Ringeste og dårligste fagforening der…
Ringeste og dårligste fagforening der findes😡😡😡 Har bedt om hjælp flere gange, sendt mange mails, men aldrig nogensinde fået svar tilbage, de er sgu kun til for at kradse penge ind, og hytte deres eget skind, er ikke for medlemmernes skyld de er der, et godt råd: hold jer langt væk fra dem 😡😡😡





