Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

في الحقيقه انا مبسوط جدا من الفريق والمتابعه والاهتمام وكمان تنسيق المواعيد للتواصل وحابب اشكر استاذه ملك بالاخص علي وقتها ومجهودها معايا وضحتلي حاجات كتير كنت بعملها غلط ونصحتني بالافضل ليا شكرا جدا... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Buying twice to thrice a month from Sporter, I m a big fan of Muscletech lines and they recommend purchasing from Sporter for my Region (check muscletech website)… so Yes, I do trust them, I do buy... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Truly got an agent that walked me through all my needs to reach my goal, from how many meals and when I have to take to every supplement I get benefit from and what needed and what is not, you can't a... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I posted a negative feedback before about my worries of the delivery and the content, then the customer services called me and said all things are fine, and today the order came at it's time. And... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vitamines et compléments alimentaires
  2. aussi dans
  3. Maché en ligne

Écrit par l'entreprise

Sporter is the first & largest online store in the MENA & GCC, offering high-quality, authentic supplements, popular vitamin brands, fashionable Sportswear, & a wide range of protein snacks & nutritious foods. Sporter helps those who care about their health reach their fitness goals by providing flexible payment options & fast delivery for an easy shopping experience. Sporter believes that client satisfaction comes first, so they built a reputation for authenticity & reliability through great customer service & an experienced nutrition team. They are committed to giving the best online shopping experience in the world, with weekly deals, incredible offers, & affordable prices on high-quality products for women, men, & children of all ages.


Coordonnées de contact

4,8

Excellent

TrustScore 5 sur 5

82 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,8

Tous les avis

(82)

8 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

False claims. EDIT

They mention Within 5 Days Delivery on top corner of their website, then the shipping details page clarifies that it is a Within 5 Business Days delivery, but then it turns out you are really lucky if they even ship the order within 5 Business Days. Delivery time well over 10 Business days or 15-17 Days. I will write again if my order is even in proper condition.
EDIT: I received the items in proper order, so I guess the website is not a scam, just need to lower expectations regarding the shipping and delivery duration and order well in advance.

24 septembre 2020
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello Mukesh,

We apologize for the delay that happened during delivering your order. It's really mentioned on the website that the delivery time is 5 days while it should be 5 business days. Even though, 5 business days already passed while the order was not delivered.
As a small apology, we will return the amount of the shipping fees that you paid to you store credit so you can use it in your next order.

Your order was cleared and will be delivered on Sunday.

Enjoy your weekend dear :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered from Sporter Dubai and it was…

Ordered from Sporter Dubai and it was great! Got my product cold and neat, it was on time, and ordering was easy! I definitely was hesitant because of the reviews over here but i guess it depends on the region. Will definitely order again!

25 mai 2020
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

(Edited) Thank you sporter more power

(Edited)

Thank you sporter for you fast response and resolving my problem more power to your company.

Then again i just want to say that your site need improvement thats it.

I received my product in good condition and it's genuine.

Thank you
From KSA

1 mai 2020
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello dear,

We apologize for the issue that you have placed and be assure that we satisfy you.

Appreciate sending your order number to wow@sporter.com in order to solve the issue.

Thanks,
Sporter Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Waste of Money

I ordered from this website and the cost of the product was 12 BD only but they charged 17 BD from my account even without verifying my card details. I tried calling the customer care but didnt receive any response from them. Even i tried to contact via mail also, but same happened. Please don't enter your card details they will charge the amount what they like to.

29 avril 2020
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello dear, we apologize for such incident and we assure you that we only deduct the same amount that you see on the checkout page. we will investigate this issue to make sure it won't happened again.

Appreciate proving us with your order number by email to wow@sporter.com and you will be satisfied again.

Noté 1 sur 5 étoiles

Waste of time

This is by far the worst website I’ve ever tried online. Such a long process and inconvenient way to get my order processed. Very unusual and long way to verify credit card and by the time I finally did; i was told they cancelled my order and had to place ANOTHER order. Such a terrible experience and can’t even get an accurate status on my order and was asked to provide information that I ALREADY provided. You’re better off buying from somewhere else unless you want to waste your time with this website. And no I don’t want your apology, you should seriously reconsider your business methods and customer service based on all these other terrible reviews. Shameful.

10 avril 2020
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello Abdulrahman,

Your credit card was already verified and the issue was with verifying the phone number.
we have already verified it from our end based on the email that you have sent and the order will be delivered within 3 business days. As you know Friday and Saturday are not business days, that's why your order was not dispatched yet.

We apologize again for any misunderstanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered products 8 days before till…

I ordered products 8 days before till now I hadn’t received my order. Very bad customer service team no proper update.
And still they’re not sure when they will deliver as per them my order with courier since last 3 days. One of customer service lady told if you don’t want cancel your order. But I already paid for my order.
This is worst worst customer service I ever had.

7 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hi Haneef, we truly apologize for the experience you went through which was caused by our courier. As confirmed over the phone, your order should be delivered tomorrow. Thank you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very very bad customer service they…

Very very bad customer service they won't resolve your issue and they send u the mail that issue has been resolved by our team.

18 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello, we are sorry that your issue has not been resolved. Please reach to us again or send us an email with your details and we will make sure to resolve the issue to your satisfaction. Thanks.

Noté 1 sur 5 étoiles

I am the customer of sporters since…

I am a customer of sporters since more than 2years I never face an issue and I was very much impressive but this is the first time I found insects in the received product when I raise a complaint about it they refuse to replace the product I shocked. My opinion is that if the deal is in this way it's our loss now I will through the powder cannot be use that.

18 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello Mohammad, we are sorry that our solution did not meet your expectations. Unfortunately, and as we explained earlier, this product has been delivered sealed to you. Moreover, Muscletech is one of the reputable companies in the world and they have very high standards when it comes to supplements production. So, this might be a result of storage since it has been opened for several days now. Please reach out if there is anything else we can help you with.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad Customer service

2 septembre 2019
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hi Mohamed, thank you for sharing your feedback. Please send us your contact number to contact you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt delivery, excellent products

Quick, on time delivery to Jordan ( 3 days), customer service was helpful, products delivered had at least a year left for expiry, and arrived in excellent condition (protein bars weren't squished or stuck to the wrapper) . Wish there was a cheaper delivery option though.

7 août 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Sporter-Egypt

Regarding the Egyptian branch: The WORST service ever! It has been over 18 days and the order has not been delivered despite contacting the company twice. Exceedingly bad experience. Would not recommend it to anyone.

5 stars for the UAE branch. I made an order in Dubai while I was staying there for vacation. It arrived exactly in time.

2 août 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

bad and unreliable

I made an order and they didn't keep their promise, It have been 9 days and I still didn't receive my order and they keep on stalling.

16 juillet 2019
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello Mudar, we apologize for the inconvenience you had to go through. Please drop us an email to wow@sporter.com with your order details, so we can check. Thank you.

Noté 2 sur 5 étoiles

Bad products

They are selling which are soon to be expired like within 15 days or 1 month and even the freebies that they give have 15days expiry.

29 avril 2019
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

No follow through on promo items

I have been using sporter.com for years now, prices good delivery time is good but if it comes to there promotions the will always try not to give it to you, excuses is always the same or that I ordered to early to get the promotion.
It would just be nice to get some samples of something different then what I usually use.

28 avril 2019
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Good prices. Bad service

Best protein prices, fast delivery. Website needs improvement.

27 janvier 2019
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hi Sulafa, we apologize for the inconvenience you had to go through. As explained over the phone, you chose PayPal as a payment method after placing the order and then you decided to change to cash on delivery which unfortunately, cannot be done. Your order has been cancelled since we did not receive the payment and your second order which you have placed using cash on delivery went successfully. Feel free to reach us anytime during business hours and we would love to assist you. Thank you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Its one of the worst buying experience,

Its one of the worst buying experience,

i have made or for some supplements at 30th of Dec outside UAE
they told me that they r going to deal with customs and everything
which is good thing and i'm going to have the order delivered at home from 6 to 8 business days "dec 31 to jan 9 = 8 business days " the order has been shipped to my country at 1st of jan throw aramex and Awaiting Clearance from Consignee/Broker to Arrange Delivery since 2nd of Jan but till now they didnt take any action and when ever i try to contact them they r dealing throw chatting they r treating me with a bad way ......................

9 janvier 2019
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hi Mahmoud, we are sorry that we have not met your expectations but as we mentioned, that delivery to Egypt takes 6-8 business days excluding weekends and you order is under clearance and we will update you as soon as possible. Have a nice day ahead.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad customer service

I have been ordering from Sporter....however compared to the initial experience... the customer service from Sporter is deteriorating. I had recently placed the order and it was to be delivered in 2 days. However I have not got any update for the same neither have I received a call...only because I had paid for the product online. If it's a COD... you keep getting confirmation calls.
I assume that the company takes it for granted when a customer pays online...and can deliver whenever they want.
I called the office number to track my order and was told I would receive it only on a working day. My request to the person for a prompt response is gone in vain.

I don't see a huge difference in the product price or offers as compared to the local pharmacy in Uae. However I placed the order thinking it's convenient. If you delay in delivering on time then the service is no good.

In this competitive market a bad customer service will not do any good to your business. Pull up your socks and focus on after sales service.

18 novembre 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Its one of the worse experience buying…

Its one of the worse experience buying from this company .

I got my order with very bad smell and quality, I guess the store was bad , even the p date was too old , only 1 months left to expire .

I talked with them to return it , but they asked me to pay the return fees , now I threw it in the trash ، who is gonna compensate me !!!

Dont buy from them or trust them specially who live in the Arabian gulf, most of the supplements from this company is tradition.

I recommend you to buy from US , cheap, original and low shipping cost from my experience.

15 novembre 2018
Avis spontané
Logo de Sporter.com

Réponse de Sporter.com

Hello Sam, we are sorry for the negative experience you had with us. Please send us your email or contact number and we will try to sort things out for you. Thanks.

Noté 5 sur 5 étoiles

Recommended

Great Products & Offers .
Reliable Support.
Fast Handling &Shipping.

7 décembre 2017
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus