Scubadivinggear Avis 

12
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,3

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

12 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 57 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,3

Tous les avis

(12)

9 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis

Nous vérifions les avis

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order in June 2026

Placed an order in June 2026. was advised in July it was on back order. Subsequent emails and WhatsApp messages ignored and the phone number just rings out. Now Sept and nothing heard about my order. Avoid using

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Scubadivinggear

Réponse de Scubadivinggear

Hi David,

I'm so sorry about this! Your order should have automatically left from the supplier when it came back in stock, this did not happen, and our team also didn't flag it up! Your emails all landed in spam for some weird reason.

I've just contacted the supplier who will drop ship this to you ASAP.

Again, I'm so sorry!

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered an OmniSwivel SOV-1 at the…

I ordered an OmniSwivel SOV-1 at the end of July 2026 and finally received it at the end of September 2026.

The product arrived in good condition and was exactly as ordered. However, the delivery took almost two months and the tracking process was very confusing. At one stage the parcel was considered lost by the carrier, before eventually being delivered.

Communication was sometimes slow and it was difficult to obtain clear information about the actual status of the shipment.

In addition, customs charges were applied on arrival. These charges were calculated not only on the value of the item itself but also on the relatively high shipping costs, which increased the overall cost of the purchase significantly.

In the end, I did receive the product, but the overall buying experience was much longer and more stressful than expected.

16 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Scubadivinggear

Réponse de Scubadivinggear

Hi Emanuel, we are sorry your international shipment took so long, unfortunately that was completely out of our hands.

Regarding import costs, we currently don't charge tax on our international orders; this is clear during checkout and means tax is charged upon import. We are releasing an update soon that gives customers the choice if they want to pre-pay taxes or not.

We hope you ejoy the product even if it took long to arrive.

Kind Regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Disgraceful

Disgraceful, placed order for products advertised as in stock and discounted pricing. Never dispatched, finally made contact on WhatsApp saying 1 week delay, 6 weeks later and nothing. Trying to workout how to refund and just been told they are just reselling for Nautilus U.K. terrible operation

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Scubadivinggear

Réponse de Scubadivinggear

Dear Sir, unfortunately, this product was not in stock, although we believed it to be. Nautilus is a wholesale supplier from which we purchase certain brands of products; you can not buy from them directly as an end user. We informed you that the product had been ordered from 2 suppliers, and that neither of them had it in stock. The 2nd supplier then showed stock again, but at this point you asked for a refund, which you received promptly.

Noté 3 sur 5 étoiles

unsure

Placed order online and heard nothing except confirmation.
tried emailing, reaching out via social media sites, whatsapp and calling, no response, nothing.
awaiting bank to return money.

please avoid.

update**

did receive a response and refund issued

1 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT USE…

Ordered a product £120 on 22nd June it is now 4th August. Despite 3 emails I have not had any response. The phone number provided does not connect. Currently trying to recoup my money via credit card. Will never use again.

5 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Order never received

I ordered 2 oxygen cells in April. Despite my requests, I never received the tracking number and I never received my order.I sent email , i tried to call the store and nothing !

Update 2026-07-15 : After your answer i sent you 2 e-mails at 2 differents adress and .. no answer since July 07 . Thanks to cancel my order please.

7 avril 2026
Avis spontané
Logo de Scubadivinggear

Réponse de Scubadivinggear

Hi Hayfa, you placed an order for 2 sensors on back order, with a note that you would be charged postage separately (as it was an international order).

We emailed over the estimated waiting time (as these oxygen sensors come in in batches with the supplier) and a postage cost to your country, we did not get a reply to this or a payment for the postage.

At this point we have 2 options:
1) cancel the order
2) wait for the next batch of sensors to come in with the supplier, and pay the international postage fee for your order. (I will check when the next batch is due and email you the details again)

We are sorry we have missed your emails, and by the looks of it, you ours.

Lets resolve this for you in the next 48h :)

Kind Regards,

Oli

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

I have had nothing but great experiences here, I ordered a MTM Santi Enduro and the fit was excellent based on the measurements taken. Regulator servicing is always top notch (no adjustments needed) and the turnaround time is great too. It is also nice to see a dive shop that still has a physical store, filling station and service centre.

29 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 15 litre cylinder 5 months ago never arrived no response to calls email AVOID

Ordered two bail out cylinders 1 15 litre cylinder, 2 bail out arrived still not got my 15 litre cylinder the order was placed on the 11 august 25 it is now Jan 22 26, tried calling constantly no response no reply to emails. Absolutely avoid buying from this shop im over £200.00 down seems like there just keeping my money and not sending out the cylinder at this point. AVOID AT ALL COSTS

22 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Useless

Useless. Said product was in stock, paid for it but received nothing. Emailed and called but no response. Waste of time...

1 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Sketchy

Ordered some different lines, reel and line-cookies from this place. Initial price went up when going to checkout. Went through anyway. They charge you the full amount instantly. When shipping details/tracking came it showed that they only shipped half of the order of the items the website listed as in Stock and the rest was getting ready for shipping. I contact them and they tell me that they are out of the items and they need to get new home. Fair enough. I have now waited 20 more days and 3 days ago i asked them, when they would send my payed for items and I got no reply. I wrote them again yesterday and still no reply.

24 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not free shipping as detailed on their website

Tried to buy an item on their website which was clearly detailed on the page under the item that it qualified for free shipping however when I went to order and pay, there was no option for free shipping.
This appeared misleading
I contacted the company to question and was told that it should not be on there!
As it had stated free postage I was therefore expecting it and it seemed only reasonable for them to provide the free postage as it was their error, however they refused.
He was then quite dismissive which made me question what they would be like if I purchased and had any issues. The item was also not currently in stock and the dates I was given of it being in stock was different than that detailed on their website and on contacting the manufacturer they told me this item won’t be available for a couple of months so could have placed my order and been waiting for months. Again I felt he was dismissive and therefore put me off buying from them.
Also following trying to order in which I had entered my details when I noticed the shipping was not free, but not processing the order, I received a marketing email from them.
Being sent emails from a company where I have not sent my details to is quite concerning to me and can’t trust them.

13 mars 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus