Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
À propos de l'entreprise
Coordonnées de contact
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Retur
Retur av varer er kjempedyrt, side man må sende varen uten for Europa, med sporing. Hold dere langt unna denne nettsiden.
De sender ikke varer som blir bestilt.
De sender ikke varer som blir bestilt.
De svarer heller ikke på e-post.
Besilte ei musematte som aldri ble sendt.
De bør forandre navnet på nettsiden sin fra «skando» til «skamdo».
Hva enn du gjør, aldri gå inn på denne nettsiden.
Besvarer ikke henvendelser, sender ikke varer
Kvitteringen sier at varene blir sendt innen 24 timer og etter 7 uker er fortsatt ingenting sendt. Svarer ikke på telefon eller e-mail, har forsøkt flere ganger. Fullstendig useriøst.
Bestill fra Skando hvis du ikke har lyst til å motta produktene dine
Skando skriver på nettsidene sine at de sender innen 24 timer, men nå 3 uker etter at jeg la inn en bestilling så har de fremdeles ikke sendt ut ordren min og jeg har ikke hørt noe fra dem. Telefonnummeret de oppgir leder bare til telefonsvar og jeg har fremdeles ikke fått noe svar på eposten jeg sendte i forrige uke. Anbefaler alle å holde seg unna denne nettbutikken
STYR UNNA
Kjøpte en gamingstol fra de.
Stolen føltes som en billig plastleke, og stolen sank sakte sammen av seg selv.
De er også EKSTREMT treige på å håndtere klager, da min klage er 11 måneder gammel og er fortsatt ikke løst. Har måttet blande inn Forbrukertilsynet.
«Lynrask levering», du liksom
De reklamerer for «lynrask» levering.
Jeg bestilte en vare som var på lager på mandag, og enda ikke fått noe sendingsinformasjon innen torsdag. Det er helt håpløst og få kontakt via chat’en. Og går ikke an å sende henvendelse via kontaktskjemaet på siden. Det virker ekstremt uproft. Kommer ikke til å handle fra de igjen.
Endte med at jeg avbestilte bestillingen, og dro et annet sted
Suveren kvalitet og hyggelig kundeservice
Kjøpte to como hengestoler. De var litt forsinket, og jeg kunne ønsket meg bedre info fra selger underveis, men dette har de fått tilbakemelding på, og forbedrer det sikkert. Høflig og hyggelig kundesrvice. Hengestolene er av supergod kvalitet, en av de beste investeringene jeg har gjort. Har to stativ til overs (ligger ute på finn.no) og kunne jo ha ønsket at stolene ble solgt uten stativ også. Men fem stjerner likevel, for kvalitet og vennlighet!
Sier de har levert varen
Bestilte varer og gledet meg. Når varene ikke kom innen antatt leveringstid som de opplyser om på nettsiden, tok jeg kontakt via telefon. Der blir jeg møtt med forklaring om at varen ikke ankommer deres lager før uken etter og at dette er opplyst i ordrebekreftelse, hvilket det ikke gjorde. Jeg venter til uken etter og legger på estimert leveringstid slik som tidligere. Nå er det gått tre uker siden bestilling. Når ingen varer kommer den påfølgende uke, tar jeg kontakt med Klarna og stopper min betaling. Først da mottar jeg en skriftlig beskjed om at pga Corona er leveransen forsinket! En unnskyldning som de forøvrig burde oppdatere. De skriver da at varen skal leveres neste uke. Uken kommer og går. Tar kontakt med dem på nytt og de sier da at varen er levert til meg!!!
Styr unna...jeg venter fortsatt i spenning på hva de har til forklaring på det som skjedd med mitt "leverte" produkt.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








