SlotsandCasino Avis 

241
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Not enough bonuses and awards for vip players. Bonuses that are awarded with deposits and also counted against vip players not allowing for an additional bonus to be awarded. VIP host Rochie, Elle, Ka... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Five stars all the way. They did everything that they disclose they would do and everything that they were going to do was disclosed. It was professional and entertaining, a combination you don't find... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

*quick update, they eventually canceled my initial deposit, though it took a little "convincing" to make it happen. I still feel they are deceptive and scammers, but just being honest. I got in a... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Seen site slots and casino advertising as a affiliate of a local casino. Its obvious it's a cover for steeling people's Debit card numbers. Crypto wallet info as well. They only pay people some to ver... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Casino en ligne

Écrit par l'entreprise

Welcome to SlotsandCasino your home for the best casino action experience in the industry.


Coordonnées de contact

Information importante

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

241 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 95 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,5

Tous les avis

(241)

79 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I don't care what they offer NEVER…

I don't care what they offer NEVER SUPPORT THIS WEBSITE... Try HELLOMILLIONS REAL GAMBLING SITE AND THEY PAY. THIS HERE IS A WHOLE SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM.🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

12 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Angela,

Thank you for sharing your thoughts.

We understand that every player has different preferences, and we aim to provide a secure and entertaining experience for all.
Our platform offers a variety of games, promotions, and withdrawal options tailored to different play styles and locations. If there’s a specific concern or issue you’d like us to look into, please don’t hesitate to reach out to us at support@slotsandcasino.ag.

We’re here to help and appreciate the opportunity to assist you further.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

READ READ READ READ READ ALL POSTS AND…

READ READ READ READ READ ALL POSTS AND REVIEWS PEOPLE ARE NOT MAKING IT UP..ALMOST THE SAME SITUATIONS AS I AM GOING THROUGH...YUP ITS A SCAM

WARNING SCAM WARNING SCAM WARNING SCAM WARNING SCAM WARNING SCAM WARNING SCAM

Slotsandcasino logo
Reply from Slotsandcasino

3 days ago
Hello T B,

Thank you for sharing your feedback. We understand that the withdrawal process did not meet your expectations, and we appreciate you bringing this to our attention.

Please be assured that we are committed to providing a smooth and transparent payout process, and we are continuously working to improve our time frames. We appreciate your patience as we address your concerns and work towards the reception of your check withdrawal.

We understand that you’ve already reached out to our support team, and we regret that your experience with them didn’t meet your expectations. To ensure your issue is addressed, we recommend sending us an email directly at support so we can escalate your case and get this resolved as quickly as possible.

We value your feedback and are committed to improving our services.

Best regards,
Casino Experience Team

SO I SENT 5 EMAILS AND THEIR RESPONSES ARE ' WE ARE SORRY FOR THE DELAY, WE ARE WORKING ON IT" "CONGRADULATIONS ON YOUR WINNINGS"....NOTHING MORE. USED CHAT AND ONE PERSON TOLD I WAS ALL READY TO BE PAID AND I WILL HAVE IT 4-10-25. TODAY IS 4-11-25 AND NOTHING....CHATTED AGAIN THE NEXT PERSON SAID "SORRY FOR THE DELAY THEY ARE WORKING AS FAST AS THEN CAN TO APPROVE YOUR WTHDRAWL REQUEST....." WHAT? WAIT! I WAS TOLD IT WAS APROVED ALREADY AND SENT OUT FOR PAYMENT PROCCESSING....ANOTHER LIE?

WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING

SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM

I WILL NOT JUST GO AWAY I WILL TAKE UP THEIR TIME UNTIL I GET MY MONEY I WILL WRITE REVIEWS EVERYWHERE....
DO NOT USE THIS SITE....IF YOU WIN YOU WILL NOT BE PAID OUT...ITS A SCAM... TODAY I WILL CONTACT THE CT AG OFFICE AND CREDIT CARD COMPANY... DON'T GET SCREWED LIKE I DID. JUST STAY AWAY..

11 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam I won $500 a month ago and I keep…

Scam I won $500 a month ago and I keep checking my withdrawal. All it says is pending wire transfer. What wire transfer stays pinning for a whole month. Every time I get ahold of them all they say is, oh it hasn't been 15 days. Please give it time. I got 2 more days to us, the 15th day. And multiple times I've asked him, what happens when I still don't have my money in my account on the 15th. They can't answer me. All they say is the same thing over and over. Please. Allow 15 days. Please allow 15 days international transfers. They take longer, no wire transfer takes even close to 15 days. Doesn't matter where you are, you could be on the other side of the world.!
☆ don't play huge scam.I don't know if anyone has even got their money from there winning yet .. and that's why they're review rate is the lowest of the low read, a bunch of reviews, and everyone has the same problem, so take it from us. Don't deposit money.You'll never get your winnings! I got lawyers on it when they get summoned to court. I'm gonna be getting more than my winnings, l o l

10 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Anthony,

Thank you for taking the time to share your experience.

We understand how important it is to receive your winnings in a timely manner, we are constantly growing to improve our withdrawal time frames.
Based on the timeline provided, your bank wire should have already reached your bank account, we hope you enjoy your winnings!

For a faster and fee-free withdrawal experience in the future, we highly recommend using Bitcoin, as it only takes 48 hours for you to receive the winnings once approved, rather than traditional bank wires which take 5-15 business days.

We’re committed to ensuring our players receive their winnings and appreciate the opportunity to support you with this.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could rate this site 0* I would

If I could rate this site 0* I would. They are hands down the worst site ever. I sent the requested documents to get verified. Well, they said the bill was out of date. Then they wanted my ID next to my face. I sent these. A month went by, I was told 3-5 business days. Well they escalated it today, and I was told the PDF files I provided need to be PDF files and original. I of course only got this far by coming unglued on customer service. They also require a $1000 playthrough on a $25 deposit because they give you $100 to play with. This is insane by every definition. So I then went and contacted support again asking to file a complaint as it's been a month and I get told I didn't upload the original PDFs. She asked the nature of my complaint, and I let her know how I felt. I have also filed a complaint with casino.org today as this is just ridiculous. She assured me that I would be contacted by someone within 3-5 business days. I asked "Okay great, so I can expect a response in a month when I reach out to YOU?" If you want the truth? Avoid them, and report them to casino.org. This site is terrible and they won't file your complaint. They give you an email address to send it to.

10 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Harlow,

Thank you for sharing your detailed feedback.

We understand that the verification process can feel frustrating, especially when there are delays or document issues. It’s important to note that these steps are in place to protect our players and ensure secure transactions. We appreciate your patience during this process.

We’re happy to confirm that your verification was successfully completed, so you're now eligible to proceed with your withdrawal if you haven't already. If you need any further guidance, our team is available via Live Chat 24/7 or by email at support@slotsandcasino.ag.

Regarding bonus terms, wagering requirements are an industry standard, and we offer a variety of promotions to suit different play styles—claiming a bonus is always optional.

We truly value your feedback and the opportunity to improve your experience moving forward.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Darryled 25.oo it was easy but I won…

I deposited 25.oo it was easy but I won now I'm catching the devil trying too withdraw, I put all my information in and it keeps rejecting it now I feel it's a big scam because they said contact customer service but I can't get a phone number and I've played online games before and won and all I had to do was hit withdraw and how much and it was done, here it's a waiting period and a fee but it won't no waiting fee when you took my deposit!!😡😡😡

9 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience.

We understand how important a smooth withdrawal process is, and we’re here to help. While we do not currently offer phone support, our Live Chat team is available 24/7 and can assist you with any issues you may encounter during the withdrawal process.

Please note that, for security purposes, all withdrawals require a one-time identity verification. Once approved, future transactions are typically much quicker. We also recommend using Bitcoin for faster, fee-free withdrawals.

To prevent your documents from being rejected during the verification process, please check out the following article of our Self Help section:
https://www.slotsandcasino.ag/self-help/id-validation/how-can-i-make-sure-that-my-documents-are-not-rejected/

We’d love the chance to make this right—please don’t hesitate to reach out via Live Chat or at support@slotsandcasino.ag.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

The deposit showed the money goes to…

The deposit showed the money goes to Nigeria. Impossible to withdraw money. Total scam

9 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello JQ,

Thank you for your feedback.

We’d like to clarify that while some of our payment processors are located offshore and transactions may display various countries, this does not impact the security or legitimacy of your deposit. All payments are handled securely and in accordance with industry standards.

If you are experiencing any difficulties with a withdrawal, we encourage you to reach out to us at support@slotsandcasino.ag or via Live Chat available 24/7 so we can assist you directly.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I've sent in my documents they were…

I've sent in my documents they were approved. 5 days later my payment is still pending.

2 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Kiki,

Thank you for your feedback.

We're glad to hear your documents have been approved. Once verification is complete, withdrawals typically proceed without delay; however, if your payment has been pending for more than a few business days, we encourage you to reach out to us at support@slotsandcasino.ag or via Live Chat available 24/7 so we can look into your case and ensure everything is on track.

We're here to help and committed to providing a smooth payout experience.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Totally impossible to make withdrawal

Totally impossible to make withdrawal. Total scam site. Beware. Play elsewhere. Some sites are legit. This one is a cash vacuum.

11 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Alan,

Thank you for your feedback.

We understand that the withdrawal experience did not meet your expectations. Please know that we are committed to providing a secure and reliable gaming environment, and all withdrawals follow a transparent process outlined in our terms and conditions.

For a quicker and fee-free option, we recommend using Bitcoin as your withdrawal method. If you’ve encountered any difficulties, our team is here to assist you—please don’t hesitate to reach out via email at support@slotsandcasino.ag so we can help resolve the issue.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I actually am a professional gambler…

I actually am a professional gambler and I knew to read reviews before but was sent the link thru another site so I would spend a $25 here and there I never use bonuses so I can cash out whenever and they are telling me they need all this stuff no site needs to cash out $530 dollars! It was easy to deposit$ so I liked the site but if you can’t get your money it’s just theft by deception. Which is stupid because you would make way more paying people. I cashed out $4,500 on online casinos this month not counting sports betting and deposited $9,140 this month so do the math. Always bet small sums to make sure the site pays. BetOnline is sketchy but at least they pay you out. I use 6 different sites for games of chance and 1 for sports betting NONE ask for anything more than ID. I’m guessing I’ll never see my $500.

6 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Michael,

Thank you for taking the time to share your experience.

We understand your frustration with the verification process. Please note that identity verification is a standard procedure designed to protect both our customers and the integrity of the platform.

While it may seem like an inconvenience, it is a one-time process and all future withdrawals will process with no delays.

If you haven't already, please reach out to our support team with your account details so we can assist you in completing the verification process so you may enjoy your winnings. We're committed to resolving this for you as quickly as possible.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not DOWNLOAD DO NOT USE THIS APP

Do not download. They have you deposit money with your bank.card, but will only let you withdraw to a bitcoin acct. If you don't have one then you can only get your money out if it's over $153 and then they charge you $53 to send a check. You can do wire transfer if you have $153. And it's over $100 to have it wired. They are a total ripoff company. Stay away if you don't want your money stolen.

4 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Peggy,

Thank you for sharing your feedback.

We understand your concerns regarding the withdrawal options. We offer various withdrawal methods based on your location, including Bitcoin, which is the quickest and fee-free option for withdrawals. While other methods may include additional fees or higher minimum withdrawal amounts, Bitcoin remains a popular choice for many players due to its efficiency.

We encourage you to review the available withdrawal methods and choose the one that best suits your needs. If you have any questions about the process, feel free to reach out to our support team, and we'll be happy to assist you further.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware

I, like others, have bern trying to make a withdrawal. I have sent my information 4 times for verification, and yet no deposit to my bitcoin account. When you contact support they just keep saying you need to submit your information for validation, and never validated you. I have nern waiting over 3 weeks, and now get no response from support when I respond.

15 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Rhonda,

Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the delay you’ve experienced with your verification and withdrawal process.

The verification process typically takes up to 3 business days, and we understand how frustrating it must be to wait longer than expected, send the correct documents help ensure this process is not extended beyond its expected time frame, please check out the following article of our Self Help center with some extra tips to ensure the documents match the required criteria:

https://www.slotsandcasino.ag/self-help/id-validation/how-can-i-make-sure-that-my-documents-are-not-rejected/

To expedite the resolution of your case, we encourage you to reach out to us via email at support@slotsandcasino.ag so we can escalate your issue and ensure your verification and withdrawal are processed promptly.

We value your feedback and are committed to resolving this matter to your satisfaction.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I deposited $200 on a promotion and was…

I deposited $200 on a promotion and was advised I have to play through $40,000 before I can make a withdrawal!! Don’t fall for it. RUUNNNNNNN!!

3 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Tiffene,

Thank you for sharing your feedback.

We understand that wagering requirements can seem high, but please note that they are a standard practice in the industry. Our bonuses are optional and we offer a variety of them to cater to different play styles. Before claiming any bonus, we encourage players to review the terms so they can choose the one that best fits their preferences.

If you have any questions about our promotions or bonuses, our support team is here to assist.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 3 sur 5 étoiles

I thought this was a legitimate online…

I thought this was a legitimate online gambling site only to find out it’s a scam. I submitted a request for a $2500 withdrawal. Supplied info to verify my identity. Received an email stating “thank you for your submission. Our team will review the information provided and respond with an update in approximately 3 business days”. I’ll never receive this check. Boy, was I stupid for falling for something that was too good to be true.

3 avril 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Rhonda,

Thank you for sharing your experience.

We understand how important timely withdrawals are, please note that the document verification is a one-time process and all future withdrawals will process with no delay.

You should have already received an update regarding your verification or withdrawal status. If you have not yet heard back, we kindly encourage you to reach out to our support team for a status update. We strive to provide a seamless and transparent withdrawal process, and we're here to assist you in any way we can.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I cash out 1000 a week ago to bitcoin…

I cash out 1000 a week ago to bitcoin they told me I would have it Sunday night nothing and then Monday. Now I am begin told there is a delay so I should have it in my account by April 2nd believe it when I see it! If not I am calling my bank and getting all my money back that I have put into this so called casino. Will give up date April 2nd. They told me since I was vip it would only be 2 days it's been 5 now! update received my 1000 bitcoin was very surprised to wake up to it in my account.

26 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Misty,

We appreciate you sharing your experience, and we’re glad to hear that you successfully received your Bitcoin withdrawal! Our team works hard to process withdrawals as quickly as possible, and while occasional delays can happen, we always ensure funds reach our players.

If you ever have any questions about your withdrawals or VIP benefits, feel free to reach out—we’re happy to assist.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Been playing online with slots and…

Been playing online with slots and casino for 4 months now, tried to withdraw my winnings and low and behold can't verify my identity. This website listed that it was in my state and that is incorrect. Beware and look for a different website to gamble online, you will nevr get your winnings.

30 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello,

Thank you for sharing your experience. We understand that verifying your identity can sometimes feel like a hassle, but please know this is a standard procedure designed to protect both our players and the casino.

If you're having trouble with the verification process, we encourage you to reach out to our support team, who will be happy to assist you and resolve any issues as quickly as possible.

As for the location information, we continually work to ensure that all of our content and services are accurate and up to date. If you have any further concerns or need additional assistance, please don’t hesitate to contact us.

We appreciate your feedback and are here to help.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Total scam please read the fine print…

Total scam please read the fine print it's impossible to get your money when/if you win don't think you will actually get paid

28 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Scott,

Thank you for sharing your experience.

We understand that the withdrawal process did not meet your expectations, we encourage all players to review the terms and conditions available on our website as they provide important information regarding bonuses, withdrawals, and account policies. This helps ensure a smoother experience and understanding of our processes.

If you have any concerns regarding withdrawals or account issues, please don’t hesitate to reach out to our support team as we strive to have a smooth withdrawal experience.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

They really should verify your info…

They really should verify your info before they easily take your hard earned money.... I played through 34,000 won 3,200 and cashed out 2,400 . Verified my info... And now I'm waiting on my funds... All I can say is what u do in the dark will come to the light . No entity should ever play with people's hard earned cash. Evil comes in all forms.....

26 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Kevin,

Thank you for sharing your experience.

We understand your concerns regarding the verification process. Please note that verifying your information is a necessary step to ensure the security of both your account and funds. We take this process seriously, and once your information is verified, all future withdrawals will be processed smoothly and promptly.

We're glad to hear you've completed the verification process and are now awaiting your funds. Congratulations on your winnings!

If you ever require a status update on your withdrawal, you may check it within your account or contact our support team for further assistance.

We're here to help and ensure that your experience is as positive as possible.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This is an absolute scam

This is an absolute scam. First they had created a fake app mimicking a local casino. I didn't catch that. I signed up for a 300% bonus, expecting a playthrough. It stated it was a 30X playthrough. I lost that $100. Did it again with the same promotion. Lost that. Then I deposited again with $250.00 using the same promotion. Lost that. No problem; right? You lose at casinos. Then I deposited $250 with NO PROMOTION. Won back all my money to a profit. Tried to withdraw it. The withdrawal was rejected. They said I had a $30,000 playthrough because I participated in the promotion. Here's the email. Mind you, I LOST EVERY DEPOSIT before the last $250. The playthrough requirement should end when you have lost all of your money.

Hi Joseph
I'm sorry to hear that your withdrawal wasn't successful. It appears that there's a remaining wagering requirement on the promotion in your account. You'll need to play a bit more to fulfill this requirement before withdrawing any funds associated with the promotion.
Your active bonus Exclusive 300%: 2nd Deposit Bonus up to $1500! has a total wagering requirement of $30000, so far you have completed $5,529.06 which means you only have $24,470.94 pending!
Once completed, you will be able to withdraw your maximum cash out winnings!

How to Find Wagering:
You can check on the progress of your rollover by following these steps:
1. Click on your profile icon
2. Click on “Claim a Promotion”
3. Click on “Show Details” of your active bonus.
Towards the bottom of the promotion details you will find the wagering requirement!
The remaining wagering is simply how much of this requirement is left for you to complete. Once this is fully met, you'll be eligible to withdraw your winnings or cash out.
To ensure a smooth and efficient withdrawal process, we kindly ask that you complete an online verification. When you request a withdrawal at the cashier, you will see an option to scan your documents. Simply follow the instructions provided, and your account will be verified immediately.

Please make sure that the address on your ID matches the address we have on file. Once your verification is complete, you can proceed with requesting your payout without any delays.


Best regards,
Bronson
Player Advocacy Team
SlotsandCasino

27 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Joseph,

Thank you for sharing your experience.

We want to clarify that we are not affiliated with any local casinos and that we recommend using our official website slotsandcasino.ag as apps from third parties.

Regarding the promotion, if a promotion is claimed but not fully completed, the rollover requirements from that promotion remains on your account. This likely impacted your ability to withdraw, as mentioned in your review. We encourage players to carefully review the full terms and conditions of any promotions to avoid confusion.

If you have any further questions or concerns about your account or the withdrawal process, please reach out to our support team. We’re here to assist you.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM

This is nothing but a SCAM! I REPEAT, SCAM, SCAM SCAM... YOU CANNOT GET YOUR "WINNINGS", THEY START ASKING YOU ALL YOUR PERSONAL BANK INFO, PICTURES OF YOUR DL, COPIES OF YOUR PERSONAL BILLS AND STILL REJECT YOUR PAYOUT BY SAYING THEY CANNOT VERIFY YOUR INFORMATION... AGAIN, THIS IS A SCAM..

27 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Damon,

We understand your frustration and appreciate you sharing your experience. To ensure the security of all transactions, our verification process follows industry standards, requiring documentation to confirm account ownership and prevent fraud.

We’d love to assist you in completing this process successfully. Please reach out to our support team via Live Chat or at support@slotsandcasino.ag, and we’ll be happy to review your case and guide you through any necessary steps.

Your security is our priority, and we appreciate your patience.

Best regards,
Casino Experience Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible way to cash out!!!

They charge over 50 bucks to with drawl ur money....shame on them

26 mars 2025
Avis spontané
Logo de SlotsandCasino

Réponse de SlotsandCasino

Hello Billie,

We appreciate your feedback. Withdrawal fees vary depending on the method selected, and we always strive to provide convenient options. For a fee-free and fast withdrawal experience, we recommend using Bitcoin. If you have any questions or need assistance, feel free to reach out to our support team via Live Chat.

Best regards,
Casino Experience Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus