Snowdonia Cheese Co. Avis 

279
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I received a gift of Snowdoniacheese at Christmas I was blown away as the cheeses were exceptionall Since then I have purchased directly online and I have never been disappointed. As I previousl... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I,ve already sent numerous beautiful hampers for presents from Snowdonia Cheese Company as the cheeses are exceptional. The wide range of cheeses are first class and the additional products excellent.... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered Black Bomber for a change from our usual Rock Star in our latest order along with Beech Wood. Once again all cheese purchased from Snowdonia is fantastic. We have been ordering from Snowdonia... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a Christmas hamper on 2nd December for delivery on 22nd December. Had multiple messages from DHL - saying couldn’t deliver. Tried to contact them and Snowdonia Cheese multiple times over 3 d... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de fromage

Écrit par l'entreprise

Snowdonia Cheese Company expertly crafts luxury cheeses and chutneys using the finest natural ingredients for incredible flavour.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

279 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 85 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(279)

152 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

No communication

I ordered some products on the 15th December. That evening I received an email to say it has been dispatched 24hr tracked with royal mail. Since then the tracking hasn't changed royal mail still say waiting for sender.

I have called multiple times to not be answered, I have left voicemails and also sent emails to have no reply also. I understand it's busy due to the time of the year but the website still states order until 22nd in order for Christmas delivery. I ordered on the 15th and still do not have my order. Shame as it was a Christmas gift.

22 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t expect your order to arrive on time

Placed my order 5 days ago expecting delivery for the weekend as I was told delivery was 2-4 days. Gift never turned up. I contacted them on day 4 and it was only on day 5 that they sent my order out. This was a gift for someone I won’t now be seeing for a while so they won’t be getting a Christmas present. I am not at all happy with the customer service of this company.

21 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to learn of your experience. This will be logged as feedback so we can improve going forward. I sincerely hope you do choose to use us again in the future, so we can provide you with the expected level of service, and thank you very much for taking the time to leave a review.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor delivery and customer service

On 7th November, I placed an order for Christmas cheeses, chutney, oil and vinegar, and seleted the delivery date of 18th December. The company sent me a shipping notification on the 17th. DHL then emailed to inform me my delivery would arrive on the 18rh. It didn't. As this was a Thursday, I contacted Snowdonia by email, in the evening after waiting all day for the delivery. I hoped that Friday would give Snowdonia chance to chase my order from there side. I also raised concerns about the refrigeration of my order. I received an email response from Snowdonia to advise ice packs would last 72 hours. Friday 19th, no delivery. I emailed Snowdonia again. I tried to contact DHL, but again, no phone number, and there automated system allowing for redelivery offered Monday 22nd as the earliest, which would mean my order would have been on ice packs for 5 days. I emailed Snowdonia again asking for a refund. Today is Sunday and my son as just accepted the parcel. Tomorrow is Monday 22nd and I will be making a formal complaint to Snowdonia. All in all, extremely disappointed in the customer service given by Snowdonia. I ordered in November, and reading the more recent reviews would have affected me making my order. It does not matter how good a product Snowdonia have if they cannot ensure it gets to a customer in peak condition. If their customer service, does not support customer, do not apologise (a gold standard), or offer help or solutions. Besides taking out human interactions like being able to speak on the phone, (which would be a great de-esscalationary tactic). Let's see what they say (write) tomorrow. So my experience review stands as 1 star.

21 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely delicious...worth every penny

I ordered 4 different cheeses: black bomber, green thunder, beech wood and pickle power. They were ordered on the 16th, arrived on Thursday 19th December and were well packaged and delivered safely. I received emails confirming delivery date and ETA and received the cheeses as promised.
I opened them all yesterday and served with crackers for lunch with my elderly parents. Each cheese was absolutely superb and worth every penny. We thoroughly enjoyed every bite. I've never had such melt-in-the-mouth, delicious cheeses and will definitely be ordering again.

20 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing experience with your…

Very disappointing experience with your company. Ordered 11 items items for a Christmas present. One item missing and one other box damaged. The items looked like they were just thrown in the box and were not protected well at all. Emailed customer service who responded within 24 hours offering an apology and saying missing item was being sent today. We’ll see if it turns up now. Absolutely no mention of the damaged box from items having just been thrown in box with very little protection to stop damage during transit. Wish I’d have read the recent consumer reviews which make pretty poor reading before placing my order now. I won’t be ordering again from this company and would advise others to avoid if you value your items being delivered in a gift worthy condition. I can see the company responses about taking on feedback of consumers about recent issues, but it only helps the customer if you actually act on what people are saying !!

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered in an acceptable manner. If your issue is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. We will make sure your experience is logged as feedback so we can improve going forward. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 5 sur 5 étoiles

SUCH A POSITIVE SURPRISE

I read so many excellent product reviews but so many so-so contact reviews. All I can say, having used Snowdonia Cheese for the first time, is that both their products AND their contact services are beyond criticism. Their kindness, professionalism and sheer determination to ensure my order was handled as only a quality company can has ensured my participation in the future. 5 star. MICHAEL.

19 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Paid for nominated day delivery

Paid for nominated day delivery. No delivery confirmation nothing! Did not turn up! Can’t get through on the phone. no reply via email or contact form. Avoid! Avoid! Avoid!

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 2 sur 5 étoiles

No gift message sent with my order

I ordered a gift for friends, I couldn’t see anywhere on the website to add a gift message or gift wrapping. Sent an email immediately following my order to ask about gift messages and to explain that there was none on the website. The order was dispatched before they even answered the email, meaning it was sent without any gift message. My friends then had to message to ask if I’d sent it. The email response when it was received was unhelpful. The order was also left outside in the greenhouse by the delivery company. - perishable? Rodents? Disappointing and won’t be bothering to buy from this company again.

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, we have an option to add a gift message which is displayed directly above the 'proceed to checkout' button. Once an order is placed, we are then unable to add a gift message. I am very sorry for any frustration this experience has caused.

Noté 4 sur 5 étoiles

Nightmare

Ordered on the 11th, got no order confirmation, I emailed on the 17th got a reply on the 18th saying it's being delivered on the 19th, but they also said I could cancel that order and they'll send it out right away, which makes no sense because if it's being delivered on the next day it'll already have been shipped. I emailed back to ask for some clarity but have not received a reply and it's been a day. Been trying to ring but can't get through.
This is the last chance for a reply or I'm contacting the bank to get a refund.

UPDATE: on the 19th I received an email saying it has been shipped and I received the order on the 20th. All items are correct and products are all good. Changed the rating back to a 4 star, would have been 5 star if there were better communication.

11 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not impressed ,first time i used…

Not impressed ,first time i used them,paid for a spefic day delivery but during day of delivery got notification from courier advising it would be delivered next day.Tried calling so called customer service 8 times but always getting diverted to answer service,no call back,sent email ,lets see if they respond in the 1 day they say!

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 1 sur 5 étoiles

Rubbish

Rubbish!
Placed order in 11/12/25. Wanted it to be delivered in time for Xmas!
Still nothing, it hasn’t been dispatched!
Tried calling, nobody answers, leave messages no one returns the call. Have emailed many times with no response! How the hell can you run a company with absolutely shocking customer service!

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello Paula, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 2 sur 5 étoiles

I should have read the reviews

I should have read the reviews. I paid for nominated day delivery but it was delivered almost a week early. This was a Christmas gift - no longer feels like this as it’s been delivered so far in advance of Christmas Day. No reply to phone calls, messages, or email. Very poor customer service. I can’t speak for the cheese as it’s a gift. Have given 2 stars in anticipation of that aspect being ok. I will pursue the cost of delivery through my credit card since I’m getting no response to my communication attempts.

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 1 sur 5 étoiles

efficient and prompt delivery service

I used Gpay to pay for my order. The website assumed the billing address and delivery address were the same and automatically took payment without giving me the opportunity to review the order or enter the correct delivery address.

Its cost me another £10 to send to the correct address.
Email reply which said it was due to their efficient and prompt delivery process - which is true, unfortunately to the wrong address.

14 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am sorry to learn that there was confusion with the delivery address at the point of checkout. This is something we will be looking at going forward, as we want to make sure the order process is as smooth as possible. Once again, I am very sorry to learn of the confusion, but thank you for taking the time to leave a review.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered cheese and some fig chutney…

Ordered cheese and some fig chutney Sunday and paid for nominated date being today as its my birthday, arrived prompt well packed and the cheese is wonderful, ordered 4 including the cheese containing pickled onion just yummy, also tryed the cranberry and can't complain. Thank you

17 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Nothing delivered and terrible customer service...

I placed an order for Christmas presents - two hampers. Delivery showed 2 to 4 days. Four days later nothing has shipped and I wont get these for Christmas. Once was for my brother who has cancer, so I will have no present to give him when I visit him at Christmas. No one answers phone line provided. Terrible customer service and a very sad outcome for Christmas for us.

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 1 sur 5 étoiles

Non Existent Customer Srvice

I have never dealt with a company which claims luxurious with no customer services at all. I made an order, had to reschedule delivery due to recepients being unavailble but I have tried to call for 2 days now at different times and no one ever answers the phone!!! I didn't bother with emails so that's a gift hamper gone to waste because cheese will be stale once delivered. I doubt there are cooling facilities at DHL. NEVER AGAIN!!!

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, once an order is placed and processed we are unable to amend the delivery address or date. While our phone lines were very busy, we made sure to respond to emails within 24 hours. I sincerely hope your order found its way to the recipient safely. If the matter is still outstanding, please feel free to get back in touch and we will do all we can to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

A company best avoided

A company best avoided. An order of mine has allegedly gone missing, despite having been charged to my bank account! Customer service is appalling. No one answers telephone calls and repeated attempts to elicit an adequate e-mail response from me have been ignored. Mae'r gwasanaeth yn gwbl warthus.

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, I am very sorry to see that your order was not delivered on time. All emails sent to us have now been resolved, but if your matter is still unresolved, please get back in touch and I will make sure we bring the issue to a conclusion. Thank you for taking the time to leave this review.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic service and perfectly handled corporate gifts

I ordered several Decadent Cheese Hampers as seasonal gifts for colleagues and external partners, and the service from Snowdonia Cheese was excellent from start to finish. Mark kept me updated on delivery plans, was quick to confirm payment and dates, and shared clear Royal Mail tracking details for each recipient, which was really helpful for corporate gifting. Everything felt organised, reliable and friendly, and it made the whole process very easy. I wouldn’t hesitate to use them again for future gifting.

10 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE Health hazard

Contaminated hampers with rodent droppings – company refused full refund despite photo evidence
I ordered £600 worth of luxury Christmas hampers as corporate client gifts. Thank goodness I had them delivered to me first rather than straight to the clients.
When I opened the first hamper the smell was unbearable. Inside I found multiple rodent droppings, badly damaged and leaking packaging, and several broken items. The condition was so severe that
I immediately contacted the company with clear photos. Initially “Dan” (the only name I was ever given) promised it would be resolved and offered only a partial refund for the visibly broken items when i obviously refused this and insisted on a-full refund the company stopped replying to emails and stoped answering the phone.
I have now had to escalate this through my bank and Trading Standards.
This is not a case of minor damage – this is a serious health hazard and appalling customer service. I strongly recommend avoiding this company completely they are appalling and to be doing this to hard working people at this time of year disgusting
(Photos of the contamination attached for reference)

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Snowdonia Cheese Co.

Réponse de Snowdonia Cheese Co.

Hello, thank you for taking the time to leave this review. I can see that this matter has been resolved on the 10th of December. Following the images of damage to some items, and a phone conversation during which the damage was discussed, we have issued a full refund. If this has not been received, please let us know and we will do all we can to assist. Dan

Noté 1 sur 5 étoiles

Not delivered on day I paid for and no reply to my emails

I cannot get this company to reply to my emails. I paid £6 to deliver on a particular day and have had a notification that the cheeses will be delivered 10 days earlier. The address is an air B&B and we’re supposed to arrive the day after my friend gets there for her birthday. I’ve sent three emails and not had a reply despite their automatic reply saying they reply on average in 1 day.

8 décembre 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus