind and tell you I was made to remake my mold multiple times until I had enough. Then they decided that the mold was acceptable. Then I decided to change my order and go with the retainer verses the partial. They agreed and decided a week later that the partial wasn’t going to work but wanted to charge me $90 more. An entire week of not knowing the change would work for me.
Now I’m back and forth with them after they tried to do a bait and switch on me.
Not a very reliable company. I will not be using them again.

2 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Revived Smiles

Réponse de Revived Smiles

Hi Nikki,

We’re very sorry to hear that you were dissatisfied with your experience. In order to ensure every appliance fits and functions as intended, it’s essential that we receive proper impressions. This is why we asked you to retake yours — crafting a dental appliance from impressions that don’t meet our standards would not provide you with a reliable result.

Regarding the order change, once your impressions were in our lab, our technicians determined that an Essix retainer was not suitable in your case due to the limitations of the available dental structures. To provide you with a working solution, we offered the flexible partial, as it would be more suitable for your case and something we believed you would ultimately be more pleased with. Unfortunately, this determination can only be made once we have the physical models of your mouth.

Since you chose not to move forward, we have processed your refund. We do appreciate you considering Revived Smiles and wish you the best moving forward. If you ever have questions or would like to revisit options in the future, please don’t hesitate to reach out.

— The Revived Smiles Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome

I can't tell you how happy I am with the work on my partial it fit perfectly and was detailed perfectly

31 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

My partial arrived broken in half

My partial arrived broken in half. I thought that is how they made it, until I put the two pieces in my mouth and they cut my tongue! I called immediately and was asked to submit a picture, which I did. I then got another email asking for a Pic of my molds? Which I sent. I am very disappointed in this purchase.

8 juillet 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus