Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Have reported to WhatsApp & Google but both will do nothing to preserve the stats. This is the correct company so am not removing the negative review but have removed the original comment as... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I stayed in Earls Court studio from May 2023 to July 2025. Clean, tidy, equipped with all necessities studio with garden view. Very safe area and excellent location with nearby bus stops and a big T... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Booked an overnight stay in a small room in the Bloomsbury accommodation. Unfortunately we had a very bad start as the receptionists demanded photo ID from us. Since we don’t have to carry any ID in... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing property stayed her for 4 nights accommodation very clean staff pilite and great located

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Agence de location de copropriétés

Écrit par l'entreprise

NOTICE TO CUTOMERS: We have been alerted that fake WhatsApp Messages using the our company name "Studios2Let" are being sent asking for 5 star reviews in exchange for payment. Please be aware that Studios2Let does not offer money or rewards for reviews via WhatsApp or any other medium. If you receive such a message, do not respond, click any links, or share personal information. We recommend blocking the sender and reporting the message to WhatsApp.


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

40 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(40)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Really great studio options!

Great studio options for students! I highly suggest choosing Studios2let if you are also an international student. They make it easy to move to London!

30 mai 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Clean, safe, comfortable and with a superb location. I’ve stayed for 4 months at Studios2let Hammersmith and had an incredible experience. The studios are small but very well equipped. The furniture is new, as all the appliances. Maria, the manager, does an incredible job, being always welcoming and efficient

18 mai 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic place, price, and location

Compact but clean rooms and shared facilities. The location is unbeatable and so convenient for transport. A better deal than renting a studio or one bed elsewhere. Very friendly staff and a safe and secure building. I recommend to anyone wanting a short or long term stay. I will be back!

15 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terribly rude reception staff at Hammersmith Office

Terribly rude reception staff at Hammersmith. I made an appointment at 4:30PM to see the studios at 116 Fulham Palace Road. I was traveling from 45 mins away and called the the office that I will be around 5 -7 mins late based on the train schedule. No one picked up the call. I arrived at Hammersmith exactly at 4:29 PM and called her immediately saying that I am walking towards the location and will be at the studios within 5-6 mins. She rudely said she can't wait 5 mins to show me the place. I understand that one can have other appointments but there is a decent way to interact with a prospective renter. I haven't seen a rude and impolite woman like the person who manages the property at Hammersmith (and is at the office receiving the phone calls) and shows it to prospective tenants.

I will add though that whenever I have called the main office, the person who took the call has been polite, responsive and explained me the process, etc. A big thanks to the office staff here at the main office and thanks for the pleasant conversation

I personally will stay away from property manager who is at the Hammersmith office as she lacks basic politeness and doesn't know how to behave courteously. I sincerely wish other renters don't go through the hellish experience that I encountered with above individual. I hope the management looks into this and hopefully down the line ensures that property manager/staff are not as disrespectful as the property manager at Hammersmith and shows some respect and decency to prospective renters.

P.S.: I mentioned the name of the individual above and I am honest to myself that it's my true experience. Studios2let flagged it saying it violates Trustpilot policy. I am honestly not sure about that and have no intention to argue on the same. However I wanted to highlight the negative experience I went through along with mentioning the property location/office so that others in future are aware of this rude and disrespectful property manager at 116 Fulham Palace Road near Hammersmith station.

Follow Up:
This is in relation to the reply posted. I tried contacting multiple times from 3:30-3:45 PM that I will be 5-7 mins late and no one picked up the call. I understand that one can be away. When I called again, it was not when the appointment time had passed. It was 1-2 mins prior to the appointment time (4:29 PM to be precise) and yes I would have been 5 mins late which I have admitted at the beginning. Also no one informed me that later appointments have been made, so please don’t make up imaginary facts here. I specifically called her several times around 3:30-3:45 to ensure if 5 mins delay can be accommodated.

But the bigger issue to me is the rude, arrogant and discourteous of way of communicating that she can’t wait for me. A decent and human way of conveying the information could have been to say that she has to leave now for another meeting and can we reschedule later in afternoon or perhaps tomorrow. Her answer was I am not here to wait for you or something more condescending. I was going to ask if she will be available during any other time-slot but the way she started speaking with me in an aggressive manner, I decided not to pursue that conversation.

During her previous conversation in the morning when I called her, she was quite disrespectful as well. If you think that information was cordially conveyed to me, then you better redefine what “cordial” means. Initial viewing time was 9AM; I asked her over email if we can reschedule and she didn’t reply (if you want I can show that email thread). When I then called her and asked if 4:30PM was a good time to view the studios, her answer was do you think you are the only person who will be viewing the studio? Do you feel this is a decent way to communicate? I do think this is unnecessarily mean and rude way of interacting with a prospective tenant though based on your feedback you might think consider it as a cordial conversation.

To set the record straight, I will reiterate that the staff at the main office were nice and courteous. The above feedback is for the property manager at 116 Fulham Palace Road who I think lacks basic courteousness and respect while interacting with others.

28 avril 2025
Avis spontané
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Dear Prasun,

Thank you for the feedback and we are sorry that you did not have a good experience while arranging this viewing.

Our staff must often travel between different locations to meet scheduled appointments, and if there are several appointments on the calendar then this unfortunately means that they must leave in a timely manner so they can meet the next applicant.

We have reviewed your correspondence with the manager at the property and can see that you had initially arranged for a 9am viewing and then rearranged for 4.30pm the same day, via both phone and email without issue and in a cordial manner. We can see you then made a call to let them know of a delay, but that this call occurred after 4.30pm when your appointment time had already passed. We have been informed you were also made aware that later appointments had been arranged and that my colleague would not be able to wait for you in case of a delay.

While we sympathise with your frustration - having travelled to make your appointment - we believe that a genuine attempt was made to arrange a viewing and accommodate you. Any offence caused may be down to miscommunication or misunderstanding, when the request to delay the appointment was denied, for which we apologise. We will internally review the tone in which such information is delivered in accordance with your feedback.

Despite the above, we are glad that you were happy with the main office staff in this process, and that we were able to respond quickly and helpfully to your requests from there!

With regards to your final point on the flagging of personal names: Trustpilot’s terms indicate that personal names should not be used for various reasons outlined here: https://legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers which is why it was flagged. Unfortunately, Trustpilot does not allow for us to provide comments/explanation when flagging points in a review.

Again, we apologise for any inconvenience or upset that may have been caused. If you wish to speak to us, then please do get in touch with the main office via email and we will do our best to address any issues.

Thanks,

The Studios2Let Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

My first rental living down in London…

My first rental living down in London at Brandenburgh house in Hammersmith, the staff were amazing welcoming and my accommodation felt like home and had everything I neeeee and required.

14 avril 2025
Avis spontané
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Chloe,

Thanks so much for the lovely feedback and we're glad to hear you felt welcome! We will pass on the message to our colleague at the property!

Thanks,

The Studios2Let Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Experience

The team at Studios2let were super helpful throughout the process; especially when I was communicating with them from abroad. The shared corridor was always very clean and the flat was exactly as pictured. I will definitely recommend Studios2let to anyone looking for a short term let.

18 janvier 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great accommodation, highly recommended

I stayed at the Fulham Palace Road location for nearly 1.5 years as of January 2023. Coming from abroad it was a great option, I could have a digital viewing and then I could arrange everything while I was still abroad.

I had a studio on the second floor, with a view of the inner courtyard (very green, nice fountain, and very little noise from the road), with full kitchen and bathroom. So while it was very small, I had everything I needed (with laundry facilities in the basement).

Maria, the building manager, was great. She was quick to respond to any concerns of questions and could even be reached via WhatsApp if I could not make her office hours.

I really enjoyed my time at the Fulham location. I highly recommend the place, whether it be for a shorter stay or more long term. Plenty of shops and restaurants in the area too, and well connected to the tube and buses.

31 mai 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

I've stayed with Studios2let for 6 months!

I've stayed with Studios2let for a number of months now and they have been fantastic in every way. The people in the office, incl Magda, have been very accommodating to my last minute changes and is incredibly nice to have as a landlord, in fact, the whole Studios2let team have been brilliant.
I stayed at the 29 fairholme rd location for 6 months and had no issues whatsoever! The location is great and its super easy to get to from both Picaddilly and District tube stations, close to the Fulham waterfront and during the summer it's a perfect spot if you want to watch the Queens Tennis Championship which i did :)

I would 100% stay here again in the future and will recommend my friends to rent from Studios2let.

5 stars!

12 septembre 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Andreas,

Thank you so much for such a lovely review! We're really glad you've enjoyed your stay and appreciate your comments about our flexibility as we do try to accommodate changes whenever possible!

Also happy to hear you liked the location and managed to catch a match (or a few) at the Queen's Club.

Hope you have a lovely day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very nice studio flat

Very handy location, spacious room, plenty of storage space, nice bathroom facilities

2 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Ellen,

Thanks for the lovely review. Glad you like the flat!

All the best!

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing accommodation

Amazing accommodation. Mrs Maria is always willing to help. The accommodation is clean, tidy and very friendly.

20 février 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Panagiota,

Thank you for the lovely review and kind words! I am glad you're happy as we put a lot of effort into keeping everything maintained and hope we can help people during their stay.

Have a lovely day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience with the property and management

The management is extremely supportive and helpful.
The property is very well maintained, clean and has all essential facilities. Support is very prompt in addressing concerns regarding the lights, radiator, keys etc. It was a great experience staying here!

19 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Ashita,

Thank you so much for the kind words. We are especially glad to hear that you were happy with the support during your stay !

Hope you have a lovely day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommended!

I meant to only rent a studio here for a few months while looking for a new flat, but I liked it so much that I'm still there several years later. The building I live in is so well maintained, and if there is a problem, it gets sorted right away. Shout-out to Maria! Highly recommended!

16 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Mikael,

Thank you for the wonderful review! We are really happy to have you and glad that you have chosen to stay with us since your initial move! I will pass on your lovely sentiments regarding maintenance to our colleagues as well.

Thanks again, and have a lovely day!

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience at Brandenburgh House

It would be my third year at Brandenburgh House this upcoming September. Honestly, my stay has been very pleasant. The location is good, the place is clean, and the staff are wonderful.
I would highly recommend!

16 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Dear Mr Jallo,

Thank you for the glowing recommendation and for staying with us these past years.

Hope you have a lovely day and I will pass on your words to my colleagues!

Noté 5 sur 5 étoiles

I love Brandenburgh House!

Since I have been in for my very first time in 2013 I felt very welcome at Brandenburgh House.
The atmosphere here is amazing;
the whole staff, especially Maria, is running out of their way to make my stay always special.
The studios are very nice and practical furnitured
I feel home!

15 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Joachim,

Thank you for the lovely review! It's always a joy to have you to stay and we are so glad you feel at home. Also very glad to hear that we are able to help you satisfactorily!

Looking forward to seeing you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Well-run property in convenient…

Well-run property in convenient location. Nice clean rooms, responsive management.

15 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Alexander,

Thank you for the review. We do endeavour to keep everything fresh and well-maintained so it is a real pleasure when its mentioned!

I am also happy to hear we have been responsive when needed!

Thanks again and have a lovely day.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

My experience with Studios2let has been nothing less than perfect. I am pleased to confirm that during my stay with them, all the communal areas, and amenities have been maintained operational and to the highest cleaning standards. I would also like to extend my appreciation to all the management team (especially Maria) that during my stay here, have always maintained a high level of professionalism, and have always been helpful and willing to help with any questions and problems that I have incurred during my stay with them. In brief, I am happy to recommend anyone in using Studios2let in the future.

15 août 2024
Noté 4 sur 5 étoiles

Great host

Maria is a great host, was always helpful and responded quickly. The property is clean and tidy. For me personally the noise insulation could be better, especially for this price. Location is great - 5 minute walk from the Hammersmith tube station. The neighbourhood is also very attractive, the Thames is 3 minutes away.

9 septembre 2023
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Max!

Thanks for a lovely review. We are glad you liked the flat and we are really happy to hear that we are quick and responsive! We appreciate your comments about noise insulation and normally it is reported that the building is quiet and there is currently noise insulation across the property. However, we’re always updating things, so I’ll pass this for further consideration.

I hope you have a lovely day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Studios small but service excellent…

The studios are small but the service & ammenities are excellent. The staff go out of their way to accomodate.

15 août 2024
Logo de Studios2let

Réponse de Studios2let

Hi Jonathan,

Thank you for the review. Always happy to hear that we are able to provide a good service and that you feel welcomed!

All the best and thanks again!

Noté 1 sur 5 étoiles

The rooms don't look at all as in the pictures

We've stayed at Catwright Gardens and the rooms don't look at all as in the pictures (cushions and runner on the bed and 4 towels). The bed was bare, and just one towel per person, one toilet roll provided.
The curtains are too thin, so the light comes into the room.
My room was in the basement with plastic on the corridor, couldn't lock the door, there was a whole in the wall, the view from the window was a bunch of buckets with paint.
When I requested a room change, the person at reception was very rude and refused, saying that there was no rooms available, and when ask for 2 towels she just gave me one saying that I agreed to the towels provided when clearly in the pics they advertise: there are 2 sets per person on top of the bed.
My relative went again to talk to her and then we got another room, but again, bare bed, dirty kitchen, towel rail rusty.
Very unsatisfied, considering we both had a cold and feeling tired for the journey, the last thing we need was to being put in a room like that and then fight for a better room.
I don't recommend this place at all.

28 septembre 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus