Strips USA Avis 

343
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Googled how to sell diabetic accessories and equipment and this site had the best reviews and legitimacy rating. It's frustrating that prescribed sensors, strips and other accessories cannot be donate... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

WELL RECEIVED MY PAYMENT FOR MY DIABETIC ITEMS IN THE MAIL ONCE THE ITEMS WERE ACCEPTABLE,ETC. JUST SO U KNOW. ALL RIGHT?? WELL BYE!!!

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been utilizing Strips USA for nearly a year now after using some local sources that did not reimburse me nearly as much and feeling like I was being taken. My preference is to use Stri... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Stripsusa.com received my shipment Monday , they told me that I would receive payment by Wednesday evening at the latest. It is now Wednesday 9pm and nothing as of yet. I have also reached out and hav... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Argent & assurance

Écrit par l'entreprise

Paying TOP DOLLAR For Your Surplus Diabetic Supplies. Quickest Payouts in the Industry. We are buying Dexcom, Omnipod, Eros Pods, Dash, Onetouch, Freestyle, Medtronic and more!


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

343 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 37 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(343)

34 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Trustworthy and Fast

Trustworthy and Fast! Send the package & get paid a day after delivery!! Most places don’t even open your package for a week or two..

7 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that the process was smooth and efficient. It’s great to know that payment was sent promptly once the shipment was received.

We truly appreciate your trust in us and look forward to working with you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

These folks were so easy to deal with…

These folks were so easy to deal with and everything had traking numbers. Love working with this company.

2 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. We always strive to make the process as smooth as possible and ensure everything is trackable. We truly appreciate your business and look forward to working with you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

I spoke with Danielle over the phone we…

I spoke with Danielle over the phone we had a delightful conversation and I will be selling to them again‼️

26 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

We greatly appreciate your kind words! It’s fantastic to hear that you had a great conversation with Danielle. We’re excited to continue our partnership and look forward to working with you again in the future. Thank you for choosing us!

Noté 1 sur 5 étoiles

I got riped off

Well the company sent me an email telling me they Received my package and would be depositing my payment. That evening, then nothing they said the package said delivered, but they don't have it in their physical possession that they would contact the Post Office and. She with the problem was then they Said again that they would proccess the payment that evening And nothing so far it seems like This company is hit or miss because The first transaction I did with them went smoothly And I got paid on time So I don't know what the deal is

18 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

We located your package the day after we spoke to you and sent the payment that same day. Please update your review

Noté 5 sur 5 étoiles

Sold my items and payment was sent the…

Sold my items and payment was sent the same day shipment was recieved.

8 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that the process was smooth and efficient. It’s great to know that payment was sent promptly once the shipment was received. We look forward to working with you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

This is my experience with StripsUSA

This is my experience with StripsUSA

This year I acquired 12 boxes of Omnipod 5 Pod and I didn't need them anymore. I called StripsUSA and a helpful women answered the phone and provided me with the necessary information to send them out. The "Standard" pricing per the Website for 12 boxes is $1,680, if the boxes are in perfect condition and the diabetic pumps aren't expired. I unfortunately attempted to remove some labels (before reading on their website not to do that) and it damaged some of the boxes and unfortunately a couple of the boxes were severely damaged when they were originally sent out to me. Within a day and a half they told me what they were going to pay me and a check for $1,274 was in the mail via UPS. I thought the price they paid for the lot was fair because they were not all in perfect condition. The check cleared my bank in less than 24 hours. I highly recommend StripsUSA. They are absolutely a Legit Company and I will use them again in the future.

22 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you so much for your detailed and positive feedback! We’re thrilled to hear that your experience with StripsUSA was smooth and efficient. We understand how important it is to get the best value for your items, and we’re glad you found our process fair and transparent. We truly appreciate your trust and are grateful for your recommendation. We look forward to working with you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Strips USA is a honest an trustworthy…

Strips USA is a honest an trustworthy company to sell your diabetic supplies to they have wonder customer service an I'll continue to do busy with them for a very long time.

13 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you for the support!!!

Noté 5 sur 5 étoiles

Will to start off these guys are the…

Will to start off these guys are the best if you text them they will answer you back I sold to other and didn't get what was on the list they made excuses so and I found these guys and they was great I'm sticking with these guys until they kick me to the cube so if you want honestly these guys is for you. Keep up the great job guys...

16 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you so much for your detailed and positive feedback! We’re thrilled to hear that your experience with StripsUSA was smooth and efficient. We understand how important it is to get the best value for your items, and we’re glad you found our process fair and transparent. We truly appreciate your trust and are grateful for your recommendation. We look forward to working with you again in the future!

Noté 3 sur 5 étoiles

Finally got paid after over a year

FINALLY GOT PAID!!!!!!
Date of experience: July 29, 2023
Follow up from last year. As of yet they still haven’t paid me or even acknowledged receipt of the strips even though they’ve been supplied the tracking showing that it was delivered. They won’t answer any of my emails regarding this transaction. The only way I’ve gotten a response was to use a second email and asking if they purchased diabetic supplies. I received an answer on that one almost immediately. STAY AWAY FROM THIS COMPANY!!!!!
After updating my review from July 29, 2023 they finally reached out to me by phone today. Fortunately for me I kept all of my emails and the original order information including the tracking and they finally sent my payment. I did have to provide updated information in order for them to send the money. There’s a possibility that could have been an issue previously but their lack of response to multiple emails, texts and phone calls still leaves me with a bad taste in my mouth. Hopefully they’re getting their act together. Just seems a shame to have to leave a bad review in order to be paid for an item that they purchased.

9 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Dear Glenn,

Thank you for updating your review. We apologize for the delays and communication issues you experienced.

Due to multiple setbacks in July and August 2023, your payment was unfortunately overlooked. We received your email in July and noted your review. On August 12th, you reached out regarding the payment, to which we promptly responded. Following this, we requested confirmation of your preferred payment method but did not receive a reply.

We attempted to contact you by phone on September 9th and have now processed your payment via PayPal. We sincerely apologize for the inconvenience caused by this delay and the lack of effective communication.

Thank you for your understanding and patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good Service

Good service.

28 août 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Dear Mr.Fordyce ,

Thank you for your patience and for updating us on your experience.

We received your shipment on August 14th and promptly communicated with you on August 28th regarding the status of your order and payment. On August 30th, we mailed out a check to you, which was delivered on September 3rd. This resulted in a total transaction time of approximately two weeks, including shipping.

We also reached out on September 6th to request an update to your review, as it does not accurately reflect the resolution of your payment issue. To clarify, the review is inaccurate as you were indeed paid, and the payment was processed and delivered as outlined.

If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to contact our customer service team at info@stripsusa.com. We are committed to addressing any concerns and ensuring your satisfaction.

Thank you for your understanding and cooperation.

Noté 2 sur 5 étoiles

No response from company

No response from company. Still waiting to get paid

15 août 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

We received your shipment on Tuesday, August 20th, and promptly sent an email that same day requesting confirmation of payment due to a discrepancy with your order. We did not receive your response until August 22nd, which was unfortunately after the review was posted.

Please be assured that we contacted you prior to receiving your reply and before the review was published. Upon receiving your confirmation on August 22nd, we processed the payment without delay.

Noté 3 sur 5 étoiles

Cheated out of $22.50...

I sent one box of dexcom 6 sensors which should be $240 and 6 boxes of one touch ultra test strips 50ct which should have been $30 per box. All boxes mint condition, all dates far into the future, but was told I would be getting a check for $397.50 instead of the $420 it should have been.

2 août 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Dear Julie,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any confusion regarding the payment amount for the items you sent in. Our goal is to ensure that every transaction is clear, fair, and accurate.

After reviewing your shipment, we found that one of the boxes of test strips had a shorter expiration date, which affected the payout for that particular box. We strive to maintain transparency in our pricing, and I understand how this might have caused some disappointment. I assure you this was not our intention, and we are always here to address any concerns our customers may have.

If you would like to discuss this further or if you have any additional questions, please don't hesitate to reach out to us directly. Your satisfaction is very important to us, and we want to ensure that you feel valued as a customer.

Thank you for choosing Strips USA, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,
Bobby
Strips USA Customer Service

Noté 5 sur 5 étoiles

Never use another!

Every time. Best prices. Attention to detail. Easy to process and quick payment. I don’t use anyone else.

25 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you consistently find our prices to be the best and appreciate our attention to detail. It’s great to know that our processing and payment speed meet your expectations.

We’re honored to be your preferred choice and look forward to continuing to provide you with excellent service. If you ever need anything or have any questions, please feel free to reach out.

Noté 5 sur 5 étoiles

Always responds fast and pays out in a…

Always responds fast and pays out in a timely manner. I have never had any issues with them highly recommend them

22 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you’ve had a positive experience with our service and appreciate your recognition of our prompt responses and timely payments.

Noté 5 sur 5 étoiles

I had some expired or close to expiring…

I had some expired or close to expiring diabetic monitoring systems and had quite a few of them and didn’t know what to do, until I found this company and it was amazing and they are sending the check as I requested 2 day so will see how fast it gets here! Thanks so much for buying my products!!!

13 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you had a positive experience with us and that we could assist you with your diabetic monitoring systems.

We’re glad to know that your check is on its way and we hope it arrives promptly. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out.

Noté 5 sur 5 étoiles

Best buyers around

So easy and convenient this place is fast and honest best site I’ve sold my extra supplies to hands down get paid fast and on time with great prices and an added bonus if you happen to talk to the owners they are wonderful and super attentive everyone should use USA strips

16 juillet 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent company

Excellent company! Clear instructions and pricing, fast communication and payouts for diabetic supplies. 100% recommend!

15 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

We're thrilled to hear that you found our instructions clear and our communication prompt. Your recommendation means a lot to us, and we’re committed to maintaining high standards for our diabetic supplies. We look forward to serving you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Super professionell and great service

Super professionell and great service

12 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Strips USA

Réponse de Strips USA

Thank you for your kind words! We're glad to hear you found our service professional and satisfactory. We appreciate your support and look forward to assisting you again in the future!



L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus